خرید ویزا کارت فیزیکی

انجام راحت پرداخت های اینترنتی در سایت های خارجی و خرید از فروشگاه های خارج از کشور توسط ویزاکارت های مالزی: اگر قصد پرداخت در سایت های خارجی را دارید یا اینکه قصد مهاجرت به کشور های خارجی را دارید، به راحتی میتوانید با داشتن این ویزاکارت ها، پرداخت های خود را انجام داده و یا از دستگاه‌های ATM و پوز در کشور‌های دیگر استفاده نمایید. با داشتن این کارت، میتوانید با تمام ارز های دنیا خرید خود را انجام دهید. در حال حاضر، به دلیل تحریم ها علیه ایران، کارت ها و حساب های اشخاص ایرانی در معرض مسدود شدن می‌باشند. به همین خاطر، این کارت ها با پاسپورت شخص غیرایرانی رجیستر میشوند. شما کاربر محترم، میتوانید از طریق این صفحه، درخواست صدور ویزاکارت را به راحتی ثبت کنید.

درخواست صدور ویزا کارت فیزیکی بی نام

شباهت و تفاوت های خرید ویزا کارت فیزیکی و مجازی چیست؟

گفتیم که ویزا کارت های فیزیکی به صورت کارت در دسترس ما قرار می گیرند ولی ویزا کارت های مجازی فقط یک نام کاربری و پسورد هستند و باید به اینترنت وصل بود و پرداخت های آنلاین را به واسطه آن انجام داد. تفاوت های عمده و مهم ویزا کارت های فیزیکی و مجازی عبارت اند از:

اما ویزا کارت های مجازی و فیزیکی، شباهت هایی نیز دارند. در پایین به این شباهت ها اشاره شده:

  1. حداقل میزان اعتبار اولیه برای هر دو این ویزا کارت ها 5 دلار است.
  2. هزینه کارت خام هر دو نیز 15 دلار ی باشد.
  3. از هر دوی آنها می توان برای خرید در درگاه اینترنتی استفاده کرد.

برای خرید ویزا کارت فیزیکی در ایران چه کار باید کرد؟

شما باید این نکته را بدانید که به علت عدم وجود قوانین مالی و بانکی درباره ویزا کارت ها در ایران، احتمال تخلفات گسترده و انواع خسارت مالی در این زمینه وجود خواهد داشت. اما با رعایت این سه نکته می توانید امنیت صدور ویزا کارت را تضمین کنید.

  1. نکته اول اینکه در صورتی که بخواهید ویزا کارتتان به حساب بانکی خارجی متصل باشد، حتما باید نام و مشخصات فردی خودتان را صادر کنید.
  2. دوم اینکه اگر قصد خرید Gift Card را دارید؛ ا امکان خرید محصولات و یا خدمات مورد نظرتان از طریق چنین کارت هایی اطمینان حاصل فرمایید.
  3. و نکته آخر اینکه مطمئن شوید که ملیت خود را در هنگام صدور ایرانی انتخاب می کنید، زیرا ممکن است که حساب بانکی خارجی شما، به علت ارائه اطلاعات اشتباه مسدود شود.

صدور ویزا کارت

چند نکته قبل از دریافت ویزا کارت فیزیکی

بد نیست شما قبل از خرید ویزا کارت فیزیکی با مشخصات و ویژگی های آن آشنا شوید. در جدول زیر بیشتر در مورد آن توضیح داده ایم.

سقف شارژ روزانه 10,000 رینگیت
مدت اعتبار کارت 4 سال
زمان تحویل کارت یک هفته
سقف موجودی ویزاکارت 10,000 رینگیت
کارمزد برداشت از پوز/خرید از سایت های اینترنتی ندارد
کارمزد برداشت از دستگاه های خودپرداز 10 رینگیت
کارمزد تغییر رمز خودپرداز 3 رینگیت
هزینه ماهانه نگهداری کارت (بعد از 3 ماه اول) 5 رینگیت
کارمزد تبدیل ارز 2 درصد 
کارمزد برای هر بار شارژ 30 دلار آمریکا
امکان واریز به کارت های دیگر وجود ندارد
امکان دریافت از کارت های دیگر وجود ندارد
امکان اتصال به حساب بانکی وجود ندارد

 

چند نکته پایانی درباره صدور ویزا کارت فیزیکی بی نام:

خرید ویزا کارت فیزیکی الکترون

ویزا کارت الکترون به عنوان یک کارت مناسب و اقتصادی برای افرادی که حساب بانکی بین المللی نیاز دارند و قصد استفاده از آن را ندارند؛ مناسب است. حساب بانکی شما به همراه یک دبیت کارت از شبکه ویزا کارت زراعت بانک کشور ترکیه افتتاح می شود.

سطح آن از نوع الکترون بوده و نام شما روی آن حک نمی شود ارز پایه کارت نیز لیر می باشد. حساب از نوع مادام العمر است و کارت بانکی نیز تاریخ انقضای هشت ساله دارد. افتتاح حساب بانکی بر پایه یورو، پوند، فرانک و لیر است و شماره سوئیفت جداگانه ایجاد می شود.

حساب ها دارای اینترنت بانک و موبایل بانک و اس ام اس بانک می باشد و برای افتتاح حساب نیز نیاز به بلوک کردن مبلغی نخواهد بود. دقت داشته باشید که ویزا کارت الکترون در بعضی از نقاط کارایی نداشته و در همه فروشگاه های اینترنتی قابل استفاده نیست. خرید دبیت کارت فیزیکی بی نام مناسب افرادی است که به کارتی با هزینه پایین نیاز دارند.

خرید ویزا کارت فیزیکی

نکات مهم در خصوص ویزاکارت مالزی:

در اینجا چند مورد از نکات صدور ویزا کارت فیزیکی مالزی را برای شما ذکر کرده ایم:

خرید ویزا کارت فیزیکی بی نام

اگر شما نیز برای خرید های بین المللی، نیاز به خرید ویزا کارت فیزیکی بی نام یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارید؛ می توانید این کار را در وب سایت خدمات دلاری ارزی پی انجام دهید. شما می توانید در ارزی پی، برای انواع و اقسام سیستم های پرداخت بانکی یا ارز دیجیتال، حساب یا کیف پول باز کرده یا آنها را شارژ کنید و از آنها در انتقال پول بین المللی استفاده کنید. شما می توانید انواع ویزا کارت های نقدی (Debit Card) و ویزا کارت های پیش پرداخت (Prepaid Card) را با بهترین شرایط و قیمت در ارزی پی خریداری نمایید.

منبع: usa.visa.com، www.vanillagift.com

توضیحات

صدور ویزا کارت فیزیکی

خرید ویزا کارت فیزیکی بی نام : یکی از مشکلات بزرگ ما به عنوان یک ایرانی، این است که نمی توانیم خرید های بین المللی انجام دهیم. برای همین اگر قصد خرید جنس خاصی را داشته باشیم؛ یا باید قید آن را بزنیم، به خاطر اینکه در ایران پیدا نمی شود یا باید با قیمت گرانتر قیمت اصلی آن جنس آن را خریداری کنیم. خرید ویزا کارت فیزیکی یکی از راه های حل این مشکل می باشد که یک سیستم پرداخت بانکی است و به وسیله آن می توانید از هزاران فروشگاه اینترنتی و فیزیکی در هر جای دنیا خرید کنید یا از خدماتشان استفاده کنید.

ویزا کارت های فیزیکی بی نام نیز، ویزا کارت هایی هستندکه شما کارتشان را دریافت می کنید و می توانید از آن استفاده کنید؛ اما نام خاصی ندارند و لازم نیست که شما نگران پر کردن اطلاعات شخصی برای ثبت نام باشید. بعضی وقت ها نیز شما به یک ویزا کارت احتیاج دارید. برای مثال اگر قصد ورود در آزمون های تافل یا آیلتس را دارید، باید از طریقی پرداخت بین المللی را انجام دهید. در این مواقع شما حتما به یک ویزا کارت یا مستر کارت احتیاج خواهید داشت.

