شارژ ویزا کارت

اگر قبلا از سایت ما ویزاکارت خریداری کرده‌اید و قصد شارژ کارت را دارید، باید از طریق این صفحه نسبت به شارژ ویزا کارت خود اقدام کنید. تنها ویزاکارت هایی قابل شارژ هستند که از سایت ما خریداری شده باشند. شما از طریق این صفحه می‌توانید سفارش شارژ ویزاکارت خود را انجام دهید.

درخواست شارژ ویزا کارت
توضیحات

شارژ ویزا کارت مجازی

Visa، یک موسسه مالی و اعتباری چند ملیتی واقع در کشور آمریکا می باشد. با توجه به گستردگی خدمات ویزا، داشتن یک اکانت ویزا و همچنین ویزا کارت امکان پرداخت های آنلاین و اینترنتی به هزاران فروشگاه و وبسایتی که از شیوه پرداختی ویزا حمایت می کند را در اختیار کاربران قرار می دهد. با توجه به اینکه Visa یک کمپانی آمریکایی می باشد و تحریم های موجود امکان استفاده از خدمات خرید با ویزاکارت را به ایرانیان نمی دهد؛ شما می توانید با صدور ویزا کارت مجازی در سایت خدمات دلاری ارزی پی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه دارای یک حساب ویزاکارت شوید.

 

شارژ حساب ویزا کارت؛ پرداخت با ویزا کارت

در صورتی که شما قصد دارید اکانت خود را به میزان دلخواه شارژ کنید می توانید از خدمات شارژ ویزاکارت با مبالغ شارژ شده مشخص شده مانند دلار و یا یورو در سایت ارزی پی استفاده کنید. با کارمزدی منصفانه و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام شارژ حساب ویزا کارت مجازی کنید. برای این منظور در ابتدا باید فرم درخواست صدور ویزا کارت را به صورت آنلاین در سایت ارزی پی تکمیل کنید  و پس از پرداخت مبلغ به کارت های عضو شتاب در زمان کوتاه صاحب یک حساب ویزا کارت میشوید.

اگر شما هم قصد خرید ویزا کارت های شارژ شده را با مبلغ های مشخص شده ای را دارید می توانید با خرید ویزاکارت های هدیه موجود در این سایت تمامی نیازهای خود را برطرف کنید.

 

هزینه شارژ ویزا کارت؛ خرید ویزا کارت فیزیکی قابل شارژ

اگر قصد دارید برای انجام پرداخت های ارزی ویزاکارت خود را شارژ کنید، می توانید از طریق تکمیل فرم ثبت سفارش شارژ حساب ویزاکارت در این صفحه از سایت ارزی پی اقدام کنید و با روشی بسیار راحت افزایش موجودی اکانت خود را انجام دهید. با در نظر گرفتن این موضوع که ارز پایه اکثر کارت ها دلار آمریکا می باشد، اگر پرداخت نهایی شما به ارزی غیر از دلار آمریکا باشد مانند: یورو، پوند، دلار کانادا و … در این سایت به راحتی انجام میشود. همچنین مهم ترین مزیت این سایت در مقابل بسیاری از سایت های دیگر دریافت کارمزد کمتر برای پرداخت هزینه شارژ اکانت ویزاکارت می باشد.

 

خرید ویزا کارت های مجازی قابل شارژ

برای افرادی که می خواهند به راحتی پرداخت های ارزی خود را انجام دهند شارژ حساب ویزاکارت بسیار مناسب می باشد. چون فناوری موجود برای تهیه این گونه کارت ها اینترنتی می باشد. بنابراین کارت ها به صورت فیزیکی ارائه نمیشوند. این کارت ها مشابه با کارت های فیزیکی، دارای شماره کارت، تاریخ انقضا، کد امنیتی و … هستند و موارد استفاده از آنها نیز مانند کارت های فیزیکی می باشد. شما می توانید با خرید ویزا کارت مجازی، به سادگی و با سرعت و امنیت بالا پرداخت های خود را انجام دهید. این امکان برای کاربران فراهم شده است تا با شارژ حساب ویزا کارت مجازی بتوانند از بسیاری سایت های خارجی خرید خود را انجام دهند و هزینه آنها را به صورت انلاین پرداخت کنند.

ارزی پی؛ بهترین سایت برای افزایش موجودی حساب ویزا کارت

برای هزینه شارژ ویزا کارت مسافرتی قابل شارژ می توانید از طریق این صفحه از سایت ارزی پی اقدام کنید. موجودی کارت خود را افزایش دهید و برای خرید های آنلاین ارزی، خرید از فروشگاه های خارج کشور و برداشت وجه از خودپردازهای سراسر دنیا استفاده کنید. برای ثبت سفارش شارژ ویزا کارت مسافرتی، نام دارنده کارت و 6 رقم شماره کارت لازم است. همچنین توجه داشته باشید که مبلغ شارژ بستگی به مقدار مورد نظر شما دارد. سایت ارزی پی یکی از بهترین سایت های خدمات بین المللی می باشد که تمام نیازهای کاربران را در زمینه شارژ ویزا کارت صرافی برطرف می کند.

 

ویزاکارت های کانادا با چه ارزی شارژ می‌شوند؟ دلار پیش فرض این کارت ها دلار کانادا می‌باشد. اما شما می‌توانید با هر ارز دلخواه از این کارت خرید کنید.

کارمزد بابت هر بار شارژ چند دلار است؟ برای هر بار شارژ، مبلغ 30 دلار به عنوان کارمزد از شما کسر میگردد.

برای شارژ کارت چه اطلاعاتی لازم است در اختیار ما قرار دهید؟ برای شارژ کارت، شما باید شماره کارت و نام دارنده کارت را در این صفحه وارد کنید.

چند دلار در هر پارت می‌توان شارژ کرد؟ در هر پارت امکان شارژ 2000 دلار کانادا وجود دارد. برای تعداد بالاتر، مجددا از شما کارمزد کسر خواهد شد.


نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، شارژ ویزاکارت کانادا را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. مبلغ مندرج را به وسیله‌ی کارت های شتاب خود (کارتی که توسط ادمین تلگرام تایید شده است) پرداخت نمایید.
  8. شارژ ویزاکارت شما در اسرع وقت انجام خواهد شد.