خرید پرفکت مانی (بهترین قیمت پرفکت مانی +فروش پرفکت مانی)

ارزی پی این امکان را برای کاربران سایت فراهم کرده است که درآمد ارزی خود را نقد کرده و علاوه بر خرید از سایت، امکان فروش آن را هم به سایت داشته باشند. شما میتوانید با استفاده از سایت ارزی پی درخواست فروش درآمد های ارزی خود را ثبت کنید.

درخواست خرید پرفکت مانی از شما

ایده خوبی است که قبل از تصمیم به خرید پرفکت مانی، تحقیقات اولیه را روی آن انجام دهید. صفحه درباره سایت، پرسش های متداول و هزینه ها را بررسی کنید و همچنین کمی در مورد تاریخچه آن بیاموزید. گزینه دیگر برای شارژ حساب پرفک مانی، تماس با کارشناسان سایت ارزی پی است که پاسخگوی شما عزیزان می باشند. به نظر می رسد بسیاری از مصرف کنندگان از پرفکت مانی راضی هستند، پس شما هم برای افتتاح حساب این سیستم پرداخت آنلاین اقدام نمایید.

 

سوالات متداول

واریز به کیف پول چگونه است؟ برای این کار وارد اکانت پرفکت مانی خود شوید. روی Send money کلیک کنید. مقدار ارز مورد نظر جهت واریز و آدرس کیف پول مقصد (آدرسی که ادمین تلگرام در اختیار شما میگذارد) را وارد کنید و واریز را با Protection Code انجام دهید. بعد از واریز، این کد را به پشتیبانی تلگرام ارسال کرده و تا انجام تسویه منتظر بمانید.

حداقل مقدار فروش چقدر می‌باشد؟ حداقل مقدار فروش به سایت 10 دلار می‌باشد.

حداکثر مهلت واریز چقدر می‌باشد؟ به علت نوسان زیاد قیمت ارز، حداکثر تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش، می‌بایست واریز را انجام دهید. در صورت عدم واریز، سفارش شما لغو خواهد شد.

توضیحات

خرید پرفکت مانی انلاین با بهترین قیمت پرفکت مانی

 

خرید پرفکت مانی:Perfect Money نیز یکی از کیف پول های دیجیتال در دنیاست که در کنار پی پال، اسکریل، مانی گرام، وب مانی و وسترن یونیون از شناخته شده ترین کیف پول های دیجیتال است که در سایت های معتبر خارجی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید به واسطه خرید پرفکت مانی و استفاده از آن از تمامی سایت های معتبر آمریکایی و اروپایی خرید کنید.

شما میتوانید با خرید پرفکت مانی از ارزی پی به خرید محصولات از خارج از کشور یا پرداخت هزینه خدماتی بین المللی بپردازید.

پرفکت مانی یک شرکت ارائه دهنده خدمات مالی در جهان است که دفتر اصلی آن در پاناما است. این یکی از دلایل محبوبیت این کیف پول دیجیتال در ایران است. از آنجایی که Perfect Money در کشور آمریکا نیست، نیازی ندارد که از قوانین آمریکا تبعیت کند و به همین خاطر مثل پی پال و وسترن یونیون، ایران را تحریم نکرده است و شما میتوانید به عنوان یک ایرانی به راحتی و بدون هیچ مشکلی در این شرکت حساب داشته باشید و از آن در مواقعی که نیاز داشتید برای انتقال ارز بین المللی یا خرید های اینترنتی از سایت های خارجی استفاده کنید.

Perfect Money به نقل از سایت ویکی پدیا:

پرفکت مانی (به انگلیسی: Perfect Money) یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت است که در سال ۲۰۰۷ ایجاد شده‌است. این سیستم از نظر حقوقی متعلق به Perfect Money Finance Corp. ثبت شده در پاناما، دفتر مرکزی و خدمات عملیاتی آن در زوریخ می‌باشد. همچنین دارای چندین دفتر در مناطق مختلف جهان از جمله در هنگ کنگ و جزایر ویرجین بریتانیا می‌باشد.

 

در این مطلب از فروشگاه اینترنتی ارزی پی شما را با خرید پرفکت مانی با ویزا کارت، با بیت کوین، با کارت شتاب و  خرید پرفکت مانی با کمترین کارمزد، آشنا می کنیم. در ضمن در مورد خرید فوری ووچر پرفکت مانی آنی از بهترین صرافی خرید پرفکت مانی یعنی ارزی پی آشنا می کنیم.

 

خرید پرفکت مانی (بهترین قیمت پرفکت مانی +فروش پرفکت مانی)

 

ویژگی های Perfect Money چیست؟ (مزایای خرید پرفکت مانی)

از دیگر دلایل محبوبیت این کیف پول مجازی در سطح جهان، امنیت و سرعت بالای آن است. پرفکت مانی پس از وسترن یونیون، سریع ترین انتقال های ارزی در تمام جهان است و سرعت بسیار بالایی در انتقال ارز در جهان دارد. امنیت انتقال ارز در این کیف پول مجازی نیز یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد خرید پرفکت مانی است که آن را به یکی از محبوب ترین کیف پول های اینترنتی در جهان تبدیل کرده است.

  1. میزان امنیت بالا در تمامی تراکنش ها
  2. امکان ارتقا دادن حساب برای افراد در سیستم پرفکت مانی
  3. این سایت مانند سپرده ها، به ازای مانده حساب، افراد، به صورت ماهانه، به آنها پولی پرداخت می کند.
  4. امکان جالب و کاربردی قرض گرفتن یا قرض دادن پول بین کاربران این کیف پول مجازی
  5. طرز کار بسیار ساده
  6. سرعت بالا در تبدیل ارز های مختلف به یک دیگر، به خصوص ارز های فیات مثل دلار، ریال و …
  7. سیستم پرفکت مانی، همچنین مشمول مالیات نمی شود.

 

خرید پرفکت مانی (بهترین قیمت پرفکت مانی +فروش پرفکت مانی)

نحوه فعالیت سیستم پرداخت با پرفکت مانی؛ خرید و فروش پرفکت مانی

 

تراکنش های پرداخت با پرفکت مانی، بسیار ساده و آسان هستند و به افراد این امکان را می دهند تا با سیستم سایر پول های الکترونیکی نیز تبادل داشته باشند. در پروفایل حساب کاربری خود در Perfect Money می توانید تنظیماتی را انجام دهید که به واسطه آن، امکان پرداخت در درگاه های انواع دیگر انواع کسب و کار های اینترنتی را نیز داشته باشید. یکی از ویژگی هایی که خرید پرفکت مانی در اختیار شما قرار می دهد، امکان خرید طلا، یورو، دلار، بیت کوین و غیره به صورت لحظه ایست.

 

 

کاربرد های پرفکت مانی؛ PM در چه مواقعی به درد ما می خورد؟

  • انتقال Perfect Money بین کاربران دیگر
  • انتقال ارز های بین المللی در سریع ترین زمان ممکن
  • انواع پرداخت های اینترنتی در تمامی سایت های معتبر خارجی
  • خرید آنلاین ارز هایی مانند بیت کوین، دلار، طلا، یورو و … (خرید پرفکت مانی با بیت کوین)
  • نگهداری الکترونیکی پول و اعتبارات شما
  • دریافت انواع تراکنش های اینترنتی
  • پرداخت انواع تراکنش های اینترنتی وبسایت های خارجی

خرید پرفکت مانی (بهترین قیمت پرفکت مانی +فروش پرفکت مانی)

خرید و فروش پرفکت مانی

 

یکی از خدماتی که وب سایت ارزی پی به شما ارائه میدهد این است که شما میتوانید پرفکت مانی خود را در ارزی پی به پول کشور خودمان تبدیل کنید. کارمزد این کار برای شما 10.000 تومان است و شما می توانید مقداری که از طریق ووچر دریافت کرده اید را تحویل بگیرید. در واقع ارزی پی Perfect Money را از شما می خرد و این تبدیل ارز را برای شما انجام می دهد. ارزی پی پس از ثبت درخواست شما در خرید پرفکت مانی سریع برای شما تمام تلاش خود را می نماید که شما را از خدمات خود راضی کند.

 

شاید برایتان جالب باشد: آموزش کامل افتتاح حساب پرفکت مانی وریفای شده

 

کارمزد های خدمات مختلف Perfect Money (خرید پرفکت مانی بدون کارمزد)

کارمزد شارژ _
بانکی از 0.5%
بیت کوین 0%
تبدیل _
دلار آمریکا به یورو و برعکس بر اساس نرخ بازار
سود _
افزوده شده به موجودی 4% در سال
انتقالات _
داخلی حساب های ویژه 0.5%
داخلی حساب های تایید شده 0.5%
داخلی حساب های تایید نشده 2%
کارمزد برداشت _
انتقال بانکی از 2% + کارمزد بانک
بیت کوین اکسپرس (فوری) 0.5%
کارمزد تامین امنیت _
اطلاعیه های پیامکی 0.1$
خدمات سالانه 0$
3بازیابی حساب کاربری 100$

 

ارزی پی؛ بهترین سایت خرید و فروش پرفکت مانی (بهترین صرافی های خرید پرفکت مانی)

 

اگر شما حساب پرفکت مانی ندارید؛ اما قصد ورود به دنیابی کسب و کار و پس انداز پول خود را در گستره سایر ارزهای خارجی دارید می توانید با کمک سایت ارزی پی یک حساب Perfect Money وریفای شده برای خود بسازید. ما در این سایت تمامی اقدامات لازم برای ایجاد یک اکانت پرفکت مانی تایید شده با مشخصات و ایمیل خودتان را در زمان کوتاهی برایتان انجام می دهیم و اطلاعات مربوط به حساب و پنل بانکداری اینترنتی آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

شما می توانید با استفاده از لینکی که قرار گرفته است به راحتی خرید و فروش Perfect Money خود را انجام دهید. در ادامه این بخش از مقاله لطفا به مواردی که در زیر گفته شده است و نیاز هست شما برای Perfect Money به درستی در ارزی پی وارد کنید توجه کافی را داشته باشید. در این مطلب از وبسایت ارزی پی شما را با بهترین قیمت پرفکت مانی، خرید پرفکت مانی با ویزا کارت، انلاین، با بیت کوین، با کارت شتاب و… آشنا کردیم. در ضمن در مورد خرید پرفکت مانی آنی و شارژ پرفکت مانی نیز توضیح اجمالی دادیم، بنابر این در صورتی که به دنبال بهترین صرافی خرید Perfect Money هستید میتوانید از خدمات ArziPay استفاده نمایید و اقدام به خرید پرفکت مانی کنید.

 

آیا در مورد خرید پرفکت مانی فکر کرده اید؟ چه چیزی می توانید با آن درست کنید؟ و چرا بسیاری از مردم آن را در مجموعه ارزی پی دریافت می کنند؟ در این مقاله جواب این سوال ها و هر سوال دیگری را دریافت کنید. PerfectMoney  به عنوان یک سیستم پرداخت برقی برای پول نقد غیر نقدی در اینترنت تأسیس شد. با همراه باشید تا از مزایای این سیستم پرداخت آنلاین مطلع شوید.

پرفکت مانی چیست؟

PerfectMoney به عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین برای پول نقد غیر نقدی در اینترنت تأسیس شد. این سیستم در سال 2007 ساخته شد. بر اساس قانون، این شرکت سیستم پرداخت جهانی در پاناما ثبت شده است. این روش به عنوان یک ابزار نقدی برای تسویه حساب های فوری و ایمن در اکوسیستم بازاریابی و بین کاربران فردی ایجاد شده است.

پرفکت مانی چگونه کار می کند؟

کار با این سیستم پرداخت جهانی بسیار آسان است. برای شروع کار با این کیف پول سیستم پرداخت جهانی و خرید پرفک مانی، ابتدا باید به وب سایت رسمی آن بروید. سپس، باید زبان مورد نظر را انتخاب کرده و روی «ثبت نام» کلیک کنید. صفحه ای باز می شود که در آن باید جزئیات درخواستی را وارد کنید.

سپس اطلاعات واقعی را برای عضویت در سایت ارائه دهید تا دفعه بعد برای ورود به حساب کاربری خود دچار مشکل نشوید. پس از ثبت نام اولیه و فعال سازی گزارش، می توانید از PerfectMoney استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که این سیستم پرداخت جهانی برای کاربران ایرانی قابل دسترسی است.

شماره حساب کیف پول پرفکت مانی

برای خرید پرفکت مانی باید شماره حساب خود را به فروشنده یا صرافی ارسال کنید. البته باید توجه داشته باشید که این شماره حساب برای هر یک از ارزهای دلار، طلا یا بیت کوین متفاوت است. برای دسترسی به هر یک از آنها، وارد پنل کاربری خود شوید. در این قسمت شماره حساب شما برای هر ارز قابل مشاهده است. توجه داشته باشید که شماره حساب دلاری با حرف u، شماره حساب یورو با حرف E، شماره حساب بیت کوین با حرف B و شماره حساب طلایی با حرف G شروع می شود، البته لازم به ذکر است که هر یک از آنها را می توان با لوگو یا علامت در کنار هر یک کاملاً امکان پذیر است.

https://arzipay.com/

چه راه های دیگری برای شارژ کردن حساب شما وجود دارد؟

باید به جای خرید از سایت فروش معتبر پرفکت مانی ، راه های مختلفی برای شارژ حساب کاربری خود ذکر کنیم . البته بسیاری از آنها برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست. اما در این قسمت تمامی روش های شارژ مجدد حساب را لیست کرده ایم. و البته در ادامه راه هایی را که در ایران می توان برای خرید پرفکت مانی انجام داد را به تفصیل بیان کرده ایم.

روش های شارژ پرفک مانی در جهان

این سیستم پرداخت امکان شارژ حساب یا همان کیف پول را از طریق سیستم بانکی نیز فراهم کرده است. البته باید توجه داشته باشید که این سیستم برای ایران قابل اجرا نیست زیرا بانک های ایرانی به آن احترام نمی گذارند. همچنین امکان شارژ کردن حساب با پول نقد نیز وجود دارد. برای این منظور باید به صرافی های حضوری مراجعه کنید. اما توجه داشته باشید که خرید و فروش مربوط به این سیستم های پرداخت و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بانک ها و صرافی های دارای مجوز ممنوع است.

روش شارژ و خرید پرفکت مانی در ایران

می توانید با استفاده از پرفکت مانی حساب خود را شارژ کنید. کوپن این روش در ایران و برای کاربران ایرانی امکان پذیر است. و در ادامه توضیحات بیشتری در مورد آن ارائه کرده ایم. شما می توانید با استفاده از بیت کوین حساب خود را شارژ کنید. این امر مستلزم داشتن یک حساب بیت کوین و همچنین بیت کوین است. راه دیگر این است که حساب خود را با وام گرفتن از دیگران شارژ کنید. که فایده خاصی هم دارد. برای این کار باید مراحل احراز هویت را طی کنید.

این سیستم پرداخت امکان شارژ حساب یا همان کیف پول را از طریق سیستم بانکی نیز فراهم کرده است.

مزایای اصلی خرید پرفکت مانی

  • انتقال فوری پول بین کاربران سیستم
  • وجود صرافی های اینترنتی فراوان برای تبدیل ارزها به این سیستم پرداخت جهانی.
  • هیچ محدودیتی برای نقل و انتقالات مالی وجود ندارد.
  • دریافت سود سالانه مبالغ موجود در حساب (4٪ در سال و حداکثر 500 دلار در ماه)
  • وجود برنامه معرفی کاربر و دریافت کمیسیون
  • عدم پرداخت مالیات بر درآمد معاملات و موجودی کالا
  • وجود برنامه مشارکت
  • برای شروع نیازی به احراز هویت نیست

نتیجه گیری

ایده خوبی است که قبل از تصمیم به خرید پرفکت مانی، تحقیقات اولیه را روی آن انجام دهید. صفحه درباره سایت، پرسش های متداول و هزینه ها را بررسی کنید و همچنین کمی در مورد تاریخچه آن بیاموزید. گزینه دیگر برای شارژ حساب پرفک مانی، تماس با کارشناسان سایت ارزی پی است که پاسخگوی شما عزیزان می باشند. به نظر می رسد بسیاری از مصرف کنندگان از پرفکت مانی راضی هستند، پس شما هم برای افتتاح حساب این سیستم پرداخت آنلاین اقدام نمایید.

 

سوالات متداول

واریز به کیف پول چگونه است؟ برای این کار وارد اکانت پرفکت مانی خود شوید. روی Send money کلیک کنید. مقدار ارز مورد نظر جهت واریز و آدرس کیف پول مقصد (آدرسی که ادمین تلگرام در اختیار شما میگذارد) را وارد کنید و واریز را با Protection Code انجام دهید. بعد از واریز، این کد را به پشتیبانی تلگرام ارسال کرده و تا انجام تسویه منتظر بمانید.

حداقل مقدار فروش چقدر می‌باشد؟ حداقل مقدار فروش به سایت 10 دلار می‌باشد.

حداکثر مهلت واریز چقدر می‌باشد؟ به علت نوسان زیاد قیمت ارز، حداکثر تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش، می‌بایست واریز را انجام دهید. در صورت عدم واریز، سفارش شما لغو خواهد شد.


Hasan در 16 تیر 1401 در 12:43 ق.ظ گفته:


بیت کوین هم میشه با پرفکت مانی بخریم؟

پاسخ

asghar در 21 تیر 1401 در 2:26 ب.ظ گفته:


دفتر اصلی پرفکت مانی کجاست؟ ما میتونیم باهاش در تماس باشیم؟؟

پاسخ
نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، خرید پرفکت مانی از شما را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.