اکانت دولوپر اپل

یک برنامه نویس iOS پس از ساخت برنامه خود نیاز دارد تا آن را توسعه دهد و نظر کاربران را جلب کند. برای تبلیغ و توسعه برنامه باید آن را در اپ استور آپلود کند. به این منظور برنامه نویس باید اشتراکی در سایت اپل خریداری کند (99$/year) که این کار با توجه به تحریم های اپل علیه کشور ایران و دسترسی نداشتن به کارت های بین المللی میسر نیست. شما می توانید با استفاده از سایت ارزی پی اکانت دولوپر اپل خود را افتتاح کنید.

درخواست اکانت دولوپر اپل
توضیحات

همان طور که در بالا گفته شد حساب توسعه دهنده اپل برای برنامه نویسانی است که میخواهند برنامه خود را در اپل استور قرار دهند. برنامه هایی که در اپل استور قرار میگیرند هم میتوانند رایگان باشند و هم اینکه برای دانلود آنها باید پولی پرداخت شود. در اینجا سوال پیش می‌آید که چرا بعضی از برنامه ها رایگان و چرا بعضی ها پولی هستند؟

جواب این است که پیدا کردن کاربر خیلی راحت تر است. بعد از ساخت برنامه توسط برنامه نویس به طور رایگان برای استفاده کاربران، کاربران بیشتر احتمال دارد برای ویژگی های قفل شده برنامه خرید کنند. زیرا کاربر اکنون میداند که برنامه چگونه است. همچنین سود برنامه میتواند از طریق تبلیغات بدست آید که حتی می تواند خیلی بیشتر از فروش برنامه باشد.

  • هزینه سالیانه توسعه دهنده اپل99$ آمریکا است.
  • هزینه سالیانه توسعه سرمایه گذاری اپل 299$ امریکا است.
  • قیمت ها ممکن است بر اساس منطقه تفاوت داشته باشند و در طی روند ثبت نام در ارز محلی قرار می گیرند.

آیا اکانت توسعه دهنده اپل رایگان است؟

اپل آیدی شما اکنون به عنوان یک حساب برنامه توسعه دهنده رایگان کار می کند. این حساب را می توان برای بارگذاری برنامه ها از طریق Xcode استفاده کرد. شما نمی توانید برنامه ها را به فروشگاه اپل ارسال کنید و iOS، OS X، watchOS و یا tvOS Developer betas را دانلود کنید.

برای یک توسعه برنامه در اپل استور چقدر باید هزینه کرد؟

برای توزیع برنامه و توسعه دادن آن در اپ استور، برنامه نویس باید 99$ آمریکا در سال هزینه کند.

با وجود تحریم ها علیه ایران، کاربران اپل مستقر در این کشور چگونه به اپ استور و خدمات آن دسترسی داشته باشند؟

با وجود تحریم ایران توسط دولت ترامپ، اپل هم تحریم خود را برای ایران اعمال کرد. به طوری که دسترسی کاربران را به برنامه هایی مثل تاکسی های آنلاین، برنامه های سفارش غذا و سایر این برنامه ها قطع کرد و مشکلات بسیاری برای کاربران به وجود آورد. اگر این تحریم دائمی باشد، صاحبان دستگاه های اپل باید از طریق وی‌پی‌ان به اپ استور و سایر خدمات آن دسترسی پیدا کنند.

نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. (در صورتی که از قبل در سایت ثبت نام کرده اید، وارد پرتال کاربری خود شوید)
  2. در پرتال کاربری، اکانت دولوپر اپل را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی پی را به دقت مطالعه نمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.
  5. میزان ارز و نوع ارز را در کادر وارد کنید.
  6. تیک گزینه قوانین ارزی پی را با دقت خواندم و قبول دارم را می زنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. مبلغ درج شده در صفحه را جهت افتتاح حساب دولوپر اپل به وسیله کارت های شتاب خود پرداخت نمایید.
  8. .پس از گذشت 1 تا 3 روز کاری حساب دولوپر گوگل شما افتتاح میشود.
  9. در صورت دلخواه، پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با انتخاب گزینه تماس با ما و نوشتن پیام خود در فرم انتقادات و پیشنهادات سطح رضایت خود از خدمت انجام شده را با ما در میان بگذارید.