ساخت حساب پی پال

ارزی‌پی این امکان را برای کاربران محترم فراهم کرده است که در صورت نیاز، حساب پی پال خود را از طریق این سایت افتتاح کنند و با این حساب، تراکنش های مورد نظر خود را انجام دهند. حسابی که برای شما باز می‌شود، یا از نوع پرسونال می‌باشد، یا بیزنس. تفاوت های این اکانت در همین صفحه توضیح داده شده است. برای افتتاح حساب پی پال لازم است که شما یک ایمیل و یک نام و نام خانوادگی پاسپورتی در اختیار ما قرار دهید تا یک حساب برای شما باز شود. هزینه افتتاح حساب پی پال 65 و 115 دلار می‌باشد که این هزینه جهت افتتاح و وریفای حساب با یک کارت مجازی می‌باشد. همچنین شما میتوانید از یک ویزاکارت فیزیکی برای وریفای حساب پی پال استفاده نمایید که امکان صدور آن نیز از سایت ما وجود دارد.

درخواست افتتاح حساب پی پال

شارژ حساب پی پال

پی پال یک شرکت آمریکایی می‌باشد که در زمینه پرداخت آنلاین، خرید و فروش محصولات و انتقال پول فعالیت می‌کند و به عنوان یک جایگزین برای اسکناس و چک می‌باشد. این شرکت به عنوان یک درگاه پرداخت برای فروشندگان آنلاین، سایت های خارجی و بسیاری دیگر از کاربران تجاری فعالیت می‌کند. اکثر خرید و فروش های اینترنتی از سایت های معروف و کسب درآمد از سایت های فریلنسر و بروکر ها از طریق پی پال انجام می‌شود. شما کاربران محترم ارزی‌پی می‌توانید از طریق این صفحه، سفارش شارژ حساب PayPal خود را ثبت کنید.

درخواست شارژ حساب پی پال

خرید پی پال از شما

شما کاربران محترم میتوانید علاوه بر خرید پی پال از ما، فروش آن را نیز در سایت ارزی پی انجام دهید. شما می‌توانید از طریق این صفحه، درخواست فروش پی پال خود را ثبت کنید. برای این کار لازم است اطلاعاتی که از شما خواسته شده را به درستی وارد نمایید: 1- میزان ارز مورد نظر جهت فروش را وارد کنید. (حداقل 30) 2- شماره کارت یا شماره شبای خود را وارد کنید. 3- اگر نکته‌ای وجود دارد که لازم است ما بدانیم، در قسمت توضیحات ذکر کنید. 4- روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید و به تلگرام پشتیبانی یک پیام ارسال کنید تا ادمین تلگرام، یک آدرس ایمیل جهت واریز در اختیار شما قرار دهد.

درخواست خرید پی پال از شما

توضیحات

ساخت حساب پی پال

ساخت حساب پی پال با توجه به استفاده و کاربرد زیاد آن در دنیای امروز بسیار رواج دارد. امروزه بسیاری از پرداخت ها در جهان اینترنتی و با استفاده از حساب پی پال مجازی انجام می شود. بسیاری از افراد، از روش های مختلف، پرداخت های خود را به صورت اینترنتی، دیجیتال یا در کل، بدون پول نقد انجام می دهند. از این رو وریفای حساب پی پال بعد از افتتاح حساب آن ملزم است.

اگر میخواهید بدانید که مزایای حساب وریفای شده چیست؟ باید بگوییم که: از کارت های اعتباری گرفته تا بلیط کارت ها و حتی پرداخت های اینترنتی که زندگی ما را چندین قدم جلو انداخته و باعث شده که بسیاری از افراد خرید های خود را به صورت اینترنتی و سایت های مختلف انجام دهند که این از بهترین خدمات پی پال است. می توانید برای اطلاع از هزینه افتتاح حساب پی پال و شارژ حساب پی پال و یا فروش اکانت پی پال خود می توانید به ارزی پی مراجعه کنید.

فرایند ساخت حساب پی پال

در چند دهه یکی از سیستم هایی که در سراسر دنیا درست شده تا مشکل نقل و انتقالات پولی را حل کند، سیستم های انتقال ارز بین المللی یا کیف پول های دیجیتال هستند. از بین سیستم های انتقال ارز می توان به پی پال، وسترن یونیون، وب مانی یا غیره و در بین کیف پول و ارز های دیجیتال نیز می توان بیت کوین را نام برد. اما PayPal به دلیل سادگی و امنیت بالا بسیار محبوب است. البته لازم به ذکر است که این سیستم برای ایرانیان تحریم است، پس مردم ایران برای افتتاح حساب پی پال باید چه کاری انجام دهند؟ یا ایجاد کردن این حساب از طریق سایت اصلیش چگونه است؟ در ادامه شما را با این موارد آشنا می کنیم.

افتتاح حساب پی پال از طریق سایت paypal

در این این راهنمای گام به گام به شما نحوه ساخت حساب پی پال تجاری و برای بیزنس تان را به شما یاد می دهیم.

  1. به سایت PayPal.com مراجعه کرده و روی Sign Up کلیک کنید.
  2.  حساب تجاری را انتخاب کنید و روی  Next کلیک کنید.
  3. آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی  Next کلیک کنید.
  4. اکنون، یک شناسه ورود و رمز عبور ایجاد کنید و اطلاعات تماس کسب و کار خود را وارد کنید.
  5. مطمئن شوید که  قرارداد کاربر،  سیاست حفظ حریم خصوصی، و  خط مشی تحویل ارتباطات الکترونیکی را مطالعه کرده اید. سپس روی  Agree و  Continue کلیک کنید.
  6. در مرحله بعد، درباره کسب و کار خود به ما بگویید: شماره شناسه کارفرمای خود را وارد کنید یا اگر یک  مالک  انحصاری هستید، شماره تامین اجتماعی خود را وارد کنید.
  7. سپس، اگر آدرس وب‌سایت خود را دارید وارد کنید و روی C ادامه دهید.
  8.  شاید اطلاعات شخصی بیشتری از شما خواسته شود که برای تأیید هویت شما استفاده می شود.
  9.  پس از انجام این کار، برای تأیید اطلاعات شما ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد.
  10. سپس حساب شما آماده استفاده است.

پی پال

ساخت حساب پی پال از طریق سایت ارزی پی

پی پل از جمله بزرگ ترین سیستم آنلاین مالی در دنیا است که نقش عظیمی در خرید و فروش های اینترنتی دارد. شما از طریق این سیستم به راحتی در عرض چند دقیقه می توانید اقدام به دریافت و انتقال پول در دنیا کنید. با توجه به تحریم های اقتصادی که علیه ایرانیان است، نمی توانند از طریق سایت اصلی آن با اطلاعات شخصی ایرانی اقدام به افتتاح حساب کنند. از این رو شما با مراجعه به سایت خدمات دلاری ارزی پی می توانید این حساب را بدون نگرانی برای خود داشته باشید.

در صفحه خدمات افتتاح حساب پی پال وریفای شده در سایت خدمات پرداخت ارزی ارزی پی  شما می توانید به راحتی و فقط با کلیک کردن یک دکمه بتوانید حساب پی پال  مجازی خود را شارژ کنید. همچنین می توانید با شارژ حساب پی پال، وریفای کردن اکانت پی پل خودتان، پرداخت پی پال بدون کارمزد، خرید پی پال از شما و شارژ حساب پی پال تمامی مشکلاتی که هر ایرانی به دلیل تحریم های موجود توسط آمریکا آسان سارد. می توانید خریدهای خود را حتی خارج از کشور به راحتی انجام دهید و در آخر می توانید با خیالی اسوده حساب PayPal خودتان را به ما بسپارید و دیگر نگران مسدود شدن حساب پی پال خود نباشید.

پی پال چیست؟ بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیکی در جهان را بهتر بشناسید!

در ادامه مطلب ساخت حساب پی پال قصد داریم تا شما را با چیستی آن اشنا کنیم. در پرداخت های داخلی و در سطح کشور، هیچ مشکل بزرگی وجود ندارد و بیشتر افراد این کار را به راحتی انجام می دهند. اما در پرداخت های بین المللی برای همه افراد در همه کشور ها مشکل پیش می آید. این موضوع که شما مجبور هستید پول را به واحد پولی کشور دیگر تبدیل کنید و سپس آن را از راهی، به شخص دوم برسانید. پی پال یکی از شناخته شده ترین انواع سیستم های انتقال ارز بین المللی است که در بین تمامی این سیستم ها رتبه اول را دارد و با بیشترین کاربر و بالاترین امنیت، یکی از محبوب ترین آنهاست.

پی پال به نقل از ویکی پدیا:

 

پِی‌پل (به انگلیسی: PayPal) یا پِی‌پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانه پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. پی‌پل یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است. پی‌پل در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و عرضه اولیه سهام این شرکت در سال ۲۰۰۲ اتفاق افتاد.

 

پی پال در اصل در سال 1998 تاسیس شد اما در سال های ابتدایی خیلی معروف نبود و کسی به این سیستم اعتماد نداشت. اما پس از اینکه شرکت ای بی (E-bay) این سیستم انتقال ارز را خریداری کرد و روی آن سرمایه گذاری کرد، این شرکت به بزرگترین کیف پول دیجیتال در جهان تبدیل شد.

امروزه پی پال مجازی به یکی از پیشنهادات اصلی در سایت های معتبر دنیا برای پرداخت اینترنتی است و بسیاری از افراد، از این سیستم برای پرداخت های اینترنتی یا انتقال پول به حساب یک دیگر استفاده می کنند. اما برای استفاده از آن باید اقدام به وریفای کردن پی پال کنید. در ادامه بیشتر با این مفهوم که حساب وریفای شده چیست؟ و خدمات پی پال و قابلیت ها و مزایای آن آشنا می شویم.

دلیل اهمیت وریفای کردن پی پال (PayPal)

شما بعد از ساخت حساب پی پال خود باید حتما اقدام به احراز هویت کنید. در صورتی که شما اقدام به وریفای اکانت پی پل خود نکنید، عملا حساب شما قابل استفاده کردن نیست. یعنی شما می توانید فقط از حساب تان پول دریافت کنید؛ و قادر به برداشت پول نخواهید بود. به همین دلیل ساخت حساب پی پال وریفای شده و فعال کردن آن دسترسی بیشتری به شما در برداشت پول از حساب تان می دهد.

افتتاح حساب پی پال

 

مزایای باز کردن حساب وریفای شده چیست؟

  • سادگی:

اگر می خواهید بدانید فروش اکانت پی پال چگونه است؟ باید بدانید که: سیستم انتقال ارزی پی پال یکی از بهترین سیستم های انتقال ارز در جهان است. محیط کاربری حساب پی پال مجازی بسیار کاربر پسند و آسان است و این یکی از ویژگی های پی پال می باشد. برای راه اندازی و ساخت حساب پی پال وریفای شده نیازی به استخدام یک فرد کاربلد ندارید و فقط لازم است که یک کردیت کارت معتبر داشته باشید. در صورتی که کردیت کارت را دارید، می توانید به راحتی، حساب خود را به واسطه محیط زیبا و ساده پی پال، باز کنید.

 

  • تراکنش های ثبت شده:

شما می توانید به سادگی، تراکنش های ثبت شده خود در گذشته را بررسی کنید. این قابلیت به شما کمک می کند تا بتوانید حتی در صورتی که یادتان رفت، اطلاعات مهم مربوط به تراکنش های قبلی خود را به دست بیاورید. در ضمن، اگر نمی دانید مزایای حساب وریفای شده چیست؟ لازم به ذکر است که با وریفای کردن پی پال می توانید برداشت نیز از حساب تان داشته باشید.

  • امکان استفاده از موبایل:

در ادامه مطلب ساخت حساب پی پال، می گوییم که به جز نسخه اینترنتی و نسخه دسکتاپ، اپلیکیشن پی پال نیز طراحی شده تا کار بسیاری از افراد را راحت کند. شما می توانید به واسطه اپلیکیشن پی پال، در هر کجا، هر زمان و به راحتی هر چه تمام تر، وجه مورد نظرتان را برای افراد انتقال دهید.

 

  • انتقال وجه رایگان به دوستان و خانواده:

پی پال در ازای خدماتی که ارائه می دهد، کارمزد می گیرد که در ادامه بحث بیشتر با کارمزد های آن آشنا می شویم ولی نکته جالب اینحاست که وقتی برای دوستان و خانواده خود انتقال وجه می کنید، کارمزدی حساب نمی شود و انتقال وجه به صورت رایگان انجام می گیرد. همچنین با وريفاي كردن حساب پي پال قادر به برداشت از حساب خواهید بود.

 

برخی دیگر از مزایای استفاده و فروش اکانت پی پال عبارتند از:

  • ساخت حساب پی پال وریفای شده فوری
  • خرید از تمامی سایت های خارجی
  • ایجاد حساب در بزرگ ترین سایت های بین المللی
  • بهترین راه برای نقل و انتقالات مالی
  • ارسال و دریافت پول به سایر حساب های پی پال

 

آیا پی پال مشکلاتی هم دارد؟

  • دریافت کارمزد: بسیاری از سیستم های انتقال ارز، مخصوصا سیستم هایی که ارز های داخلی را انتقال می دهند، کارمزد می گیرند ولی این مقدار بسیار کم است. اما پی پال 2.9 درصد از وجه انتقال یافته را به همراه 0.30 دلار کارمزد دریافت می کند. این موضوع را نمی توان یک عیب به کار برد ولی مقدار بالای آن را یک نقص به حساب می آید.
  • فیلتر بودن در ایران: یکی از بزرگترین عیب های سیستم ارز دیجیتال پی پال، این است که از آنجایی که در آمریکا تاسیس شده و باید طبق قوانین آمریکا به کار خود ادامه دهد، مجبور است که ایران را تحریم کند و این کار با این سیستم بزرگ در ایران را کمی سخت می کند. پس امکان ساخت حساب پی پال در ایران بدون واسط وجود ندارد.
  • مسدود کردن حساب ها: خرید پی پال مجازی این قابلیت را دارد که بدون هیچ دلیل یا حتی بدون هیچ هشداری، حساب شما را مسدود کند یا ببندد که این می تواند برای بیزنس ها مضر باشد.

نحوه استفاده از گام به گام از پی پال PayPal))

پی پل یک سرویس مالی آنلاین است که به شما امکان ارسال و دریافت پول از طریق یک حساب اینترنتی امن را می دهد. شما به سادگی اطلاعات حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت نقدی خود را اضافه می کنید و حساب بانکی شما به حساب PayPal شما مرتبط می شود. استفاده از پی پال آسان است. در ادامه یک راهنمای گام به گام برای نحوه استفاده از PayPal آورده شده است

ساخت حساب پی پال

به وب سایت PayPal بروید و روی Sign Up کلیک کنید. در ضمن از طریق سایت های واسط مانند ارزی پی می توانید اکانت پی پل باز کنید.

انتخاب کردن نوع حساب پی پال

صفحه جدیدی با گزینه ای برای انتخاب بین حساب “شخصی” یا “تجاری” باز می شود. یک حساب شخصی برای خرید آنلاین و ارسال/دریافت پول از دوستان تان مناسب است. حساب Business به شما امکان می دهد PayPal را در پیشنهادات تجاری آنلاین خود ادغام کنید. نوع حساب مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس روی «ادامه» کلیک کنید.

