خرید با ویزا کارت و مستر کارت در ایران

ویزا و مستر نام کارت های اعتباری است که افراد در تمامی کشورهای دنیا (به جز کشورهای تحریم شده توسط دولت ایالات متحده) می توانند از طریق آن ها خرید های اینترنتی خود را انجام دهند و یا با مراجعه به دستگاه های خودپرداز مبلغ مورد نظر خود را از دستگاه دریافت نمایند.

درخواست خرید با درگاه ویزا کارت و مستر کارت

برداشت پول از ویزا کارت در ایران (پرداخت با ویزا کارت)

یک روش آسان و مطمئن برای پرداخت های آنلاین هر کالا یا خدمتی در فروشگاه آنلاین استفاده از درگاه ویزا یا مستر می باشد. زیرا سرعت پرداخت معموال در کمتر از 2 ثانیه طول می کشد. بسیاری از خدماتی که شما می توانید با استفاده از درگاه ویزا یا مستر هزینه های مربوط به آن را پرداخت کنید. رزرو بلیط هواپیما، هتل، ثبت نام های بین المللی و… می باشد. شما می توانید با استفاده از خدمات سایت ارزی پی تمامی خدمات پرداختی خود را با سرعت بالایی انجام دهید. در ضمن شما می توانید اقدام به خرید تتر با ویزا کارت کنید.

پرداخت با ویزا کارت

نحوه استفاده از مستر کارت؛ آموزش خرید با ویزا کارت

با توجه به تحریم هایی که برای کشور ایران در نظر گرفته شده است. متاسفانه تهیه کردیت کارت ها برای کاربران ایرانی وجود ندارد. اما ارزی پی با هدف ارائه خدمات ارزی در کشور به ثبت رسیده است؛ که با داشتن حساب در بانک های معتبر خارج از کشور و همچنین کردیت کارت های فیزیکی، امکان خرید هر کالا یا خدمت برای ایرانیان فراهم شده است. تفاوتی که برخی از شرکت های ارزی با یکدیگر دارند این است که میزان اعتبار، مقدار کارمزد و سرعت عملکرد آنها باهم متفاوت می باشد. امروزه خرید با ویزا کارت بسیار مرسوم است.

خرید با ویزا کارت مجازی ارزان؛ خرید با مستر کارت در ایران

شاید شما بارها نام ویزاکارت و مسترکارت را شنیده باشید. امروزه بسیاری از فروشگاه ها و مراکز معتبر دنیا برای ارائه محصول یا خدمات از درگاه های پذیرنده ویزا کارت و مستر کارت استفاده می کنند. ویزا و Mastercard دو کمپانی معروف ارائه دهنده ی خدمات مالی در آمریکا می باشد که امکان صدور کارت های اعتباری بانکی را فراهم می کند.

اکثر سایت های معتبر مانند: دانشگاه ها، سفارت خانه ها و یا سایت های ثبت نام آزمون های بین المللی و سایت های صادر کننده بلیط پرواز های خارجی تمامی آنها از این درگاه استفاده می نمایند. در ضمن خرید با ویزا کارت نیز بسیار رایج است.

خرید با مستر کارت در ایران

چه نوع پرداخت هایی از طریق مستر و یا ویزا امکان پذیر است؟

خرید با ویزا کارت و مسترکارت بدون داشتن کارت فیزیکی (خرید تتر با ویزا کارت)

در حال حاضر صدور ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی به علت تحریم هایی که برای ایرانیان وجود دارد و تهیه آن بسیار دشوار و پر ریسک میباشد. با این حال اگر شما هم قصد خرید با ویزا کارت و مسترکارت را از سایت های خارجی دارید؛ این شرایط برای شما در سایت ارزی پی فراهم شده است. برای این کار تنها کافی است تا شما وارد این سایت شوید و از خدمات خرید با ویزاکارت و مسترکارت بهره مند شوید. به سرعت با پرداخت ریالی، معادل دلاری آن از طریق ویزا و Mastercard انجام میشود.

انتقال پول از مستر کارت به ایران؛ راهنمای خرید با کارت اعتباری

برای همه ما این اتفاق افتاده است که به این فکر می کنیم که چطور می توانیم از سایت های خارجی دلخواه خرید کنیم؟ بسیاری از کالاها در ایران وجود دارد که اگر مستقیم و بدون واسطه از برند اصلی و سایت خارجی آن تهیه میشود بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و خرید با ویزا کارت مجازی ارزان با نرخ تمام شده پایین تر برای شما محاسبه میشود. اما مشکل اساسی برای ایرانیان نداشتن کارت های بین المللی برای سفارش از سایت های است که در اکثر مواقع لازم است ما مستر کارت یا ویزا کارت را برای خرید از این سایت ها داشته باشیم.

خرید با ویزا کارت در ایران

ثبت سفارشات ارزی با پرداخت مسترکارت مجازی

انجام پرداخت با کارت های اعتباری بین المللی ویزا و مستر فرآیند بسیار ساده ای می باشد. به عنوان نمونه خرید با ویزا کارت نیز باب است. همانطور که امروزه بسیاری از کاربران ایرانی به آسانی از کارت های شتاب برای خرید های اینترنتی از سایت های داخلی استفاده می کنند. افراد می توانند از Visa card و مسترکارت برای خرید های آنلاین ارزی خود استفاده کنند. به طور کلی برای پرداخت با ویزا کارت و مسترکارت و یا کارت های مشابه آن اطلاعات که در لیست زیر آمده است؛ نیاز دارید.

خرید تتر با ویزا کارت (خرید USDT با VisaCard)

ویزاکارت به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی در بیش از 200 کشور دنیا در حال ارائه خدمات است. این مجموعه در ابتدا با کارت های اعتباری کار خود را شروع کرد. از آن به بعد محصولات دیگری مانند کارت بدهی، پیش پرداخت و کارت هدیه را نیز تولید کردند.

کاربران قبل از خرید با ویزا کارت باید در صرافی مورد نظر احراز هویت کنند. در این صورت به راحتی می توانند در قسمت خرید تتر وارد بخش credit card شده و پرداخت از طریق visa card را انتخاب نمایید. وریفای کرده و تایید کردن حساب ویزا کارت برای خرید تتر بسیار مهم است؛ زیرا در صورت احراز هویت نکردن، صرافی متوجه تناقض در اطلاعات شما شده و دارایی تان را بلوکه خواهد کرد.

خرید با ویزا کارت

ویژگی های خاص ویزا کارت مجازی برای خرید ویزا کارت

ویزا و مستر نام کارت های اعتباری است که افراد در تمامی کشورهای دنیا (به جز کشورهای تحریم شده توسط دولت ایالات متحده) می توانند از طریق آن ها خرید های اینترنتی خود را انجام دهند و یا با مراجعه به دستگاه های خودپرداز مبلغ مورد نظر خود را از دستگاه دریافت نمایند. در واقع ویزا کارت و مستر کارت استفاده ای همچون کارت های اعتباری بانکی در کشورمان دارند با این تفاوت که این کارت ها در اکثر کشورهای دنیا قابل استفاده می باشند و شما با این کارت های اعتباری می توانید از فروشگاه های اینترنتی سراسر دنیا خرید نمایید. لازم به ذکر است که خرید تتر با ویزا کارت بسیار رایج است.

مشخصات ویزاکارت مجازی
امکان صدور با مبالغ ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ دلار
قابلیت اتصال به حساب پی‌پال
امکان ریفاند مبلغ بدون کسر کارمزد
قابلیت انجام پرداخت‌های غیردلاری
امکان استفاده در بیش از 90 درصد سایت‌های آمریکایی

خرید با ویزا کارت از طریق صرافی کوکوین

  1. ابتدا در صرافی کوکوین ثبت نام کنید.
  2. سپس تایید هویت دو عاملی 2fa را فعال نمایید.
  3. تریدینگ پسورد را مشخص کنید.
  4. حساب تان را شارژ کنید.
  5. وارد بخش trade شوید و از منوی بالا گزینه Fiat را انتخاب کنید.
  6. سپس در بخش I want to buy ارز تتر را انتخاب نمایید.
  7. سپس در بخش I want to spend فیات پرداختی تان را مشخص کنید.
  8. پرداخت از طریق ویزا کارت را انتخاب کنید.
  9. بعد از مشخص کردن کانال پرداختی خود روی گزینه confirm بزنید.

خرید تتر با ویزا کارت

ارزی پی؛ معتبرترین سایت برای ویزا کارت و یا مستر کارت

همانطور که در قسمت های بالاتر مطالعه کردید یکی از انواع کارت های بین المللی Visa card و یا Mastercard می باشد. این کارت ها مانند کارت های بانکی دیگر امکان پرداخت های جهانی را برای شما فراهم می کند. مثلا فرض کنید که قصد دارید در یک آزمون زبان مانند آپلتس یا تافل شرکت کنید. با توجه به اینکه پرداخت ها به دلار می باشد و به واسطه تحریم ها، امکان واریز وجه توسط کارت های بانکی ایرانی امکان پذیر نیست و شما می توانید در سایت ارزی پی خرید با ویزا کارت و مسترکارت خود را انجام دهید.

در حال حاضر به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران بانک های ایرانی قادر به صدور ویزا کارت و مستر کارت نمی باشند و این مساله موجب شده هموطنانی که به دلایل شخصی و یا شغلی نیازمند خرید های اینترنتی از سایت های خارجی می باشند با مشکل رو به رو شوند. ما در ارزی پی با داشتن کارت های اعتباری فیزیکی می توانیم شما را در امر خرید با ویزا کارت آنلاین یاری کنیم.

تعدادی از خدمات ارائه شده توسط ارزی پی به کمک ویزا کارت و مستر کارت:

  1. خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر در سراسر جهان
  2. رزرو هتل و یا خرید بلیط پروازهای خارجی
  3. پرداخت هزینه های مربوط به گرفتن وقت سفارت
  4. پرداخت هزینه ی ثبت نام در آزمون های بین المللی
  5. پرداخت هزینه ی ثبت مقالات بین المللی
  6. پرداخت شهریه ی دانشگاه ها
  7. خرید لایسنس
  8. خرید گیفت کارت
  9. و …

به طور کلی تتر به عنوان سومین ارز دیجیتال بزرگ در دنیا دارای ارزش است. خرید تتر در ایران فقط به واسطه پلتفرم های آنلاین امکان پذیر است. شما خرید با ویزا کارت را می توانید به شرکت های واسط چون وبسایت خدمات دلاری ارزی پی بسپارید. در ضمن از طریق خرید ویزا کارت فیزیکی و خرید مستر کارت مجاری می توانید این ارز دیجیتال و 50 ارز دیجیتال دیگر را می توانید بدون محدودیت خریداری کنید.

منبع: usa.visa.com ، www.visa.com.bs، www.giftcardgranny.com

توضیحات

خرید با ویزا کارت

خرید با ویزا کارت یکی دیگر از خدمات بین المللی است که در ارزی پی ارائه شده است و  توانسته نیاز بسیاری از کاربران را برای خرید ویزا کارت مجازی ارزان برطرف کند. با پیشرفت هایی که در زمینه خرید ویزا کارت فیزیکی به وجود آمده است دیگر لازم نیست نگران سفارش آنلاین خود در فروشگاه های معتبر خارجی باشید. در ضمن شما با خرید مستر کارت مجازی می توانید به راحتی اقدام به خرید اینترنتی و بین المللی کنید.

این روزها در بیشتر سایت های معتبر، برای انتخاب درگاه پرداخت صورتحساب، لوگوی ویزاکارت، مسترکارت، پی پال و… را مشاهده کنید. یکی از مطمئن ترین روش ها برای پرداخت های ارزی، خرید با ویزاکارت و مسترکارت می باشد. یکی از علت هایی که این دو درگاه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده این است که پرداخت های آنلاین با استفاده از یک کارت اعتباری مانند VISA یا Master به سادگی انجام میشود. از خدمات ارائه شده در سایت ارزی پی پرداخت با ویزاکارت می باشد. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی ارزی پی شما را با خرید از کوینس با ویزا کارت، شارژ حساب بایننس با ویزا کارت و نحوه خرید اینترنتی با ویزا کارت آشنا می کنیم.

پرداخت با ویزا کارت

ممکن است افتتاح حساب بانکی بین المللی و گرفتن ویزا کارت و مسترکارت برای بسیاری از کاربران برای خریدهای اینترنتی مقرون به صرفه نباشد. همانطور که تجربه دارید افتتاح حساب بانکی پیچیدگی های مربوط به خود را دارد و آنچنان که به نظر می رسد راحت نیست. اما افراد زیادی خواهان خرید با سرویس هایی هستند که پرداخت آن تنها با استفاده از خرید با ویزا کارت امکان پذیر است.

ویزا کارت به نقل از ویکی پدیا:

ویزا کارت (به انگلیسی: Visa) شرکت خدمات مالی آمریکایی چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در فوستر سیتی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت وظیفه ارائه تسهیلات برای مبادلات مالی الکترونیکی در سراسر جهان را بر عهده دارد، که بیشتر توسط کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی و با نشان تجاری ویزا انجام می‌شود.

ارزی پی انجام این کار را برای شما راحت کرده است. شما می توانید سرویس مورد نظر خود را بررسی کنید و سپس با خرید کارت های معتبری مانند ویزا و یا مستر کارهای پرداختی خود را در کمترین زمان و پایین تری کارمزد انجام دهید.

برداشت پول از ویزا کارت در ایران (پرداخت با ویزا کارت)

یک روش آسان و مطمئن برای پرداخت های آنلاین هر کالا یا خدمتی در فروشگاه آنلاین استفاده از درگاه ویزا یا مستر می باشد. زیرا سرعت پرداخت معموال در کمتر از 2 ثانیه طول می کشد. بسیاری از خدماتی که شما می توانید با استفاده از درگاه ویزا یا مستر هزینه های مربوط به آن را پرداخت کنید. رزرو بلیط هواپیما، هتل، ثبت نام های بین المللی و… می باشد. شما می توانید با استفاده از خدمات سایت ارزی پی تمامی خدمات پرداختی خود را با سرعت بالایی انجام دهید. در ضمن شما می توانید اقدام به خرید تتر با ویزا کارت کنید.

پرداخت با ویزا کارت

نحوه استفاده از مستر کارت؛ آموزش خرید با ویزا کارت

با توجه به تحریم هایی که برای کشور ایران در نظر گرفته شده است. متاسفانه تهیه کردیت کارت ها برای کاربران ایرانی وجود ندارد. اما ارزی پی با هدف ارائه خدمات ارزی در کشور به ثبت رسیده است؛ که با داشتن حساب در بانک های معتبر خارج از کشور و همچنین کردیت کارت های فیزیکی، امکان خرید هر کالا یا خدمت برای ایرانیان فراهم شده است. تفاوتی که برخی از شرکت های ارزی با یکدیگر دارند این است که میزان اعتبار، مقدار کارمزد و سرعت عملکرد آنها باهم متفاوت می باشد. امروزه خرید با ویزا کارت بسیار مرسوم است.

خرید با ویزا کارت مجازی ارزان؛ خرید با مستر کارت در ایران

شاید شما بارها نام ویزاکارت و مسترکارت را شنیده باشید. امروزه بسیاری از فروشگاه ها و مراکز معتبر دنیا برای ارائه محصول یا خدمات از درگاه های پذیرنده ویزا کارت و مستر کارت استفاده می کنند. ویزا و Mastercard دو کمپانی معروف ارائه دهنده ی خدمات مالی در آمریکا می باشد که امکان صدور کارت های اعتباری بانکی را فراهم می کند.

اکثر سایت های معتبر مانند: دانشگاه ها، سفارت خانه ها و یا سایت های ثبت نام آزمون های بین المللی و سایت های صادر کننده بلیط پرواز های خارجی تمامی آنها از این درگاه استفاده می نمایند. در ضمن خرید با ویزا کارت نیز بسیار رایج است.

خرید با مستر کارت در ایران

چه نوع پرداخت هایی از طریق مستر و یا ویزا امکان پذیر است؟

  • پرداخت سفارشات کشورهای مختلف
  • پرداخت Sevis Fee
  • واریز هزینه پروازهای بین المللی و هتل ها
  • ثبت نام در آزمون های بین المللی آیلتس و تافل
  • واریز هزینه های مربوط به دانشگاه ها و آزمون های بین المللی

خرید با ویزا کارت و مسترکارت بدون داشتن کارت فیزیکی (خرید تتر با ویزا کارت)

در حال حاضر صدور ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی به علت تحریم هایی که برای ایرانیان وجود دارد و تهیه آن بسیار دشوار و پر ریسک میباشد. با این حال اگر شما هم قصد خرید با ویزا کارت و مسترکارت را از سایت های خارجی دارید؛ این شرایط برای شما در سایت ارزی پی فراهم شده است. برای این کار تنها کافی است تا شما وارد این سایت شوید و از خدمات خرید با ویزاکارت و مسترکارت بهره مند شوید. به سرعت با پرداخت ریالی، معادل دلاری آن از طریق ویزا و Mastercard انجام میشود.

انتقال پول از مستر کارت به ایران؛ راهنمای خرید با کارت اعتباری

برای همه ما این اتفاق افتاده است که به این فکر می کنیم که چطور می توانیم از سایت های خارجی دلخواه خرید کنیم؟ بسیاری از کالاها در ایران وجود دارد که اگر مستقیم و بدون واسطه از برند اصلی و سایت خارجی آن تهیه میشود بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و خرید با ویزا کارت مجازی ارزان با نرخ تمام شده پایین تر برای شما محاسبه میشود. اما مشکل اساسی برای ایرانیان نداشتن کارت های بین المللی برای سفارش از سایت های است که در اکثر مواقع لازم است ما مستر کارت یا ویزا کارت را برای خرید از این سایت ها داشته باشیم.

خرید با ویزا کارت در ایران

ثبت سفارشات ارزی با پرداخت مسترکارت مجازی

انجام پرداخت با کارت های اعتباری بین المللی ویزا و مستر فرآیند بسیار ساده ای می باشد. به عنوان نمونه خرید با ویزا کارت نیز باب است. همانطور که امروزه بسیاری از کاربران ایرانی به آسانی از کارت های شتاب برای خرید های اینترنتی از سایت های داخلی استفاده می کنند. افراد می توانند از Visa card و مسترکارت برای خرید های آنلاین ارزی خود استفاده کنند. به طور کلی برای پرداخت با ویزا کارت و مسترکارت و یا کارت های مشابه آن اطلاعات که در لیست زیر آمده است؛ نیاز دارید.

  • شماره 16 رقمی کارت اعتباری
  • مشخصات دارنده کارت
  • تاریخ انقضای کارت
  • کد 3 رقمی موجود در پشت کارت

خرید تتر با ویزا کارت (خرید USDT با VisaCard)

ویزاکارت به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی در بیش از 200 کشور دنیا در حال ارائه خدمات است. این مجموعه در ابتدا با کارت های اعتباری کار خود را شروع کرد. از آن به بعد محصولات دیگری مانند کارت بدهی، پیش پرداخت و کارت هدیه را نیز تولید کردند.

کاربران قبل از خرید با ویزا کارت باید در صرافی مورد نظر احراز هویت کنند. در این صورت به راحتی می توانند در قسمت خرید تتر وارد بخش credit card شده و پرداخت از طریق visa card را انتخاب نمایید. وریفای کرده و تایید کردن حساب ویزا کارت برای خرید تتر بسیار مهم است؛ زیرا در صورت احراز هویت نکردن، صرافی متوجه تناقض در اطلاعات شما شده و دارایی تان را بلوکه خواهد کرد.

خرید با ویزا کارت

ویژگی های خاص ویزا کارت مجازی برای خرید ویزا کارت

ویزا و مستر نام کارت های اعتباری است که افراد در تمامی کشورهای دنیا (به جز کشورهای تحریم شده توسط دولت ایالات متحده) می توانند از طریق آن ها خرید های اینترنتی خود را انجام دهند و یا با مراجعه به دستگاه های خودپرداز مبلغ مورد نظر خود را از دستگاه دریافت نمایند. در واقع ویزا کارت و مستر کارت استفاده ای همچون کارت های اعتباری بانکی در کشورمان دارند با این تفاوت که این کارت ها در اکثر کشورهای دنیا قابل استفاده می باشند و شما با این کارت های اعتباری می توانید از فروشگاه های اینترنتی سراسر دنیا خرید نمایید. لازم به ذکر است که خرید تتر با ویزا کارت بسیار رایج است.

مشخصات ویزاکارت مجازی
امکان صدور با مبالغ ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ دلار
قابلیت اتصال به حساب پی‌پال
امکان ریفاند مبلغ بدون کسر کارمزد
قابلیت انجام پرداخت‌های غیردلاری
امکان استفاده در بیش از 90 درصد سایت‌های آمریکایی

خرید با ویزا کارت از طریق صرافی کوکوین

  1. ابتدا در صرافی کوکوین ثبت نام کنید.
  2. سپس تایید هویت دو عاملی 2fa را فعال نمایید.
  3. تریدینگ پسورد را مشخص کنید.
  4. حساب تان را شارژ کنید.
  5. وارد بخش trade شوید و از منوی بالا گزینه Fiat را انتخاب کنید.
  6. سپس در بخش I want to buy ارز تتر را انتخاب نمایید.
  7. سپس در بخش I want to spend فیات پرداختی تان را مشخص کنید.
  8. پرداخت از طریق ویزا کارت را انتخاب کنید.
  9. بعد از مشخص کردن کانال پرداختی خود روی گزینه confirm بزنید.

