خرید مستر کارت مجازی [صدور مستر کارت مجازی با تحویل آنی!]

مسترکارت های مجازی کارت هایی هستند که با استفاده از در اختیار داشتن اطلاعات کارت می‌توانید پرداخت های آنلاین خود را انجام دهید، یا اینکه این کارت ها را به حساب پی پال خود متصل کنید تا امکان استفاده از حساب پی پال را داشته باشید. در صورتی که قصد سفر خارجی را دارید، باید از مسترکارت های فیزیکی استفاده کنید. شما کاربر محترم، می‌توانید از طریق این صفحه، سفارش صدور مسترکارت مجازی خود را ثبت کنید.

درخواست صدور مستر کارت مجازی

صدور مستر کارت فیزیکی بی نام

مستر یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تبادل اطلاعات بانکی دنیا فعالیت میکند. با در اختیار داشتن مسترکارت میتوانید پرداخت های آنلاین خود را انجام داده و در سراسر دنیا از این کارت به راحتی استفاده کنید. پرداخت آنلاین، اتصال به حساب پی پال، خرید از فروشگاه‌ها، برداشت وجه از ATM، استفاده از دستگاه POS، رزرو هتل، اجاره کردن ماشین و … از جمله کار هایی است که می‌توانید با این کارت انجام دهید. کارت به نام شما در بانک صادر می‌شود و قابلیت برداشت تمامی ارز ها در آن وجود دارد. هزینه صدور مسترکارت بی‌نام 150 دلار آمریکا می‌باشد و نام صاحب کارت، روی کارت نوشته نمی‌شود. همچنین می‌توانید از طریق اینترنت بانک یا موبایل بانک، تراکنش های انجام داده شده و موجودی خود را مشاهده بفرمایید. شما کاربران محترم می‌توانید از طریق این صفحه، سفارش خرید مسترکارت فیزیکی بی نام را ثبت کنید.

صدور مستر کارت فیزیکی بی نام

صدور مستر کارت فیزیکی با نام

مستر یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تبادل اطلاعات بانکی دنیا فعالیت میکند. با در اختیار داشتن مسترکارت میتوانید پرداخت های آنلاین خود را انجام داده و در سراسر دنیا از این کارت به راحتی استفاده کنید. پرداخت آنلاین، اتصال به حساب پی پال، خرید از فروشگاه‌ها، برداشت وجه از ATM، استفاده از دستگاه POS، رزرو هتل، اجاره کردن ماشین و … از جمله کار هایی است که می‌توانید با این کارت انجام دهید. کارت به نام شما در بانک صادر می‌شود و قابلیت برداشت تمامی ارز ها در آن وجود دارد. هزینه صدور مسترکارت با نام 170 دلار آمریکا می‌باشد و نام صاحب کارت، روی کارت نوشته می‌شود. همچنین می‌توانید از طریق اینترنت بانک یا موبایل بانک، تراکنش های انجام داده شده و موجودی خود را مشاهده بفرمایید. شما کاربران محترم می‌توانید از طریق این صفحه، سفارش خرید مسترکارت فیزیکی با نام را ثبت کنید.

صدور مستر کارت فیزیکی با نام

شارژ مستر کارت

اگر قبلا از سایت ما مسترکارت خریداری کرده‌اید و قصد شارژ کارت را دارید، باید از طریق این صفحه نسبت به شارز کارت خود اقدام کنید. تنها مسترکارت هایی قابل شارژ هستند که از سایت ما خریداری شده باشند. شما از طریق این صفحه می‌توانید سفارش شارژ مسترکارت خود را انجام دهید.

شارژ مستر کارت

خرید از طریق درگاه مستر کارت

شما کاربران محترم میتوانید از طریق این صفحه، پرداخت با درگاه مسترکارت را توسط ما انجام دهید. شرایط پرداخت در این صفحه توضیح داده شده است. قبل از پرداخت، شرایط را مطالعه نمایید.

خرید از طریق درگاه مستر کارت

توضیحات

صدور مستر کارت مجازی یا MasterCard یکی از بهترین و معتبرترین کارت های بین المللی می باشد که با خرید مستر کارت مجازی می توانید تمامی نیاز ها و پرداخت های آنلاین ارزی خود را انجام دهید. این کارت ها بسیاری از نیاز های شما را در دنیای مجازی امروزه حل میکند.

شما می توانید به صورت آنی و سریع ایجاد حساب مستر کارت خود را به ما بسپارید. MasterCard به دلیل هزینه کمی که دارد نسبت به سایر کارت ها دارد مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. تهیه مسترکارت مجازی در ارزی پی برای شما مقربون به صرفه تر است زیرا نیازی به پرداخت کارمزد سالیانه نمی باشد. پس از صدور مستر کارت مجازی می توانید از ان در تمامی فروشگاه های اینترنتی که از این روش پرداخت پشتیبانی می کنند استفاده کنید.

شما می توانید با هزینه های پایین صدور، صدور مجدد، نگهداری و… به علاوه خدمات قابل کسب با این کارت، می توانید از خدمات آن هم بهره مند شوید. برای خرید مسترکارت می توانید از خدمات مجموعه ارزی پی استفاده کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

مستر کارت مجازی چیست؟

مستر کارت های مجازی از جمله کارت های بسیار معتبر در سطح بین المللی می باشد. شما با داشتن این کارت به راحتی می توانید تمامی پرداخت های آنلاین خود را انجام داده و بدون داشتن کارت فیزیکی فقط با شماره کارت اقدام به خرید از خارج از کشور کنید.

مستر کارت ویکی پدیا:

مسترکارت (به انگلیسی: MasterCard) شرکت خدمات مالی آمریکایی چندملیتی است، که در زمینه ارائه خدمات کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی و مدیریت سامانه‌های پرداخت بانکی فعالیت می‌کند.

مراحل خرید مستر کارت مجازی ارزان

  • ثبت نام در سایت ارزی پی با استفاده از لینک
  • ثبت درخواست از طریق پنل کاربری
  • ارسال اطلاعات
  • دریافت مشخصات مسترکارت

صدور مستر کارت مجازی

 

مسترکارت مجازی قابل شارژ چیست؟

مستر کارت مجازی گزینه ای مناسب برای افرادی می باشد که محصولات آنلاین خریداری می کنند مانند کار های گرافیکی گرافیکی سایت انوتو (envato) ، شاتراستوک (shutterstock) و غیره است. این کارتها همچنین برای پرداخت هزینه بسیاری از وقت سفارت ها نیز قابل استفاده هستند.

شما می توانید برای خرید مستر کارت مجازی قابل شارژ این فرمی که در سایت ارزی پی قرار گرفته است درخواست خود را ثبت کنید. هزینه صدورمسترکارت مجازی در این سایت مقدار مشخصی می باشد که به نسبت دیگر سایت های خدمات ارزی مناسب تر می باشد. بنابر این میتوانید با اطمینان خاطر فرم سفارش Mastercard خود را پرکنید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

خرید مستر کارت مجازی از مجموعه ارزی پی

 

شما می توانید برای سفارش مسترکارت مجازی قابل شارژ از این فرمی که در سایت خدمات ارزی ارزی پی قرار گرفته است درخواست خود را ثبت کنید هزینه صدور مسترکارت مجازی در این سایت مقدار مشخصی می باشد که به نسبت دیگر سایت های خدمات ارزی مناسب تر می باشد. همچنین شما می توانید بر اساس مبالغ مورد نظر خود اقدام به شارژ و خرید مستر کارت مجازی کنید و از آن برای بسیاری از خریدهای آنلاین خود استفاده کنید.

 

صدور مستر کارت مجازی

کاربرد های مستر کارت چیست؟

 

مسترکارت مجازی نوعی کارت پیش پرداخت یا PrePaid است که در تمامی درگاه های مسترکارت بین المللی قابل استفاده می باشد. به لحاظ اینکه این کارت از لحاظ ماهیت به صورت Virtual صادر می شود و فیزیک کارت ندارد. طبیعتا هزینه صدور آن نسبت به دیگر کارت های پایین تر می باشد. شما با خرید مستر کارت مجازی می توانید انواع پرداخت های آنلاین خود را مانند:

  • بلیط هواپیما
  • رزرو هتل
  • امتحان تافل
  • هزینه دانشگاهی
  • خرید از سایت های خارجی مانند: آمازون، eBay
  • پرداخت انواع هزینه های مسافرتی و مهاجرتی
  • پرداخت هزینه های دوره حرفه ای و…

به راحت انجام دهید و بهتر است توجه داشته باشید که انجام پرداخت های دلاری با مسترکارت های مجازی، کارمزد ندارد ولی در صورتی که پرداخت غیردلای باشد کارمزد ارز آن نیز محاسبه می شود. اما بهتر است بگوییم که در این سایت کارمزد مسترکارت مجازی مقدار بسیار کمی در نظر گرفته شده است.

 

صدور مستر کارت مجازی

مقایسه خرید مستر کارت مجازی و ویزا کارت

ویژگی ویزا کارت مستر کارت
امکان ارسال حواله بانکی دارد ندارد
کارمزد دستگاه خودپرداز (ATM) 2 درصد حداقل 2 دلار 3 درصد حداقل 3 دلار
مالیات بر ارزش افزوده (18 درصد در بعضی خریدهای آنلاین) ندارد دارد
هزینه ماهیانه اینترنت بانک رایگان ماهیانه 3 دلار
هزینه ماهیانه سرویس پیامک ماهیانه 0.80 دلار ماهیانه 3 دلار
اپلیکیشن موبایل دارد ندارد
شارژ ماهیانه (برداشت مستقیم از حساب) 1 دلار در ماه ندارد
هزینه تبدیل ارز 0.50 درصد 2 درصد

چه پرداخت هایی را نمی توان با مسترکارت مجازی انجام داد؟ محدودیت MasterCard

MasterCard تمامی پرداخت های بالا و سایر پرداخت های مشابه از طریق مسترکارت مجازی قابل شارژ است. اما موادی که در لیست زیر از آن ها نام می بریم امکان پرداخت ان ها از طریق مستر کارت مجازی قابل انجام نیست.

پرداخت های تکرار شونده

در ادامه مطلب خرید مستر کارت مجازی توضیح می دهیم که پرداخت هایی که آبونمان دوره ای به طور مثال: هفتگی و یا ماهانه دارند. گوگل ادوورز و آی تونز آمریکا از نوع دسته ها می باشند که به صورت دوره ای شما باید مقدار هزینه ای به صورت آبونمان بپردازید.

پرداخت های آفلاین

 

واریزهایی که لازم است تا اطلاعات کارت به وب سایت فروشنده داده شود تا بعدا خود فروشنده مبلغ خرید را موجودی کارت کم کند. که این موارد فقط تو کارت های فیزیکی مورد استفاده و انجام می شود.

پرداخت در وب سایت های قمار بازی و یا سایت های غیراخلاقی

خرید مستر کارت مجازی: شما برای اینکه بتوانید از این دسته موارد استفاده کنید باید حتما سن قانونی مختص به کشور را رسیده باشید.

 

صدور مستر کارت مجازی

فواید مهم خرید مستر کارت مجازی چیست؟

مستر کارت مجازی به عنوان یکی از قدیمی ترین و امن ترین روش های پرداخت آنلاین و صاحب امتیاز کارت های اعتباری در بانک های مختلف بوده و در سال های طولانی مدت توانسته است سهم بزرگی از سیستم های پرداخت آنلاین بین الملل را از آن خود کند. از مهم ترین اهداف ایجاد مسترکارت در دنیا انجام پرداخت های اینترنتی مختلف، معاملات اقتصادی توسط آن امکان پذیر است.

مقاله پیشنهادی: مستر کارت مجازی چیست؟

امروزه با توجه به افزایش استفاده از فضای مجازی سرویس های آنلاین، افزایش چشمگیر کاربران تلفن های همراه خیلی از مسائل قابل درک شده است. مشتریان عزیزی که قصد خرید و پرداخت خارج از کشور را دارند می توانند با خرید مستر کارت مجازی کمک زیادی به خود کنند. سایت صدور خدمات مستر کارت ارزی پی با داشتن سابقه فروش مستر کارت مجازی و نیاز مشتریان به این نتیجه رسیده است که با استفاده از مسترکارت مجازی می توان بسیاری از خرید های ضروری خود در سراسر دنیا انجام دهید.