اضافه کردن اطلاعات تان

سپس بعد از طی کردن مراحل ساخت حساب پی پال و دیگر مراحل باید نام، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید. هنگامی که جزئیات خود را اضافه کردید، روی “بعدی” کلیک کنید.

پی پال

اضافه کردن آدرس صورتحساب

سپس از شما خواسته می شود جزئیات آدرس خود را تکمیل کنید. پس از تکمیل این مورد، تأیید کنید که قرارداد کاربر را خوانده اید. روی «موافقت و ایجاد حساب» کلیک نمایید.

انتخاب کردن نوع فعالیت تان

یک پنجره جدید باز می شود که دو گزینه در اختیار شما قرار می دهد. اولین انتخاب این است که با خرده فروشانی شروع به خرید کنید که PayPal را می پذیرند. دوم این است که برای کسی پول بفرستید. روی «شروع به کار» کلیک کنید تا حساب بانکی خود را به حساب PayPal خود پیوند دهید.

اضافه کردن کارت اعتباری یا نقدی تان

در پنجره بعدی، می توانید کارت اعتباری یا نقدی خود را اضافه کنید. این حساب بانکی خواهد بود که پرداخت های پی پال از آن انجام می شود و سپرده های پی پال به آن وارد می شود.

انجام خرید آنلاین

در زمان خرید آنلاین، می توانید هر زمان که لوگوی PayPal را مشاهده کردید، از این سیستم برای پرداخت استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل و رمز عبور خودتان را برای پرداخت وارد کنید.

فروش آنلاین یا دریافت پرداخت

حال از ابتدای ساخت حساب پی پال به مرحله آخر رسیده و پس از پرداخت به حساب پی پال شما، پی پال رسید را برای شما ایمیل می کند. خواهید دید که کل مبلغ منهای کارمزد تراکنش پی پال به شما واریز شده است.

انتقال پول از حساب PayPal خود به حساب بانکی خود

برای انتقال وجه از PayPal به حساب بانکی خود، روی انتقال پول کلیک کنید. اگر قبلاً جزئیات حساب بانکی خود را اضافه نکرده اید، روی “بیشتر” کلیک کنید تا بررسی کنید کدام حساب بانکی برای انتقال اختصاص داده شده است یا حساب دیگری اضافه کنید.

مقاله پیشنهادی: آموزش ساخت حساب پی پال در ایران

چگونه می توان از PayPal بدون کارت استفاده کرد؟

شما می توانید جزئیات حساب پی پال خود را به هر کسی که نیاز به پرداخت پول به شما دارد بدهید. هنگامی که پول در حساب پی پال شما وجود دارد، می توانید از پی پال برای خرید آنلاین در هر زمان که لوگوی آن را در سایت یا فروشگاه آنلاینی مشاهده کردید، استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام داد این است که آدرس ایمیل و رمز عبور خود را برای پرداخت وارد نمایید. این همان پی پال مجازی است.

 

افتتاح حساب پی پال

 

انواع حساب پی پال وریفای شده؛ فروش اکانت پی پال

حساب های پرسونال (Personal)

 

این نوع از حساب های پی پال، پایین ترین حساب به شما می رود و به همین دلیل هزینه ساخت حساب پی پال آنها کمتر خواهد بود. همانطور که از نام این حساب ها پیداست، از آنها برای افراد حقیقی استفاده می شود تا بتوانند خدمات مورد نظری که دارند را با پی پال انجام دهند. پس از افتتاح حساب پی پال، از حساب های شخصی یا پرسونال معمولا برای حساب هایی استفاده می شود که نرخ گردش های مالی آن پایین است. نکته دیگر اینکه این حساب ها به برحی از امکانات دسترسی ندارند.

 

حساب های پریمیر (Premier)

 

این نوع از حساب ها نیز برای افراد حقیقی استفاده می شود تا بتوانند انتقال وجه را به راحتی انجام دهند. تفاوت این نوع از حساب پی پال وریفای شده با مدل پرسونال این است که افراد با گردش مالی بالا می توانند حساب خود را به صورت Premier بسازند و از قابلیت های زیادی مانند دریافت کارت اعتباری پی پال، کارت بانکی یا حتی مثل سبد خرید و گزارش پرداخت را نیز دارند. پش ما نیاز به وریفای کردن پی پال دارید.

ساخت حساب PayPal

حساب های بیزینس (Business)

در ادامه مطلب ساخت حساب پی پال می گوییم که این نوع از اکانت های پی پال، فقط مخصوص شرکت ها، کارخانه ها یا در کل افراد حقوقی است که باید به این شکل ساخته شوند. برای درست کردن یک وب سایت فروشگاهی نیز به جساب های بیزینس نیاز دارید تا بتوانید کسب درآمد راحت تری داشته باشید.

در جدول زیر چند مورد از قابلیت ها و امکانات انواع حساب های پی پال قرار داده شده است:

Student

Business

Premier

Personal

مزایای حساب کاربری

ارسال وجه
نظارت 24 ساعته
دسترسی به خدمات مشتری
ابزار eBay
محدود شده محدود شده خدمات تجاری
پذیرفتن کارت اعتباری یا نقدی
محدود شده کارت نقدی پی پال
دسترسی چند کاربره

 

کارمزد PayPal چقدر است؟

همانطور که گفته شد، پی پال و و تقریبا تمام سیستم های انتقال ارز دیجیتال یا بین المللی، برای انتقال وجه مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می کنند تا به این طریق، کسب درآمد داشته باشند. اگر قصد فروش اکانت پی پال را دارید و می خواهید درباره کارمزد آن بدانید باید بگوییم که کارمزد های شرکت پی پال به این شکل است که شما باید 2.9 درصد یا به عبارتی 3% از وجه مورد نظر خود را کارمزد بدهید و به همراه آن 0.30 دلار یا به عبارتی 30 سنت نیز برای کارمزد بپردازید.

شما قبل از ساخت حساب پی پال خوب است که با انواع و میزان کارمزدهای آن آشنا شوید. کارمزد های پی پال نیز، انواع مختلفی دارند. در ضمن شما برای وریفای کردن پی پال باید هزینه ای را بپردازید. انواع کارمزد های حساب های پی پال عبارت اند از:

  1. کارمزد برای انتقال وجه
  2. کارمزد برای دریافت وجه
  3. کارمزد هنگام خرید آنلاین

 

افتتاح حساب پی پال

 

مزایای حساب وریفای شده چیست؟

  • امکان ارسال به مبلغی بیشتر از مقدار اولیه موجودی حساب تان.
  • داشتن شیوه های بیشتری برای پرداخت وجه.
  • جلب اعتماد بیشتری از فروشندگان و خریداران برای تعامل از شما از طریق وریفای کردن پی پال.
  • انتقال دادن موجودی حساب پی پل از طریق حساب پی پال تایید شده و احراز هویت شده به حساب بانکی تان.

 

هزینه ساخت حساب پی پال وریفای شده از آمریکا؛ باز كردن حساب پي پال

 

در بخشی از مطلب گفته شد که به دلیل رابط کاربری ساده و کاربر پسند پی پال می توان به راحتی در آن ثبت نام کرد و از آن استفاده کرد. اما همانطور که گفته شد، ایران توسط این شرکت تحری شده و برای ثبت نام در پی پال، نمی توان فقط از وب سایت آن اقدام کرد.

شما برای اینکه بتوانید یک اکانت وریفای شده پی پال از آمریکا برای خود تهیه کنید تا بتوانید به راحتی، از آن استفاده کنید، به یک واسط نیاز دارید تا اکانت شما را به طور وریفای شده بسازد و در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید برای انجام اینکار، حساب خود را به ارزی پی بسپارید. در سایت خدمات ارزی ارزی پی، شما میتوانید مشخصات خود را وارد کنید و ساخت حساب پی پال وریفای شده و فروش اکانت پی پال خود را به ارزی پی بسپارید. در ادامه توضیح می دهیم که چگونه باید این کار را انجام دهید.

 

افتتاح حساب paypal، وریفای کردن پی پال

 

قیمت خرید اکانت پی پال در ارزی پی (خدمات پی پال؛ وريفاي كردن حساب پي پال)

یکی دیگر از مزیت های سایت ارزی پی برای ایجاد حساب پی پال مجازی، قیمت بسیار مناسب آن می باشد. شما می توانید در سایت ارزی پی افتتاح حساب PayPal خود را با قیمت ارزان تری به نسب سایر سایت های خرید و فروش اکانت پی پال انجام دهید. همانطور که می دانید این سیستم نقش بسیار مهمی در خرید و فروش کالاها و خدمات اینترنتی می باشد. سایت ارزی پی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا در معتبرترین کشورهای دنیا باز کردن حساب پی پال خود را با قیمت ارزان تری انجام دهید و از خدمات پی پال و وریفای کردن پی پال استفاده کنید.

در حال حاضر بیشتر کارهای پرداخت آنلاین با ساخت حساب پی پال امکان پذیر است. افتتاح حساب پی پال وریفای شده از آمریکا یکی از انواع روش های است که موجب می شود تا اشخاص به راحتی پرداخت های خود را انجام دهند. همه افراد با خرید حساب پی پال وریفای شده به راحتی می توانند کارهای پرداخت انتقال پول در درگاه فروشگاه های اینترنتی یا کشورهای خارجی را به راحتی انجام دهند. در این مطلب از سایت ارزی پی به بررسی اینکه مزایای حساب وریفای شده چیست؟ و هزینه ساخت حساب پی پال وریفای شده چگونه است پرداختیم.

سوالات متداول

  • چند نوع حساب پی پال وجود دارد؟

دو نوع اکانت پی پال مجازی وجود دارد که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند آن را داشته باشند. حساب Personal و حساب Business. حساب پرسونال برای آن دسته از افرادی هست که قصد تراکنش با تعداد بالا را ندارند و بیشتر قصد پرداخت آنلاین و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را دارند. اما حساب بیزنس برای آن دسته از افرادی هست که قصد تراکنش تعداد بالا را دارند و از سایت های فریلنسر و بروکر ها قصد دریافت درآمد خود را دارند.

  • حساب های پی پال توسط ارزی‌پی از چه کشوری افتتاح می‌شوند؟

همه‌ی حساب های پی پال توسط سایت ارزی‌پی از کشور کانادا افتتاح می‌شوند.

  • مزیت اکانت وریفای شده چیست؟

یکی از مزیت های اکانت وریفای شده این است که شما می‌توانید حواله و پرداخت های آنلاین خود را به راحتی انجام دهید.

  • آیا استفاده از VPS برای وارد شدن به حساب ضروری است؟

خیر. مهم این هست که IP شما، حتما برای کشور کانادا باشد. این که حتما یک IP ثابت باشد مهم نیست. می‌توانیم یک سرویس VPN، بعد از ساخت حساب پی پال به شما معرفی کنیم.

منبع: techboomers.com، www.paypal.com، www.doola.com، www.wikihow.com


آرمین در 13 تیر 1401 در 11:32 ب.ظ گفته:


پی پال

پاسخ

فریده در 23 تیر 1401 در 10:15 ق.ظ گفته:


حساب برای یوتیوب

پاسخ

saleh در 29 تیر 1401 در 1:32 ب.ظ گفته:


چجوری میشه اکانت پی پال رایگان درست کنیم؟

پاسخ

قربانی در 4 مرداد 1401 در 2:46 ب.ظ گفته:


یه پی پال مجازی داشتم چطوری اون رو شارژش کنم؟

پاسخ

شیخ در 14 مرداد 1401 در 5:40 ق.ظ گفته:


سلام وقت بخیر
حساب پی پالی که برای ما افتتاح میکنید دائمی هست؟ دیگه نیاز به این نیست ما هرسال 65 دلار پرداخت کنیم؟
و یک سوال دیگه اینکه شما همراه حساب پی پال سیمکارت کانادا هم میدید یا نه؟

پاسخ

امیر رضا در 18 مرداد 1401 در 7:16 ب.ظ گفته:


یه حساب پی پل دارم که وریفای نشده، الان میتونم وریفایش کنم؟

پاسخ

راحله در 20 مرداد 1401 در 7:16 ب.ظ گفته:


کدوم حساب برای ساختن خوبه؟

پاسخ

امیر رضا در 24 مرداد 1401 در 10:42 ب.ظ گفته:


میشه رایگانم حساب پی پال ساختش؟

پاسخ

کریم راهبی در 2 شهریور 1401 در 7:06 ب.ظ گفته:


خیلیییییییییییی ععالییییییییییی بود

پاسخ

saff در 3 شهریور 1401 در 6:47 ب.ظ گفته:


سلام میخوام حساب پی پال درست کنم لطفا کمکم کنید

پاسخ

Mobin در 5 شهریور 1401 در 3:47 ب.ظ گفته:


سلام اگه حساب پی پال ساختیم این حساب دائمی و نیازی به پرداخت دوباره نداره و

شارژحساب پی پال برای چیه و واجبه شارژ کنیم

پاسخ

ریحانه در 9 شهریور 1401 در 8:07 ب.ظ گفته:


خیلییییییی هم عالیییییی

پاسخ

ریحانه در 13 شهریور 1401 در 9:17 ب.ظ گفته:


حساب پی پال شما امنه؟

پاسخ

زارع در 27 آبان 1401 در 10:16 ق.ظ گفته:


الان که تحریم هستیم امکان استفاده از حساب هست

پاسخ
چند نوع حساب پی پال وجود دارد؟

دو نوع اکانت پی پال وجود دارد که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند آن را داشته باشند. حساب Personal و حساب Business. حساب پرسونال برای آن دسته از افرادی هست که قصد تراکنش با تعداد بالا را ندارند و بیشتر قصد پرداخت آنلاین و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را دارند. اما حساب بیزنس برای آن دسته از افرادی هست که قصد تراکنش تعداد بالا را دارند و از سایت های فریلنسر و بروکر ها قصد دریافت درآمد خود را دارند.

حساب های پی پال توسط ارزی‌پی از چه کشوری افتتاح می‌شوند؟

همه‌ی حساب های پی پال توسط سایت ارزی‌پی از کشور کانادا افتتاح می‌شوند.

مزیت اکانت وریفای شده چیست؟

یکی از مزیت های اکانت وریفای شده این است که شما می‌توانید حواله و پرداخت های آنلاین خود را به راحتی انجام دهید.

آیا استفاده از VPS برای وارد شدن به حساب ضروری است؟

خیر. مهم این هست که IP شما، حتما برای کشور کانادا باشد. این که حتما یک IP ثابت باشد مهم نیست. می‌توانیم یک سرویس VPN، بعد از افتتاح حساب به شما معرفی کنیم.

نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، افتتاح و وریفای حساب پی پال را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید. (آدرس ایمیل پی پال، نوشتن نام و نام خانوادگی پاسپورتی و انتخاب نوع اکانت)
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم ” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. مبلغ مندرج را به وسیله‌ی کارت های شتاب خود (کارتی که توسط ادمین تلگرام تایید شده است) پرداخت نمایید.
  8. افتتاح و وریفای حساب پی پال در اسرع وقت (کمتر از 1 روز) انجام میگیرد.
  9. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.