خرید مستر کارت (صدور مسترکارت فیزیکی در ایران به راحتی!)

مستر یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تبادل اطلاعات بانکی دنیا فعالیت میکند. با در اختیار داشتن مسترکارت میتوانید پرداخت های آنلاین خود را انجام داده و در سراسر دنیا از این کارت به راحتی استفاده کنید. پرداخت آنلاین، اتصال به حساب پی پال، خرید از فروشگاه‌ها، برداشت وجه از ATM، استفاده از دستگاه POS، رزرو هتل، اجاره کردن ماشین و ... از جمله کار هایی است که می‌توانید با این کارت انجام دهید. کارت به نام شما در بانک صادر می‌شود و قابلیت برداشت تمامی ارز ها در آن وجود دارد. هزینه صدور مسترکارت با نام 170 دلار آمریکا می‌باشد و نام صاحب کارت، روی کارت نوشته می‌شود. همچنین می‌توانید از طریق اینترنت بانک یا موبایل بانک، تراکنش های انجام داده شده و موجودی خود را مشاهده بفرمایید. شما کاربران محترم می‌توانید از طریق این صفحه، سفارش خرید مسترکارت فیزیکی با نام را ثبت کنید.

درخواست صدور مستر کارت فیزیکی با نام
توضیحات

مستر کارت

خرید مستر کارت قابل شارژ: از مشکلاتی که بسیاری از مسافران ایرانی عازم به خارج از کشور دارند؛ حمل پول نقد و نداشتن امکان به همراه بردن پول نقد به صورت کیف الکترونیکی می باشد. از طرفی دیگر گروهی از افراد که در اینترنت و دنیای آنلاین به فعالیت می پردازند. برای انجام تمامی پرداخت ها و خریدهای خود از سایت های خارجی نیاز به داشتن ویزاکارت و یا مسترکارت دارند تا بتوانند عملیات پرداخت آنلاین را به صورت مستقل انجام دهند.

ما در سایت پرداخت دلاری ارزی پی قیمت مسترکارت با نام و متصل به حساب را به شما  معرفی کرده ایم تا بتوانید اطلاعات هر کدام را مطالعه کنید و سپس با توجه به نیاز خود سفارش دهید. در ضمن صدور و ثبت نام مستر کارت از کشور کانادا می باشد و مدت زمان اعتبار آن 4 ساله است. تا انتهای این مطالب با ما همراه باشید تا روش خرید با درگاه مستر کارت را یاد بگیرید.

از پیشروترین شرکت های پرداخت در حوزه مالی شرکت ارزی پی می باشد. مسترکارت فیزیکی متصل به حساب یکی از بهترین راهکارهای پرداخت در سراسر دنیاست. این کارت دارای نام و به نام شخص متقاضی صادر میشود. این کارت هیچگونه محدودیت واریز و یا برداشت ندارد و با توجه به محدودیت های اعمال شده جدید بر ایران کاملا مطمئن و مناسب برای پرداخت های اینترنتی، برداشت از ATM و پرداخت از طریق POS  میباشد. فروش مسترکارت فیزیکی با نام در کمترین زمان و با مدارک تایید شده بانکی امکان پذیر است.

مستر کارت چیست؟

در ادامه مطلب خرید مستر کارت ابتدا به چیستی این کارت اعتباری اشاره می کنیم. Mastercard دومین شبکه پرداخت بزرگ است که پس از Visa در صنعت پرداخت جهانی قرار دارد. دیگر شبکه های پرداخت عمده عبارتند از American Express و Discover. Mastercard با موسسات مالی عضو در سراسر جهان برای ارائه کارت های پرداخت شبکه با مارک Mastercard شریک می شود.

مستر کارت به نقل از ویکی پدیا:

مسترکارت (به انگلیسی: MasterCard) شرکت خدمات مالی آمریکایی چندملیتی است، که در زمینه ارائه خدمات کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی و مدیریت سامانه‌های پرداخت بانکی فعالیت می‌کند.

مسترکارت از شبکه پرداخت جهانی اختصاصی خود، که از آن به عنوان شبکه اصلی خود یاد می کند، برای تسهیل تراکنش های پرداخت استفاده می کند، که معمولاً صاحب حساب مسترکارت و یک تاجر به همراه مؤسسات مالی مربوطه خود را شامل می شود. پرداخت ها را می توان از طریق کارت های اعتباری، نقدی یا پیش پرداخت انجام داد.

ویژگی های مستر کارت (Mastercard)

  1. خود شبکه مسترکارت برای افراد و مشاغل کارت صادر نمی کند. به عنوان مثال، بانک ها در سراسر جهان با  مستر کارت تماس می گیرند تا برای یک قرارداد مشارکت ثبت نام کنند. سپس، آنها حق صدور کارت های اعتباری MasterCard را دریافت می کنند. هر صادرکننده مقررات خود را برای کارت های مسترکارت دارد. به این معنا که هر بانک خاص حق انتخاب مشتریانی را دارد که به آن ها کارت مستر کارت ارائه می دهد.
  2. بارخرید مستر کارت می توان با تجار فردی نیز شریک است. بازرگانان تجارت الکترونیکی که مستر کارت را به عنوان کارت های روش پرداخت می پذیرند، به ازای هر تراکنش مشتری، به MasterCard Inc هزینه تراکنش پرداخت می کنند. این هزینه بخشی از هزینه خدمات پردازش شبکه ای است که شرکت مسترکارت ارائه می دهد.
  3. هر کارت مسترکارت به یک شبکه پردازش پرداخت مستر برای پردازش تراکنش ها نیاز دارد. همکاری با MasterCard به عنوان یک شبکه پردازش پرداخت، پرداخت ها را به صورت الکترونیکی دریافت کرده و به حساب دارنده کارت بدهکار یا بستانکار می کند.
  4. تمام کارت های مسترکارت با یک شماره 16 رقمی منحصر به فرد طراحی شده اند. دومی به همراه یک ریزتراشه در بالای کارت قرار می گیرد. امنیت دارنده کارت را تقویت می کند و خطر تقلب کارت را به حداقل می رساند.

مزایای خرید مستر کارت استاندارد چیست؟

مسترکارت استاندارد، یکی از بهترین گزینه ی پیشنهادی برای افرادی است که به دنبال کارتی با هزینه مناسب برای تمامی امور خود می باشند. کمپانی Mastercard صادر کننده این کارت می باشد و دارای قابلیت های بالایی می باشد. شما می توانید با خرید مسترکارت فیزیکی بانام برای اموری مانند رزرو هتل، خریدهای اینترنتی و یا حتی برداشت وجه نقد استفاده کنید. مسترکارت استاندارد در تمام پایانه های مسترکارت در دنیا شناخته شده است. بنابراین شما می توانید با خیال راحت به خرید در اینترنت و فروشگاه های مورد نظر خود بپردازید.

خرید مستر کارت: هزینه های پایین صدور، صدور مجدد، نگهداری و … به علاوه خدمات قابل کسب با این کارت در سایت ارزی پی مسترکارت فیزیکی با نام را در میان بسیاری از کاربران محبوب کرده است. خرید مسترکارت در ایران به ارز دلار و یا یورو باز میشود.

خرید مسترکارت به راحتی

مستر کارت چگونه کار می کند؟

برای اکثر فروش ها، بانک های مختلفی درگیر هستند. به عنوان یک شبکه پرداخت، مسترکارت امکان انجام تراکنش را فراهم می کند، بنابراین وقتی پول را به طور یکپارچه پرداخت می کنید از حساب شما خارج می شود و به حساب خرده فروش منتقل می شود.

هنگام پرداخت و خرید مستر کارت:

  • با صادرکننده کارت خود بررسی می کند که برای پذیرفته شدن فروش، وجوه کافی (یا دسترسی به اعتبار) دارید.
  • به خرده فروش می گوید که پرداخت می تواند انجام شود.
  • امکان پرداخت بین ارائه‌دهنده کارت و خرده‌فروش را فراهم می‌کند.

خرید مستر کارت

کارمزد هر بار شارژ این کارت چقدر است؟

برای هر بار شارژ این کارت بعد از خرید مستر کارت، مبلغ 30 دلار آمریکا بابت حواله از شما کسر میگردد.در جدول های زیر در مورد ثبت نام مستر کارت،کارمزد و سقف موجودی آن بیشتر توضیح داده ایم.

کارمزد برداشت از پوز/خرید از سایت های اینترنتی 0.5 دلار کانادا
کارمزد برداشت از دستگاه های خودپرداز 3.5 دلار کانادا
کارمزد تغییر رمز خودپرداز 1.5 دلار کانادا
هزینه ماهانه نگهداری کارت 2.5 دلار کانادا
کارمزد تبدیل ارز 2 درصد

سقف موجودی و برداشت:

سقف موجودی کارت 7500 دلار کانادا
سقف شارژ روزانه 5000 دلار کانادا
سقف برداشت از خودپرداز در روز 1500 دلار کانادا
سقف پرداخت آنلاین در روز 7000 دلار کانادا

مزایای تاثیر گذار در قیمت مسترکارت

  • قابلیت شارژ به دفعات نامحدود
  • بدون سقف موجودی
  • قابلیت شارژ به هر میزان دلخواه
  • قابلیت استفاده در تمامی خودپردازهای بین المللی بعد از خرید مستر کارت
  • حک شدن نام دارنده بر روی مسترکارت

کجا می توان از MasterCard استفاده کرد؟

مسترکارت یکی از بزرگترین شبکه های پرداخت در جهان است و تقریباً در همه جا پذیرفته می شود، چه به صورت آنلاین، چه در فروشگاه ها یا در دستگاه های نقدی. مستر کارت تمایل دارد در مراکز فروش بیشتری نسبت به American Express پذیرفته شود.

خرید مستر کارت فیزیکی استاندارد با نام

مستر کارت فیزیکی با نام، پدیده ای نو و همه گیر در عرصه مبادلات بین المللی و تجاری می باشد. به دلیل در دسترس بودن اینترنت و مالیتهای بسیار کم نسبت به حواله های بانکی اکثر شرکت ها و به علاوه اشخاص می توانند مبادلات مالی خود را از طریق اتصال به فضای وب انجام دهند و واسطه های تجاری را که در کشورها و میدان های تجاری اقامت دارند از مقابل خود برداند و به صورت مستقیم بتوانند با کمپانی های معتبر همکاری داشته باشند.

به علاوه یکی دیگر از مشکلات، حمل پول و بحث امنیت انتقال وجوه می باشد که با خرید مستر کارت و کارت های اعتباری این مشکل از پیش پا برداشته شده است، و نگرانی افراد را تهدید نمی کند. زیرا حتی اگر کارتی سرقت شود به دلیل پین کد اختصاصی که تنها دارنده ی کارت به آن دسترسی دارد تخلیه مالی امکان پذیر نمی باشد. مسترکارت یکی از معتبرترین کارت های اعتباری در جهان می باشد که بیش از 140 شعبه نمایندگی در کشور و با دارا بودن ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ دستگاه پایانه ATM , P.O.S در رتبه اول مبادلات مالی در دنیا قرار دارد.

خرید مستر کارت

قیمت صدور و فروش مسترکارت

لازم به ذکر است که شما برای انجام پرداخت آنلاین ارزی خود تنها به مشخصات کارت نیاز خواهید داشت که اطلاعات آن پس از انجام سفارش شما، از سوی سایت ارزی پی برایتان ایمیل میشود. در صورت تمایل می توانید پس از خرید مسترکارت در ایران، اصل کارت خود را در مدت بسیار کوتاهی دریافت کنید.

انواع مسترکارت های فیزیکی با نام، دارای کنترل پنل آنی می باشند. بدین ترتیب شما می توانید در هر لحظه با ورود به بخش دارندگان کارت از موجودی و تراکنش های کارت خود مطلع شوید. این کارت ها به صورت Pre-Paid می باشند و قابلیت شارژ مجدد را ندارند. شما می توانید برای شارژ کردن مسترکارت خود به مبلغ دلخواه آن را در سایت ارزی پی شارژ کنید. همچنین برای اطلاع از آخرین خرید مستر کارت و ثبت نام مستر کارت می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

تفاوت مسترکارت و ویزا چیست؟

از نظر نحوه استفاده از مستر کارت و ویزا هیچ تفاوتی وجود ندارد. پردازش پرداخت دقیقاً به همان روش انجام می شود، چه آنلاین، چه آفلاین. شما به سادگی شماره شناسایی شخصی چهار رقمی خود را در محل فروش وارد کنید. اما فراتر از این تفاوت هایی وجود دارد، از جمله:

فواید

خرید مستر کارت و ویزا مزایا و پاداش‌های متفاوتی را به مشتریان ارائه می‌دهند، اما عموماً این امتیازات ارائه شده توسط بانک صادرکننده کارت شما مانند برگشت نقدی سودآورتر هستند و بنابراین هنگام انتخاب کارت اعتباری اهمیت بیشتری دارند.

قیمت ارز

وقتی مستر کارت و ویزا را در خارج از کشور استفاده می کنید از نظر نرخ های مبادله کمی متفاوت هستند. اما هر دو نزدیک به نرخ بازار مورد استفاده معامله گران ارز هستند.

راحتی استفاده

خرید مستر کارت و ویزا کارت بزرگترین شبکه پرداخت در جهان هستند و روزانه میلیون ها تراکنش را تسهیل می کنند. به طور سنتی تفاوت کمی در پوشش آنها وجود داشت و به طور کلی در جایی که می توانید از MasterCard استفاده کنید، می توانید از Visa نیز استفاده کنید. این در تضاد با امریکن اکسپرس است که به دلیل کارمزد بالای تراکنش توسط بسیاری از بازرگانان پذیرفته نمی شود.

خرید مستر کارت در ایران

فروش مسترکارت فیزیکی در ایران

بسیاری از مشتریان با توجه به نیاز خود تمایل دارند که کارت های ارزی داشته باشند، که بتوانند به دفعات شارژ مجدد کنند و در خرید های آنلاین پرداخت های فروشگاهی و خودپردازهای خارج از کشور از آن استفاده کنند. یکی از بهترین کارت های ارزی که در سایت ارزی پی در اختیار مشتریان قرار گرفته است؛ خرید مستر کارت قابل شارژ فیزیکی با نام در ایران می باشد و در اختیار تمامی افراد در سراسر کشور قرار گرفته است. اگر شما هم می خواهید نسبت به خرید مسترکارت فیزیکی بانام با قیمت مناسب اقدام کنید بهتر است به سایت ارزی پی مراجعه کنید.

مزایای اصلی انتخاب MasterCard به عنوان یک روش پرداخت:

  • مسترکارت همراه با ویزا کارت، محبوب ترین کارت برای پرداخت آنلاین در سراسر جهان است.
  • اکثر بانک ها و خریدارها از Mastercards پشتیبانی می کنند.
  • با خرید مستر کارت (Mastercard) با استفاده از 3-D Secure امنیت بهتری دارد.
  • مستر کارت از تمامی ارزها پشتیبانی می کند.

صدور مستر کارت در ایران

مدل کسب و کار مسترکارت

Mastercard تراکنش با بیش از 150 ارز در بیش از 210 کشور و منطقه را تسهیل می کند. اگر چه این شرکت انحصار صنعت پرداخت را ندارد، با این وجود در سراسر جهان بسیار موفق است. بخش بزرگی از این موفقیت به نام تجاری Mastercard و حافظه پنهان آن مربوط می شود. یک تراکنش معمولی و خرید مستر کارت شامل پنج طرف است: علاوه بر خود پردازشگر پرداخت، رویداد شامل یک مصرف کننده یا دارنده حساب و بانک صادرکننده آنها و همچنین یک تاجر و بانک خریدار آنها می شود.

به طور معمول، یک دارنده حساب از یک کارت با نام تجاری Mastercard برای خرید با یک تاجر استفاده می کند. هنگامی که تراکنش مجاز شد، بانک صادرکننده هزینه تراکنش (منهای کارمزد مبادله، که به عنوان کارمزد ضربه‌ای نیز شناخته می‌شود) را به بانک خریدار می‌پردازد. سپس هزینه تراکنش، منهای تخفیف تاجر، از صاحب حساب دریافت می شود. کارمزدهای مبادله در ارائه ارزش به تاجرانی که محصولات پرداخت مسترکارت را می پذیرند، کلیدی است. مستر کارت از این هزینه ها درآمدی ایجاد نمی کند. کارمزد تخفیف تاجر به پوشش هزینه‌های بانک خریدار کمک می‌کند. بسیار سپاسگزاریم تا پایان مطلب از خرید مستر کارت سایت خدمات دلاری ارزی پی ما را همراهی کردید.

سوالات متداول:

آیا این مسترکارت ها به حسابی متصل می‌باشند؟خیر، با خرید این نوع کارتها، حسابی برای شما افتتاح نمیگردد اما در واقع این کارتها به حساب ما متصل است.

با استفاده از این کارت ها در چه سایت هایی امکان پرداخت وجود دارد؟ اکثر سایت های خارجی، پذیرنده درگاه مسترکارت هستند، اما باید توجه داشته باشید که امکان خرید با کارت های Prepaid هست یا خیر. که اگر Prepaid بود، امکان پرداخت وجود دارد.

شارژ این کارت ها از چه طریقی انجام می‌شود؟شارژ این مسترکارت ها فقط توسط سایت ارزی‌پی قابل انجام است.

آیا امکان واریز از این کارت به کارت دیگر (یا برعکس) وجود دارد؟ خفروش مسترکارتیر، کارت های Prepaid همچین قابلیتی را ندارند.

چه مدارکی برای خرید مستر کارت لازم هست؟ یک عکس از دو صفحه اول پاسپورت و یک آدرس ایمیل برای رجیستر کارت ها لازم میباشد.

 


منابع:

https://www.mastercard.us/en-us.html

https://www.mastercard.com/global/en.html


نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، صدور مسترکارت فیزیکی با نام را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید. (نام و نام خانوادگی پاسپورتی، عکس پاسپورت و ایمیل)
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. مبلغ مندرج را به وسیله‌ی کارت های شتاب خود (کارتی که توسط ادمین تلگرام تایید شده است) پرداخت نمایید.
  8. مسترکارت با نام در اسرع وقت (نهایت تا یک هفته) به دست شما خواهد رسید.
  9. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.