شارژ حساب پرفکت مانی (بهترین روش آموزش شارژ پرفکت مانی)

پرفکت مانی مانند وب مانی یک ارز الکترونیک می‌باشد که درگاه پرداخت آن در اکثر سایت های خارجی وجود دارد و می‌توانید خرید‌های اینترنتی خود را با استفاده از این ارز الکترونیک انجام دهید. کاربرد دیگر پرفکت مانی استفاده‌ی این ارز در بروکرها می‌باشد و می‌توانید از طریق شارژ حساب پرفکت مانی خود در بورس هایی مانند هات فارکس، آلپاری، آی سی ام بروکرز، آی سی ام کاپیتال و ... سرمایه گذاری کنید و موجودی خود را در این بروکر ها افزایش دهید.

درخواست شارژ حساب و پرداخت با پرفکت مانی

 

 

انواع روش های شارژ حساب پرفکت مانی

شما بعد از ساخت حساب پرفکت مانی باید اقدام به وریفای کردن آن کنید. زیرا امنیت حسابتان به اندازه کافی نیست و برای انجام تراکنش‌های مالی گوناگون باید کارمزد بیشتری بدهید. از این رو قبل از انتخاب یکی از روش های شارژ پرفکت مانی باید ار وریفای بودن حساب تان مطمئن شوید؛ در غیر این صورت پول بیشتری را پرداخت خواهید کرد.

آموزش شارژ حساب با ووچر پرفکت مانی

اگر اکانت پرفکت مانی دارد و قصد دارید مبلغی را به حساب پرفکت مانی شخصی ارسال کنید و تمایل دارید تا خرید ها و انتقال وجوه را با اکانت پرفکت مانی خود انجام دهید و می خواهید حساب خود را شارژ کنید راه های مختلفی برای این کار وجود دارد که راحت ترین و ساده ترین آن خرید از سورس و منابع مالی مطمئن می باشد.

شما می توانید برای شارژ حساب پرفکت مانی خود در سایت ارزی پی اقدام کنید. ارزی پی دارای حساب پرفکت مانی و احراز هویت شده توسط پرفکت مانی مطمئن ترین و امن ترین منبع مالی برای شارژ پرفکت مانی می باشد. شما می توانید در این سایت با پرداخت کمترین هزینه و در کمترین زمان اقدام به شارژ حساب پرفکت مانی کنید و حساب خود را شارژ کنید.

قبل از اینکه روش شارژ پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته مهم اشاره کنیم که پس از افتتاح حساب پرفکت مانی، اولین کاری که باید انجام دهید وریفای کردن اکانت می باشد؛ زیرا در غیر این صورت نه تنها امنیت حساب شما تضمین شده نیست بلکه برای انجام تراکنش های مالی مختلف، باید کارمزد بیشتری پرداخت کنید. قبل از اینکه نسبت به واریز پول به حساب پرفکت مانی پرداخت کنید بهتر است از وریفای شدن حساب خود اطمینان پیدا کنید.

ووچر (Voucher) یک سیستم پرداخت بین المللی است که تمام تراکنش های مالی شما را در کوتاه ترین زمان و با کمترین کارمزد انجام میدهد. ووچر پرفکت مانی، در اصل مانند یک کارت شارژ یا یک کارت هدیه می باشد با این تفاوت که فیزیکی نیست. شما می توانید به سادگی با وارد کردن کدهای موجود در ووچر کالا و خدمات مورد نیاز خود را از سایت های خارجی خریداری کنید. همچنین امکان شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر وجود دارد.

شارژ کردن پرفکت مانی با کارت بانکی آسان ترین روش شارژ پرفکت مانی می باشد. پرفکت مانی یکی از سیستم های خرید و فروش ارز در جهان محسوب میشود. حال اگر حساب پرفکت مانی ندارید می توانید از طریق سایت خدمات ارزی و دلاری ارزی پی برای ایجاد اکانت پرفکت مانی اقدام کنید. در صورتی که تمام مراحل ثبت نام، مانند پر کردن اطلاعات و سپس احراز هویت خود را به درستی انجام دهید.

شارژ حساب پرفکت مانی با بیت کوین از جمله روش های شارژ اکانت پرفکت مانی است. با توجه به اینکه یکی از انواع کیف پول های پرفکت مانی، بیت کوین می باشد. شما می توانید با استفاده از یکی از صرافی های آنلاین، بیت کوین موجود در حساب تان را به این کیف پول الکترونیکی انتقال دهید.

شارژ حساب پرفکت مانی با کارت شتاب

شما از طریق یک شرکت واسط می توانید وب مانی موجود در حساب خود را به پرفکت مانی تبدیل کنید. البته لازم به ذکر است زمانی از این روش استفاده می‌شود که شما قصد بستن قطعی حساب وبمانی خود را دارید و میخواهید موجودی حساب تان را به حساب پرفکت مانی منتقل کنید.

ویژگی ها و مزایای استفاده از پرفکت مانی

  1. خرید ارز های رمزنگاری شده مانند طلا، بیت کوین و ارز های فیات مانند دلار و یورو
  2. انتقال راحت، امن و سریع
  3. استفاده از پرفکت مانی برای پروژه های فریلنسینگ در سراسر دنیا
  4. نگهداری الکترونیکی پول
  5. امکان شارژ حساب پرفکت مانی به راحتی
  6. قرض گرفتن و قرض دادن بر اساس شرایط مورد قبول شما
  7. استفاده به عنوان یک سیستم پرداختی برای خرید کالا یا دریافت و پرداخت دستمزد
  8. انجام پرداخت های منظم آنلاین
  9. عدم تحریم کردن ایران و توانایی استفاده راحت از آن در ایران

ریسک های استفاده از پرفکت مانی

همانطور که میدانید شرکت پرفکت مانی در پاناما به ثبت رسیده است. پاناما کشوری است که قوانین نظارت بر امور مالی آنچنان سخت گیرانه ای ندارد. برای نمونه، این شرکت (بر خلاف شرکت های غربی) می تواند دارایی خود را در فعالیت های مختلف سرمایه گذاری کند. همین امر موجب می شود که ریسک خرید حساب پرفکت مانی بالا برود. اصلی ترین دلیل عدم پذیرش این ارز الکترونیک در بسیاری از فروشگاه های بزرگ اینترنتی نیز همین می باشد.

وضعیت کاربران در سیستم پرفکت مانی

وضعیت کاربران توضیحات
معمولی وضعیتی که به کلیه کاربران جدید سیستم اطلاق می شود.
پریمیوم بعد از یک سال یا زمانی که گردش مالی در ترازنامه شاخص مشخص می شود.
پارتنر براساس تصمیم مدیریت سیستم پرفکت مانی و به صورت یک جانبه صورت می گیرد.
تاییدیه دسترسی به مجموعه کامل امکانات در پرفکت مانی

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی

بهترین روش افزایش موجودی Perfect Money

در صورتی که خودتان اکانتی را ساخته اید برای اینکه بتوانید خرید انجام دهید نیاز است که از قبل در حساب پرفکت مانی خود از میزان موجودی اطلاع داشته باشید. برای داشتن موجودی در پرفکت مانی می توانید از طریق پنل کاربری ارزی پی نسبت به سفارش خود اقدام کنید. یکی دیگر از روش های افزایش موجودی حساب پرفکت مانی از طریق ووچر پرفکت مانی می باشد.

Perfect Money، یکی از خدمات مالی پیشرو در سایت خدمات دلاری ارزی پی است که به کاربران اینترنت و صاحبان کسب و کارهای آنلاین این دسترسی را می دهد تا پرداخت هزینه های خود و انتقال پول را به صورت ایمن در سراسر دنیا انجام دهند. این سیستم، دارای ابزارهای مفیدی برای پرداخت در میان مشتریان می باشد. تمامی کاربران پرفکت مانی، به سادگی انواع موجودی داخل حساب خود را به سایر ارزهای الکترونیکی، در کوتاه ترین زمان و با قیمت مناسب انجام می دهند. ما با قرار دادن این لینک در سایت توانسته ایم تمامی خدمات مربوط به شارژ حساب پرفکت مانی را در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین کارمزد انجام دهیم.

منبع: perfectmoney.is، get.exness.help

سوالات متداول

چند نوع اکانت پرفکت مانی وجود دارد؟

دو نوع اکانت می‌توانید در پرفکت مانی داشته باشید. اکانت پرسونال و بیزنس. با توجه به نوع فعالیت خود باید نوع اکانت خود را انتخاب کنید.

شارژ حساب پرفکت مانی به چه صورت می‌باشد؟

برای این کار باید در فرم صفحه ثبت سفارش سایت ‌ارزی‌پی مقدار ارز مورد نظر جهت شارژ و آدرس کیف پول پرفکت مانی خود را وارد کنید. آدرس کیف پول پرفکت مانی یک آدرس شامل U و 8 رقم بعد از آن می‌باشد.

کارمزد پرفکت مانی به ازای هر دلار چقدر می‌باشد؟

کارمزد پرفکت مانی به ازای هر دلار در اکانت وریفای نشده 2% و در اکانت وریفای شده 0.5% می‌باشد.

آیا میتوان در صورت نداشتن حساب پرفکت مانی پرداخت خود را در سایت مورد نظر توسط سایت ارزی‌پی انجام داد؟

در صورتی که سایت مورد نظر شما درگاه پرداخت امنی داشته باشد، میتوانیم پرداخت را برای شما انجام دهیم. سایت هایی مثل سایت های افزایش فالوئر، لایک و ویو، سایت هایی هستند که میتوانیم پرداخت شما را انجام دهیم. هیچ پرداختی در سایت های شرط بندی و قمار توسط سایت ارزی‌پی انجام نخواهد شد.


توضیحات

شارژ حساب پرفکت مانی

شارژ حساب پرفکت مانی برای ایرانیان کمی سخت است. شما باید ارز معتبر برای شارژ پرفکت مانی داشته باشید و آن را نیز باید با یک Credit Card یا Master Card انجام دهید. آسان ترین راه برای شارژ حساب Perfect Money در ایران، این است که از طریق سایت های ارائه اینطور خدمات مثل سایت ارزی پی، کار خود را انجام دهید. در ادامه از این مطلب شما را با انواع روش های آن آشنا می کنیم.

پرفکت مانی چیست؟

در ادامه مطلب شارژ حساب پرفکت مانی؛ توضیح می دهیم که پرفکت مانی (Perfect Money) یکی از سیستم های انتقال ارز بین المللی می باشد که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. پرفکت مانی، یک شرکت و سیستم پرداخت بین المللی است که دفتر رسمی آن در پاناما قرار دارد و از سال 2007 شروع به کار کرده است. شما به کمک سیستم های انتقال بین المللی ارز، می توانید نقل و انتقال پول و ارز های مختلف را به صورت اینترنتی انجام دهید که این موضوع خرید های اینترنتی و کسب درآمد از کار هایی که با خارج از کشور ارتباط دارند، را بسیار راحت تر می کند و کار های بسیاری را آسان تر می کند.

پرفکت مانی از ویکی پدیا:

پرفکت مانی (به انگلیسی: Perfect Money) یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت است که در سال ۲۰۰۷ ایجاد شده‌است.

سیستم های انتقال ارز در جهان زیاد هستند که معروف ترین و پرطرفدار ترین آنها، پی پال است. هم اکنون بیشتر از 200 میلیون آدم در پی پال حساب دارند و 81 میلیون حساب فعال در پی پال وجود دارد که در بازه های زمانی کوتاه مانند ماهانه، هفتگی یا حتی روزانه، از پی پال استفاده می کنند.

شارژ حساب پرفکت مانی: اما مشکلی که وجود دارد این است که بیشتر این سیستم های ارز دیجیتال مانند وسترن یونیون، یا فیلتر هستند و یا ایران را تحریم کرده اند و به همین خاطر ایرانی ها نمی توانند به راحتی از این سیستم ها استفاده کنند. اما پرفکت مانی به این خاطر که در کشور پاناما تاسیس شده و مجبور به رعایت قوانین آمریکا نمی باشد، به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه می دهد و از آنجایی که یکی سیستم انتقال ارز بین المللی معتبر است، می توان به واسطه آن، خرید های اینترنتی را به راحتی انجام دهید.

شارژ پرفکت مانی

افتتاح حساب در پرفکت مانی

همانطور که گفته شد، پرفکت مانی یکی از معتبر ترین سیستم های انتقال ارز بین المللی و دیجیتال است که برای ایرانی ها نیز تحریم نیست و شما می توانید به راحتی در آن اکانت درست کنید. برای ثبت نام و افتتاح حساب در پرفکت مانی باید از لینک PerfectMoney.is وارد سایت پرفکت مانی شوید و اطلاعات شخصی خود از قبیل نام و نام خانوادگی، نام شهر و کشور، آدرس، کد پستی، ایمیل معتبر و شماره تلفن خود را وارد کنید و همچنین رمز عبوری برای خود انتخاب کنید. اینطوری شما یک حساب وریفای نشده را در پرفکت مانی برای خود می سازید.

شما همچنین می توانید به صفحه «افتتاح حساب پرفکت مانی» در سایت ارزی پی بروید و در اینجا برای ثبت نام در پرفکت مانی درخواست بدهید. کارشناسان سایت ارزی پی نیز برای شما یک حساب وریفای شده اصل و معتبر می سازند. در ضمن در ادامه خدماتی مانند شارژ حساب پرفکت مانی را ارائه می دهند.

تنها تفاوت حساب های وریفای شده و وریفای نشده نیز در مقدار کارمزد آنهاست. کارمزد حساب های وریفای نشده پرفکت مانی، 2% از مقدار ارز انتقال یافته و کارمزد حساب های وریفای شده پرفکت مانی، 0.5% می باشد. البته وریفای شدن یک حساب، بر واقعی و معتبر شناخته شدن حساب در بین کاربران نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. شما بعد از ساخت حساب نیاز به شارژ پرفکت مانی دارید.

 

 

 

انواع روش های شارژ حساب پرفکت مانی

شما بعد از ساخت حساب پرفکت مانی باید اقدام به وریفای کردن آن کنید. زیرا امنیت حسابتان به اندازه کافی نیست و برای انجام تراکنش‌های مالی گوناگون باید کارمزد بیشتری بدهید. از این رو قبل از انتخاب یکی از روش های شارژ پرفکت مانی باید ار وریفای بودن حساب تان مطمئن شوید؛ در غیر این صورت پول بیشتری را پرداخت خواهید کرد.

آموزش شارژ حساب با ووچر پرفکت مانی

  • شارژ حساب پرفکت مانی در ارزی پی

اگر اکانت پرفکت مانی دارد و قصد دارید مبلغی را به حساب پرفکت مانی شخصی ارسال کنید و تمایل دارید تا خرید ها و انتقال وجوه را با اکانت پرفکت مانی خود انجام دهید و می خواهید حساب خود را شارژ کنید راه های مختلفی برای این کار وجود دارد که راحت ترین و ساده ترین آن خرید از سورس و منابع مالی مطمئن می باشد.

شما می توانید برای شارژ حساب پرفکت مانی خود در سایت ارزی پی اقدام کنید. ارزی پی دارای حساب پرفکت مانی و احراز هویت شده توسط پرفکت مانی مطمئن ترین و امن ترین منبع مالی برای شارژ پرفکت مانی می باشد. شما می توانید در این سایت با پرداخت کمترین هزینه و در کمترین زمان اقدام به شارژ حساب پرفکت مانی کنید و حساب خود را شارژ کنید.

  • آموزش شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

قبل از اینکه روش شارژ پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته مهم اشاره کنیم که پس از افتتاح حساب پرفکت مانی، اولین کاری که باید انجام دهید وریفای کردن اکانت می باشد؛ زیرا در غیر این صورت نه تنها امنیت حساب شما تضمین شده نیست بلکه برای انجام تراکنش های مالی مختلف، باید کارمزد بیشتری پرداخت کنید. قبل از اینکه نسبت به واریز پول به حساب پرفکت مانی پرداخت کنید بهتر است از وریفای شدن حساب خود اطمینان پیدا کنید.

ووچر (Voucher) یک سیستم پرداخت بین المللی است که تمام تراکنش های مالی شما را در کوتاه ترین زمان و با کمترین کارمزد انجام میدهد. ووچر پرفکت مانی، در اصل مانند یک کارت شارژ یا یک کارت هدیه می باشد با این تفاوت که فیزیکی نیست. شما می توانید به سادگی با وارد کردن کدهای موجود در ووچر کالا و خدمات مورد نیاز خود را از سایت های خارجی خریداری کنید. همچنین امکان شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر وجود دارد.

  • شارژ حساب پرفکت مانی با کارت شتاب

شارژ کردن پرفکت مانی با کارت بانکی آسان ترین روش شارژ پرفکت مانی می باشد. پرفکت مانی یکی از سیستم های خرید و فروش ارز در جهان محسوب میشود. حال اگر حساب پرفکت مانی ندارید می توانید از طریق سایت خدمات ارزی و دلاری ارزی پی برای ایجاد اکانت پرفکت مانی اقدام کنید. در صورتی که تمام مراحل ثبت نام، مانند پر کردن اطلاعات و سپس احراز هویت خود را به درستی انجام دهید.

  • شارژ پرفکت مانی با بیت کوین

شارژ حساب پرفکت مانی با بیت کوین از جمله روش های شارژ اکانت پرفکت مانی است. با توجه به اینکه یکی از انواع کیف پول های پرفکت مانی، بیت کوین می باشد. شما می توانید با استفاده از یکی از صرافی های آنلاین، بیت کوین موجود در حساب تان را به این کیف پول الکترونیکی انتقال دهید.

شارژ حساب پرفکت مانی با کارت شتاب

  • تبدیل وب مانی به پرفکت مانی

شما از طریق یک شرکت واسط می توانید وب مانی موجود در حساب خود را به پرفکت مانی تبدیل کنید. البته لازم به ذکر است زمانی از این روش استفاده می‌شود که شما قصد بستن قطعی حساب وبمانی خود را دارید و میخواهید موجودی حساب تان را به حساب پرفکت مانی منتقل کنید.

ویژگی ها و مزایای استفاده از پرفکت مانی

  1. خرید ارز های رمزنگاری شده مانند طلا، بیت کوین و ارز های فیات مانند دلار و یورو
  2. انتقال راحت، امن و سریع
  3. استفاده از پرفکت مانی برای پروژه های فریلنسینگ در سراسر دنیا
  4. نگهداری الکترونیکی پول
  5. امکان شارژ حساب پرفکت مانی به راحتی
  6. قرض گرفتن و قرض دادن بر اساس شرایط مورد قبول شما
  7. استفاده به عنوان یک سیستم پرداختی برای خرید کالا یا دریافت و پرداخت دستمزد
  8. انجام پرداخت های منظم آنلاین
  9. عدم تحریم کردن ایران و توانایی استفاده راحت از آن در ایران

ریسک های استفاده از پرفکت مانی

همانطور که میدانید شرکت پرفکت مانی در پاناما به ثبت رسیده است. پاناما کشوری است که قوانین نظارت بر امور مالی آنچنان سخت گیرانه ای ندارد. برای نمونه، این شرکت (بر خلاف شرکت های غربی) می تواند دارایی خود را در فعالیت های مختلف سرمایه گذاری کند. همین امر موجب می شود که ریسک خرید حساب پرفکت مانی بالا برود. اصلی ترین دلیل عدم پذیرش این ارز الکترونیک در بسیاری از فروشگاه های بزرگ اینترنتی نیز همین می باشد.

وضعیت کاربران در سیستم پرفکت مانی

وضعیت کاربران توضیحات
معمولی وضعیتی که به کلیه کاربران جدید سیستم اطلاق می شود.
پریمیوم بعد از یک سال یا زمانی که گردش مالی در ترازنامه شاخص مشخص می شود.
پارتنر براساس تصمیم مدیریت سیستم پرفکت مانی و به صورت یک جانبه صورت می گیرد.
تاییدیه دسترسی به مجموعه کامل امکانات در پرفکت مانی

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی

بهترین روش افزایش موجودی Perfect Money

در صورتی که خودتان اکانتی را ساخته اید برای اینکه بتوانید خرید انجام دهید نیاز است که از قبل در حساب پرفکت مانی خود از میزان موجودی اطلاع داشته باشید. برای داشتن موجودی در پرفکت مانی می توانید از طریق پنل کاربری ارزی پی نسبت به سفارش خود اقدام کنید. یکی دیگر از روش های افزایش موجودی حساب پرفکت مانی از طریق ووچر پرفکت مانی می باشد.

Perfect Money، یکی از خدمات مالی پیشرو در سایت خدمات دلاری ارزی پی است که به کاربران اینترنت و صاحبان کسب و کارهای آنلاین این دسترسی را می دهد تا پرداخت هزینه های خود و انتقال پول را به صورت ایمن در سراسر دنیا انجام دهند. این سیستم، دارای ابزارهای مفیدی برای پرداخت در میان مشتریان می باشد. تمامی کاربران پرفکت مانی، به سادگی انواع موجودی داخل حساب خود را به سایر ارزهای الکترونیکی، در کوتاه ترین زمان و با قیمت مناسب انجام می دهند. ما با قرار دادن این لینک در سایت توانسته ایم تمامی خدمات مربوط به شارژ حساب پرفکت مانی را در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین کارمزد انجام دهیم.

منبع: perfectmoney.is، get.exness.help

سوالات متداول

چند نوع اکانت پرفکت مانی وجود دارد؟

دو نوع اکانت می‌توانید در پرفکت مانی داشته باشید. اکانت پرسونال و بیزنس. با توجه به نوع فعالیت خود باید نوع اکانت خود را انتخاب کنید.

شارژ حساب پرفکت مانی به چه صورت می‌باشد؟

برای این کار باید در فرم صفحه ثبت سفارش سایت ‌ارزی‌پی مقدار ارز مورد نظر جهت شارژ و آدرس کیف پول پرفکت مانی خود را وارد کنید. آدرس کیف پول پرفکت مانی یک آدرس شامل U و 8 رقم بعد از آن می‌باشد.

کارمزد پرفکت مانی به ازای هر دلار چقدر می‌باشد؟

کارمزد پرفکت مانی به ازای هر دلار در اکانت وریفای نشده 2% و در اکانت وریفای شده 0.5% می‌باشد.

آیا میتوان در صورت نداشتن حساب پرفکت مانی پرداخت خود را در سایت مورد نظر توسط سایت ارزی‌پی انجام داد؟

در صورتی که سایت مورد نظر شما درگاه پرداخت امنی داشته باشد، میتوانیم پرداخت را برای شما انجام دهیم. سایت هایی مثل سایت های افزایش فالوئر، لایک و ویو، سایت هایی هستند که میتوانیم پرداخت شما را انجام دهیم. هیچ پرداختی در سایت های شرط بندی و قمار توسط سایت ارزی‌پی انجام نخواهد شد.



Alirezahydary در 1 شهریور 1401 در 2:57 ب.ظ گفته:


راهنمای بیشتر ارائه شود

پاسخ
نحوه ثبت سفارش
  1.  مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، شارژ حساب و پرداخت با پرفکت مانی را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید. (میزان ارز مورد نظر و آدرس کیف پول خود را وارد کنید، اگر قصد دارید پرداخت را ما برای شما انجام دهیم، آدرس سایت خرید محصول، نام کاربری و رمز عبور خود در آن سایت را وارد کنید)
  5. چنانچه پیرامون شارژ حساب پرفکت مانی (یا خرید اینترنتی) شما توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. مبلغ مندرج را به وسیله‌ی کارت های شتاب خود (کارتی که توسط ادمین تلگرام تایید شده است) پرداخت نمایید.
  8. شارژ حساب پرفکت مانی در اسرع وقت (کمتر از 2 ساعت) انجام میگیرد.
  9. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.