افتتاح حساب فرمال وب مانی

فرمال دومین نوع حسابی هست که بعد از الیاس میتوانید با آن کار کنید و تراکنش های خود را انجام دهید. محدودیت های حساب فرمال به این صورت می باشد: • روزانه: 3000 دلار • هفتگی: 10000 دلار • ماهانه: 15000 دلار شما می توانید از طریق این صفحه، سفارش افتتاح حساب فرمال وب مانی خود را ثبت کنید.

درخواست افتتاح حساب فرمال وب مانی
توضیحات

اگر قصد ترید کردن، سرمایه گذاری در بورس و انجام تراکنش مقدار بالا با وب مانی را دارید، این نوع حساب برای شما مناسب است. میتوانید از طریق این صفحه، سفارش افتتاح حساب فرمال وب مانی خود را انتخاب کنید.

ثبت سفارش افتتاح حساب فرمال وب مانی

افتتاح حساب فرمال وب مانی نهایت تا 5 روز پس از ثبت سفارش برای شما انجام خواهد شد.


نحوه ثبت سفارش
  1.  مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، افتتاح حساب فرمال وب مانی را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید. (شماره همراه، ایمیل، عکس یا اسکن دوصفحه اول پاسپورت یا کارت ملی)
  5. چنانچه پیرامون افتتاح حساب فرمال شما توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم ” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. مبلغ مندرج را به وسیله‌ی کارت های شتاب خود (کارتی که توسط ادمین تلگرام تایید شده است) پرداخت نمایید.
  8. افتتاح حساب فرمال وب مانی در اسرع وقت (کمتر از 5 روز) انجام میگیرد.
  9. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.