نقد کردن درآمد ارزی

در صورتی که قصد نقد کردن درآمد ارزی خود را دارید و امکان واریز از حساب بانکی خارج از کشور برای شما وجود دارد، می‌توانید با داشتن اطلاعات حساب بانکی ما که توسط همکاران ما در ارزی‌پی برای شما ارسال خواهد شد، واریز را به حساب مقصد انجام دهید.

درخواست انتقال به حساب خارج ما
توضیحات

در صورتی که قصد نقد کردن درآمد ارزی خود را دارید و امکان واریز از حساب بانکی خارج از کشور برای شما وجود دارد، می‌توانید با داشتن اطلاعات حساب بانکی ما که توسط همکاران ما در ارزی‌پی برای شما ارسال خواهد شد، واریز را به حساب مقصد انجام دهید. به این ترتیب که شما به بانک مورد نظر خود در خارج از کشور مراجعه میکنید، اطلاعات حساب ارزی ما (نام شرکت، شماره حساب، کد سوییفت و نام بانک) را در فرم حواله مینویسید و بعد از نوشتن این اطلاعات، انتقال وجه را انجام می‌دهید. پس از انتقال وجه، فیش واریز را به همکاران ما ارسال میکنید و زمانی که وجه به حساب ارزی ما واریز شد، تسویه با توجه به نرخ روز با شما انجام خواهد شد. توجه داشته باشید که مبلغی به عنوان کارمزد از شما کسر خواهد شد. برای ثبت درخواست حواله‌ی برگشتی، اطلاعات زیر را در صفحه ثبت سفارش بنویسید:

  • تعداد ارز مورد نظر جهت حواله
  • نام کشور و شهر مبدا
  • نام بانک مبدا
  • حساب مبدا متعلق به شخص می‌باشد یا شرکت
  • واحد پول
  • شماره حسابی که وجه از آن واریز خواهد شد
  • شماره حساب یا شبای بانک خود در ایران

توجه داشته باشید پس از ثبت سفارش، همکاران ما در ارزی‌پی با شما تماس خواهند گرفت و در صورت امکان دریافت، اطلاعات حساب را به شما خواهند داد و شما را از نرخ و کارمزد مطلع خواهند کرد.


9150587646 در 15 تیر 1401 در 5:33 ق.ظ گفته:


چرا؟!

پاسخ

حسین فرخی در 31 مرداد 1401 در 3:58 ب.ظ گفته:


عالی

پاسخ

حسین فرخی در 31 مرداد 1401 در 4:02 ب.ظ گفته:


Arzipay

پاسخ

Hello World! https://helloworld.com?hs=77d793ed11a1491ceaa3c6c7a806ac39& در 13 مهر 1401 در 3:08 ق.ظ گفته:


h3v8pe

پاسخ
نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، انتقال به حساب خارج ما را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید. (در بالا ذکر شده)
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.