ثبت نام در پرفکت مانی | ساخت حساب پرفکت مانی

شما کاربران عزیز می‌توانید توسط سایت ‌ارزی‌پی، سفارش افتتاح حساب پرفکت مانی خود را ثبت کنید. افتتاح حساب پرفکت مانی نهایتا 24 ساعت بعد از سفارش انجام خواهد شد و اطلاعات ضروری حساب برای شما از طریق تلگرام یا واتس اپ ارسال خواهد شد.

درخواست افتتاح حساب پرفکت مانی

ساخت انواع اکانت پرفکت مانی

با خرید اکانت وریفای شده و ثبت نام در پرفکت مانی در آن می توانید یکی از سه وضعیت متفاوت را انتخاب کنید.

حساب عادی:

حساب کاربری عادی یک اکانتی است که به کلیه مشتریان جدیدی که در وب سایت پرفکت مانی ثبت نام کرده اند؛ اختصاص داده میشود؛ در واقع حساب عادی پرفکت مانی، هیچ محدودیتی به شما نمی دهد.

پریمیوم (Premium):

در اصل یک نشان است که به کاربرانی داده میشود که حساب کاربری خود را در طول یکسال فعال نگه می دارند. حساب های پریمیوم دارای مزایایی هستند که شامل 2٪ هزینه کم در نقل و انتقالات از طریق بانک و همچنین اولویت در تمامی سپرده ها و برداشت وجوه می باشد.

حساب شریک:

در زمان ثبت نام در پرفکت مانی در این نوع حساب باید بدانید که این حساب شباهت به حساب های چند نفره بانک دارد و شما می توانید حساب عادی خود را به اکانت شریکی تبدیل کنید. برای بروز رسانی اکانت خود از حساب عادی به حساب شریک اول باید درخواست این سرویس را به بخش خدمات مشتری ارسال کنید.

حساب های شریک تنها بر عهده تشخیص مدیریت پرفکت مانی قابل انجام است. حساب های شریک به افرادی که مایل به بهینه سازی وبسایت خود برای تجارت و معاملات تجاری هستند؛ داده میشود. به طور معمول افرادی که مشاغل خود را از طریق اینترنت اداره می کنند، مشتریان اصلی یکی از این حساب های شریک هستند. اکانت های مشترک، بهترین نوع حساب هایی است که سطح اعتماد به نفس دارنده و تجارت خود را افزایش می دهد.

ساخت حساب پرفکت مانی با قیمت مناسب!

اگر می خواهید حساب خود را وریفای کنید؛ تا برای انجام تراکنش ها کارمزد کمتری پرداخت کنید؛ می توانید پس از ایجاد اکانت پرفکت مانی در ارزی پی تمامی خدمات مورد نیاز خود را با هزینه پایین تری انجام دهید. همچنین در صورتی که در هر یک از مراحل ثبت نام پرفکت مانی دچار مشکل شدید می توانید از تیم پشتیبانی این سایت کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که شما می توانید پس از ساخت اکانت پرفکت مانی از تمامی خدمات این سرویس بهره مند شوید، و کالاها و خدمات مورد نیاز خود از سراسر جهان با هزینه بسیار کم سفارش دهید. امنیت بالای است سرویس موجب شده است تا کاربران زیادی از حساب وریفای شده پرفکت مانی استفاده کنند.

افتتاح حساب پرفکت مانی

مدارک لازم برای ثبت نام در پرفکت مانی از طریق ارزی پی

برای ایجاد حساب لازم است شما کاربر محترم، یک ایمیل و یک عکس از کارت ملی یا پاسپورت برای پشتیبانی تلگرام یا واتس اپ ارسال نمایید. پس از ساخت اکانت وریفای شده پرفکت مانی توسط ارزی‌پی، یک ایمیل از طرف سایت پرفکت مانی برای شما ارسال خواهد شد که با باز کردن ایمیل می‌توانید member id خود را مشاهده کنید. با داشتن member id و پسوردی که از طرف پشتیبانی تلگرام یا واتس اپ برای شما ارسال می‌شود، میتوانید به اکانت خود دسترسی داشته باشید و تراکنش های خود را انجام دهید. شما می‌توانید از طریق این صفحه، سفارش خرید اکانت پرفکت مانی خود را ثبت نمایید.

جان کلام

در این مقاله در وب سایت ارزی پی، با ساخت اکانت پرفکت مانی برای خود آشنا شدید. تلاش داشتیم تا شما را به طور کامل با انواع حساب پرفکت مانی، مراحا ایجاد اکانت، افتتاح کردن آن به روش های مختلف و همچنین ساخت حساب ووچر پرفکت مانی، آشنا کنیم. همچنین قابلیت ها و ویژگی ها و همچنین گزینه های مختلف و مهم حساب اینترنتی پرفکت مانی را برای شما توضیح دادیم.

اگر حساب خود را ساخته اید و قصد وریفای کردن آن را نیز دارید، به شما توضیح دادیم که انجام این کار یکی از پرطرفدار ترین خدمات وب سایت ارزی پی است و شما می توانید به واسطه ارزی پی، حساب پرفکت مانی خود را، وریفای نیز بکنید. همچنین در صورتی که در هر یک از مراحل ثبت نام در پرفکت مانی به مشکلی، خوردید،می توانید از تیم پشتیبانی سایت خدمات بین المللی ازری پی کمک بگیرید و ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده خود را به سرعت انجام دهید و کار خود را به شدت راحت کنید.

سوالات متداول

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money)، یک شرکت و سیستم پرداخت بین المللی است؛ که دفتر رسمی آن در کشور «پاناما» قرار دارد و از سال ۲۰۰۷ شروع به فعالیت کرده است.

آیا می توان در پرفکت مانی اکانت ساخت؟

بله شما می توانید اکانت پرفکت مانی خود را بسازید.

هزینه افتتاح حساب در پرفکت مانی بالاست؟

هزینه ثبت نام در پرفکت مانی به همراه مدارک 100 درصد وریفای شده، توسط متخصصان مجموعه ارزی پی با پایین ترین هزینه می باشد.

کارمزد های پرفکت مانی چقدر است؟

کارمزد پرفکت مانی برای حساب های وریفای نشده 2 درصد و برای اکانت هایی که وریفای می شوند، 0.5 درصد می باشد.

افتتاح حساب پرفکت مانی

شما کاربران عزیز می‌توانید توسط سایت ‌ارزی‌پی، سفارش افتتاح حساب پرفکت مانی خود را ثبت کنید. افتتاح حساب پرفکت مانی نهایتا 24 ساعت بعد از سفارش انجام خواهد شد و اطلاعات ضروری حساب برای شما از طریق تلگرام یا واتس اپ ارسال خواهد شد.

درخواست افتتاح حساب پرفکت مانی

درخواست افتتاح حساب پرفکت مانی

شارژ حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی مانند وب مانی یک ارز الکترونیک می‌باشد که درگاه پرداخت آن در اکثر سایت های خارجی وجود دارد و می‌توانید خرید‌های اینترنتی خود را با استفاده از این ارز الکترونیک انجام دهید. کاربرد دیگر پرفکت مانی استفاده‌ی این ارز در بروکرها می‌باشد و می‌توانید از طریق شارژ حساب پرفکت مانی خود در بورس هایی مانند هات فارکس، آلپاری، آی سی ام بروکرز، آی سی ام کاپیتال و … سرمایه گذاری کنید و موجودی خود را در این بروکر ها افزایش دهید.

شارژ حساب پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی از شما

ارزی پی این امکان را برای کاربران سایت فراهم کرده است که درآمد ارزی خود را نقد کرده و علاوه بر خرید از سایت، امکان فروش آن را هم به سایت داشته باشند. شما میتوانید با استفاده از سایت ارزی پی درخواست فروش درآمد های ارزی خود را ثبت کنید.

خرید پرفکت مانی از شما

توضیحات

ثبت نام در پرفکت مانی

ثبت نام در پرفکت مانی، یکی از کارهایی است که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند و همچنین یکی از پرطرفدار ترین خدمات وب سایت ارزی پی است که در زمینه کسب و کار های اینترنتی و بین المللی، کمک زیادی به بسیاری از هموطنان ما کرده است. ساخت حساب پرفکت مانی همچنین می تواند به انتقال انواع ارز و خرید های اینترنتی از سایت های خارجی کمک کند و کار بسیاری از شما دوستان را راحت تر کند. در ادامه این مطلب در وب سایت خدمات دلاری ارزی پی نیز قصد داریم تا بیشتر درباره خرید اکانت وریفای شده پرفکت مانی و افتتاح حساب پرفکت مانی وریفای شده صحبت کنیم.

پرفکت مانی چیست؟ (معرفی بهترین سیستم پرداخت الکترونیکی آنلاین)

پرفکت مانی (Perfect Money)، یک شرکت و سیستم پرداخت یبن المللی است که دفتر آن در سال 2007 در پاناما تاسیس شد و از همان سال، فعالیت خود در این زمینه را شروع کرد. شما می توانید به کمک افتتاح حساب پرفکت مانی وریفای شده این کیف پول دیجیتال، تمامی پرداخت های بین المللی خود را انجام دهید، از سایت های خارجی خرید کنید، به سرتاسر جهان، ارز منتقل کنید و حتی درآمد های ارزی داشته باشید.

پرفکت مانی به نقل از ویکی پدیا:

پرفکت مانی (به انگلیسی: Perfect Money) یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت های غیر نقدی در اینترنت است که در سال ۲۰۰۷ ایجاد شده است.

این سیستم از نظر حقوقی متعلق به Perfect Money Finance Corp. ثبت شده در پاناما، دفتر مرکزی و خدمات عملیاتی آن در زوریخ می باشد. همچنین دارای چندین دفتر در مناطق مختلف جهان از جمله در هنگ کنگ و جزایر ویرجین بریتانیا می باشد.

در ادامه مطلب ثبت نام در پرفکت مانی؛ توضیح می دهیم که با وجود تحریم هایی که ایران آنها را تحمل می کند و هر ساله به تعداد آن افزوده می شود، یکی از کار هایی که ایرانیان نمی توانند به راحتی انجام دهند این است که در کیف پول های دیجیتال، اکانت های خود را بدون دردسر درست کنند و از آن استفاده کنند.

برای مثال برای استفاده از کیف پول هایی مثل پی پال، وسترن یونیون یا دیگر راه های انتقال اینترنتی پول مانند ویزا کارت ها، مستر کارت ها یا کردیت کارت ها، در ایران تقریبا غیر ممکن است و به دردسر هایش نمی ارزد. اما پرفکت مانی در کشور پاناما است و موظف به رعایت قوانین آمریکا نیست، به همین خاطر، تحریمی برای ایرانیان در آن وجود ندارد و شما می توانید به راحتی به وسیله Perfect Money کار های ارزی خود را در سطح جهانی انجام دهید.

آموزش ثبت نام در پرفکت مانی

اگر این سرویس پرداخت الکترونیکی توانسته است نظر شما را به خود جلب کند و حالا شما تصمیم دارید تا با ساخت یک حساب پرفکت مانی، از قابلیت های منحصر به فرد آن بهره مند شوید؛ بهتر است بدانید که اولین قدم افتتاح حساب پرفکت مانی وریفای شده می باشد. در ادامه شما را با روش های مختلف آن آشنا می کنیم.

ساخت حساب پرفکت مانی

ساخت حساب پرفکت مانی از طریف سایت اصلی آن

پرفکت مانی به دلیل این که هنوز تحریم نشده است، برای ایرانیان بسیار محبوب و پرکاربرد است. این شرکت روسی به راحتی از طریق سایت اصلی آن می توانند اقدام به افتتاح حساب کنند. راهنمای گام به گام ثبت نام در پرفکت مانی شامل پیمودن مراحل زیر است:

ورود به سایت perfectmoney.com

ابتدا وارد سایت اصلی به نشانی اینترنتی perfectmoney.com بروید و از قسمت نوار بالا گزینه ثبت نام (singup) را انتخاب کنید.

پر کردن فرم ثبت نام

شما باید در فرم اطلاعات بخش های مختلف آن را با اطلاعات شخصی خود به طور دقیق و صحیح پر کنید.

تکمیل فرایند ثبت نام در پرفکت مانی

پیامی شامل شماره عضویت (Member ID) به آدرس ایمیل شما فرستاده می شود و با استفاده از آن وارد حساب کاربری خود می شوید.

وارد شدن به حساب پرفکت مانی

شما زمانی که مراحل زیر را طی کردید؛ می توانید به واسطه صفحه لاگین با وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبورتان، وارد حساب خود شوید.

ثبت نام در پرفکت مانی از طریق ارزی پی

نکته قابل توجه این است که مانند برخی سیستم های پرداخت مانند پیپال، پرفکت مانی برای کاربران ایرانی محدودیتی قائل نشده است؛ و شما می توانید با مشخصات واقعی خود به ساخت حساب پرفکت مانی و وریفای کردن در آن بپردازید. اما فرآیند انجام این کار ممکن کمی برای شما سخت باشد. ارزی پی، سعی کرده است تا با سادگی هر چه تمام تر این امکان را برای شما فراهم کند تا با نحوه ساخت حساب پرفکت مانی آشنا شوید.

مراحل افتتاح حساب پرفکت مانی وریفای شده

لازمه استفاده بدون محدودیت از خدمات پرفکت مانی گذر از دو مرحله مهم می باشد. گام اول ثبت نام در پرفکت مانی و مرحله دوم وریفای کردن اکانت پرفکت مانی آن می باشد. پس از ایجاد اکانت پرفکت مانی، برای بهره مندی بیشتر از خدمات این سرویس می توانید اکانت خود را وریفای کنید. احراز هویت و یا وریفای کردن اکانت پرفکت مانی در طی سه مرحله ی زیر انجام میشود:

  1. ارسال مدرک شناسایی (پاسپورت، گواهینامه رانندگی)
  2. ارائه یکی از قبض های خدماتی (قبض برق، گاز و…)
  3. تایید شماره تلفن

پرفکت مانی

آشنایی با نحوه کار Perfect Money

همانطور که گفته شد پرفکت مانی یک حساب و بانک اینترنتی جهانی است. این بانک دارای زبان فارسی می باشد و کار کردن با آن بسیار ساده می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های آن این است که دارای چهار نوع حساب دلار، یورو، طلا و بیت کوین می باشد؛ که تبدیل موجودی شما به ارزهای نام برده شده، در پنل کاربری قابل انجام است.

اکانت Perfect Money، که یکی از بهترین سیستم های پرداخت آنلاین می باشد؛ به شما این امکان را با ثبت نام در پرفکت مانی می دهد تا بتوانید هزینه های فوری و انتقال پول را با اطمینان کامل در هر کجای دنیا که هستید؛ انجام دهید. با اموزش افتتاح حساب پرفکت مانی وریفای شده، به سادگی می توانید در سایت هایی که پذیرنده درگاه پرفکت مانی هستند، محصول و یا خدمت مورد نظر خود را سفارش دهید.

در سایت ارزی پی؛ همه ی کاربران پرفکت مانی به راحتی می توانند با کمترین شرایط و با نرخ مناسب وجوه خود را به سایر ارزهای الکترونیکی تبدیل کنند. روش برقراری همکاری با بانک ها، به پرفکت مانی امکان دریافت و ارسال نقل و انتقالات را در سراسر جهان میدهد.

هزینه ثبت نام در پرفکت مانی وریفای شده

زمان خرید اکانت وریفای شده پرفکت مانی و افتتاح حساب، باید توجه داشته باشید که اطلاعات وارد شده را با دقت و مطابق با اطلاعات فرم های شناسای ارسال می کنید. هزینه ساخت حساب پرفکت مانی به همراه مدارک 100 درصد وریفای شده، توسط متخصصان مجموعه ارزی پی با پایین ترین هزینه می باشد. شما می توانید جهت بهره مندی از این خدمت بر روی لینکی که در این صفحه قرار داده شده است کلیک کنید تا به راحتی یک پنل کاربری برای خود بسازید.

مزیت های ساخت اکانت پرفکت مانی

یکی از مهم ترین مزیت های ثبت نام در پرفکت مانی این است که زبان فارسی را نیز پشتیبانی می کند و کار کردن با آن بسیار راحت می باشد. اگر به دنبال این هستید که یک کیف پول دیجیتال خوب برای خود پیدا کنید که هم از اعتبار بالایی برخوردار باشد و هم استفاده از آن دردسر نداشته باشد، ما خرید اکانت وریفای شده پرفکت مانی را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • معامالات انجام گرفته بین کاربران با سرعت بسیار بالایی انجام می شود.
  • پس از پایان هر تراکنش، صورت حساب عملکرد خود را می توانید در پروفایل کاربری مشاهده کنید.
  • میزان امنیت پرداخت های اینترنتی در این کیف پول مجازی به شدت بالاست.
  • هر تراکنشی پی از احراز هویت از طریق SMS انجام می شود، که این عمل امنیت حساب را حفط می کند.
  • یکی دیگر از ویژگی های جالب ثبت نام در پرفکت مانی، قرض دادن پول بین دو کیف پول به شرط توافق طرفین است که کاربرد بسیار زیادی دارد.
  • پرفکت مانی فرآیند امنیتی چند سطحی را به همراه سادگی و راحتی در استفاده از سیستم در اختیار کاربران قرار می دهد.
  • همانطور که در بالا هم گفته شد، ایران از طرف پرفکا مانی تحریم نشده و شما می توانید به راحتی اکانت خود را در پرفکت مانی و بدون هیچ دردسری بسازید.
  • نصب اپلیکیشن های آن بر روی گوشی های موبایل با نصب دو سیستم عامل Android و IOS امکان پذیر است.

کارمزد های ثبت نام در پرفکت مانی

نوع حساب مقدار کارمزد
حساب وریفای نشده 2 درصد
حساب وریفای شده 0.5 درصد

 

ساخت انواع اکانت پرفکت مانی

با خرید اکانت وریفای شده و ثبت نام در پرفکت مانی در آن می توانید یکی از سه وضعیت متفاوت را انتخاب کنید.

حساب عادی:

حساب کاربری عادی یک اکانتی است که به کلیه مشتریان جدیدی که در وب سایت پرفکت مانی ثبت نام کرده اند؛ اختصاص داده میشود؛ در واقع حساب عادی پرفکت مانی، هیچ محدودیتی به شما نمی دهد.

پریمیوم (Premium):

در اصل یک نشان است که به کاربرانی داده میشود که حساب کاربری خود را در طول یکسال فعال نگه می دارند. حساب های پریمیوم دارای مزایایی هستند که شامل 2٪ هزینه کم در نقل و انتقالات از طریق بانک و همچنین اولویت در تمامی سپرده ها و برداشت وجوه می باشد.

حساب شریک:

در زمان ثبت نام در پرفکت مانی در این نوع حساب باید بدانید که این حساب شباهت به حساب های چند نفره بانک دارد و شما می توانید حساب عادی خود را به اکانت شریکی تبدیل کنید. برای بروز رسانی اکانت خود از حساب عادی به حساب شریک اول باید درخواست این سرویس را به بخش خدمات مشتری ارسال کنید.

حساب های شریک تنها بر عهده تشخیص مدیریت پرفکت مانی قابل انجام است. حساب های شریک به افرادی که مایل به بهینه سازی وبسایت خود برای تجارت و معاملات تجاری هستند؛ داده میشود. به طور معمول افرادی که مشاغل خود را از طریق اینترنت اداره می کنند، مشتریان اصلی یکی از این حساب های شریک هستند. اکانت های مشترک، بهترین نوع حساب هایی است که سطح اعتماد به نفس دارنده و تجارت خود را افزایش می دهد.

ساخت حساب پرفکت مانی با قیمت مناسب!

اگر می خواهید حساب خود را وریفای کنید؛ تا برای انجام تراکنش ها کارمزد کمتری پرداخت کنید؛ می توانید پس از ایجاد اکانت پرفکت مانی در ارزی پی تمامی خدمات مورد نیاز خود را با هزینه پایین تری انجام دهید. همچنین در صورتی که در هر یک از مراحل ثبت نام پرفکت مانی دچار مشکل شدید می توانید از تیم پشتیبانی این سایت کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که شما می توانید پس از ساخت اکانت پرفکت مانی از تمامی خدمات این سرویس بهره مند شوید، و کالاها و خدمات مورد نیاز خود از سراسر جهان با هزینه بسیار کم سفارش دهید. امنیت بالای است سرویس موجب شده است تا کاربران زیادی از حساب وریفای شده پرفکت مانی استفاده کنند.

افتتاح حساب پرفکت مانی

مدارک لازم برای ثبت نام در پرفکت مانی از طریق ارزی پی

برای ایجاد حساب لازم است شما کاربر محترم، یک ایمیل و یک عکس از کارت ملی یا پاسپورت برای پشتیبانی تلگرام یا واتس اپ ارسال نمایید. پس از ساخت اکانت وریفای شده پرفکت مانی توسط ارزی‌پی، یک ایمیل از طرف سایت پرفکت مانی برای شما ارسال خواهد شد که با باز کردن ایمیل می‌توانید member id خود را مشاهده کنید. با داشتن member id و پسوردی که از طرف پشتیبانی تلگرام یا واتس اپ برای شما ارسال می‌شود، میتوانید به اکانت خود دسترسی داشته باشید و تراکنش های خود را انجام دهید. شما می‌توانید از طریق این صفحه، سفارش خرید اکانت پرفکت مانی خود را ثبت نمایید.

جان کلام

در این مقاله در وب سایت ارزی پی، با ساخت اکانت پرفکت مانی برای خود آشنا شدید. تلاش داشتیم تا شما را به طور کامل با انواع حساب پرفکت مانی، مراحا ایجاد اکانت، افتتاح کردن آن به روش های مختلف و همچنین ساخت حساب ووچر پرفکت مانی، آشنا کنیم. همچنین قابلیت ها و ویژگی ها و همچنین گزینه های مختلف و مهم حساب اینترنتی پرفکت مانی را برای شما توضیح دادیم.

اگر حساب خود را ساخته اید و قصد وریفای کردن آن را نیز دارید، به شما توضیح دادیم که انجام این کار یکی از پرطرفدار ترین خدمات وب سایت ارزی پی است و شما می توانید به واسطه ارزی پی، حساب پرفکت مانی خود را، وریفای نیز بکنید. همچنین در صورتی که در هر یک از مراحل ثبت نام در پرفکت مانی به مشکلی، خوردید،می توانید از تیم پشتیبانی سایت خدمات بین المللی ازری پی کمک بگیرید و ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده خود را به سرعت انجام دهید و کار خود را به شدت راحت کنید.

سوالات متداول

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money)، یک شرکت و سیستم پرداخت بین المللی است؛ که دفتر رسمی آن در کشور «پاناما» قرار دارد و از سال ۲۰۰۷ شروع به فعالیت کرده است.

آیا می توان در پرفکت مانی اکانت ساخت؟

بله شما می توانید اکانت پرفکت مانی خود را بسازید.

هزینه افتتاح حساب در پرفکت مانی بالاست؟

هزینه ثبت نام در پرفکت مانی به همراه مدارک 100 درصد وریفای شده، توسط متخصصان مجموعه ارزی پی با پایین ترین هزینه می باشد.

کارمزد های پرفکت مانی چقدر است؟

کارمزد پرفکت مانی برای حساب های وریفای نشده 2 درصد و برای اکانت هایی که وریفای می شوند، 0.5 درصد می باشد.


نحوه ثبت سفارش
  1.  مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، افتتاح حساب پرفکت مانی را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.(آدرس ایمیل،نام و نام خانوادگی پاسپورتی یا کارت ملی و آپلود عکس آن)
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم ” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. مبلغ مندرج را به وسیله‌ی کارت های شتاب خود (کارتی که توسط ادمین تلگرام تایید شده است) پرداخت نمایید.
  8. افتتاح حساب پرفکت مانی در اسرع وقت (کمتر از 2 ساعت) انجام میگیرد.
  9. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.