صدور مستر کارت مجازی

 

ویژگی مستر کارت مجازی:

  1. این کارت ها دارای موجودی 25 تا 500 دلار آمریکا هستند که بسته به نیاز خریدار صادر میشود.
  2. مدت زمان صدور کارت به صورت آنی می باشد و برای خرید آن یک آدرس ایمیل و یک کارت متصل به شتاب کافی می باشد.
  3. در ادامه خرید مستر کارت مجازی می گویند که این کارت از نظر امنیت استاندارد بسیار بالایی دارد و این فرصت را در اختیار مشتری قرار می دهد تا در صورت نیاز نسبت به فعال یا غیرفعال کردن کارت خود اقدام کند.
  4. در صورتی که حداقل زمان یک ماه تا پایان زمان انقضا کارت وجود داشته باشد و حداقل 25 دلار در داخل کارت باشد امکان نقد کردن موجودی به صورت ریالی امکان پذیر است.

 

انواع Virtual MasterCard و خرید مستر کارت مجازی آمریکایی!

مسترکارت های یورویی، دلاری و پوندی از نمونه های این نوع کارت اعتباری می باشد. شما با داشتن هر کدام از آن می توانید پرداخت های آنلاین ارزی خود را به راحتی انجام دهید. از مزایای آن این است که شما در سریع ترین زمان می توانید صاحب آن شوید و مشخصات کارت برای شما ارسال می شود. مستر کارت های مجازی، آمریکایی هستند و قابلیت تغییر آدرس را ندارند. زیرا با مبالغ مشخصی صادر شده و قابلیت پرداخت در سایت های آمریکایی را دارند.

 

خرید مستر کارت مجازی؛ صدور آنی مستر کارت مجازی با کارت شتاب

 

مستر کارت مجازی یکی از راحت ترین روش های پرداخت آنلاین در سایت های اینترنتی بین المللی می باشد. شما با خرید مستر کارت مجازی می توانید در غالب سایت هایی که مسترکارت بین المللی را می پذیرند، پرداخت خود را انجام دهید. برای خرید مسترکارت مجازی تنها به یک ایمیل نیاز دارید؛ زیرا اطلاعات کارت اعتباری شما به ایمیل ارسال میشود. شما می توانید برای سفارش آنلاین مستر کارت مجازی به سایت پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی مراجعه کنید و این کارت را با هزینه پایین تر دریافت کنید.

سوالات متداول

  • آیا امکان شارژ مسترکارت مجازی وجود دارد؟

خیر، مسترکارت های مجازی، برعکس مسترکارت های فیزیکی قابلیت شارژ ندارند.

  • کاربرد مسترکارت های مجازی چیست؟

با استفاده از این مسترکارت ها میتوانید ، پرداخت‌های آنلاین خود را انجام دهید و این کارت ها را به حساب پی پال خود برای وریفای آن متصل کنید

  • پس از خرید مستر کارت مجازی، چه اطلاعاتی برای شما ارسال خواهد شد؟

اطلاعات کارت شامل شماره کارت، CVV، تاریخ انقضا و Billing Address برای شما ارسال خواهد شد.

منبع: www.vaultps.com.au

 


mohsen در 29 تیر 1401 در 1:57 ب.ظ گفته:


مستر کارت ها رو هم میشه شارژ کرد؟!

پاسخ

حامد در 4 مرداد 1401 در 2:44 ب.ظ گفته:


پرداخت با مستر کارت چطوره؟

پاسخ

رویا در 18 مرداد 1401 در 7:20 ب.ظ گفته:


مسترکارت های مجازی با فیزیکش چه فرقی داره؟

پاسخ

قاسمی در 20 مرداد 1401 در 7:19 ب.ظ گفته:


میخام خرید آنلاین کنم با کارت مجازی میشه

پاسخ

صانعی در 24 مرداد 1401 در 10:44 ب.ظ گفته:


واقعا من از مستر کارت مجازیم راضیم

پاسخ

کریمی در 2 شهریور 1401 در 7:00 ب.ظ گفته:


خیلی عالیه که میشه با مسترکارت مجازی تمام خردی های آنلاین رو به راحتی انجام داد

پاسخ

غافری در 9 شهریور 1401 در 8:16 ب.ظ گفته:


مستر کارت بی نام چه کاربردی داره؟

پاسخ

جعفری در 13 شهریور 1401 در 9:19 ب.ظ گفته:


مطلبتون خیلییییی خوب بودش

پاسخ
نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، صدور مسترکارت مجازی را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید. (نام و نام خانوادگی پاسپورتی و آدرس ایمیل)
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم ” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. مبلغ مندرج را به وسیله‌ی کارت های شتاب خود پرداخت نمایید.
  8. صدور مسترکارت مجازی شما در اسرع وقت انجام می‌شود.
  9. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.