دوشنبه 26 اردیبهشت 1401

پرداخت سریع و امن با کیف پول (Masterpass) شرکت مستر کارت

اخبار، مقالات مستر کارت
پرداخت سریع و امن با کیف پول (Masterpass) شرکت مستر کارت
پرداخت سریع و امن با کیف پول (Masterpass) شرکت مستر کارت

پس از اینکه خرید آنلاین خود را به انجام رساندید، پروسه  پرداخت را هم باید به انجام برسانید. در این مرحله باید اطلاعاتی را وارد کنید که شامل رمز کارت، آدرس ارسال، جزئیات پرداخت و سایر شناسه های مربوط به کارت شما می باشد و این مراحل را باید برای هر خرید آنلاینی طی کنید که علاوه بر زمان بر بودن ممکن است کمی کلافه کننده باشد. برای حل این موضوع  شرکت مستر کارت، کیف پول دیجیتال مستر پس (Masterpass) را ایجاد کرده است که این امکان را به کاربران می دهد که فقط با با ایمیل یا شماره تلفن و رمز عبور خود اقدام به خریدهای آنلاین خود با سرعت و امنیت بالا بنمایند. امنیت چند لایه “مسترپس” برای کاربران آسودگی خیال بیشتری برای خریدهای آنلاین آن ها به همراه آورده است. برای استفاده از”مسترپس”، شما فقط نیاز به یک حساب کاربری در وب سایت Masterpass با اطلاعاتی مانند جزئیات کارت و آدرس محل دریافت کالا را  دارید. سپس با ورود به سیستم، از حساب پرداخت خود استفاده می کنید.

 

همچنین “مسترپس” به غیر از کارت های مربوط به مستر کارت،با کارتهای اعتباری ، بدهی و پیش پرداخت Visa ، American Express ، Discover و Diners Club هم سازگار می باشد .به این صورت که کارتهای مذکور را می توان در مسترپس اضافه کرد.استفاده از این سرویس رایگان می باشد.
مزایای مسترپس (Masterpass)

  • امکان پرداخت با هر کارتی : شما می‌توانید اکانت مستر پس (Masterpass) خود را با هر کارت دیگر و یا دبیت کارت لود نمائید و لازم نیست که حتما مستر کارت باشد.
  • امکان پرداخت سریع : از آنجا که اطلاعات پرداخت شما درمحلی امن در پایگاه داده مربوط به مستر پس (Masterpass) ذخیره می‌شود، برای پرداخت‌های بعدی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
  • خریدهای شما از پشتیبانی بسیار امن برخوردار خواهد شد. زمانی که با مستر پس خرید می‌کنید، توسط یک لایه امنیتی بیشتر، به واسطه‌ مسترکارت پشتیبانی خواهید شد.
  • با استفاده از مستر پس (Masterpass) می‌توانید برای خریدهای خود از فروشگاه‌های خرده فروشی آنلاین از پیشنهادات ویژه برخوردار شوید و در وقت و هزینه‌ خود صرفه جویی کنید.
  • هم چنین با استفاده از مستر پس شما می‌توانید با اطمینان کامل از هرکجا که مایل هستید خرید کنید.

به طور کلی مستر پس (Masterpass) شرایط خاصی را برای شما فراهم می‌کند که شما همه‌ کارت‌های اعتباری و دبیت کارت‌های خود را در اکانت خود برای خرید به صورت آنلاین یا از طریق اپلیکیشن در اختیار دارید.

 

*حساب مستر پس شما دارای امنیت چند لایه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را به طور خصوصی نگه دارید. Masterpass تنها کیف پول دیجیتال Mastercard است، که شما می‌توانید از طریق آن با اطمینان خرید کنید.

 

اضافه کردن مستر پس (Masterpass) به حساب کاربری؟

با کلیک روی کارتی که در گوشه بالا سمت چپ حساب خود اضافه کرده‌اید ، به منوی کشویی کارت بروید. اگر تا کنون کارتی اضافه نکرده‌اید ، روی “افزودن کارت اول خود” کلیک کنید.

  • در بالای نماد کارت ، “راههای افزودن بیشتر” را انتخاب کنید.
  • سپس بر روی “افزودن کارت از Masterpass ” کلیک کنید.
  • از این پس ، با اتصال کیف پول Masterpass به حساب خود، اطلاعات کارت پرداخت شما برای پرداخت‌های آینده ذخیره می‌شود.
  • هم اکنون می‌توانید به صورت کاملا امن به اکانت Masterpass خود کوارد شوید.

 

**هنگام مراجعه به یک فروشگاه آنلاین، به دنبال آرم Masterpass بگردید. سپس ایمیل یا شماره موبایل مرتبط با حساب Masterpass خود را همراه با گذرواژه خود وارد کنید.پس از وارد شدن ،اطلاعات کارت اعتباری و آدرس خود را مشاهده خواهید کرد. بررسی کنید که جزئیات اطلاعات صحیح است، سپس خرید خود را نهایی کنید.

***اگرکسی اکانت مسترکارت نداشته باشد، نمی‌تواند از Masterpass استفاده کند و باید برای استفاده از امکانات کیف پول مستر کارت، اکانت کاربری مستر کارت ایجاد کند.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط