اکانت دولوپر گوگل

یک برنامه نویس اندروید پس از ساخت برنامه اندرویدی نیاز دارد تا برنامه خود را توسعه دهد و تبلیغ برنامه خود را بکند. گوگل پلی استور منبعی پر از بازی و اپلیکیشن هاست. برای اینکه برنامه شما در گوگل پلی استور قرار بگیرد، باید یک توسعه دهنده گوگل (Google Developer) شوید و عضوی از توسعه دهندگان گوگل شوید. شما می توانید با استفاده از سیاست ارزی پی، حساب گوگل دولوپر خود را افتتاح کنید.

درخواست اکانت دولوپر گوگل
توضیحات

همان طور که در بالا گفته شد حساب توسعه دهنده گوگل برای برنامه نویسانی است که میخواهند برنامه خود را در گوگل پلی قرار دهند. برنامه هایی که در گوگل پلی قرار میگیرند هم میتوانند رایگان باشند و هم اینکه برای دانلود آنها باید پولی پرداخت شود. در اینجا سوال پیش می‌آید که چرا بعضی از برنامه ها رایگان و چرا بعضی ها پولی هستند؟

جواب این است که پیدا کردن کاربر خیلی راحت تر است. بعد از ساخت برنامه توسط برنامه نویس به طور رایگان برای استفاده کاربران، کاربران بیشتر احتمال دارد برای ویژگی های قفل شده برنامه خرید کنند. زیرا کاربر اکنون میداند که برنامه چگونه است. همچنین سود برنامه میتواند از طریق تبلیغات بدست آید که حتی می تواند خیلی بیشتر از فروش برنامه باشد.


چگونه کاربر یک اکانت رایگان گوگل دولوپر دریافت کند؟

برای این کار لازم است به سایت play.google.com رفته و مراحل زیر را انجام دهید: 1. با اکانت گوگل خود وارد شوید. (منظور آیدی جیمیلی است که از قبل ساخته اید) 2. توافق‌نامه توزیع برنامه را قبول کنید. 3. هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. (با استفاده از ویزا کارت، مستر کارت و ...) 4. جزئیات حساب خود را تکمیل کنید.

قیمت اکانت دولوپر گوگل چقدر است؟

قیمت اکانت دولوپر گوگل 25$ میباشد.

چگونه کاربر اولین برنامه خود را در گوگل پلی استور نشر دهد؟

برای این کار باید یک اکانت گوگل پلی ساخت. مسلما کاربر یک ایمیل شخصی دارد اما بهتر است که یک اکانت توسعه دهنده گوگل پلی باز کند. بعد از پرداخت 25$ هزینه ثبت نام گوگل پلی، کاربر میتواند برنامه خود را در کنسول گوگلی پلی نشر دهد.

نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. (در صورتی که از قبل در سایت ثبت نام کرده اید، وارد پرتال کاربری خود شوید)
  2. در پرتال کاربری، اکانت دولوپر گوگل را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی پی را به دقت مطالعه نمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.
  5. میزان ارز و نوع ارز را در کادر وارد کنید.
  6. تیک گزینه قوانین ارزی پی را با دقت خواندم و قبول دارم را می زنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. پس از گذشت 1 تا 3 روز کاری حساب دولوپر گوگل شما افتتاح میشود.
  8. در صورت دلخواه، پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با انتخاب گزینه تماس با ما و نوشتن پیام خود در فرم انتقادات و پیشنهادات سطح رضایت خود از خدمت انجام شده را با ما در میان بگذارید.