خرید پی پال

شما کاربران محترم میتوانید علاوه بر خرید پی پال از ما، فروش آن را نیز در سایت ارزی پی انجام دهید. شما می‌توانید از طریق این صفحه، درخواست فروش پی پال خود را ثبت کنید. برای این کار لازم است اطلاعاتی که از شما خواسته شده را به درستی وارد نمایید: 1- میزان ارز مورد نظر جهت فروش را وارد کنید. (حداقل 30) 2- شماره کارت یا شماره شبای خود را وارد کنید. 3- اگر نکته‌ای وجود دارد که لازم است ما بدانیم، در قسمت توضیحات ذکر کنید. 4- روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید و به تلگرام پشتیبانی یک پیام ارسال کنید تا ادمین تلگرام، یک آدرس ایمیل جهت واریز در اختیار شما قرار دهد.

درخواست خرید پی پال از شما

سوالات متداول

حداقل تعدادی که شما میتوانید ثبت کنید 30 دلار می‌باشد.

برای این کار لازم است شما به اکانت پی پال خود مراجعه کرده و روی گزینه Send Money کلیک کنید. آدرس پی پال مقصد (آدرسی که ادمین تلگرام در اختیار شما میگذارد) را وارد کنید و روی گزینه Friend کلیک نموده و گزینه Send را انتخاب کنید. اگر قصد واریز تعداد بیشتر را دارید، آدرس ایمیل پی پال خود را به تلگرام یا واتس اپ پشتیبانی ارسال کنید تا برای شما یک اینویس (invoice) ارسال گردد.

بعد از واریز تعداد مورد نظر به حساب پی پال، یک رسید به پشتیبانی سایت ارسال بفرمایید.

به علت نوسان زیاد قیمت ارز، حداکثر تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش، می‌بایست واریز را انجام دهید. در صورت عدم واریز سفارش شما لغو خواهد شد.

پی پال از رمزگذاری نرم افزاری استفاده می کند تا برای مشتریان خود امکان مبادلات مالی بین کامپیوترها را فراهم کند.

اگر حساب پی پل دارید اما امکان شارژ کردن و افزایش موجودی آن برای شما وجود ندارد؛ ما در این سایت میتوانیم حساب پی پل شما را روزانه به هر میزان که نیاز دارید شارژ کنیم و خرید پی پال را برای شما از هر وب سایتی که مد نظر خودتان هست، فراهم کنیم.

توضیحات

امروزه بیشتر کسب و کارهای آنلاین با تغییرهای زیادی روبرو هستند؛ از این رو خرید پی پال یک موضوع مهم است. ایرانیان به راحتی می توانند با بیشتر افراد و موسسات خارجی در ارتباط باشند. همچنین به آسانی می توانند با ارائه خدمات و محصولات خود از طریق این نوع فضاها اقدام به کسب درآمد کنند. امروزه کسب درآمد یورویی و دلاری بسیار باب شده است ولی مشکل اصلی نقد کردن و فروش دلار پی پال است. در ادامه از این مطلب از وبسایت ارزی پی شما را با قیمت دلار و ارز دیجیتال پی پال آشنا می کنیم. برای اطلاع از قیمت خرید دلار پی پال و قیمت پی پال در ایران و خرید و فروش پی پال ما را همراهی کنید.

خرید پی پال یعنی چی؟

خرید paypal که در بین ایرانیان رواج یافته است، یکی از بزرگ ترین پذیرندگان پرداخت آنلاین در سراسر دنیا می باشد؛ که در سایت ارزی پی امکان خرید و فروش و افتتاح حساب پی پال برای شما فراهم شده است. فروشگاه های اینترنتی به صورت گسترده ای پیپال را به عنوان درگاه پرداخت خود انتخاب کرده اند؛ افراد زیادی توسط ارسال و دریافت حواله پی پال اقدام به تجارت و تبادل وجه می کنند. استفاده از خدمات PayPal برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست. اما با استفاده از خدمات خرید پی پال که موجب شارژ حساب پی پال می شود؛ می تواند از خدمات پرداخت آنلاین این کمپانی بزرگ بدون هیچ نگرانی و با پرداخت کمترین کارمزد بهره مند شوید.

 

خرید پی پال

 خرید paypal و نقد کردن درآمد ارزی

این سامانه علاوه بر ارائه خدمات شارژ حساب پی پال، موجودی پی پال کاربرانی مانند: برنامه نویسان، وبمستران، عکسان و … که درآمد ارزی خارج از کشور دارند، را نیز خریداری می کند. شاید سوال خیلی از افراد این باشد که قیمت یورو پی پال چقدر است. برای این منظور تنها کافی است که فرم فروش موجودی پی پال را پر کنید و اطلاعات خواسته شده را در آن وارد کنید. پس از انتقال موجودی از سمت شما به حساب ارزی پی و تایید پرداخت فرآیند پرداخت وجه به شما به ریال آغاز میشود که نهایتا در چند روز کاری خرید پی پال از شما انجام می گیرد.

فروش دلار پی پال؛ بزرگ ترین سامانه پرداخت در دنیا

حساب PayPal یک سرویس واسطه ای برای پرداخت آنلاین و انتقال پول می باشد.  از این رو شما به واسطه ای مجموعه های مانند ارزی پی می توانید از قیمت یورو پی پال و قیمت دلار پی پال مطلع شوید. اکانت پی پال بر اساس یک ایمیل ساخته و تایید میشود. انواع تراکنش هایی که با اکانت PayPal می توان انجام داد:

  1. خرید پی پال و فروش paypal از همه ی وب سایت هایی که به درگاه پی پال متصل می باشند.
  2. ارسال و دریافت پول به سایر حساب های پی پال
  3. انتقال پول از حساب بانکی و انواع کارت ها به اکانت پیپل و بالعکس
  4. ریفاند مبلغ یک تراکنش

 

خرید paypal

خرید PayPal و شارژ حساب پی پل

اگر حساب پی پل دارید اما امکان شارژ کردن و افزایش موجودی آن برای شما وجود ندارد؛ ما در این سایت میتوانیم حساب پی پل شما را روزانه به هر میزان که نیاز دارید شارژ کنیم و خرید پی پال را برای شما از هر وب سایتی که مد نظر خودتان هست، فراهم کنیم. برای اینکار تنها کافی است که پس از ثبت نام در ارزی پی فرم مربوط به خرید PayPal و فروش PayPal را پر کنید و معادل مبلغ دلار و یورو درخواستی خود را به تومان توسط کارت های عضو شتاب پرداخت کنید تا حساب شما در کمترین زمان ممکن به میزان مبلغ درخواستی شارژ شود.

خرید از طریق PayPal؛ خرید کارت PayPal

با خرید اکانت PayPal می توانید به سادگی تحریم ها را دور زده و از سایت هایی چون: Amazon، eBay و همچنین آزمون های بین المللی چون تافل و مسافرت ها از جمله رزرو هتل، رزرو بلیط هواپیما، قطار و تراکنش های مالی اقدام کنید. پیپال یکی از شرکت های معتبر دنیا می باشد که قوی ترین و امن ترین درگاه های اینترنتی دنیا را دارد و همچنین این شرکت یک سامانه بزرگ انتقال تراکنش های مالی می باشد که 98 درصد سایت ها و کشور های دنیا آن را ساپورت می کنند. شما از طریق مجموعه های واسط می توایند اقدام به خرید پی پال کنید و همچنین از قیمت یورو پی پال و قیمت دلار پی پال نیز مطلع شوید.

 

خرید دلار پی پال

دلایل استفاده از پی پال؛ چگونگی روش کار کردن با PayPal

پی پال از رمزگذاری نرم افزاری استفاده می کند تا برای مشتریان خود امکان مبادلات مالی بین کامپیوترها را فراهم کند. دور از سابقه مشکلاتی که پی پال در طول سال های اخیر داشته است، این شرکت در حدود 200 میلیون حساب فعال در 190 فروشگاه سراسر جهان دارد. در ادامه این مطلب دلایلی که برخی از افراد این سرویس مالی را به عنوان یک روش پرداخت رایج توسط بسیاری از صاحبان مشاغل و کاربران انتخاب کرده است را به صورت مختصر برایتان شرح می دهیم.

پرداخت بدون کارمزد و وریفای مجدد یکی از بهترین دلایلی است که بسیاری از افراد اقدام به خرید پی پال می کنند؛ هزینه های مربوط به آن می باشد. در واقع هزینه ای وجود ندارد و خدمات حساب پی پال بدون هیچ هزینه ای در اختیار کاربران قرار می گیرد. نکته قابل توجه این است که PayPal به مشترکین فعال خود امکان خرید با تخفیف از کمپانی های معروف مانند: اچ پی، نایک و… را می دهد.

نحوه خرید و فروش PayPal‌؛ خرید و قیمت ارز دیجیتال پی پال

بسیاری از سایت های به روز دنیا برای دریافت وجه و ارائه خدمات از درگاه پی پال استفاده می کنند. در حقیقت سرعت بالا و پرداخت های آنی به همراه امنیت بسیار خوب این درگاه واسط، موجب شده است که بیش از نیمی از سایت های معتبر دنیا برای ارائه محصول و خدمات خود از این درگاه استفاده می کنند پس شما به خرید پی پال نیاز دارید. شما می توانید برای استفاده از خدمات اینگونه سایت ها اقدام به ثبت نام و سفارش در حساب کاربری ارزی پی نمایید؛ و معادل ارز مربوطه را به ریال پرداخت کنید. تا در کمترین زمان ممکن و فقط با کمترین کارمزد، واریزی شما در سایت مربوطه انجام می گیرد.

 

فروش دلار پی پال

فروش دلار پی پال در ایران؛ قیمت دلار پی پال

پی پال رایج ترین و محبوب ترین روش پرداخت ارزی برای صاحبان سایت های کسب و کارهای اینترنتی می باشد و با توجه به تعداد بالای پرداخت ها در پی پال موجب شده است؛ که این سامانه به عنوان یکی از بهترین روش های واریز دلار به انواع حساب ها شناخته شود. ارزی پی همیشه این افتخار را داشته است تا در کنار صاحبان کسب و کارهای اینترنتی درآمدهای ارزی را در یک بستر امن و سریع به ریال تبدیل کند. ارزی پی این قابلیت را دارد تا درآمدهای ارزی شما را به صورت دلاری و یورویی خریداری کند؛ و همینطور سایر ارزها را بر اساس معادل دلاری آن خریداری نمایید و بر اساس زمان بندی اعلام شده و کارمزد تعیین شده معادل وجه ریالی آن را به حساب بانک ایرانی شما واریز کند.

خرید پی پال و شارژ اکانت پی پل

اگر بالانس اکانت پی پال شما کم می باشد، و به اصطلاح بعضی از دوستان قصد خرید PayPal را دارند، می توانند با استفاده از خدمات شارژ حساب پی پال در ارزی پی می توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن نسبت به شارژ حساب کاربری پی پال خود اقدام کنید. برای این منظور تنها کافی است در فرم درخواست خرید پی پال آدرس حساب و موجودی مورد نیاز خود را وارد کنید؛ و پس از پرداخت با پی پال معادل تومانی آن در کمتر از چند دقیقه معادل شارژ پی پال درخواستی خود را در اکانت پی پال دریافت کنید. سرعت و سهولت در خرید با کمترین نرخ کارمزد از شاخص های برتر نسبت به سایر سرویس دهندگان می باشد. خرید از این وبسایت کاملا ساده می باشد و تنها با گذراندن چند مرحله ساده می توانید میزان خود را به میزان دلخواه شارژ کنید.

خرید پیپال

چه مواردی به واسطه پی پال می توان انجام داد:

  • خرید هاستینگ و سرور
  • خرید کالای فیزیکی به شرطی که مقصد آن ایران نباشد.
  • شارژ پنل های name.com و onlinenic و …
  • ارسال پول به دوستان و آشنایان در سراسر دنیا
  • پرداخت هزینه های ثبت مقاله در مجلات و ژورنال های معتبر دنیا
  • خرید از سایت ebay
  • پرداخت در سایت های فریلنسری جهت واگذاری پروژه

چه اشخاصی از حساب پی پال استفاده می کنند؟

در ادامه مطلب خرید پی پال توضیح می دهیم که به طور کلی داشتن یک حساب پی پل در برابر یک حساب تجاری سنتی به واسطه بانک یا موسسه مالی دیگر دارای موانع کمتری می باشد. پس هر شخص به راحتی می تواند دارای یک حساب باشد. از این رو تمامی مشاغل، سرمایه گذاری های مستقل و مصرف کنندگان روزمره از آن استفاده می کنند. پی پال به عنوان یک کسب و کار کوچک و برندی قابل اعتماد فعالیت کند.

فروش پی پال

سایت ارزی پی؛ بهترین سایت خرید و فروش اکانت پی پال

با پی پال می شود از بیشتر امکانات برای پرداخت و استفاده از خدمات بین المللی بهره مند شد. قابلیت خرید و فروش کالا و محصولات دیجیتالی و یا خرید از فروشگاه های بین المللی برای افراد عادی از جمله امکانات آن می باشد. شما با توجه به قیمت کالای مورد نظ می توانید اقدام به خرید پی پال یا شارژ حساب خود کنید و اقدام به خرید محصولات نمایید. همچنین با فروش دلار پی پال خود به سایت های واسط مانند سایت خدمات بین المللی ارزی پی اقدام به نقد کردن درآمد ارزی و دلاری خود کنید.

منبع: www.paypal.com

سوالات متداول

  • حداقل تعداد فروش پی پال به سایت چقدر است؟

حداقل تعدادی که شما میتوانید ثبت کنید 30 دلار می‌باشد.

  • واریز به حساب پی پال چگونه است؟

برای این کار لازم است شما به اکانت پی پال خود مراجعه کرده و روی گزینه Send Money کلیک کنید. آدرس پی پال مقصد (آدرسی که ادمین تلگرام در اختیار شما میگذارد) را وارد کنید و روی گزینه Friend کلیک نموده و گزینه Send را انتخاب کنید. اگر قصد واریز تعداد بیشتر را دارید، آدرس ایمیل پی پال خود را به تلگرام یا واتس اپ پشتیبانی ارسال کنید تا برای شما یک اینویس (invoice) ارسال گردد.

  • بعد از واریز چه کاری باید انجام داد؟

بعد از واریز تعداد مورد نظر به حساب پی پال، یک رسید به پشتیبانی سایت ارسال بفرمایید.

  • حداکثر مهلت واریز چقدر می‌باشد؟

به علت نوسان زیاد قیمت ارز، حداکثر تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش، می‌بایست واریز را انجام دهید. در صورت عدم واریز سفارش شما لغو خواهد شد.

  • پی پال چه کاری انجام می دهد؟

پی پال از رمزگذاری نرم افزاری استفاده می کند تا برای مشتریان خود امکان مبادلات مالی بین کامپیوترها را فراهم کند.

  • خرید پی پال چگونه انجام می شود؟ 

اگر حساب پی پل دارید اما امکان شارژ کردن و افزایش موجودی آن برای شما وجود ندارد؛ ما در این سایت میتوانیم حساب پی پل شما را روزانه به هر میزان که نیاز دارید شارژ کنیم و خرید پی پال را برای شما از هر وب سایتی که مد نظر خودتان هست، فراهم کنیم.


ahmad در 29 تیر 1401 در 1:50 ب.ظ گفته:


قیمت paypal تو ایران به چی بستگی داره؟؟

پاسخ

جمیدی در 4 مرداد 1401 در 2:42 ب.ظ گفته:


بخوام پی پال رو بفروشم و پولمو به ریال تبدیل کنم چیکار کنم

پاسخ

سودابه در 18 مرداد 1401 در 7:18 ب.ظ گفته:


قیمت دلار با یورو پی پال فرقی داره؟

پاسخ

مجید غفاری در 20 مرداد 1401 در 7:17 ب.ظ گفته:


یه مقدار پی پال دارم چطور بفروشمش

پاسخ

الیاس در 24 مرداد 1401 در 10:43 ب.ظ گفته:


من یوتوبرم یه مقدار پی پال دارم میخام نقدش کنم

پاسخ

جمیله در 2 شهریور 1401 در 7:02 ب.ظ گفته:


ارزی پی برای خرید پی پال چند درصد کارمزد میگیره؟

پاسخ

سماواتی در 9 شهریور 1401 در 8:15 ب.ظ گفته:


خیلی مطلبتون خوب بودش

پاسخ

سبحانی در 13 شهریور 1401 در 9:18 ب.ظ گفته:


مزنه پی پال چقدره داداش

پاسخ
نحوه ثبت سفارش
  • مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  • در پرتال کاربری، خرید پی پال از شما را انتخاب کنید.
  • شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  • اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.
  • چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  • قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  • در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.