خرید و فروش ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال (یا رمزارزها) دارایی های دیجیتالی هستند که با استفاده از ساختارهای رمزنگاری قوی بستری امن برای تراکنشات مالی را فراهم کرده اند. رمزارز ها برپایۀ سیستم های غیرمتمرکزی فعالیت می کنند که دقیقا مخالف با ساختارهای متمرکزِ نظام پولیِ امروزی است. ارزی پی با سابقه خرید و فروش ارزهای دیجیتال بستری امن را فراهم کرده تا شما عزیزان بتوانید خرید و فروش خود را در این سایت به راحتی و با امنیت بالا انجام دهید. در حال حاضر بیت کوین، اتریوم، ریپل و ونرو برای فروش در سایت ارزی پی موجود می باشد.

درخواست خرید و فروش ارز دیجیتال
توضیحات

بیت کوین
در سال 2009 فردی با نام مستعار ساتوشی ناکوماتو “بیت کوین” را معرفی کرد. بیت کوین که اکنون پادشاه ارزهای دیجیتال نامیده می شود تحولی عظیم در قرن اخیر به شمار می رود. بیت کوین به سایر ارزهای دیجیتال جهت میدهد و ارزش سایر ارزهای دیجیتال بسیار تحت تاثیر بیت کوین است. علی رغم این که ارزهای دیجیتالِ پس از بیت کوین(یا ارزهای جایگزین = altcoin) هر کدام برای بهبود برخی از ویژگی های بیت کوین به وجود آماده اند، اما نقدینگی، پذیرش و ارزش بیت کوین از سایر ارزهای دیجیتال بیشتر است و به همین واسطه از محبوبیت بالاتری برخوردار است.

اتریوم
اتریوم که در سال 2015 توسط ویتالیک بوترین ایجاد شد، امکان ساخت و اجرای قراردادهای هوشمند و بستری برای ایجاد نرم-افزارهای غیر متمرکز را ایجاد کرد. بر طبق گفته های‌ی سازندگان اتریوم، این ارز را می‌توان برای رمزگذاری، غیرمتمرکزسازی، ایمن‌سازی و مبادله‌ی تقریبا همه‌چیز استفاده کرد. بازار اتریوم پس از بیت کوین بیشترین ارزش را دارا می باشد.

ریپل
ریپل یک شبکه‌ی پرداخت آنی جهانی است که امکان پرداخت‌های بین‌المللی فوری، قطعی و کم‌هزینه‌ را فراهم می‌آورد. ریپل گزینه¬ای سریع تر، امن تر ، شفاف تر و ارزان تر برای بانک هاست. ریپل از این نظر که برای ایجاد نیازی به استخراج ندارد با بیت¬کوین و سایر ارزها متفاوت است. این ویژگی ریپل باعث می شود تا هزینه های استخراج حذف شوند و سرعت تراکنش ها بالاتر باشد. این ارز در سال 2012 وارد بازار شد و اکنون ارزش بازاری بالایی را به خود اختصاص داده است.

مونرو
مونرو ارزی با هزینۀ تراکنش های بسیار پایین، سرعت بالا، غیر قابل ردیابی و بسیار ایمن است. این ارز با تکنیکی به نام امضاهای حلقوی حریم شخصی و امنیت بالایی را برای کاربرانش فراهم کرده است. این ارز متن باز در سال 2014 ایجاد شد و بسیار مبتنی بر کمک های جامعه است.

آیندۀ ارز های دیجیتال؟
پیش بینی های متفاوتی در رابطه با آیندۀ ارزهای دیجیتال مطرح شده است. از سقوط ارزش بیت کوین به 100 دلار تا صعود ارزش آن به یک میلیون دلار . حال آن که هیچ کس نمی تواند بگوید چه خواهد شد. اما فارغ از این پیش بینی ها، این که آیندۀ نظام مالی دنیا مبتنی بر ارزهای دیجیتال خواهد بود کتمان ناپذیر است چرا که امنیت، سرعت و سهولتی که ارزهای دیجیتال فراهم می کنند، نیازی است که کاملا در نظام مالی امروزی حس می شود.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال
ارزی پی با پشتوانۀ اعتبار خود، بستر امنی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید در کمترین زمان و با بهترین قیمت، در زمینۀ خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام نمایید.


سوال در مورد ارز دیجیتال؟

پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ پاسخ

نحوه ثبت سفارش

1- مرحله ی اول کار ثبت نام در سایت ما (arzipay.com ) می باشد.(در صورتی که از قبل در سایت ثبت نام کرده اید وارد پرتال کاربری خود شوید)
2- اکنون نوبت به احراز هویت می رسد. بدین منظور لازم است تا عکس سلفی ای از خود در حالی که کارت ملی و کارت بانکی با نام خودتان را در دست دارید(مطابق تصویر زیر) تهیه نمایید. پس از آن که عکس را در سایت آپلود نمایید،همکاران ما در اسرع وقت هویت شما را بررسی می نمایند. پس از تایید هویت، شما می توانید با کارت بانکی ای که در سایت ثبت شده است اقدام به انجام مبادلات ارز دیجیتال کنید.
3-در پرتال کاربری , خرید ارز دیجیتال را انتخاب نمایید. حال ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
4- شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی پی را به دقت مطالعه نمایید.
5- اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.(مقدار ارزدرخواستی + آدرس کیف پول)
– در صورتی که کیف پولی برای ارز مد نظر ندارید، راهنمایی های لازم برای ساخت کیف پول در اختیار شما قرار می گیرد.

6-چنانچه پیرامون خرید شما توضیحاتی وجود دارد که ما برای پرداخت به آن نیازمندیم در بخش توضیحات ذکر کنید.
7- تیک گزینه ی قوانین ارزی پی را با دقت خواندم و قبول دارم را می زنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
9- مبلغ مندرج را جهت پرداخت به وسیله ی کارت های شتاب خود پرداخت نمایید.
10- خرید شما در اسرع وقت انجام می گیرد و همکاران ما در ارزی پی اتمام کار را به اطلاع شما می رسانند.
11- در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com ) مراجعه نموده و با انتخاب گزینه ی تماس با ما و نوشتن پیام خود در فرم انتقادات و پیشنهادات سطح رضایت خود از خدمت انجام شده را با ما در میان بگذارید.