اکثر ایرانی ها به دلیل اینکه تحریم هستیم و نمی توانیم این سرویس را دریافت کنیم، درباره مستر کارت ها یا ویزا کارت ها چیزی نمی دانند و نمی توانند از قابلیت ها و کاربرد های زیاد آن بهره ببرند. در ادامه از این مطلب وبسایت خدمات ارزی و دلاری ارزی پی در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم.

ویزا کارت فیزیکی بی نام چیست؟

ویزاکارت فیزیکی بی نام به فرد امکان می دهد بدون داشتن کارتی که نام او را نشان می دهد به وجوه خود دسترسی داشته باشد. این کارت ها اغلب از بانک های کشورهای آمریکای جنوبی خریداری می شوند. آنها معمولاً ظاهری مشابه سایر کارت های توزیع شده توسط صادرکنندگان دارند. افراد علاقه مند به این ابزارهای مالی معمولاً نیازی به داشتن حساب ندارند. در عوض، همه تراکنش ها توسط شخص ثالثی که قرار است ناشناس بودن دارنده کارت را حفظ کند، تسهیل می شود.

بسیاری از کارت‌های فیزیکی بی نام دارای محدودیت‌های بالاتری نسبت به کارت‌های نقدی معمولی هستند. بسیاری از این کارت ها محدودیت‌های بالاتری نسبت به کارت‌های نقدی معمولی دارند.

کارت‌های نقدی معمولاً به حساب‌های بانکی دارندگان کارت مرتبط هستند. برخی از این کارت ها نام دارنده کارت را در جلو نمایش می دهند. به این ترتیب پیوند افراد را با تراکنش‌هایشان نسبتاً آسان می‌کند. هدف از خرید ویزا کارت فیزیکی این است که به شخص اجازه می دهد تا به صورت ناشناس تراکنش انجام دهد.

صدور ویزا کارت فیزیکی و انواع آن

اگر شما اهل خرید از فروشگاه های معتبر در دنیا هستید بدون شک برای تکمیل فرایند خرید خود به مرحله استفاده از ویزا کارت رسیده اید. در ادامه شما را با این نوع کارت اعتباری و خرید ویزا کارت فیزیکی بیشتر آشنا می کنیم.

ویزاکارت به نقل از ویکی پدیا:

ویزا کارت، (به انگلیسی: Visa) ابرشرکت خدمات مالی آمریکایی چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در فوستر سیتی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این ابرشرکت وظیفه ارائه تسهیلات برای مبادلات مالی الکترونیکی در سراسر جهان را بر عهده دارد، که عمدتاً توسط کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی و با نشان تجاری ویزا انجام می‌شود.

 

  • خرید ویزا کارت فیزیکی اعتباری یا Credit Card

کارت های اعتباری ویزا کارت مربوط به حساب بانکی یه شخص هستند و با استفاده از اعتبار شخص فرد، توسط نظام بانکی، تشخیص داده می شود. این نوع از ویزا کارت ها دقیقا مانند کارت های اعتباری در بانک های ایران هستند و هز شخص می تواند در هر بانک یک حساب داشته باشد. بوسیله این Credit Card ها می توانید حتی بدون موجودی در حساب بانکی، پرداخت انجام دهید و سپس با بانک تصویه کنید.

البته باید به این موضوع نیز اشاره داشت که اولا این نوع از ویزا کارت نمی تواند بی نام باشد و نکته دوم اینکه بانک، پس از هر بار وارد شدن درآمد به حساب شخص بخشی از آن را به عنوان مالیات برمی دارد.

ویزا کارت فیزیکی

  • ویزا کارت های نفدی یا Debit Card

بر خلاف کارت های اعتباری، کارت های نقدی فقط زمانی قابل استفاده هستند که در حساب بانکی موجودی باشد تا پرداخت یا برداشت صورت بگیرد. این تنها تفاوت کارت های نقدی و کارت های اعتباری است.

این ویژگی کارت های نقدی، این کارت ها را به کارت های اعتباری ما در ایران، شبیه می کند. در کارت های اعتباری ایران نیز در صورت خالی بودن حساب، پرداخت یا برداشت صورت نمی گیرد.

 

  • ویزا کارت پیش پرداخت یا Prepaid Card

کارت های پیش پرداخت، درست مثل کارت های نقدی می باشند، با این تفاوت که به حساب های بانکی متصل نیستند؛ بلکه خود کارت دارای موجودی مشخصی می باشد که از قبل در آن مبلغی واریز شده و شما می توانید از آن استفاده کنید. خرید ویزا کارت فیزیکی پیش پرداخت، دو نوع قابل شارژ (Reloadable) یا غیر قابل شارژ (Gift Card) می باشد. بیشتر این ویزاکارت ها در ایران در دسترس می باشند ولی ویزا کارت های فیزیکی پیش پرداخت بهترین و ساده ترین گزینه برای ما هستند.

کاربرد های دریافت ویزاکارت فیزیکی چیست؟

همانطور که مشخص است، ویزا کارت، جایگزینی برای پول نقد است. ارائه این خدمت به صورت جهانی است و تمامی سیستم های بانکی مختلف، در بک شبکه جهانی و در کنار هم میسر شده اند. اما کاربرد های مختلف خرید ویزا کارت فیزیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خرید حضوری به وسیله دستگاه کارتخوان (POS)
  2. دریافت پول نقد از دستگاه های خود پرداز (ATM)
  3. پرداخت آنلاین (Online Payment) در وب سایت ها و اپلیکیشن ها برای انجام خرید یا پرداخت پول
  4. پرداخت به صورت Offline با استفاده از تلفن یا فرم کاغذی
  5. انتقال وجه برای افراد دیگر

 

شباهت و تفاوت های خرید ویزا کارت فیزیکی و مجازی چیست؟

گفتیم که ویزا کارت های فیزیکی به صورت کارت در دسترس ما قرار می گیرند ولی ویزا کارت های مجازی فقط یک نام کاربری و پسورد هستند و باید به اینترنت وصل بود و پرداخت های آنلاین را به واسطه آن انجام داد. تفاوت های عمده و مهم ویزا کارت های فیزیکی و مجازی عبارت اند از:

  • ویزا کارت های فیزیکی ممکن است حک شوند اما این اتفاق برای ویزا کارت های مجازی اتفاق نمی افتد.
  • اپلیکیشن های اندروید و IOS و قابلیت اینترنت بانک و ایمیل بانک برای ویزا کارت های فیزیکی وجود دارد ولی برای ویزا کارت مجازی وجود ندارد.
  • با ویزاکارت مجازی نمی توان کار هایی مانند خرید با دستگاه POS و استفاده از ATM را انجام داد.
  • ویزا کارت های فیزیکی قابلیت تمدید دارند و شما می توانید بیشمار آنها را تمدید کنید ولی ویزا کارت های مجازی این قابلیت را ندارند
  • تنها مزیتی که ویزا کارت مجازی در مقابل خرید ویزا کارت فیزیکی دارد این است که سقف برداشت در ویزا کارت فیزیکی 1000 دلار و در ویزا کارت مجازی 5000 دلار است.

اما ویزا کارت های مجازی و فیزیکی، شباهت هایی نیز دارند. در پایین به این شباهت ها اشاره شده:

  1. حداقل میزان اعتبار اولیه برای هر دو این ویزا کارت ها 5 دلار است.
  2. هزینه کارت خام هر دو نیز 15 دلار ی باشد.
  3. از هر دوی آنها می توان برای خرید در درگاه اینترنتی استفاده کرد.

برای خرید ویزا کارت فیزیکی در ایران چه کار باید کرد؟

شما باید این نکته را بدانید که به علت عدم وجود قوانین مالی و بانکی درباره ویزا کارت ها در ایران، احتمال تخلفات گسترده و انواع خسارت مالی در این زمینه وجود خواهد داشت. اما با رعایت این سه نکته می توانید امنیت صدور ویزا کارت را تضمین کنید.

  1. نکته اول اینکه در صورتی که بخواهید ویزا کارتتان به حساب بانکی خارجی متصل باشد، حتما باید نام و مشخصات فردی خودتان را صادر کنید.
  2. دوم اینکه اگر قصد خرید Gift Card را دارید؛ ا امکان خرید محصولات و یا خدمات مورد نظرتان از طریق چنین کارت هایی اطمینان حاصل فرمایید.
  3. و نکته آخر اینکه مطمئن شوید که ملیت خود را در هنگام صدور ایرانی انتخاب می کنید، زیرا ممکن است که حساب بانکی خارجی شما، به علت ارائه اطلاعات اشتباه مسدود شود.

صدور ویزا کارت

چند نکته قبل از دریافت ویزا کارت فیزیکی

بد نیست شما قبل از خرید ویزا کارت فیزیکی با مشخصات و ویژگی های آن آشنا شوید. در جدول زیر بیشتر در مورد آن توضیح داده ایم.

سقف شارژ روزانه 10,000 رینگیت
مدت اعتبار کارت 4 سال
زمان تحویل کارت یک هفته
سقف موجودی ویزاکارت 10,000 رینگیت
کارمزد برداشت از پوز/خرید از سایت های اینترنتی ندارد
کارمزد برداشت از دستگاه های خودپرداز 10 رینگیت
کارمزد تغییر رمز خودپرداز 3 رینگیت
هزینه ماهانه نگهداری کارت (بعد از 3 ماه اول) 5 رینگیت
کارمزد تبدیل ارز 2 درصد 
کارمزد برای هر بار شارژ 30 دلار آمریکا
امکان واریز به کارت های دیگر وجود ندارد
امکان دریافت از کارت های دیگر وجود ندارد
امکان اتصال به حساب بانکی وجود ندارد

 

چند نکته پایانی درباره صدور ویزا کارت فیزیکی بی نام:

  • ویزا کارت های فیزیکی بی نام، در تمامی کشور های جهان به جز ایران، سودان، فلسطین و کره شمالی قابل استفاده هستند و شما می توانید از آنها در همه کشور ها اسفاده کنید و خرید انجام دهید.
  • ویزا کارت ها فقط به دلار نیستند و شما می توانید، برای هر ارز خاصی از آنها استفاده کنید. در هنگام خرید، میزان ارز حساب شما هنگام خرید؛ معادل سازی می شود.
  • یکی از نگرانی افراد این است که آیا سایت مورد نظرشان، ویزا کارت های را ساپورت می کند یا نه؟ هیچ جای نگرانی نیست! تقریبا تمامی سایت های خارجی معتبری که ممکن است از آنها خریداری کنید، همه ویزا کارت فیزیکی بی نام را ساپورت می کنند و می توانید از آنها خرید کنید.

خرید ویزا کارت فیزیکی الکترون

ویزا کارت الکترون به عنوان یک کارت مناسب و اقتصادی برای افرادی که حساب بانکی بین المللی نیاز دارند و قصد استفاده از آن را ندارند؛ مناسب است. حساب بانکی شما به همراه یک دبیت کارت از شبکه ویزا کارت زراعت بانک کشور ترکیه افتتاح می شود.

سطح آن از نوع الکترون بوده و نام شما روی آن حک نمی شود ارز پایه کارت نیز لیر می باشد. حساب از نوع مادام العمر است و کارت بانکی نیز تاریخ انقضای هشت ساله دارد. افتتاح حساب بانکی بر پایه یورو، پوند، فرانک و لیر است و شماره سوئیفت جداگانه ایجاد می شود.

حساب ها دارای اینترنت بانک و موبایل بانک و اس ام اس بانک می باشد و برای افتتاح حساب نیز نیاز به بلوک کردن مبلغی نخواهد بود. دقت داشته باشید که ویزا کارت الکترون در بعضی از نقاط کارایی نداشته و در همه فروشگاه های اینترنتی قابل استفاده نیست. خرید دبیت کارت فیزیکی بی نام مناسب افرادی است که به کارتی با هزینه پایین نیاز دارند.

خرید ویزا کارت فیزیکی

نکات مهم در خصوص ویزاکارت مالزی:

در اینجا چند مورد از نکات صدور ویزا کارت فیزیکی مالزی را برای شما ذکر کرده ایم:

  • خرید ویزا کارت فیزیکی قابلیت برداشت در تمامی خودپردازها را دارد و برای پرداخت با پایانه های فروشگاهی خارج از کشور و انجام پرداخت های بین المللی، هیچ کارمزدی لازم نیست بپردازید. قابل استفاده در:
  • وریفای پی پل، خرید اپلیکیشن های موبایل از گوگل پلی و آیتیونز و اپل استور
  • پرداخت داخلی در اپلیکیشن های موبایل
  • قابلیت واریز موجودی پی پل به ویزاکارت مالزی در 10 دقیقه
  • پرداخت شهریه دانشگاه خارجی مخصوصا کانادا
  • برداشت از خودپرداز ها و پایانه های فروشگاهی متصل به ویزاکارت در کشور های طرف قرارداد با ویزاکارت
  • رزرو پرواز و هتل در سایت هایی که ویزاکارت در نوع دبیت را قبول میکنند.
  • پرداخت هزینه سفارت کانادا و سایر سفارت های خارجی
  • انجام خریدهای اینترنتی از سایت های خارجی، پرداخت هزینه تاکسی های اینترنتی خارجی و بین المللی مثل اوبر و … در سفرهای خارجی شما
  • کارمزد تبدیل ارز از دلار کانادا به دلار آمریکا و سایر ارز ها در ویزاکارت مالزی فقط 1 درصد و محاسبه از طریق سایت اصلی ویزا کارت
  • دارای اینترنت بانک برای دریافت موجودی و مشاهده صورت حساب

خرید ویزا کارت فیزیکی بی نام

اگر شما نیز برای خرید های بین المللی، نیاز به خرید ویزا کارت فیزیکی بی نام یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارید؛ می توانید این کار را در وب سایت خدمات دلاری ارزی پی انجام دهید. شما می توانید در ارزی پی، برای انواع و اقسام سیستم های پرداخت بانکی یا ارز دیجیتال، حساب یا کیف پول باز کرده یا آنها را شارژ کنید و از آنها در انتقال پول بین المللی استفاده کنید. شما می توانید انواع ویزا کارت های نقدی (Debit Card) و ویزا کارت های پیش پرداخت (Prepaid Card) را با بهترین شرایط و قیمت در ارزی پی خریداری نمایید.

منبع: usa.visa.com، www.vanillagift.com


برای خرید کارت پاسپورت خارجی ندارم، چه کاری میتوانم انجام دهم؟

در صورتی که پاسپورت خارجی ندارید، میتوانیم یک پاسپورت برای شما به قیمت 100 دلار تهیه کنیم تا بتوانید از کارت استفاده نمایید.

هزینه صدور کارت چقدر می‌باشد؟

هزینه صدور کارت 280 دلار آمریکا می‌باشد. این 280 دلار شامل کارت، پاسپورت شخص غیرایرانی، سیمکارت مالزی و رجیستر کارت می‌باشد.

چه مدارکی برای خرید کارت لازم است؟

در صورتی که پاسپورت خارجی دارید: اسکن صفحه اول پاسپورت، اسکن دو صفحه اصلی روادید، نام مادر و ایمیل. در صورتی که پاسپورت خارجی ندارید: فقط یک آدرس ایمیل

این ویزاکارت ها از چه نوعی می‌باشند؟

این کارت ها از نوع Debit و Prepaid می‌باشند و در سایت هایی که کارت های Credit را میپذیرند، قابل استفاده نمی‌باشند.

نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، صدور ویزاکارت مالزی را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. مبلغ مندرج را به وسیله‌ی کارت های شتاب خود (کارتی که توسط ادمین تلگرام تایید شده است) پرداخت نمایید.
  8. ویزاکارت مالزی در اسرع وقت (نهایت تا 7 روز) به دست شما خواهد رسید.
  9. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.