دوشنبه 26 اردیبهشت 1401

اعلام عرضه کارت های اعتباری ارز دیجیتال توسط مستر کارت

اخبار، مقالات مستر کارت
اعلام عرضه کارت های اعتباری ارز دیجیتال توسط مستر کارت
اعلام عرضه کارت های اعتباری ارز دیجیتال توسط مستر کارت

مستر کارت اولین تفاهم نامه خود را با یک استارت آپ فعال در حوزه ارزهای دیجیتال به امضا رساند. طبق این قرار داد مردم می توانند رمز ارز های خود را به وسیله مستر کارت برای پرداخت ها مورد استفاده قرار دهند. مستر کارت اعلام کرد که به موجب این تفاهم نامه این شرکت به به Wirex (استارت آپ مستقر در لندن) اجازه می دهد کارت های شبکه Master Card را صادر کند.

 

معاون اجرایی دارایی دیجیتال و محصولات و مشاغل بلاک چین در Mastercard گفت: “بازار رمزارزها همچنان به بلوغ خود ادامه می دهد و مستر کارت آن را به سوی پیشرفت هدایت می کند و تجربیات ایمن و مطمئن را برای مصرف کنندگان و مشاغل موجود در اقتصاد دیجیتال ایجاد می کند.وی افزود که “همکاری ما با Wirex و اکوسیستم رمزارزها باعث تسریع نوآوری و توانمند سازی مصرف کنندگان در انتخاب بیشتر در نحوه پرداخت آنها می شود.”

مسترکارت به منظور جلوتر بودن از رقبای خود، طی چند ماه گذشته حضور پر رنگی در صنعت رمز ارز ها داشته است.به نظر می‌رسد هیجان و شوق مسترکارت پیرامون آینده رمز ارزها در حال افزایش است و هم چنین اخیرا برنامه های خود برای تسریع برنامه های رمز ارز خود را اعلام کرده است.

این برنامه به صادر کنندگان امکان خواهد داد تا کارت های اعتباری ایمن و استانداردی را به بازار ارائه دهند. این کارت ها باعث خواهند شد که کاربران با استفاده از رمز ارزها به انجام تراکنش بپردازند.

 

طبق اعلان مسترکارت، وایرکس (Wirex) اولین پلتفرمی است که به برنامه عضویت پایه مسترکارت ملحق خواهد شد و به آنها امکان خواهد داد تا کارت های اعتباری بر بستر رمز ارز را به مشتریان ارائه دهند.

مسترکار‌ت اکنون در حال برداشتن قدم های ضروری در مسیر تسریع و پیشرفت برنامه کارت رمز ارز است.این برنامه یکی از جوانب استراتژی رشد بلاک چین مسترکارت است و شامل ورود و میزبانی از شرکای استراتژیک است. تمام این برنامه از طریق تسهیل تراکنش کاربران می‌تواند به پیشرفت و گسترش پذیرش رمز ارزها کمک کنند.

مسترکار‌ت در این خصوص بیان کرد که با ارائه دسترسی به تمام مواردی که برای ورود هرچه سریع تر شرکای فعلی و آتی خود به بازار لازم است، روند پیشرفت و توسعه برنامه خود را به شدت سرعت بخشیده است.

مسترکار‌ت هم چنین اعلام کرد که وایرکس اولین شرکتی خواهد بود که عضویت پایه و مدیریتی دریافت خواهد کرد. این عضویت به آنها امکان خواهد داد تا کارت های اعتباری صادر کنند که مستقیما از زیرساخت پرداخت مسترکار‌ت استفاده می‌کنند.

با استفاده از این کارت ها، کاربران می‌توانند هزینه کالاها و خدمات در تمام میلیون ها پایانه پرداختی مسترکار‌ت در سراسر جهان را با رمز ارز پرداخت کنند. این برنامه هم چنین برنامه پاداشی ارائه خواهد داد که تخفیف هایی تا ۱.۵ درصد را برای مشتریان فراهم می‌سازد.

راج داموداران (Raj Dhamodharan) نایب رییس بخش محصولات بلاک چین و رمز ارزها چی مسترکارت طی صحبت های خود درباره مشارکت با وایرکس و برنامه های مسترکارت برای تسریع پرداخت مبتنی بر رمز ارز بیان کرد که بازار رمز ارزها با سرعت زیادی در حال بالغ شدن است.

وی گفت: بازار رمز ارزها به رشد و بلوغ خود ادامه می‌دهد و مستر کارت نیز با ایجاد تجربه های ایمن برای مشتریان و کسب و کارها در اقتصاد دیجیتال امروزی، رشد و بلوغ رمز ارزها را سرعت می‌بخشد. از آنجایی که بسیاری از افراد، رمز ارزها را به عنوان جایگزینی بسیار خوب برای ارزهای سنتی برای پرداخت ها در نظر می‌گیرند، رشد و گسترش این کارت ها می‌تواند به پذیرش گسترده رمز ارزها کمک کند.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط