اکانت ایکس باکس

ایکس باکس یک نام تجاری بازی ویدئویی است که توسط مایکروسافت در سال 2001 ایجاد شد. ایکس باکس نشان دهنده یک سری از کنسول های بازی ویدئویی است که توسط مایکروسافت ساخته شده و دارای سه کنسول نسل ششم، هفتم و هشتم می باشد. شما می توانید با استفاده از سایت ارزی پی از ایکس باکس بازی بخرید. در ادامه مطلب بیشتر راجع به ایکس باکس و انواع آن توضیح خواهیم داد.

درخواست اکانت ایکس باکس
توضیحات

امروزه صنعت گیمینگ از محبوبیت بالایی برخوردار است و گیمر ها بسیار به دنبال هزینه برای آن هستند. ایکس باکس یک کنسول قوی و در زمینه اجرای بازی های ویدئویی است که مایکروسافت در سال 2001 آن را روانه بازار کرد. قیمت بازی های مختلف در سایت ایکس باکس متغیر است. کاربر می تواند در سایت ایکس باکس گیفت کارت خریداری کند. گیفت کارد ها از 1 تا 100 دلار هستند.

انواع حساب های ایکس باکس:

  1. Xbox Live Gold: با این حساب می توانید به سرعت، با استفاده از باشگاه ها و گروه ها افرادی را که دوست دارید با آن ها بازی کنید.2 تا 4 بازی رایگان در ماه دریافت کنید و 50 تا 75 درصد تخفیف از Xbox One دریافت کنید. (برای خرید بازی نیازی به خرید حساب لایو گلد نیست. کاربر در صورت نیاز می تواند این حساب را توسط ثبت اسم بازی در سایت ارزی 24 خریداری نماید)
  • قیمت اکانت ماهانه: 9.99$
  • قیمت اکانت سه ماهه: 24.99$
  • قیمت اکانت شش ماهه: 39.99$
  • قیمت اکانت یک ساله: 59.99$

 

  1. Xbox Game Pass: این نسخه از حساب ایکس باکس دسترسی کاربران را به یک کاتالوگی از بازی ها از یک طیف وسیعی از ناشران برای یک قیمت اشتراک ماهانه را فراهم می کند.قیمت سه ماه اول کاربر برای عضویت در این نوع حساب فقط 1$ است. (برای خرید بازی نیازی به خرید حساب Game Pass نیست. کاربر در صورت نیاز می تواند این حساب را توسط ثبت اسم بازی در سایت ارزی24 خریداری نماید)
  • قیمت یک ماهه Xbox Game Pass: 9.99$
  • قیمت سه ماهه Xbox Game Pass: 29.97$

چند ویژگی Xbox One X:

  1. کیفیت 4k
  2. صدای بسیار با کیفیت و فراگیر
  3. کیفیت تصویر HDR
  4. قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 4k

قیمت یک ایکس باکس چقدر است؟

ایکس باکس جدید Xbox One X که قدرتمندترین کنسول در بین همه ی کنسول هاست، قیمتی معادل 500$ دارد که دارای حافظه یک ترابایت می باشد.

بهترین نوع ایکس باکس چیست؟

بهترین نوع ایکس باکس اس (Xbox One S) می باشد. بسیار فشرده تر از ایکس باکس 360 (Xbox 360) است و همراه با پخش کننده بلوری اولترا اچ‌ دی است. قیمت آن حدود 249.99 پوند (390$) می باشد.

چند نوع ایکس باکس وجود دارد؟

در حال حاضر سه نوع ایکس باکس وجود دارد که هر کدام با یکدیگر تفاوت دارند: 1. Xbox One 2. Xbox One S 3. Xbox One X

تفاوت Xbox One و Xbox One S چیست؟

مهم ترین تفاوت این دو ایکس باکس، بدنه آن ها می باشد. تفاوت چشمگیر این دو ایکس باکس این است که Xbox One S حدود 40 درصد از Xbox One کوچک تر است.

نحوه ثبت سفارش

1- مرحله اول کار ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. (در صورتی که از قبل در سایت ثبت نام کرده اید، وارد پرتال کاربری خود شوید)
2- در پرتال کاربری، ثبت سفارش ایکس باکس را انتخاب کنید.
3- شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی پی را به دقت مطالعه نمایید.
4- اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.
5- مقدار ارز مورد نظر خود را با توجه به قیمت بازی انتخاب کنید.
6- تیک گزینه قوانین ارزی24 را با دقت خواندم و قبول دارم را می زنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
7- مبلغ درج شده در صفحه را جهت شارژ و یا خرید حساب ایکس باکس به وسیله کارت های شتاب خود پرداخت نمایید.
8- پس از گذشت 1 تا 3 روز کاری حساب ایکس باکس شما افتتاح میشود.
9- در صورت دلخواه، پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با انتخاب گزینه تماس با ما و نوشتن پیام خود در فرم انتقادات و پیشنهادات سطح رضایت خود از خدمت انجام شده را با ما در میان بگذارید.