دوشنبه 16 فروردین 1400

معرفی برترین آلتکوین های کمتر از یک دلار برای سرمایه گذاری

مقالات
معرفی برترین آلتکوین های کمتر از یک دلار برای سرمایه گذاری
معرفی برترین آلتکوین های کمتر از یک دلار برای سرمایه گذاری

حجم بازار کریپتو کارنسی که در آوریل ۲۰۱۷ حدود ۲۵٫۹ میلیارد دلار بود، اکنون ۴۰۹٫۴۷ میلیارد دلار است. با رشد بازار، بسیاری از رمز ارزهای جدید ایجاد شد و به نظر می رسد بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در زمان حالپس از بازار سهام و بورس اوراق بهادار،ارزهای رمز نگاری شده باشند.اما بسیاری از مردم هستند که نمی توانند بر روی ارزهای دیجیتال با ارزشی مثل بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کنند با این حال، می توانند در سایر آلت کوین ها سرمایه گذاری کنند که ممکن است در بلند مدت سود خوبی برای آنها به ارمغان بیاورد.درحال حاضررمزارزهای زیادی با قیمت زیر ۱ دلار هستند، که شاید بتوان به عنوان یک سرمایه گذاری برای آینده به آنها نگاه کرد.(چیزی بیشتر از ۲۵۰۰ ارز دیجیتال!) اماهیچ تضمینی برای سوددهی آینده بسیاری از این ارزها وجود ندارد.با این حال در ادامه با تعدادی از این ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۹ آشنا می شویم که احتمال موفقیت آنها در آینده بسیار بالا می باشد. با ارزی پی همراه باشید.

Pundi X NPXS
Pundi X یک سیستم معامله است که توسط بازرگانان کوچک و متوسط مورد قبول واقع شده است. این رمزارز اجازه انجام معاملات آسان برای پرداختهای سیستمی را به این بازرگانان می دهد.ویژگی اصلیPundi X این است که خریدار و فروشنده می توانند از رمزنگاری موجود خود برای معاملات استفاده کنند. شما همچنین می توانیدسایر رمز ارزهای معروفمانندEthereum، Bitcoin وتوکنهای ERC20 و غیره را با استفاده ازPundi X خریداری کنید.
نرم افزار NPXS به کاربران اجازه می دهد که مقدار ارز دیجیتال کارت های خود را با پول های موجود یا فیات بالا ببرند. با اینکه توکنهایPundi X به عنوان یک رمز ارزارزان قیمت در سال ۲۰۱۹ است اما آینده آن درخشان به نظر می رسد. زیرا در عرض یک هفته حدود ۱۵۰٪ رشد داشته است.

Ripple
به آرامی موقعیت خود را تا جایگاه دوم از لحاظ حجم بازار بالا برده است و بعد از بیت کوین قرار گرفته است. کوین XRP به نسبت دیگر ارزهای دیجیتال برای هدف متفاوتی طراحی شده است و هدف پلتفرم آن به جای کاربران منفرد، موسسات مالی بزرگ می باشد.
XRP در حال حاضر تراکنش های بین مرزی را مقدور ساخته و این تراکنش ها را ارزان و فوری می سازد. شرکت ریپل لیست بلندی از مشارکت ها با تعداد زیادی از بانک ها و سرویس های پرداخت برجسته از سراسر جهان دارد. در حالی که احتمال مشاهده رشد خیره کننده XRP و اوج گرفتن قیمت آن تا صد دلار کم است اما قطعا پتانسیل رسیدن به قیمت یک دلار را در آینده ای نزدیک دارد. حجم بازار XRP در حال حاضر ۱۲۷۹۴۶۴۲۲۳۹ دلار است و با قیمت ۰٫۳۱۰۴۸۹ دلار ترید می شود.

Ravencoin RVN
یک کوین که دارای پتانسیل بسیار بالایی برای موفقیت است، به همین دلیل مدیر عامل Overstock میلیون ها دلار برای آن سرمایه گذاری کرده است. حتیTokenizEUپلت فرمRavencoinرا برای تمام دارایی های بالقوه خود انتخاب کرده است.

Stellar Lumens
ارز دیجیتالی که برای تسهیل پرداخت های بین مرزی ایجاد شده است اما بر خلافریپل، بر کاربران فردی متمرکز است. کارمزد پردازش استلار برای ششصدهزار تراکنش تنها یک سنت می باشد. همچنین سرعت پردازش آن ۵ ثانیه است.
پروتکل اختصاصی اجماع استلار فرآیند تولید بلاک این ارز دیجیتال را مدیریت می کند که در مقایسه با پروتکل (proof of work) بیت کوین بسیار انرژی کمتری مصرف می کند. این پروژه تعدادی همکاری معروف مانند همکاری با IBM را ایجاد کرده و توسط بسیاری از سرمایه گذاران سازمانی پشتیبانی می شود.
هرچند حجم بازار این ارز دیجیتال قابل ملاحظه است و حدود ۱٫۵۳ میلیارد دلار می باشد اما این ارز دیجیتال زیر یک دلار و با قیمت ۰٫۰۸۰۳۰۹ دلار معامله می شود. در حال حاضراین ارزدر رده نهم از لحاظ حجم بازار قرار دارد.

Tron
یک پلتفرم بلاک چین محور است که متمرکز بر انتشار محتوا می باشد و سبب ایجاد و انتشار رایگان محتوای آنلاین بدون نیاز به شخص ثالث می شود. ترون همچنین مالک جدیدBitTorrentمی باشد که از این به بعد برای ایجاد گزینه های تورنتینگ غیر متمرکز امن مورد استفاده قرار می گیرد.
این پلتفرم همچنینMainNetخود را سال گذشته راه اندازی کرد و الگوریتم TPOS آن، پردازش تراکنش ها را بسیار سریع تر از اتریوم امکان پذیر می کند. حالت پهنای باند محور آن کارمزد های بسیار پایینی را برای عملکرد های شبکه در امر انتقال فراهم می آورد.
حجم بازار TRX حدود ۱۶۰۸۳۵۳۷۱ دلار است و از لحاظ حجم بازار در رده هشتم قرار دارد. تا این تاریخ ارزش یک کوین TRX 0.024120دلار است.

کاردانو (Cardano)
یک پلتفرم قرارداد هوشمند برای اجرای برنامه های غیر متمرکز (dApps) می باشد که شبیه اتریوم اجرا می شود اما یک معماری لایه بندی شده را جهت امنیت بیشتر ارائه می دهد. ادعا می شود که کاردانو نخستین پروژه مبتنی بربلاک چین است که بر اساس تحقیق دانشگاهی و علمی و نظر همکاران بنیان گذاری شده است.
سیستم بی نظیر آن، صرافی ADA را بر روی لایه ای جدا از لایه قرارداد هوشمند مدیریت می کند. توسعه و تامین بودجه این پروژه از سال ۲۰۱۵ توسط شرکت هنگ کنگی IOHK و شرکت ژاپنیEmurgoصورت گرفته است.
کوین ADA در حال حاضر از لحاظ حجم بازار در رتبه۱۲ قرار دارد و حجم بازار آن ۱۱۱۶۲۶۶۶۵۵ دلار می باشد و در حال حاضر هر کوین ADA با قیمت ۰٫۰۴۳۰۵۴ دلار معامله می شود.

IOTA
“آیوتا” پروژه ای است که متمرکز بر استفاده از اینترنت اشیا است. آنچه که این رمز ارز را منحصر به فرد می کند این است که مانند دیگر کریپتو ها از بلاک چین استفاده نمی کند، بلکه در عوض متکی به یک معماری جدید به “تانگل(Tangle) می باشد.
Tangle یک نمودار غیر مدور مستقیم است که برای حفظدفترکل مورد استفاده قرار می گیرد و کوین MIOTA را توزیع می کند. این سیستم جالب، راه حل هایی را برای مشکلاتی که امروزه فضای بلاک چین را تار کرده اند، ارائه می دهد. مشکلاتی مانند مقیاس پذیری و کارمزد بالای تراکنش از این جمله هستند. این پلتفرم سیستمی دارد که در آن هر چه تعداد کاربران بیشتر باشد، سرعت تراکنش بالاتر می رود. آیوتا کاربرد ها و استفاده های زیادی در بخش های متنوع دارد.
انتظار می رود که تعداد ابزار های متصل به اینترنت در تقریبا دو سال آینده بسیار زیاد شود که آیوتا پتانسیل زیادی در این زمینه دارد. حجم بازار MIOTA 790162930دلار می باشد و قیمت معامله آن در حال حاضر ۰٫۰۲۸۴۲۷۹ دلار می باشد. این ارز دیجیتال از لحاظ حجم بازار در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

NEM
یک محیط قرارداد هوشمند است که می تواند برای ایجاد پلتفرم های دیگر و برنامه هایی برای استفاده سازمانی مورد استفاده قرار بگیرد. این پروژه متفاوت از دیگر پلتفرم هایdAppاست و به جای استخراج از یک سیستم درو (harvesting) استفاده می کند و از پروتکل گواه اثبات اهمیت (proof of importance) برای ایجاد ماینر بلاک بعدی استفاده می کند.
تراکنش های نم زمان تایید سریع، مقیاس پذیری بالا و کارمزد شبکه خیلی پایینی دارند. همچنین باید توجه داشت که نم انرژی بسیار کمتری از بیت کوین برای مدیریت یک nodeیا همان harvest مصرف می کند.
قیمت نم در حال حاضر ۰٫۰۴۱۷۶۵ دلار است و حجم بازار آن نیز ۳۷۵۸۸۶۹۷۵ دلار می باشد. این ارز دیجیتال در حال حاضر از لحاظ حجم بازار در جایگاه نوزدهم قرار دارد.

Tezos
تزوس یک پلتفرم بلاک چینی است که به عنوان یک شبکه همتا به همتا، توزیع شده و بدون مجوز ایجاد شده و برای گسترش قرارداد هوشمند طراحی شده است. در حالی که ایده آن شبیه اتریوم و دیگر پلتفرم هایdAppاست اما یک تفاوت اساسی با آنها دارد و آن این است که سهامداران (stakeholders) بر پروتکل کنترل دارند.
این مدیریت روی زنجیره، سهامداران را قادر به تصمیم گیری در مورد ارتقا ها و پیاده سازی هایی می کند که بر روی شبکه اتفاق خواهد افتاد. کوین این پلتفرم یعنی XTZ یاTezziesدارای حجم بازار ۲۶۶۱۷۲۹۰۷ دلار می باشد. قیمت یک کوین XTZ در لحظه این نوشتار ۰٫۰۴۳۸۱۵۳ دلار می باشد و از لحاظ حجم بازار در رتبه بیست و یکم قرار دارد.

****با همه این که این آلتکوینها بهترین و مطمئن ترین ها در بازار هستند اما توجه کنید که سود و ضرر سرمایه گذاری و انتخاب این آلتکوین به عهده خود کاربر می باشد، پسدر انتخاب آلتکوین ها برای سرمایه گذاری حتما مطالعه و بررسی های لازم را انجام بدهید.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط