خرید ویزا کارت مجازی

ویزاکارت های مجازی کارت هایی هستند که با استفاده از در اختیار داشتن اطلاعات کارت می‌توانید پرداخت های آنلاین خود را انجام دهید، یا اینکه این کارت ها را به حساب پی پال خود متصل کنید تا امکان استفاده از حساب پی پال را داشته باشید. در صورتی که قصد سفر خارجی را دارید، باید از ویزاکارت های فیزیکی استفاده کنید. شما کاربر محترم، می‌توانید از طریق این صفحه، سفارش صدور ویزاکارت مجازی خود را ثبت کنید.

درخواست صدور ویزا کارت مجازی

صدور ویزا کارت فیزیکی یک بار شارژ

ویزا یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تبادل اطلاعات بانکی دنیا فعالیت میکند. با در اختیار داشتن ویزاکارت میتوانید پرداخت های آنلاین خود را انجام داده و در سراسر دنیا از فیزیک کارت به راحتی استفاده کنید. پرداخت آنلاین، اتصال به حساب پی پال، خرید از فروشگاه‌ها، برداشت وجه از ATM، استفاده از دستگاه POS، رزرو هتل، اجاره کردن ماشین و … از جمله کار هایی است که می‌توانید با این کارت انجام دهید. کارت به نام شما در بانک صادر می‌شود و قابلیت برداشت تمامی ارز ها در آن وجود دارد. هزینه صدور ویزاکارت فیزکی بی‌نام یک بار شارژ 40 دلار آمریکا می‌باشد و نام صاحب کارت، روی کارت نوشته نمی‌شود. همچنین می‌توانید از طریق اینترنت بانک یا موبایل بانک، تراکنش های انجام داده شده و موجودی خود را مشاهده بفرمایید. شما کاربران محترم می‌توانید از طریق این صفحه، سفارش خرید ویزاکارت فیزیکی بی نام را ثبت کنید.

صدور ویزا کارت فیزیکی یک بار شارژ

صدور ویزا کارت فیزیکی با نام

انجام راحت پرداخت های اینترنتی در سایت های خارجی و خرید از فروشگاه های خارج از کشور توسط ویزاکارت های مالزی: اگر قصد پرداخت در سایت های خارجی را دارید یا اینکه قصد مهاجرت به کشور های خارجی را دارید، به راحتی میتوانید با داشتن این ویزاکارت ها، پرداخت های خود را انجام داده و یا از دستگاه‌های ATM و پوز در کشور‌های دیگر استفاده نمایید. با داشتن این کارت، میتوانید با تمام ارز های دنیا خرید خود را انجام دهید. در حال حاضر، به دلیل تحریم ها علیه ایران، کارت ها و حساب های اشخاص ایرانی در معرض مسدود شدن می‌باشند. به همین خاطر، این کارت ها با پاسپورت شخص غیرایرانی رجیستر میشوند. شما کاربر محترم، میتوانید از طریق این صفحه، درخواست صدور ویزاکارت را به راحتی ثبت کنید.

صدور ویزا کارت فیزیکی با نام

صدور ویزا کارت فیزیکی بی نام

انجام راحت پرداخت های اینترنتی در سایت های خارجی و خرید از فروشگاه های خارج از کشور توسط ویزاکارت های مالزی: اگر قصد پرداخت در سایت های خارجی را دارید یا اینکه قصد مهاجرت به کشور های خارجی را دارید، به راحتی میتوانید با داشتن این ویزاکارت ها، پرداخت های خود را انجام داده و یا از دستگاه‌های ATM و پوز در کشور‌های دیگر استفاده نمایید. با داشتن این کارت، میتوانید با تمام ارز های دنیا خرید خود را انجام دهید. در حال حاضر، به دلیل تحریم ها علیه ایران، کارت ها و حساب های اشخاص ایرانی در معرض مسدود شدن می‌باشند. به همین خاطر، این کارت ها با پاسپورت شخص غیرایرانی رجیستر میشوند. شما کاربر محترم، میتوانید از طریق این صفحه، درخواست صدور ویزاکارت را به راحتی ثبت کنید.

صدور ویزا کارت فیزیکی بی نام

شارژ ویزا کارت

اگر قبلا از سایت ما ویزاکارت خریداری کرده‌اید و قصد شارژ کارت را دارید، باید از طریق این صفحه نسبت به شارژ ویزا کارت خود اقدام کنید. تنها ویزاکارت هایی قابل شارژ هستند که از سایت ما خریداری شده باشند. شما از طریق این صفحه می‌توانید سفارش شارژ ویزاکارت خود را انجام دهید.

شارژ ویزا کارت

پرداخت با درگاه ویزا

شما کاربران محترم میتوانید از طریق این صفحه، پرداخت با درگاه ویزاکارت را توسط ما انجام دهید. شرایط پرداخت در این صفحه توضیح داده شده است. قبل از پرداخت، شرایط را مطالعه نمایید.

پرداخت با درگاه ویزا

توضیحات

صدور ویزا کارت مجازی

نحوه خرید ویزا کارت مجازی به طرق گوناگون قابل انجام است. اما با مراجعه به سایت ارزی پی به عنوان سایت واسط می توان خرید ویزاکارت را بدون محدودیت انجام داد. ویزا کارت یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه خدمات مالی در آمریکا است که در کنار مستر کارت، در بین شناخته شده ترین شرکت های ارائه خدمات مالی در جهان حضور دارد. در واقع افراد بسیار زیادی در سراسر جهان به دنبال این هستند که برای خود و خانواده شان، یک ویزا کارت تهیه کنند تا بتوانند خرید های اینترنتی خود را به واسطه آن انجام دهند و از آن بهره ببرند.

این کارت بانکی بین المللی مجازی در اصل مثل کارت های اعتباری ما می ماند که از شرکت VISA به مشتریان ارائه می شود؛ که البته کاربرد های یکسانی نیز با کارت های اعتباری در ایران دارد و تقریبا هر دو یک کار را انجام میدهند. برای خرید ویزا کارت فیزیکی قابل شارژ و همچنین اطلاع از قیمت کردیت کارت مجازی یا قیمت ویزا کارت امریکا می توانید از خدمات مجموعه ارزی پی مرکز فروش ویزا کارت مجازی و فیزیکی، استفاده کنید. نحوه خرید کردیت کارت 1 دلاری و خرید دبیت کارت مجازی  نیز در این مقاله بررسی می شود.

نحوه خرید ویزا کارت مجازی (قیمت ویزا کارت امریکا)

شما برای خرید اینترنتی از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی کشورهای دیگر باید پول آن کشور را پرداخت نمایید. به عنوان نمونه شما برای خرید از سایت های اروپایی با واحد یورو باید از ویزا کارت یورو اروپا استفاده نمایید. البته لازم به ذکر است که بعد از خرید ویزاکارت مجازی یورو، کارت قابل عودت یا تعویض نمی باشد، پس قبل از خرید از صحت کار کردن و پشتیبانی کارت های prepaid در سایت مقصد خود آگاهی لازم را داشته باشید.

به نقل از ویکی پدیا:

ویزا کارت (به انگلیسی: Visa) شرکت چندملیتی خدمات مالی آمریکایی است، که دفتر مرکزی آن در فوستر سیتی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت وظیفه ارائه تسهیلات برای مبادلات مالی الکترونیکی در سراسر جهان را بر عهده دارد، که عمدتاً توسط کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی و با نشان تجاری ویزا انجام می‌شود.

صدور ویزا کارت مجازی

ارزی پی؛ بهترین روش خرید ویزا کارت مجازی

صدور ویزا کارت در سایت پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی بهترین روش پرداخت برای کسانی است که می خواهند با خرید ویزاکارت امریکا ارزان تمامی پرداخت های خود را به صورت آنلاین انجام دهند. به دلیل تکنولوژی به کار رفته در صدور آنی کردیت کارت مجازی؛ تهیه اینگونه کارت ها به صورت آنلاین کاری بسیار راحت می باشد و بسیاری از افراد اینترنتی و آنلاین برای ویزا کارت ثبت نام می کنند. بنابراین کارت ها مجازی هستند و به صورت فیزیکی در اختیار مشتریان قرار نمی گیرد. اما باید در نظر داشته باشید که خرید این کارت بانکی بین المللی مجازی، از لحاظ شماره کارت، تاریخ انقضا، کد امنیتی و… شباهت زیادی به کارت های فیزیکی دارد. خرید ویزا کارت هدیه آمریکا به صورت فوری و خرید دبیت کارت مجازی از بهترین خدمات سایت ارزی پی می باشد که توانسته رضایت بسیاری از کاربران خود را بدست آورد.

نحوه خرید ویزا کارت فیزیکی قابل شارژ؛ خرید دبیت کارت مجازی

یکی از ویژگی هایی که در خرید این کارت بانکی بین المللی مجازی برای افراد حائز اهمیت بسیار زیادی است، قابل شارژ بودن آن است. افرادی که به خرید ویزاکارت های چند دلاری و برای مدت کوتاه نیاز، دارند، خیلی راحت و به سرعت می توانند ویزا کارت های 1 دلاری، 2 دلاری تا مبالغ بالا تر را خریداری و استفاده کنند. اما مشتریانی که دوست دارند تا صاحب یک ویزا کارت شوند تا بتوانند خرید های اینترنتی خود از سایت های خارجی معتبر و معروف مثل آمازون و eBay انجام دهند، به ویزا کارت های قابل شارژ احتیاج دارند تا بتوانند آن را مثل کارت اعتباری پر یا به اصطلاح شارژ کنند.

از دیگر مزایای منحصر به فرد خرید ویزاکارت مجازی از سایت ارزی پی، این است که آدرس کشور صادر کننده بر روی کارت به انتخاب شما تعیین میشود و میزان شارژ اولیه نیز به میزان درخواستی شما واریز میشود؛ مانند خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری ویزا و یا خرید visa card امریکا 20 دلاری می باشد. لازم است توضیح دهیم که برای هر نام، آدرس، تلفن، ایمیل فقط امکان صدور و خرید ویزا کارت هدیه از یک نوع وجود دارد. زیرا باید برای تهیه Visa card بعدی 4 فیلد متفاوت داشته باشید. ارزی پی یکی از بهترین سایت های خدمات پرداخت بین المللی و مرکز فروش ویزا کارت مجازی می باشد که قیمت ویزا کارت امریکا دائمی و ارزان و قیمت کردیت کارت مجازی در این سایت مناسب می باشد.

صدور ویزا کارت مجازی

نحوه خرید ویزا کارت امریکا یورو به صورت فوری (فروش ویزا کارت مجازی)

شما می توانید برای تهیه و اطلاع از قیمت ویزا کارت مجازی به صورت آنی، از طریق لینکی که در این صفحه قرار داده شده است اقدام کنید، و اطلاعات خود را برای ما بفرستید. پس از ثبت سفارش و واریز هزینه صدور این کارت بانکی بین المللی مجازی می توانید برای مشاهده کارت خود به ایمیل تان مراجعه نمایید.

البته این سرویس در پنل کاربری سایت نیز قابل مشاهده می باشد و بعد از آن نیز برای شما قابلیت تمدید دارد. خرید دبیت کارت مجازی ویزا به صورت شارژی، این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید از 98 درصد سایت هایی که پذیرنده ویزاکارت هستند؛ سفارش خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. همچنین کارت شارژ آن نیز تنها توسط وب سایت خدمات ارزی پی صورت می گیرد.

مقاله پیشنهادی: خرید ویزا کارت مجازی ترکیه

خرید ویزا کارت هدیه مجازی

در واقع اگر دقت کرده باشید، خرید ویزاکارت در کنار مستر کارت و کردیت کارت مجازی یا فیزیکی (کارت اعتباری در آمریکا) ار معتبر ترین روش های پرداخت در سایت های اینترنتی هستند که تقربیا در تمامی سایت های اینترنتی قابل مشاهده هستند و شما می توانید با استفاده از ویزا کارت، از هر سایت معتبر در جهان که می خواهید، خرید های اینترنتی خود را انجام دهید و به راحتی هزینه آن را توسط خرید ویزا کارت مجازی و فیزیکی قابل شارژ خود و یا حتی با خرید کردیت کارت 1 دلاری، بپردازید.

همانطور که می دانید، تفاوتی میان ویزا کارت های مجازی و واقعی وجود ندارند و تمامی اطلاعات کارت های فیزیکی را شما در ویزا کارت های مجازی آمریکا نیز دارید و تنها تفاوت ویزا کارت های فیزیکی و مجازی این است که با Visa Card فیزیکی شما می توانید از ATM ها در کشور های اروپایی و آمریکا پول بگیرید.

خرید ویزا کارت مجازی برای چه نوع فعالیت های؟!!!

  1. برای خرید محصولات و خدمات در هر فروشگاه آنلاین از جمله آمازون، eBay، PayPal و AliExpress
  2. بازی آنلاین بر روی پلتفرم ها و شبکه های مختلف مانند پلی استیشن پلاس، استیم، بت 365، بت فایر، لادبروکز، پدی پاور، ایکس باکس، بلیزارد، EA Games، net.
  3. برای اشتراک های آنلاین در NetFlix، HBO:GO، YouTube Premium، Apple TV، Spotify و موارد دیگر استفاده کنید.
  4. برنامه‌ها و نرم‌افزارها را از Google Play، App Store، Adobe Suite، Microsoft Office، و هر نرم‌افزاری را مستقیماً از وب‌سایت ارائه‌دهنده خریداری کنید.
  5. به اشتراک‌های مستقل خود با Google for Business، Shutterstock، Upwork، DropBox، Behance، Dribbble و دیگران کمک کنید.

صدور ویزا کارت مجازی

شیوه صدور و خرید ویزا کارت مجازی یورو (قیمت کردیت کارت مجازی)

برای آشنایی با نحوه خرید ویزا کارت هدیه باید بدانید که: قیمت ویزا کارت و هزینه های مربوط به صدور و خرید دبیت کارت مجازی ویزا، مقدار مشخصی دارد و می بایست توجه داشته باشید که در حال حاضر امکان صدور و فروش ویزا کارت مجازی از طریق کشور آمریکا به دلیل تحریم ها و شرایط موجود برای شما وجود ندارد.

بنابراین باید به دنبال راه حل جایگزینی برای دریافت کارت های اعتباری خرید باشید. راه حل جایگزین برای دریافت کارت بانکی بین المللی مجازی ویزا، صادر شدن کارت های مشابه آن از طریق سایر کشورها می باشد. شما برای خرید ویزاکارت، فقط لازم است که اطلاعات مورد نیاز مثل ایمیل، نام و نام خانوادگی پاسپورتی خود را در لینکی که در ابتدا و انتهای سایت قرار دارد، وارد کنید و ویزا کارت مجازی خود را خریداری کنید.

نکاتی درمورد خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری (قیمت کردیت کارت مجازی Visa)

با استفاده از ویزا کارت و خرید دبیت کارت مجازی می توانید به تمامی کارت های خود دسترسی داشته باشید و مدیریت بهتری بر روی هزینه و پرداخت های خود داشته باشید. در حقیقت اشکال دبیت کارت ها این است که مستقیما هزینه ها را از حساب شخصی شما کسر می کند و امکان مدیریت کردن کمتری برای شما وجود دارد. خرید ویزا کارت آمریکا، تهیه کارت هدیه ای است که اعتباری مشخص دارد که با استفاده از آن می توان در تمام سایت ها و فروشگاه های اینترنتی که پرداخت با ویزاکارت را ساپورت می کنند، خرید خود را انجام دهید. از جمله کاربردهای مهم آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • با خرید ویزاکارت مجازی شارژی امکان پرداخت هزینه خرید کالا یا سرویس اینترنتی بر روی وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بین المللی وجود دارد.
  • امکان پرداخت هزینه بازی و سرگرمی در اینترنت
  • با تهیه Visa card مجازی امکان سفارش و پرداخت های تلفنی وجود دارد.
  • این کارت ماهیت فیزیکی ندارد و حاوی یک کد می باشد.
  • امکان پرداخت رسید و فاکتور محصولات خریداری شده

استفاده از خدمات برخی سایت ها لازم است که در آن سایت ها حساب کاربری ایجاد کنید. برخی از این حساب ها پولی هستند. یعنی برای ساخت اکانت، لازم است اطلاعات یک کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مسترکارت وارد کنید. بعد از این که سایت هزینه را از حساب برداشت کرد، کاربر می تواند از خدمات سایت استفاده کند. البته بیشتر این سایت ها، در شروع به کاربران امکان استفاده از یک دوره آزمایشی می دهند.

 

خرید گیفت کارت ویزا 1 دلاری

 

این دوره ی آزمایشی اصطلاحاً Trial نامیده می شود. Trial ها معمولاً رایگان هستند اما برای استفاده از آن، لازم است اطلاعات یک کارت اعتباری با حداقل موجودی یک دلاری وارد شود. برخی کاربران با خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری یا مستر کارت مجازی 1 دلاری از این حساب ها استفاده می کنند. به این کارت ها کارت هدیه مجازی نیز گفته می شود. در ادامه از سایت خدمات بین المللی ارزی پی شما را بیشتر با آن آشنا می کنیم.

صدور ویزا کارت مجازی

 

خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری

سایت های معروف به کاربران امکان ساخت اکانت رایگان به عنوان یک دوره آزمایشی می دهند. مثلا برای ایجاد اکانت الکسا فقط کافیست اطلاعات یک کارت را وارد نمایید. سپس شما به مدت 30 روز قادر به استفاده از خدمات سایت خواهید بود. بعد از استفاده 30 روز سایت الکسا از شما می پرسد که آیا علاقه دارید اکانتی خریداری نمایید. در صورتی که تمایل نداشتید بدون اینکه از موجودی حساب شما کسر شده باشد، حساب کاربری شما بسته خواهد شد.

در ادامه برخی از این سایت ها به همراه کاربرد های گیفیت کارت مجازی نام برده می شود. سپس شیوه خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری در سایت خدمات ارزی ارزی پی توضیح داده می شود. در صورتی که تمایل به ساخت اکانت رایگان در سایت های خارجی دارید، در مقاله خرید ویزا کارت مجازی یک دلاری در سایت ارزی پی همراه باشید.

ویژگی ویزا کارت مجازی یک دلاری

این نوع کارت ها که جز ارزان ترین گزینه ها برای فعالسازی اکانت های اینترنتی می باشد، دارای خصوصیات و ویژگی های است که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم.

  • به صورت پیش فرض بیلینگ آدرس (Billing Address) ست شده و قابل تغییر نیست.
  • ویزا کارت مجازی یک دلاری غیر قابل شارژ است.
  • موجودی 1 دلاری کارت به مدت یک ماه اعتبار دارد و بعد از این تاریخ از بین می رود.
  • شما با خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری اطلاعات کارت برای شما از طریق ایمیل ارسال می شود. این اطلاعات شامل تاریخ انقضای کارت، کد امنیتی سه رقمی، آدرس بیلینگ و شماره کارت 16 رقمی است.
  • مدت زمان تحویل کارت بعد از تایید هویت بین 1 تا 24 ساعت می باشد.
  • اگر در زمان پرداخت Holder name را از شما خواستند، می توانید اسم خودتان را وارد نمایید.

کاربرد ویزا کارت یک دلاری

یکی از کابرد های خرید ویزا کارت مجازی فوری برای ایجاد اکانت رایگان در سایت های زیر می باشد. سایت های زیادی هستند که اطلاعات ویزا کارت مجازی یک دلاری شما را میگیرند و به شما اکانت trial می دهند. اما مواردی که در ادامه نام برده میشود، پرکاربردترین ها هستند.

اکانت رایگان اپل موزیک

گوشی های آیفون، برای دانلود آهنگ از آیتیونز، دسترسی به رادیوها و سایر سرویس های این سایت، باید اکانت داشته باشند. همان طور که گفته شد، در این اکانت ها باید اطلاعات یک ویزا کارت مجازی 1 دلاری یا مستر کارت وارد شود. کافی است این کارت حداقل یک دلار موجودی داشته باشد.

در این صورت کارت شما پذیرفته شده و شما 3 ماه اکانت رایگان اپل موزیک خواهید داشت. بدون این که از شارژ حساب شما برداشت شود. برتری که این کارت هدیه مجازی نسبت به گیفت کارت آیتیونز دارد، این است که برای سایت های دیگر نیز قابل استفاده است. یعنی شما از گیفت کارت اپل خود فقط برای استفاده از محصولات اپل می توانید استفاده کنید. اما با خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری می توانید از هر سایتی که درگاه ویزا کارت داشته باشد، خرید کنید.

خرید اکانت الکسا

اکانت رایگان الکسا، 30 روزه می باشد. این سایت نیز مانند آیتیونز فقط اطلاعات کارت شما را میگیرد.

اکانت رایگان بازی

بازی های زیادی هستند که بدون ثبت از اطلاعات یک مستر کارت یا ویزا کارت به کاربر اجازه استفاده نمیدهند. همچنین با این کارت ها قادر خواهید بود اکانت خود را شارژ کنید و درواقع اکانت پریمیوم بازی بخرید. این کارت هدیه مجازی قابل شارژ نمی باشد. پس اگر قصد خرید بیشتر از سایت دارید، لازم است مبلغ موجودی بیشتری برای کارت انتخاب کنید.

خرید ویزا کارت مجازی یک دلاری

صدور ویزا کارت مجازی

برای خرید Visa Card مجازی یا کارت هدیه مجازی می توانید از خدمات ارزی ارزی پی بهره ببرید. با دنبال کردن گام های زیر درخواست خود را در پنل ارزی پی ثبت کنید.

خرید ویزا کارت مجازی یک دلاری یا کارت هدیه مجازی برای افرادی که نیاز به ایجاد حساب در سایت های خارجی، کاربرد دارد. این کارت ها حداقل موجودی مجاز را دارند. شما صرفا با استفاده از اطلاعات آن ها، از دوره آزمایش یا رایگان این سایت ها استفاده می کنید. این کارت ها را همزمان در سایت های مختلف می توانید وارد کنید. بسیار متشکریم که تا پایان این مطلب از سایت ارزی پی با ما همراه بودید.

کارت بانکی بین المللی مجازی Visa (خرید ویزا کارت هدیه)

پرداخت های اینترنتی در این سال های اخیر بسیار زیاد شده است به گونه ای که انواع پرداخت ارزی خارجی، برای موضوعات مختلفی به وجود آمده است. از فعال سازی یک گیم یا اکانت آنلاین گرفته تا خرید های چند هزار دلاری. نحوه خرید ویزا کارت مجازی آمریکا 1 دلاری، مخصوص پرداخت های آنلاین ارزی می باشد که برای ساخت، فعال سازی و شارژ اکانت های اینترنتی استفاده میشود. برای این نوع پرداخت ها تنها وارد کردن اطلاعات کارت واقعی یا پرداخت زیر یک دلار شاید کافی باشد. با خرید کردیت کارت 1 دلاری شما می توانید به درگاه Visa card متصل شوید و پرداخت یک دلاری و زیر یک دلاری خود را انجام دهید.

بهتر است توجه داشته باشید که کارت های مجازی 1 دلاری مشابه سایر کارت های ویزای مجازی وب سایت به صورت پیش پرداخت ارائه  میشود و به هیچگونه حساب بانکی متصل نیست. ضمناً برای خرید ویزا کارت فیزیکی قابل شارژ و اطلاع از قیمت ویزا کارت می توانید از خدمات مجموعه ارزی پی به عنوان مناسب ترین مرکز فروش ویزا کارت مجازی، استفاده کنید.

صادر کردن و خرید دبیت کارت مجازی امریکا (قیمت ویزا کارت)

با خرید ویزاکارت می توانید بدون هیچگونه محدودیتی از تمامی فروشگاه های آنلاین خرید کنید. حتی اکثر فروشگاه های اینترنتی به صورت مستقیم می توانند کالاهای خود را به ایران ارسال کنند. علاوه بر این امکان حواله اینترنتی یا انتقال وجه به دیگران بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافی مربوط به پرداخت واسطه ای وجود دارد. خدمات و نحوه خرید ویزا کارت هدیه آمریکا، خرید کردیت کارت 1 دلاری، افتتاح حساب ویزا کارت با نام و بی نام سریع در سایت ارزی پی به عنوان مرکز فروش ویزا کارت مجازی از راهکارهای ساده و سریع این مجموعه برای رفع چالش های خرید از فروشگاه های کارت بانکی بین المللی مجازی است.

 

 

مشخصات مهم ویزا کارت های مجازی قابل شارژ (قیمت کردیت کارت مجازی)

خدمات هزینه
خريد فروشگاه (POS) 0.5 دلار
کارمزد خريد اينترنتي (Online Shopping) _
دریافت وجه نقد از دستگاه خودپرداز (ATM) 2.95 دلار
کارمزد شارژ کارت (برداشت از حساب توسط بانک) 5.95 دلار
شارژ ماهيانه 2.5 دلار
شارژ سالیانه (برداشت مستقیم از حساب) _
حداقل موجودي اولیه کارت 100 دلار
هزينه تمديد کارت ( در صورت فعال بودن کارت در تمام مدت اعتبار) هم اندازه هزینه صدور
مشاهده موجودي کارت از دستگاه خودپرداز (ATM) 0.5 دلار
حداکثر موجودی کارت 2000 دوهزار دلار
هزينه جايگزين کردن کارت(در صورت مفقود شدن يا سرقت،….) معادل هزینه صدور
محدوديت تعداد انجام عمليات خريد ، روزانه یا ماهانه _

صدور ویزا کارت مجازی

مطلب خواندنی: راهنمای خرید ویزا کارت مجازی در سایت ارزی پی

نحوه خرید ویزا کارت هدیه آمریکا (خرید دبیت کارت مجازی)

در صورتی قصد دارید تا حساب ویزای خود را به میزان دلخواه شارژ کنید، می توانید از خدمات شارژ ویزاکارت با مبالغ شارژ شده مشخص مثل دلار و یا یورو استفاده کنید. با کارمزدی منصفانه و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خرید کنید. برای این منظور پس از اطلاع از قیمت ویزا کارت، باید فرم درخواست صدور ویزاکارت خود را به صورت آنلاین تکمیل کنید و پس از پرداخت مبلغ به کارت های عضو شتاب در کوتاه ترین زمان ممکن صاحب ویزا کارت شوید. اگر قصد تهیه ویزاکارت های شارژ شده را با مبالغ مشخص دارید می توانید با خرید ویزاکارت های هدیه در سایت ارزی پی، مرکز فروش ویزا کارت مجازی تمام نیازهای خود را در این زمینه به سادگی برطرف کنید.

شما همچنین می توانید برای شارژ کردن این کارت بانکی بین المللی مجازی خود به صفحه «شارژ ویزا کارت» مراجعه کنید و به راحتی ویزا کارت خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت ممکن ویزا کارت خود را شارژ کنید و از این بخش از وب سایت ارزی پی نیز می توانید استفاده کنید. همچنین درباره خرید کردیت کارت 1 دلاری در این مطلب توضیحاتی به شما ارائه شد تا درباره آن بیشتر بدانید.

فروشگاه اینترنتی خدمات دلاری ارزی پی، توانسته است با فروش ویزا کارت آمریکا بصورت مجازی با تحویل فوری، تمامی نیازهای کاربران خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برطرف کند. شما عزیزان می توانید برای آشنایی با نحوه خرید ویزا کارت مجازی امریکا و خرید ویزا کارت فیزیکی قابل شارژ به ما اعتماد کنید! همچنین به منظور اطلاع از قیمت کردیت کارت مجازی می توانید به ارزی پی مراجعه کنید.

منبع: usa.visa.com، www.giftcardgranny.com، ezzocard.com،www.recharge.com

صدور ویزا کارت مجازی

سوالات متداول

آیا امکان شارژ ویزاکارت های مجازی وجود دارد؟

خیر، کارت های مجازی فقط یک بار قابل استفاده هستند و پس از استفاده از آن ها و تمام شدن موجودی، امکان استفاده مجدد از کارت وجود ندارد.

ویزا کارت های مجازی صادرشده توسط ارزی‌پی چند نوع می‌باشند؟

ویزاکارت های موجود به دو نوع می‌باشند: سری اول، ویزاکارت هایی می‌باشند که مخصوص وریفای حساب پی پال هستند. این ویزاکارت ها به قیمت 35 دلار (اعتبار یک ساله) و 85 دلار (اعتبار 3 سال) قابل خرید از سایت ارزی‌پی می‌باشند. سری دوم از این ویزاکارت ها مناسب برای خرید از سایت های خارجی (نتفلیکس، استیم، اسپاتیفای و تمامی سایت های تحت عنوان ویزاکارت) می‌باشد. این ویزاکارت ها به قیمت های 5 – 10 – 25 و 50 دلار قابل خرید از سایت ارزی‌پی می‌باشند.

پس از خرید ویزا کارت مجازی یورو، چه اطلاعاتی برای شما ارسال خواهد شد؟

اطلاعاتی شامل شماره کارت، CVV، تاریخ انقضا و Billing Address برای شما ارسال خواهد شد. البته باید به دو نکته مهم خیلی اهمیت دهید: نکته اول:ویزاکارت های مخصوص وریفای حساب پی پال، قابلیت صدور از هر کشور را، با توجه به حساب پی پال شما دارند. نکته دوم هم این است که اکثر سایت های خارجی، پذیرنده درگاه ویزا هستند اما باید توجه داشته باشید که امکان پرداخت با کارت های Virtual وجود دارد. در غیر این صورت باید از کارت های Prepaid، Debit یا Credit استفاده نمایید.

اعتبار ویزاکارت های مجازی جهت وریفای حساب پی پال چقدر می ‌باشد؟

کارت های 35 دلاری با اعتبار 1 سال و 85 دلاری با اعتبار 3 سال قابل صدور جهت وریفای حساب پی پال هستند.

اعتبار کارت های مجازی جهت خرید از سایت های اینترنتی چقدر می‌باشد؟

کارت های مجازی صادر شده تا پایان سال 2020 اعتبار دارند. این کارت ها با موجودی های 5، 10، 25 و 50 دلار صادر می‌شوند.


mehdi در 29 تیر 1401 در 1:39 ب.ظ گفته:


ویزا کارتای شما قابل شارژم هست؟؟؟؟؟؟

پاسخ

رحیمی در 4 مرداد 1401 در 2:41 ب.ظ گفته:


توضیحاتتون خیلی عالی بودش

پاسخ

سهیل رضئانی در 18 مرداد 1401 در 7:17 ب.ظ گفته:


ویزا کارت فیزیکی بهتره یا مجازی؟

پاسخ

جوادی در 20 مرداد 1401 در 7:17 ب.ظ گفته:


ویزاکارت های مجازی را چند بار میشه شارژ کردش

پاسخ

نمرودی در 24 مرداد 1401 در 10:43 ب.ظ گفته:


خیلی مطلب خوبی داشتیش

پاسخ

هدیه سلطانی در 2 شهریور 1401 در 7:04 ب.ظ گفته:


ویزاکارت هدیه تا هر مقداری که بخوایم قابل سفارشع

پاسخ

فضلی در 9 شهریور 1401 در 8:14 ب.ظ گفته:


ویزا کارت های مجازی همون کار ویزا کارت فیزیکی بی نامو میکنه؟

پاسخ

9151865519 در 11 شهریور 1401 در 9:43 ب.ظ گفته:


درود بر شما جسارتا ويزا کارتهاي مجازي قابليت شارژ مجدد رو دارند يا خير،اگر هست تعداد دفعات داره يا خير

پاسخ

سبحان در 13 شهریور 1401 در 9:19 ب.ظ گفته:


مطلب عالییییییی بود
دم بچه های ارزی پی گرم

پاسخ
نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، صدور ویزاکارت مجازی را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دار