پرداخت با درگاه وب مانی

وب ماني (webmoney) یک سیستم پرداخت الکترونیکی سریع است که امروزه بیش از ۲۹ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد.یکی از مهم ترین کاربردهای وب مانی خرید از فروشگاه های اینترنتی می باشد.

درخواست پرداخت با وب مانی
توضیحات

 

پرداخت خدمات ارزی با درگاه وب مانی : شما می‌توانید با به کارگیری خدمات وب مانی ارزی پی حساب وب مانی خود را شارژ کنید، همچنین خرید کردن و پرداخت هزینه به سایت های خارج از کشور با استفاده از وب مانی و افتتاح حساب در درگاه امکان‌پذیر است. یک سیستم انتقال به نام Merchant Webmoney با هدف آسان سازی انتقال در وب مانی جهت استفاده فروشندگان خدمات و کالا به وجود آماده است که این شرایط را به فروشندگان بدهد که بتوانند هزینه از پیش تعیین شده را به صورت آنلاین و در فضایی کاملا امن و مطمئن از سمت کاربران خود دریافت کنند.

به صورت کلی Merchent یا همان درگاه وب مانی، یک سیستم و نظام برای انتقال وب مانی میباشد که پرداخت از دیگر کاربران وب مانی را برای سایرین نیز ممکن می‌کند. درنتیجه درصورتی که شما سایتی دارید که درون خدمات و یا کالاهایی عرضه میکنید و قصد فروش آنها را به اشخاص خارج از ایران دارید، می قادر هستید با به کار بردن این نوع از درگاه های وب مانی به این هدف دست یابید و و مسائل یا مشکلات مربوط به انتقال دادن پول  از ایران را رفع فرمایید. درادامه این مطلب از سایت ارزی پی با ما همراه باشید.

خدمات ارزیر

وب مانی چیست؟

شاید برایتان سوال باشد که وب مانی چیست و پرداخت خدمات ارزی با درگاه وب مانی چه مزیت هایی دارد. وب مانی به‌صورت کلی نام یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین سیستم ها و یا درگاه های پرداخت اینترنتی میباشد که در سال 1988 میلادی در مسکو تاسیس شده است، این کمپانی از آن زمان تا حالا چیزی بیشتر از چندین مليون شخص کاربر را درسراسر دنیا داشته است. می‌توان گفت تقربیا همه‌ی سرویس ها و درگاه های جهانی  راه استفاده ایرانی ها را از درگاه‌های خود بسته اند و اصطلاحا ما را بلاک یا تحریم کرده اند، این درگاه روسی راه را برای ما باز گذشتها است و بدون محدویت تمام خدماتش را به ما ایرانیان و افراد داخل مرزهای کشورمان ارائه می‌کند. با استفاده از از ارزهای این درگاه خواهید توانست با خیالی آسوده خرید کرده، موجودی حساب های خود را کاهش یا افزایش دهید و تنها کارمزد کمی بپردازید.

2 روش افتتاح حساب وب مانی

  • راه حل اول اینکه خود شما توسط سایت خدمات ارزی و دلاری ارزی پی اقدام به افتتاح حساب وب مانی کنید و پس از افتتاح حساب با استفاده از اکانت خود کارهایی هم چون انتقال پول ،خرید های اینترنتی و … را انجام دهید. (برای اطلاع بیشتر به صفحه ی افتتاح حساب وب مانی مراجعه کنید)
  • راه حل دوم مناسب افرادی است که هر از چند گاهی قصد خرید از فروشگاه های اینترنتی را دارند و نیاز آن ها به انتقال پول و خرید های اینترنتی به اندازه ای نیست که افتتاح حساب وب مانی برای آن ها به صرفه باشد، این دسته از افراد می توانند پس از انتخاب خرید خود از فروشگاه های اینترنتی با مراجعه به ارزی پی مراحل پرداخت را به ما واگذار کنند و ما از طریق حساب وب مانی خود پرداخت را انجام دهیم.

خدمات ارزی

استفاده از خدمات ارزی وب مانی

در حالی که دارای یک حساب وب مانی باشید و قصد داشته باشید اقدام به شارژ کردن آن کنید، فقط لازم است مبلغ مورد نظرتان را در اختیار همکاران ما درسایت ارزی پی قرار دهید و از این طریق پرداخت با درگاه وب مانی خود را انجام داده و دیگر نگران چیزی نباشید. این کار در کمترین زمان و سریعترین حالت ممکن انجام خواهد گرفت.

با به کار بردن پرداخت ارزی با درگاه وب مانی خواهید توانست به سرعت و در مدت زمان بسیار کوتاهی، همچنین با مقدار هزینه بسیار پایین هرچیزی را که جهت پرداخت اینترنتی در دسترس دارید درون صفحه سایت خود قرار داده و آنرا به اشخاص خارج از ایران بفروشید. شما می‌توانید این درگاه را کاملا متناسب با استفاده و نیازهای مدنظرتان تنظیم و سازماندهی فرمایید، و تمامی تراکنشات خود را به صورت دقیق و با تمام جزئیات مدنظر بگیرید.

مزایای ثبت نام در وب مانی

  • وارد شدن به حساب با استفاده از نام کاربری و رمز عبور
  • مشاهده موجودی کیف پول
  • کارکردن با آن از طریق دستگاه های موبایل
  • انتقال وب مانی به دیگران
  • سادگی در پرداخت هزینه های خدمات

چه کسانی قادر هستند از پرداخت با درگاه وب مانی را انجام دهند

با این هدف که قادر باشید از خدمات درگاه پرداخت با درگاه وب مانی بهرمند شوید، لازم است حتما  Merchant وب مانی را داشته باشید. هرچند درصورتی که پاسپورت فرمال دارای سطح بالاتری هم داشته باشید خواهید توانست به شکلی محدودتر در این درگاه فعالیت کرده و از آن استفاده کنید.

خدمات ارزی

افتتاح حساب وب مانی

در این مطلب از سایت خدمات ارزی و دلاری ارزی پی درباره پرداخت با درگاه وب مانی صحبت کرده ایم. همانطور که گفته شد شما با دارا بودن یک حساب وب مانی به نام و مشخصات خودتان خواهید توانست به آسانی به کاربران دیگر این سیستم مالی پول ارسال کنید یا از آنها مبالغی در ازای خدمات و با کلاسی که می‌فروشید دریافت فرمایید، همچنین خواهید توانست در کمال اسامی و بدون ایجاد هیچ گونه مشکل یا خللی از فروشگاه‌هایی که به پول الکترونیکی نیاز دارند تا به شما خدمات ارائه دهند خرید خود را انجام دهید.

درصورتی که قصد و نیت ساختن یک حساب کاربری در این سیستم را درسر دارید اما تجربه و علم کافی مورد نیاز در این زمینه را کسب نکرده اید، لازم است این کار را به یک شرکت متخصص و افراد کاردان در این زمینه بسپارید تا دچار مشکل نشوید و کارتان به بهترین شکل صورت بگیرد.

منبع : wmtransfer.com


کدام یک از سایت های معتبر بین المللی با وب مانی کار می کنند؟

سایت های بسیاری هستند که با وب مانی کار می کنند اما از معروف ترین این سایت ها که مورد استقبال ایرانیان برای خرید های اینترنتی می باشد می توان به bangood، aliexpress و resello اشاره کرد.

نحوه ثبت سفارش

1- مرحله ی اول کار ثبت نام در سایت ما (arzipay.com ) می باشد.(در صورتی که از قبل در سایت ثبت نام کرده اید وارد پرتال کاربری خود شوید)
2-در پرتال کاربری , پرداخت با وب مانی را انتخاب نمایید.
3- شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی پی را به دقت مطالعه نمایید.
4- اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.(میزان ارز لازم برای خرید اینترنتی ،نوع ارز،آدرس اینترنتی سایتی که از آن قصد خرید دارید ،در صورت دارا بودن حساب کاربری در سایت مورد نظر نام کاربری و رمز عبورتان)
5-چنانچه پیرامون خرید شما توضیحاتی وجود دارد که ما برای پرداخت به آن نیازمندیم در بخش توضیحات ذکر کنید.
6- تیک گزینه ی قوانین ارزی پی را با دقت خواندم و قبول دارم را می زنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
7- مبلغ مندرج را جهت پرداخت به وسیله ی کارت های شتاب خود پرداخت نمایید.
8- خرید شما در اسرع وقت انجام می گیرد و همکاران ما در ارزی پی اتمام کار را به اطلاع شما می رسانند.
9- در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com ) مراجعه نموده و با انتخاب گزینه ی تماس با ما و نوشتن پیام خود در فرم انتقادات و پیشنهادات سطح رضایت خود از خدمت انجام شده را با ما در میان بگذارید.