شارژ حساب پی پال

شارژ حساب پی پال: پی پال یک شرکت آمریکایی می‌باشد که در زمینه پرداخت آنلاین، خرید و فروش محصولات و انتقال پول فعالیت می‌کند و به عنوان یک جایگزین برای اسکناس و چک می‌باشد. این شرکت به عنوان یک درگاه پرداخت برای فروشندگان آنلاین، سایت های خارجی و بسیاری دیگر از کاربران تجاری فعالیت می‌کند. اکثر خرید و فروش های اینترنتی از سایت های معروف و کسب درآمد از سایت های فریلنسر و بروکر ها از طریق پی پال انجام می‌شود. شما کاربران محترم ارزی‌پی می‌توانید از طریق این صفحه، سفارش شارژ حساب PayPal خود را ثبت کنید.

درخواست شارژ حساب پی پال
توضیحات

شارژ حساب پی پال

 

شارژ حساب پی پال وریفای شده؛ واریز پول به حساب PayPal با چند کلیک!

شارژ حساب پی پال: حتما صاحبان حساب های PayPal در ایران، برای یک بار هم که شده این سوال برایشان پیش آمده است که «چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم؟». قطعا افراد زیادی هستند در جهان که برای خرید و فروش اینترنتی، از درگاه های پیپال استفاده می کنند و برای استفاده مجدد از آن می بایست که اکانت خود را مجدد شارژ نمایند و به آن پول واریز کنند. وب سایت خدمات پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی؛ به عنوان یک سامانه انجام خدمات ارزی و بین المللی، خدماتی از جمله: فروش و صدور پی پل وریفای شده، واریز پول به حساب پی پال، آموزش نحوه شارژ پی پل ، آموزش شارژ حساب پی پال، انتقال پول به حساب پی پال و… را انجام می دهد. تا شما به راحتی توسط انتقال وجه به حساب PayPal خود، مجدد آن را شارژ کنید و استفاده ببرید.

 

ویژگی ها مشخصات
نوع شرکت سهامی عام
سال بنیانگذاری 1998
دفتر مرکزی سن خوزه کالیفرنیا
محدوده فعالیت جهانی
محصولات  کارت اعتباری سیستم پرداخت
مالک ای بی

 

شارژ حساب پی پال

حساب پی پال چیست؟ چگونگی شارژ حساب پی پال در ایران

پی پال (PayPal) یکی لز بزرگترین شرکت های پرداخت الکترونیکی در جهان است. درگاه پرداخت پی پال تبادلات ارزی را از طریق اینترنت ، در کمترین زمان ممکن، با سرعت بالا انجام میدهد تا کاربران در سرتاسر جهان بتوانند از خدمات این شرکت استفاده کنند. شما با استفاده از سیستم paypal توانایی این را دارید که با سیستم های قدیمی و سنتی پرداخت خداحافظی کنید. زیرا این سیستم توانایی این را دارد که شما بتوانید به راحتی چک و حوالات خود را از طریق این درگاه به مقصد مورد نظر، به صورت مجازی ارسال کنید.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه سیستم پی پال را برای شما توصیف کنیم، میتوانیم بگوییم که: سیستم پیپال؛ یکی از بزرگترین شرکت های پرداخت ارزی به شکل آنلاین، در دنیا میباشدکه شعب زیادی در سرتاسر جهان دارد. سیستم paypal یکی از بزرگترین سیستم های پرداخت آنلاین مالی در دنیا شناخته شده است. در قرن 21، پی پال در 190 کشور یا بازار دنیا فعالیت دارد و بیش از 232 میلیون حساب در آن وجود داد که بیش تز از 87 میلیون آنها فعال هستند و گردش مالی انجام میدهند. شرکت paypal به کاربران خود این اجازه را میدهد تا بتوانند به راحتی مبالغ خود را به 24 ارز مختلف تبدیل کنند، تا بتوانند کاربران مبالغ خود را واریز یا حتی نگهداری کنند.

آموزش شارژ کردن حساب پی پال؛ چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم؟

آموزش شارژ حساب پی پال: پی پال بزرگ ترین درگاه واسط در میان خریداران و فروشندگان تمامی فروشگاه های اینترنتی در دنیا می باشد؛ که این درگاه الکترونیکی وابسته به شرکت ای بی و کشور ایالات متحده آمریکا می باشد. انجام تراکنش در بین حساب های پی پال کار بسیار ساده و راحتی می باشد. به طوری که تنها با وارد کردن ایمیل حساب پی پال، قادر به انجام تراکنش های مختلف بین المللی می باشید. برای انجام پرداخت ها و انتقال وجه ارزی در اکانت پی پال، تنها کافی است اقدام به شارژ اکانت پی پال خود کنید و برای این کار می توانید سفارش خود را در سایت ارزی پی ثبت کنید، تا در کمترین زمان ممکن و حداقل کارمزد، شارژ اکانت پی پل شما انجام شود.

 

نحوه شارژ اکانت پی پل؛ بهترین روش واریز پول به حساب PayPal

آموزش شارژ حساب پی پال: پس از آنکه افتتاح حساب پی پال خود را انجام داده اید، قطعا این سوال برای شما هم پیش می آید که چگونه اکانت پی پال خود را شارژ کنم؟ سایت ارزی پی، این بستر را برای کاربران فراهم کرده است تا کسانی که خرید پی پال خود را در ارزی پی انجام داده اند و تمایل دارند تا به راحتی بتوانند حساب پی پال خود را شارژ کنند و با حساب شخصی خود به خرید و فروش آنلاین بپردازند. ارزی پی، یک منبع قابل اطمینان برای انتقال پول به حساب پی پال می باشد و درخواست شارژ اکانت پی پل، شما را در سریع ترین زمان، بهترین قیمت و کمترین کارمزد انجام می دهد. همچنین می توانید حساب PayPal خود را به صورت دلار، یورو و یا پوند شارژ کنید و ما در ارزی پی با دقت کار انتقال پول به حساب پی پال شما را با ارز مورد نظر شما انجام میدهیم.

شارژ حساب پی پال در شرکت پرداخت بین المللی ارزی پی پس از ثبت درخواست شما به نحوی سریع و به دور از اتلاف زمانی زیاد انجام میگیرد و به بهترین نحوه ممکن اکانت پی پال شما شارژ خواهد شد.

خدمات انجام شده به کمک حساب پی پال:

  1. تهیه کالای فیزیکی به شرط آنکه مقصد آن ایران نباشد.
  2. شارژ پنل های مختلف مانند: com و onlinenic و …
  3. ارسال و یا دریافت پول از دوستان و یا آشنایان در سراسر دنیا
  4. خرید از سایت ebay
  5. پرداخت در سایت های فریلنسری برای واگذاری پروژه های مختلف

با افزایش موجودی حساب پی پال خود می توانید پرداخت های ارزی مختلفی را مانند: خرید کالا، تهیه لایسنس نرم افزار، پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس ها، پرداخت حق عضویت در انجمن های موسسات خارجی مختلف و یا حتی ارسال پول برای دوستان و نزدیکان خود را با سرعت و امنیت بالایی انجام دهید.

 

 

انتقال وجه به PayPal؛ واریز پول به حساب خارجی پی پال

در صورتی که شما اکانت PayPal داشته باشید، نیاز به یک سورس یا منبع معتبر برای خرید و شارژ حساب پی پال خواهید داشت که وابسته به ارز مورد نظر شما می باشد که به میزان دلخواه دلار یا یورو برای شما شارژ می کند. ارزی پی، یک منبع امن برای ارائه ی خدمات خرید و افزایش موجودی حساب پی پال با کمترین مقدار کارمزد می باشد. کارمزد خدمات شارژ حساب paypal، در این سایت بسیار کمتر از سایر سایت های دیگر می باشد و در مدت زمان کوتاهی خرید پی پال و انتقال حواله پی پال را برای شما فراهم می کند. ارز انتخابی بستگی به نظر شما دارد و به دلخواه خود می توانید مشخص کنید شارژ حساب شما بر اساس دلار و یا یورو می باشد.

پی پل یا همان (PayPal) از از معروف ترین و بزرگ ترین سرویس در نقل و انتقال الکترونیکی وجوه مختلف بانکی می باشد. پی پل بانک نیست و کاربران از حساب بانکی، کارت شارژ اعتباری خود به واسطه پی پال می توانند به نقل و انتقال وجوه و یا خرید خود بپردازند. شرکت ارزی پی قوانین و مقررات سختی را برای حفظ امنیت حساب ها و پرداخت های اینترنتی خود فراهم کرده است.

 

 

خرید و فروش پی پال؛ شارژ پی پال با بهترین قیمت

شارژ پی پال و ارائه خدمات مربوط به paypal، به صورت تضمینی امن و با بهترین کیفیت کار چندان ساده ای نمی باشد. ارزی پی با در نظر گرفتن تجربه خود در زمینه خرید با پی پال، افتتاح حساب پی پال و شارژ حساب پی پال و آشنایی با مشکلات احتمالی که به واسطه استفاده از حساب پی پال ممکن می باشد برای ایرانیان ایجاد کرده است.

شارژ اکانت پی پال به چند روش امکان پذیر می باشد. ارسال پول با پی پال یا Paypal Send Money نام دیگر این خدمات می باشد. یک روش راحت برای اتصال کارت بانکی به اکانت پی پال و پرداخت با منبع کارت بانکی می باشد. روش دیگر کسب درآمد ارزی از سایت های خارجی و دریافت از طریق حساب پی پال می باشد. در روش آخر شما به مقدار مبلغی که نیاز دارید حساب خود و یا شخص دیگری که قصد دریافت خدمات را از آن دارید، شارژ می کنید. برای شارژ اکانت خارجی پی پال می توانید از خدمات ارائه شده سایت ارزی پی استفاده کنید.

 

 

شارژ حساب پی پال

 

 

 

خرید با PayPal از سایر وبسایت های خارجی

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که به ندرت نیاز به پرداخت با پی پال داشته باشید و افتتاح حساب PayPal از نظر شما انتخاب ضروری نباشد. اما اگر به صورت اتفاقی چنین موقعیتی پیش بیاید و شما قصد داشته باشید از یک وبسایت خارجی خرید کنید سایت ارزی پی می تواند در سریع ترین زمان ممکن این کار را به روش قابل اطمینانی برایتان انجام دهد.

این گزینه برای وبمسترهایی که قصد تست محصولی را دارند و یا افرادی که به ندرت کالایی را از فروشگاه های خارجی تهیه می کنند یا می خواهند وجهی را انتقال دهند گزینه ای بسیار کاربردی و ساده می باشد. در روند ثبت سفارش برای خرید از PayPal تنها کافی است تا فرم درخواست سفارش خود را به صورت آنلاین پر کنید و مشخصات محصول و یا خدمات درخواستی خود را برای کارشناسان سایت ارزی پی ارسال کنید.

خرید شارژ حساب پی پال؛ افزایش موجودی پی پال با بیت کوین

اگر خرید اکانت پی پال خود را انجام داده اید، اما امکان شارژ کردن و یا افزایش موجودی آن را ندارید؛ با استفاده از خدمات سایت ارزی می توانید حساب پی پال خود را به هر میزان که نیاز دارید شارژ کنید و کالاهای مورد نظر خود را از سایت های مختلف خارجی و یا ایرانی خریداری کنید. شما می توانید پس از ثبت نام در فرم مربوط به حساب پیپال معادل مبلغ دلار و یورو درخواستی خود را به تومان توسط کارت های عضو شتاب پرداخت کنید؛ تا حساب شما در کمترین زمان ممکن به میزان مبلغ درخواستی شارژ شود.

 

شارژ حساب پی پال

نحوه دریافت پول از PayPal در سایت ارزی پی

سایت خدمات پرداخت بین المللی ارزی پی یکی از بهترین سایت های مورد اعتماد در زمینه خرید و فروش پی پال می باشد. همچنین این سایت تلاش کرده است تا با ارائه بهترین خدمات در زمینه استفاده از ساخت حساب پی پال رضایت بسیاری از کاربران خود را بدست آورد. شما می توانید برای شارژ حساب پی پال با بیت کوین و یا انتقال پول از پی پال به ایران در سایت ارزی پی اقدام کنید. هدف این سایت بر این اساس قرار گرفته است تا تمامی کاربران نیازهای خود را در زمینه شارژ اکانت پی پال برطرف کنند. شما میتوانید به سادگی در سایت خدمات ارزی ارزی پی به خرید پی پال بپردازید و به سادگی با تمام دنیا تعامل داشته باشد خرید PayPal می تواند تمامی محدودیت ها را از روی شما بردارد.

PayPal چگونه کار می کند؟

پی پال به عنوان یک واسطه بین شما و یک بانک کار می کند. کاربر یک حساب بانکی یا کارت اعتباری را به سیستم پی پال اضافه می کند و هر زمان که پرداخت آنلاین انجام می دهد، می تواند انتخاب کند که کدام حساب را انتخاب کند. همه تراکنش ها به جای بانک، از طریق پی پال پردازش می شوند.

هر پولی که دریافت می کنید در حساب PayPal شما قرار می گیرد و می تواند برای تجارت الکترونیک، محل فروش (با کارت PayPal) استفاده شود یا به حساب بانکی شما منتقل شود. در ضمن این پول به عنوان شارژ حساب پی پال تلقی می شود.  نقل و انتقالات ممکن است چند روز یا چند دقیقه طول بکشد. موجودی حساب PayPal شما همچنین می تواند با یک حساب بانکی یا کارت اختصاص داده شده تکمیل شود.

برای افراد، PayPal موجب انتقال پول به ساده ترین روش، نقدینگی چک و خدمات چک الکترونیکی می شود. برای بازرگانان، پی پال خدمات متنوعی با نرخ های رقابتی، بدون قراردادهای بلندمدت دارد. این شامل ویژگی هایی مانند حمل و نقل پی پال، صورتحساب، سرمایه در گردش و حتی وام های پی پال است.

PayPal را می توان از طریق وب سایت، برنامه تلفن همراه، رابط های برنامه ای استفاده کرد و از طریق شرکت های واسط اقدام به شارژ حساب پی پال کرد. این ابزارها و خدماتی را برای پشتیبانی از POS (نقطه فروش)، تجارت الکترونیک و تراکنش های مبتنی بر اشتراک ارائه می کنند. با ارائه حفاظت از فروشنده، وضوح خرید و بهترین امنیت دیجیتال در صنعت، از کاربران محافظت می کند. به طور خلاصه ویژگی های PayPal شامل موارد زیر است:

  • امکان پرداخت آنلاین و حضوری برای کالاها و خدمات را فراهم می کند؛
  • راهی برای ارسال و دریافت پول در سطح بین المللی ارائه می دهد؛
  • سطوح مختلف امنیت دیجیتال و حفاظت از پرداخت را تضمین می کند؛
  • هزینه متغیر و یا ثابتی را برای خدمات ارائه شده دریافت می کند.

PayPal همچنین می تواند به عنوان یک روش پرداخت پیش فرض برای استفاده آنلاین به جای کارت اعتباری تنظیم شود. این همان چیزی است که آن را به یک روش محبوب پرداخت در eBay و دیگر فروشگاه های آنلاین کرده است. البته لازم به ذکر است که شما قبل از استفاده از آن ها باید اقدام به شارژ حساب پی پال کنید تا بتوانید با آن ها اقداماتی چون خرید را انجام دهید.

شارژ حساب پی پال

سوالات مرتبط در رابطه با نحوه شارژ کردن پی پال

چند نوع حساب پی پال وجود دارد؟ دو نوع اکانت پی پال وجود دارد که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند آن را داشته باشند. حساب Personal و حساب Business. حساب پرسونال برای آن دسته از افرادی هست که قصد تراکنش با تعداد بالا را ندارند و بیشتر قصد پرداخت آنلاین و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را دارند. اما حساب بیزنس برای آن دسته از افرادی هست که قصد تراکنش تعداد بالا را دارند و از سایت های فریلنسر و بروکر ها قصد دریافت درآمد خود را دارند.

چه نوع حساب پی پالی توسط سایت ارزی‌پی شارژ می‌شود؟ هر دو نوع حساب (Personal و Business) توسط سایت ارزی‌پی شارژ میشوند اما حتما حساب پی پال کاربر باید وریفای شده باشد، در غیر این صورت حساب پی پال کاربر شارژ نخواهد شد.

حساب وریفای شده چه نوع حسابی میباشد؟ حساب پی پال وریفای شده حسابی است که تمامی موارد احراز هویت از طرف پی پال تایید شده باشد. این موارد شامل تایید پاسپورت، شماره همراه، ایمیل، آدرس و یک حساب بانکی یا کارت بانکی (ویزاکارت یا مستر کارت) می‌باشد.

حداقل تعداد شارژ حساب پی پال توسط ارزی‌پی چقدر است؟ حداقل تعداد شارژ حساب پی پال 20 دلار می‌باشد.

حداقل تعداد پرداخت آنلاین با پی پال چقدر است؟ حداقل مقداری که امکان پرداخت آن با پی پال در سایت ما وجود دارد، 50 دلار می‌باشد.

 

 

مزایای شارژ حساب پی پال PayPal:

  • خرید در تمامی فروشگاه های اینترنتی
  • استفاده از حساب فعال پی پال
  • شارژ کردن پی پال به مقدار لازم
  • پرداخت سریع و بدون معطلی
  • استفاده از یکی از سریعترین سرویس های پرداخت

نتیجه گیری

پی پال پلتفرمی است که درهای بیشماری را به روی 360 میلیون کاربر در بیش از 200 کشور جهان باز کرده است. از سال 1998، این برند به شرکت ها و مصرف کنندگان راه جایگزینی برای تسهیل تجارت در اقتصاد بین المللی داده است. این امر پی پال را به یک فناوری ضروری برای تجارت آینده تبدیل می کند. پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین است که افراد و مشاغل را قادر می سازد تا به صورت امن پول ارسال و دریافت کنند. شما برای شارژ پی پال باید از شرکت های واسط استفاده کنید. زیرا که به دلیل تحریم های اقتصادی علیه ایرانیان، نمی توانند به صورت آزادانه اقدام به فعالیت در این سیستم های مالی کنید. از این رو برای شارژ حساب پی پال به وبسایت خدمات ارزی و دلاری ارزی پی مراجعه کنید.

 

 

منابع: https://www.paypal.com/sg/selfhelp/article/how-do-i-top-up-add-money-to-my-paypal-account-from-my-bank-account-faq1348 ، https://www.businessinsider.com/how-to-add-money-to-paypal ، https://www.youtube.com/watch?v=_OFOf1sAC8E

برگرفته از: statrys.com، www.paypal.com، www.paypal-topup.ee، www.businessinsider.com


ابراهیم ابادی در 13 تیر 1401 در 12:29 ق.ظ گفته:


با احترام
من در خواست ثبت حساب پی بال دارم
قصد دارم از جوایز بازی های اینترنت کسب درام داشته باشم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
درضمن من بعلت بیماری ام اس نمیتوانم صحبت کنم.
متشکرم

پاسخ

9028103697 در 3 شهریور 1401 در 10:59 ب.ظ گفته:


باسلام
من میخوام در پی پال ثبت نام کنم تا کارهای ارزی رو بتونم انجام بدم و از این صرافی کسب درامد داشته باشم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

پاسخ
نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، شارژ حساب پی پال را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید. (مقدار ارز مورد نظر و آدرس ایمیل پی پال)
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. مبلغ مندرج را به وسیله‌ی کارت های شتاب خود (کارتی که توسط ادمین تلگرام تایید شده است) پرداخت نمایید.
  8. شارژ حساب شما در اسرع وقت (کمتر از 5 ساعت) انجام میشود.
  9. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.