ثبت نام آزمون های بین المللی

آزمون های بین المللی آزمون هایی هستند برای افرادی که می خواهند در دانشگاه های خارج از ایران تحصیل کنند، یا برای شغل خود نیازمند یک مدرک زبان بین المللی هستند. یا حتی می توان به تدریس در خیلی از موسسات زبان داخلی اشاره کرد. در ادامه به توضیح بیشتر درباره این آزمون ها می پردازیم. شما می توانید با استفاده از سایت ارزی‌پی در آزمون های بین المللی ثبت نام کنید.

درخواست ثبت نام آزمون های بین المللی
توضیحات

ثبت نام آزمون های بین المللی

ثبت نام آزمون های بین المللی یکی دیگر از خدمات سایت ارزی پی می باشد. که هم اکنون بیشتر آزمون های بین المللی با استفاده از اینترنت صورت می گیرند. برخی از این آزمون ها تمامی مراحل از ثبت نام، شرکت در آزمون و دریافت نتیجه آزمون به صورت آنلاین انجام میشود. و در برخی موارد بخش هایی از مراحل فرآیند آزمون به صورت آنلاین انجام میشود. تعداد و موضوع آزمون های بین المللی نیز متفاوت می باشد. در هر رشته علمی می توان آزمون هایی را مشاهده کرد که به صورت مجازی انجام میشود ولی در ایران آزمون هایی با زبان خارجه و مخصوصا زبان انگلیسی متقاضیان بیشتری دارد.

پرداخت آنلاین آزمون های بین المللی

آیا می دانید که انواع آزمون های بین المللی معتبر زبان انگلیسی برای ورود و تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور کدام هستند؟ برای تحصیل و ورود به دانشگاه های خارج از کشور و حتی در برخی از موارد برای مهاجرت و کسب و کار نیز شما نیاز به دریافت مدارک بین المللی معتبر زبان انگلیسی خاص و معینی می باشید.

برگزاری آزمون های بین المللی منطبق با استاندارهای جهانی می باشد. از مهم ترین این آزمون ها میتوان به آیلتس، تافل، پیرسون و… اشاره کرد. شما می توانید از طریق لینکی که در این صفحه از سایت ارزی پی برای ثبت نام آزمون های بین المللی و ثبت نام آزمون شرکت های حمل و نقل بین المللی قرار گرفته است برای شرکت در امتحانات سراسری هیچ دغدغه ای نداشته باشید.

پرداخت هزینه آزمون GRE

آزمون Graduate Record Examination) GRE) یکی از امتحانات مربوط به درس زبان می باشد که نمره معیار سنجش زبان انگلیسی در بسیاری از دانشگاه های جهان برای ارزیابی مدارک پذیرش دانشجویان است. نمره این آزمون جز مدارک الزامی برای ادامه تحصیل در مقاطع فوق لیسانس و دکترا در تمامی دانشگاه های ایالات متحده آمریکا می باشد و بدست آوردن نمره خوب در این آزمون می تواند نکته تمایز شما با دیگر افراد باشد. اگر نیاز به پرداخت هزینه آزمون GRE دارید می توانید از طریق سایت ارزی پی برای ثبت نام در امتحان GRE اقدام کنید و هزینه مربوط به آن را پرداخت کنید.

ثبت نام آزمون شرکت های حمل و نقل بین المللی

بسیاری از افراد علاقه دارند تا برای مهاجرت یا ادامه تحصیل در خارج از کشور، برای قبولی در دانشگاه ها یا اخذ اقامت نیاز به داشتن مدارکی مبنی بر گذراندن دروره های زبان انگلیسی یا دوره های خاص با توجه به نوع و کشور مورد نظر می باشند. برای دریافت این مدارک باید پس از سپری کردن دوره های آمادگی آن در آزمون های که مورد تایید تمامی مراکز دنیا می باشد، شرکت کنید. شرکت کردن در آزمون های بین المللی از جمله آزمون های معتبر زبان با استفاده از مدارک اخذ شده در دانشگاه ها می توانید ادامه تحصیل بدهید و کار مهاجرت خود را آسان تر کنید.

ثبت نام در مهم ترین آزمون های بین المللی

یکی از لازمه های مهاجرت به خارج و اخذ ویزای تحصیلی، یادگیری زبان کشور مربوطه می باشد. به همین دلیل کشورها برای تایید درخواست مهاجران خود، اخذ مدرک زبان معتبر را اجباری می دانند. هر کشور مدرک آزمون خصوصی را معتبر شمرده و می پذیرد. در بین انواع آزمون های بین المللی زبان انگلیسی تعدادی می باشند که نسبت به سایرین فراگیر تر می باشند. اگر برای اقامت در کشور مورد نظر خود به دنبال راحت ترین شیوه برای ثبت نام در آزمون بین المللی هستید می توانید در سایت ارزی پی اقدام به ثبت درخواست خود کنید.

انواع آزمون های بین المللی

  • TOEFL
  • GRE
  • USMLE
  • WES
  • CFA

در ادامه این مطلب توضیحات کاملی در رابطه با انواع آزمون ها و نحوه ثبت نام و شرکت در آنها در اختیارتان قرار می دهیم.

معرفی آزمون های مهم و پرکاربرد

  1. تافل (TOEFL): Test of English as Foreign Language

یک آزمون زبان انگلیسی در سطح بین المللی است که توسط خدمات آزمون های آزمایشی (ETS) انجام می‌شود. نمرات آزمون های تافل می تواند برای نیاز به تخصص زبان انگلیسی برای پذیرش در برنامه های مختلف تحصیلات تکمیلی و کارشناسی در خارج از کشور استفاده شود. آزمون تافل یک مهارت داوطلبانه در زبان انگلیسی را بر اساس چهار پارامتر یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن ارزیابی می‌کند. نمرات آزمون تافل تا 2 سال بعد از آزمون اعتبار دارد.

  • سطح آزمون: در سطح دانشگاه
  • زبان ها: انگلیسی (American)
  • هزینه شرکت در آزمون: 225$
  • مدت زمان آزمون: 4 ساعت و 30 دقیقه

 

  1. آیلتس: International English Language Testing System

سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی یک آزمون پذیرفته شده بین المللی است که مورد نیاز کسانی که می خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند، یا کار کنند و زبان اولشان انگلیسی نیست می باشد، نمرات آیلتس برای پذیرش در برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین نیازهای درخواست ویزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. آیلتس یک آزمون بریتانیایی است و به این خاطر در مقابل آزمون تافل که یک آزمون آمریکایی است قرار می‌گیرد. کسانی که می خواهند در کشورهای انگلیسی زبان تحصیل و یا کار کنند، آزمون آیلتس برای آن ها مناسب است. در این آزمون از 4 مهارت خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن سوال طرح می‌شود. اغلب دانشگاه ها نمره بالای 6.5 را قبول می کنند. نمرات آزمون آیلتس تا 2 سال بعد از آزمون اعتبار دارد.

  • سطح آزمون: در سطح دانشگاه
  • زبان: انگلیسی (British)
  • هزینه شرکت در آزمون: 215$-240
  • مدت زمان آزمون: 2 ساعت و 45 دقیقه

 

  1. GRE: Graduate Record Examination

برای گرفتن پذیرش از برخی دانشگاه های آمریکا و دانشگاه های انگلیسی زبان و ادامه تحصیل در مقطع دکترا قبولی در این آزمون الزامی است. آزمون های GRE در بیش از 160 کشور برگزار می‌شود. به غیر از آزمون عمومی GRE، داوطلب می‌تواند آزمون در آزمون های تخصصی GRE دیگری هم شرکت کند مثل: زیست شناسی، شیمی، ریاضی، فیزیک، روانشناسی و ادبیات به انگلیسی.

بخش های مختلف آزمون GRE:

  1. Verbal Reasoning (استدلال کلامی): پرسش های مرتبط با واژگان و درک مطلب
  2. Quantitative Reasoning (استدلال کمی): پرسش های ریاضی و مهارت های محاسباتی
  3. Analytical Writing (نوشتار تحلیلی): شامل دو بخش است: نوشتن یک انشا درباره موضوعی که به داوطلب داده می‌شود) و نوشتن یک تحلیل به روش استنتاجی از متنی که به داوطلب داده می‌شود)
  • سطح آزمون: در سطح دانشگاه
  • زبان ها: انگلیسی
  • مدت زمان آزمون

 هزینه شرکت در آزمون: 205$

 

  1. USMLE: United States Medical Licensing Examination

این آزمون برای پزشکانی است که می خواهند در برای ادامه تحصیل یا طبابت به آمریکا بروند. این آزمون توسط اتحادیه فدراسیون انجمن پزشکی آمریکا (FSMB) و هیئت ملی بازرسان پزشکی آمریکا (NBME) برگزار می‌شود. داوطلب باید استفاده از مهارت در زمینه بیماری ها و اصول مراقبت از بیمار را در سطح بسیار بالا بلد باشد.

این آزمون 3 مرحله دارد

  • سطح آزمون: در سطح دانشگاه
  • زبان ها: انگلیسی
  • مدت زمان آزمون
مرحله اول 8 ساعت
مرحله دوم CK 9 ساعت
مرحله دوم CS 8 ساعت
مرحله سوم 16 ساعت

 

مرحله اول 940$
مرحله دوم CK 940$
مرحله دوم CS 1580$
مرحله سوم 875$
هزینه اضافه شدن دوره واجد شرایط برای USMLE مرحله یک و مرحله دو CK 80$
هزینه درخواست برای صدور گواهینامه ECFMG 135$
هزینه تغییرات منطقه آزمایشی مرحله 1 و مرحله 2 CK 75$

 

  1. آزمون SAT (Scholastic Assessment Test):

آزمون SAT آزمونی در عرصه بین المللی است که متقاضیان جهت ورود به دانشگاه های آمریکا و دانشگاه های کشور های دیگر در آن شرکت می کنند. دانشگا های ترکیه، به خصوص دانشگاه های انگلیسی زبان ترکیه در مقطع لیسانس نیاز به نمره این آزمون دارند. این آزمون پیش نیازی برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در برخی دانشگاه ها در کشور هایی مثل آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا، نروژ و … می باشد.

آزمون SAT دو نوع دارد: 1 – General SAT 2 – Subject SAT

General Sat: برای متقاضیانی است که هدف آن‌ها پذیرش از مراکز آموزشی است.

Subject SAT: برای متقاضیانی است که می‌خواهند از دانشگاه‌های معتبر پذیرش شوند.

  • آزمون های SAT در بخش های تخصصی هم برگزار می‌شوند:

ادبیات، تاریخ ایالات متحده، تاریخ جهان، ریاضیات سطح 1، ریاضیات سطح 2، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، زبان فرانسوی، اسپانیولی و آلمانی

مدت زمان همه‌ی آزمون های تخصصی یک ساعت می‌باشد و آزمون SAT، یک ساعت.

هزینه شرکت در آزمون SAT:

بدون مقاله: 47.50$

با مقاله: 64.50$

نکته: مدت اعتبار این مدرک 5 سال می‌باشد.

  1. LSAT: Law School Admission Test

آزمون LAST مختص متقاضیانی است که می‌خواهند در رشته حقوق در دانشگاه های ایالات متحده، کانادا و سایر کشور‌ها تحصیل کنند. این آزمون در تاریخ‌های از پیش تعیین شده، 4 بار در سال در سراسر جهان برگزار می‌شود. مدت اعتبار نمرات این آزمون 5 سال می‌باشد.

این آزمون شامل 4 بخش می‌باشد:

  • Logical Reasoning: سنجش توانایی متقاضیان در مباحثات
  • Reading Comprehension: تحلیل پرونده‌های قضایی. در سه نوع توصیفیف استدلالی و منطقی ارائه می‌گردد.
  • Analytical Reasoning: مشتمل بر 4 بازی با تعدادی زیرمجموعه به نام های گروه بندی، دسته بندی، ترتیب بندی و اجزا می‌باشد.
  • Unscored Verbal Section (Experimental): یک بخش در امتحان دو بار تکرار می‌گردد و متقاضیان نمی‌دانند که کدام بخش از آزمون Experimental می‌باشد.
  • مدت زمان آزمون 3 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد.
  • هزینه شرکت در آزمون معادل 175$ می‌باشد.

پرداخت آنلاین هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی

سایت ارزی پی یکی از بهترین خدمات آزمون های بین المللی را به کاربران خود ارائه می دهد. شما می توانید برای شرکت در هر کدام از آزمون های معرفی شده در قسمت بالا و همچنین برای ثبت نام آزمون شرکت های حمل و نقل بین المللی هزینه های مربوط به آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنید.


نحوه ثبت سفارش