خرید تتر با ویزا کارت

ارزی پی؛ معتبرترین سایت برای ویزا کارت و یا مستر کارت

همانطور که در قسمت های بالاتر مطالعه کردید یکی از انواع کارت های بین المللی Visa card و یا Mastercard می باشد. این کارت ها مانند کارت های بانکی دیگر امکان پرداخت های جهانی را برای شما فراهم می کند. مثلا فرض کنید که قصد دارید در یک آزمون زبان مانند آپلتس یا تافل شرکت کنید. با توجه به اینکه پرداخت ها به دلار می باشد و به واسطه تحریم ها، امکان واریز وجه توسط کارت های بانکی ایرانی امکان پذیر نیست و شما می توانید در سایت ارزی پی خرید با ویزا کارت و مسترکارت خود را انجام دهید.

در حال حاضر به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران بانک های ایرانی قادر به صدور ویزا کارت و مستر کارت نمی باشند و این مساله موجب شده هموطنانی که به دلایل شخصی و یا شغلی نیازمند خرید های اینترنتی از سایت های خارجی می باشند با مشکل رو به رو شوند. ما در ارزی پی با داشتن کارت های اعتباری فیزیکی می توانیم شما را در امر خرید با ویزا کارت آنلاین یاری کنیم.

تعدادی از خدمات ارائه شده توسط ارزی پی به کمک ویزا کارت و مستر کارت:

  1. خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر در سراسر جهان
  2. رزرو هتل و یا خرید بلیط پروازهای خارجی
  3. پرداخت هزینه های مربوط به گرفتن وقت سفارت
  4. پرداخت هزینه ی ثبت نام در آزمون های بین المللی
  5. پرداخت هزینه ی ثبت مقالات بین المللی
  6. پرداخت شهریه ی دانشگاه ها
  7. خرید لایسنس
  8. خرید گیفت کارت
  9. و …

به طور کلی تتر به عنوان سومین ارز دیجیتال بزرگ در دنیا دارای ارزش است. خرید تتر در ایران فقط به واسطه پلتفرم های آنلاین امکان پذیر است. شما خرید با ویزا کارت را می توانید به شرکت های واسط چون وبسایت خدمات دلاری ارزی پی بسپارید. در ضمن از طریق خرید ویزا کارت فیزیکی و خرید مستر کارت مجاری می توانید این ارز دیجیتال و 50 ارز دیجیتال دیگر را می توانید بدون محدودیت خریداری کنید.

منبع: usa.visa.com ، www.visa.com.bs، www.giftcardgranny.com


نحوه ثبت سفارش

در صورتی که مایل به انجام هر یک از خدمات فوق توسط ما هستید کافیست ابتدا وارد سایت arzipay.com شوید, اگر می خواهید اطلاعاتی درباره ی خرید با مسترکارت و ویزا کارت به دست آورید از بخش خدمات سایت ,خرید با درگاه ویزا و مستر کارت را انتخاب کنید ,صفحه ی حاضر باز می شود و اطلاعات خلاصه و مفیدی درباره ی این موضوع در اختیار شما قرار داده می شود.(همان کاری که اکنون انجام دادید)

پس از کسب اطلاعات اولیه اگر قصد خرید از طریق ویزا کارت یا مستر کارت را دارید باید مراحل زیر را انجام دهید:

1-مرحله ی اول کار ثبت نام در سایت ما (arzipay.com ) می باشد.(در صورتی که از قبل در سایت ثبت نام کرده اید وارد پرتال کاربری خود شوید)

2-در پرتال کاربری , پرداخت با درگاه ویزا یا مستر کارت  را انتخاب نمایید.

3- شرایط استفاده از این خدمت را در سایت ارزی پی به دقت مطالعه نمایید.

4- اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.(میزان ارز,نوع ارز,آدرس اینترنتی صفحه محصول یا خدمت مورد نظر در سایتی که از آن قصد خرید دارید)

5-محاسبه ی قیمت و کارمزد به طور اتوماتیک و با توجه به نرخ روز ارز انجام می شود و مبلغ ریالی را که شما باید بپردازید برای شما مشخص می گردد.

6- تیک گزینه ی قوانین ارزی پی را با دقت خواندم و قبول دارم را می زنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.

7- مبلغ مندرج شده را جهت پرداخت خرید اینترنتی خود را به وسیله ی  کارت های شتاب پرداخت نمایید.

8-خرید شما پس از ثبت سفارش انجام شده و رسید آن برای شما ارسال می گردد.

9- در هر مرحله از طریق پنل کاربری خود میتوانید مراحل ثبت و انجام سفارشات خود را پیگیری نمایید.