دوشنبه 26 اردیبهشت 1401

همکاری مستر کارت با اتحادیه آموزش دانشگاهی بلاک چین

اخبار
همکاری مستر کارت با اتحادیه آموزش دانشگاهی بلاک چین
همکاری مستر کارت با اتحادیه آموزش دانشگاهی بلاک چین

مستر کارت به کارگروهی پیوسته که باعث ارتقاء آموزش و تحقیقات بلاک چین در دانشگاه های سراسر جهان می شود. هدف این این اتحادیه ارائه دانش لازم به دانشجویان دانشگاه برای یک یادگیری حرفه در بخش بلاک چین است. اعضای اتحادیه با همکاری یکدیگر تلاش می کنند تا دانشجویان تحت حمایت از دانشگاه های عضو سراسر دنیا را به یکدیگر متصل کنند و دانش لازم را برای ورود نیروی کار به بازار با مهارت های بلاک چین در اختیار آنها قرار دهند.

دانشگاه MoudeBelt اعلام کرد 11 عضو جدید به  اتحادیه آموزش بلاک چین این شرکت اضافه شده اند. این اعضا شامل بخش نوآوری استارت آپ پرداخت ریپل و صرافی ارز دیجیتال بایننس و هم چنین نمایندگان NEO صرافی KuCoin و راهکار مقیاس پذیری شبکه متیک (Matic) می‌باشند.این اعضا به ۱۳ شرکت قبلی نظیر استلار، ترون و وان‌چین (Wanchain) خواهند پیوست که هنگام معرفی این اتحادیه در ماه اکتبر به عضویت آن درآمده بودند.

اتحادیه آموزش بلاک چین بخشی از برنامه دانشگاهی MouseBelt است که یک برنامه آموزشی برای آموزش نسل بعدی توسعه دهندگان بلاک چین در بیش از ۸۰ انجمن دانشجویی در سراسر دنیا است. اعضای این اتحادیه سرمایه و منابع آموزشی ارائه می‌دهند که به دانشجویان و اساتید کمک می‌کند تا برنامه های آموزشی و تحصیلی تدوین کنند و در جریان توسعه و پیشرفت های این صنعت باشند.

اشلی مردیث رییس دانشگاه MouseBelt  گفت: مستر کارت تمام اعضا پیرو شعار ما هستند که می‌گوید بهترین روش برای سرمایه گذاری در این عرصه، سرمایه گذاری های بلند مدت در خصوص آموزش آن است. هرچه آموزش بهتر باشد، شاهد پروژه ها و توسعه دهندگان بهتری خواهیم بود.

این اتحادیه به عنوان رابط ۱۳ دانشگاه در آمریکای شمالی شروع به کار کرد، اما تقریبا به ۷۰ دانشگاه در قاره آمریکا، آسیا و اروپا گسترش یافت.

وارن پاول اندرسون (Warren Paul Anderson) رییس امور روابط عمومی توسعه دهندگان برنامه Xpring ریپل گفت پیوستن به اتحادیه آموزش بلاک چین این امکان را فراهم می‌کند تا توسعه دهندگانی با مهارت و منابع مورد نیاز آنها آماده شوند.هدف MouseBelt در خصوص ارتقا فناوری بلاک‌چین در سطح برنامه های آموزشی در دانشگاه ها به صورت مستقیم مطابق با اهداف Xpring است.

***مسترکارت که یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت در جهان است و سالانه بیش از ۱۴ تریلیون دلار پرداخت را مدیریت می‌کند. طی چند سال گذشته این شرکت چندین بار تلاش کرده است تا وارد فناوری بلاک چین شود که یکی از قابل ذکرترین اقدامات آن، سرمایه گذاری به عنوان یکی از اعضای اتحادیه لیبرا فیسبوک بوده است.

مسترکارت همراه با رقیب اصلی خود یعنی ویزا (Visa) اتحادیه لیبرا را در ماه اکتبر ترک کرد. آجای بانگا (Ajay Banga) مدیرعامل مسترکارت گفت که این شرکت به دلیل نگرانی های پیرامون وضعیت قانونی پروژه لیبرا و اعتبار بلندمدت خود، این اتحادیه را ترک کرده است.البته این شرکت تاکنون در خصوص دلیل پیوستن به اتحادیه آموزش بلاک چین اظهارنظر نکرده است.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط