دوشنبه 16 فروردین 1400

معرفی تلویزیون غول پیکر جدید The Wall سامسونگ

اخبار
معرفی تلویزیون غول پیکر جدید The Wall سامسونگ
معرفی تلویزیون غول پیکر جدید The Wall سامسونگ

شرکت سامسونگ با توجه به افزایش روز افزون متقاضیان تلویزیون های بزرگتر و با کیفیت تصویر بالاتر،پیشرو در نوآوری و تولید این نوع از لوازم خانگی می باشد و در آخرین اقدام خود برند به روز شده  The Wall Luxury را معرفی کرد. یک تلویزیون غول پیکر با کیفیت 8k و اندازه 292 اینچ. این  سری از تولیدات سامسونگ تلویزیون مبتنی بر Micro LED است که از 73 اینچ با کیفیت 2k و 292 اینچ با کیفیت تصویر 8k روانه بازار خواهد شد. تلویزیون Wall Luxury با وجود ابعاد بزرگ و طراحی بدون حاشیه با ضخامت تنها 30 میلی متر عرضه می شود. همچنین این تلویزیون مجهز به فناوری Quantum HDR نیز است که حداکثر میزان روشنایی 2،000 نیت و با سرعت بهینه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد.

 

تلویزیون جدید سامسونگ از ماه جولای برای فروش در دسترس خواهد بود ، اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.اما از آنجا که این بزرگترین تلویزیون ساخته شده تا به امروز است ، بسیار گران خواهد بود. چراکه یکی از آخرین تلویزیون های عظیم سامسونگ که ساخته شده با 98 اینچ Q900 8k صد هزار دلار قیمت داشت.

 

سالیانه منابع مالی نسبتا زیادی از سوی کسب‌وکارها صرف می‌شود تا تصویری حرفه‌ای و بدون نقص از کسب‌وکار خود در ذهن مشتریان و مخاطبان بسازند. در این میان انتخاب و حضور دستگاه‌های پیشرفته در دفاتر تجاری به خوبی می‌تواند ارزش‌ها و بینش عمیق مدیران کسب‌وکارها را نشان دهد. از جمله این ابزارها، نمایشگرهای تجاری هستند که برای پخش محتوا در سالن‌ها و دفاتر تجاری و اداری به کار گرفته می‌شوند. “ویدئو وال‌ها” یکی از سری‌های پرکاربرد نمایشگرهای تجاری هستند که که با اتصال تعداد زیادی از آنها می‌توان محتواهای تصویری را به صورت یک تصویر یکپارچه و واحد نمایش داد.

نمایشگرهای ویدئو وال با داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع به ابزاری کاربردی برای نمایش تبلیغات و اطلاع‌رسانی در مجتمع‌های تجاری، پاساژها، اتاق‌های کنترل، استودیوهای تلویزیونی، سالن‌های کنفرانس، فرودگاه‌ها و پایانه‌ها و… تبدیل شده‌اند.

نسل جدید این نمایشگرها که به تازگی از سوی شرکت سامسونگ تولید و عرضه شده است، به خوبی می‌تواند ضمن ارائه تجربه‌ بصری منحصربه‌فرد، رویکرد حرفه‌ای و بلندپروازانه مدیران کسب‌وکارها را به نمایش گذارد. نمایشگرهایی که با نام The Wall طراحی شده‌اند نسل نوین ویدئو وال‌ها هستند که با قابلیت‌هایی پیشرفته و به منظور نمایش محتوا در جذاب‌ترین و چشم‌نوازترین حالت ممکن تولید و عرضه شده‌اند.

نمایشگرهای وال (The Wall) سامسونگ یک نمایشگر ماژولار LED است که صاحبان و مدیران کسب‌وکارها می‌توانند براساس محل فعالیت و نیاز خود ابعاد و نسبت نمایشگر را تعیین کنند. در واقع همانطور که از نام این مدل پیداست، همچون یک دیوار که از کنار هم چیدن آجرها یا کاشی‌ها بالا می‌رود و ساخته می‌شود، در نمایشگر وال سامسونگ با کنار هم قرار دادن ماژول‌ها می‌توانید نمایشگری یکپارچه و منسجم بسازید. در هر کدام از این ماژول‌ها چندین هزار LED با ابعاد بسیار کوچک جای گرفته است. حضور این تعداد از LED در یک ماژول کمک کرده تا برخلاف مدل‌های مشابه با نزدیک شدن به نمایشگر کیفیت تصویر پایین نیاید و چه از راه دور و چه از نزدیک به نمایشگر چشم بدوزید رنگ و سطح کنتراست تصویر همچنان چشم‌نواز باقی بماند. در نمایشگرهای LCD در محل اتصال ماژول‌ها یا قاب‌ها به یکدیگر سایه‌ای بر روی تصاویر می‌افتد که مانع دیدن محتواها با کیفیت اصلی می‌شود. نمایشگرهای وال سامسونگ با برطرف کردن این مشکل، تصاویر را به شکلی یکدست و با همان رنگ و کنتراست مدنظر طراحان پخش می‌کند.

 

رنگ مشکی قاب‌ها یا ماژول‌ها و نحوه قرارگیری آنها موجب شده تا علاوه بر تقویت کنتراست تصاویر پخش شده، جزئیات ریز محتواها به شکل دقیق و شفاف نمایش داده شود. چنانچه نمایشگر وال را در محیط‌های پرنوری قرار دهید، کوچکترین نگرانی بابت انعکاس نور روی صفحه نمایش آن و دیده نشدن محتواها به شکل مطلوب نخواهید داشت، چرا که نمایشگرهای وال سامسونگ به فناوری پوشش سیاه (Black Seal) مجهز است که میزان انعکاس نور محیط را کاهش می‌دهد. فناوری پوشش سیاه از نمایشگر در برابر ضربه‌های احتمالی و گردوغبار هم محافظت می‌کند.

نمایشگر وال همچنین به کمک موتور تصویر قدرتمند خود از فناوری پخش تصاویر HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این قابلیت باعث شده تا علاوه بر بالارفتن میزان روشنایی صفحه نمایش، تصاویر در نمایشگر وال با رنگ‌هایی درخشان و براق نمایش داده شود و میزان درخشندگی و جزئیات تصاویر با همان وضعیت و شکل طبیعی خود به نمایش دربیاید.

ماژول‌های نمایشگر وال سامسونگ به فناوری Ultra Chroma مجهز است. این فناوری تصاویر را با رنگ‌هایی پرطراوت و در عین حال طبیعی و زنده نشان می‌دهد. به کمک فناوری Ultra Chroma میزان خلوص و دقت رنگ در نمایشگر وال دوبرابر LEDهای معمول است.

برای طراحی و کنترل و مدیریت محتواها در نمایشگر وال نسل جدید راهکارMagicINFO  به خدمت گرفته شده تا کاربران این نمایشگر بتوانند محتوای مورد نظر خود را به سادگی طراحی و طبق زمان‌بندی مورد نظر خود پخش کنند.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط