وسترن یونیون برگشتی

وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی می‌باشد که در سال 1851 بنیانگذاری شده و در زمینه خدمات مالی، ارسال پول در سراسر جهان، حواله پستی پول و پرداخت های تجاری فعالیت می‌کند.

درخواست وسترن یونیون برگشتی
توضیحات

وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی می‌باشد که در سال 1851 بنیانگذاری شده و در زمینه خدمات مالی، ارسال پول در سراسر جهان، حواله پستی پول و پرداخت های تجاری فعالیت می‌کند. یکی از مزیت های وسترن یونیون، سرعت بالای آن در انتقال پول می‌باشد. ارزی‌پی علاوه بر ارسال حواله وسترن یونیون به سراسر جهان، امکان نقد کردن درآمد شما از طریق این شرکت انتقال وجه را هم فراهم کرده است. به این صورت که ما یک نام و نام خانوادگی و نام کشور مقصد را در اختیار شما قرار میدهیم و شما به یکی از شعبه های وسترن یونیون در نزدیکی محل خود مراجعه میکنید. بعد از تحویل وجه نقد به کارگزار وسترن و پر کردن فرم واریز، کد MTCN (Money Transfer Code Number) توسط کارگزار وسترن یونیون به شما تحویل داده میشود. پس از ارسال این کد به ما توسط شما و دریافت پول توسط کارگزار ما، تسویه ریالی با شما انجام خواهد شد. شما در این صفحه می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست و پرکردن اطلاعات خواسته شده از شما در این صفحه (تعداد ارز مورد نظر جهت نقد کردن، نام کشور مبدا، شماره شبا یا حساب و نام و نام خانوادگی فرد دریافت کننده مقدار ریالی)  همکاران ما در ارزی‌پی با شما تماس خواهند گرفت و نرخ و کارمزد را خدمت شما اعلام خواهند کرد.


نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، وسترن یونیون برگشتی را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید. (تعداد ارز مورد نظر جهت نقد کردن، نام کشور مبدا، شماره شبا یا حساب و نام و نام خانوادگی فرد واریز کننده)
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.