پنج‌شنبه 16 تیر 1401

ادامه پشتیبانی از ارزهای دیجیتال در پرچمدار جدید سامسونگ

اخبار
ادامه پشتیبانی از ارزهای دیجیتال در پرچمدار جدید سامسونگ
ادامه پشتیبانی از ارزهای دیجیتال در پرچمدار جدید سامسونگ

غول الکترونیک کره جنوبی، سامسونگ، اخیراً در رویداد Unpacked 2020 در سان فرانسیسکو از جدیدترین سری گوشی های هوشمند خود با نام Galaxy S20 رونمایی کرد. در حالی که بدون شک در این پرچمدار جدید سامسونگ ویژگی برجسته آن تعبیه یک دوربین جدید است، اما این گوشی از نظر ویژگی های امنیتی و کلیدهای خصوصی بلاک چین که یک سال پیش در گلکسی S10 معرفی شده بود، با ارتقا و بهبود بیشتری به دست کاربران خواهد رسید. سیستم امنیتی این گوشی شامل پردازنده ایمن مختص به محافظت از PIN، رمز عبور، الگو و کلیدهای خصوصی بلاک چین است.

با اینکه سامسونگ در وبسایت خود تاکید بیشتری بر روی بهبود عمر باتری و قابلیت های عکاسی کرده است، اما اشاره به کلیدهای خصوصی بیان می‌کند که مدل جدید سامسونگ دارای همان تجهیزات ذخیره سازی ارزهای دیجیتال است که بر روی مدل های قبلی وجود داشت.ذخیره سازی کلید خصوصی ارز دیجیتال به عنوان یک استاندارد در تمام مدل های گوشی هوشمند S20 موجود خواهد بود.

سامسونگ پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را ابتدا در ماه مارس ۲۰۱۸ به محصولات خود افزود که طی آن، کیف پول ارز دیجیتال را بر روی مدل پرچمدار خود یعنی گلکسی S10 قرار داد. در ماه جولای، سامسونگ کیت توسعه ای معرفی کرد که به اشخاص ثالث امکان می‌داد تا برنامه های غیرمتمرکز طراحی شده مختص به این گوشی را ایجاد کنند. یکی از این برنامه های غیرمتمرکز به کاربران امکان می‌داد تا با اسکن کد QR محصولات، هزینه کالاها و خدمات را با ارزهای دیجیتال ذخیره شده در گوشی همراه پرداخت کنند.

این کیف پول در زمان عرضه فقط از اتر و توکن های ERC-20 پشتیبانی می‌کرد، اما سامسونگ پشتیبانی از بیت کوین را در ماه سپتامبر و پشتیبانی از ترون را در ماه اکتبر به این کیف پول افزود. اگرچه این ویژگی در ابتدا مختص به مدل های مختلف گوشی گلکسی S10 بود، اما این شرکت گفته است که در ماه می می‌خواهد موانع را از میان بردارد و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را برای مدل های ارزان قیمت تر محصولات خود نیز اضافه کند.

*به احتمال فراوان فروش گوشی گلکسی S20 از تاریخ ششم ماه مارس (شانزدهم اسفند)آغاز می گردد.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط