اکانت پلی استیشن

پلی استیشن یکی از کنسول های بازی می باشد که کاربران می توانند با تهیه بازی از فروشگاه ها و یا فروشگاه خود دستگاه برای آن بازی تهیه کنند. پلی استیشن در سال 1994 در کشور ژاپن افتتاح شد. در ادامه توضیحات، بیشتر راجع به پلی استیشن و انواع آن توضیح خواهیم داد. شما می توانید با استفاده از سایت ارزی پی، حساب پلی استیشن خود را سفارش دهید.

درخواست اکانت پلی استیشن
توضیحات

امروزه صنعت گیمینگ از محبوبیت بالایی برخوردار است و گیمر ها بسیار به دنبال هزینه برای آن هستند. پلی استیشن 4 (PS4) یک کنسول بازی ویدئویی از نسل هشتم است. PS4 برای اولین بار در سال 2013 در نیویورک معرفی شد. در این معرفی از قابلیت جدید پلی استیشن یعنی از دسته دوال شاک 4 رونمایی شد. شما می توانید از خدماتی مثل Ustream Twitch و Youtube Gamingدر پلی استیشن خود استفاده کنید. پلی استیشن 4 در دو نوع قابل خرید می باشد:

  1. پلی استیشن 4 اسلیم: همان طور که از اسمش معلوم است، اینو نوع پلی استیشن لاغر و باریک است. در سپتامبر 2016 رونمایی شد. دارای دو پورت یو‌اس‌بی در جلو می باشد. ظرفیت 500 گیگی این دستگاه اجازه می دهد تا گیمر بازی های زیادی بر روی آن نصب کند.
  2. پلی استیشن 4 پرو: این نوع پلی استیشن کیفیت تصویر بهتری نسبت به نسخه اسلیم دارد. (4k)

بازیهای بهبود یافته برای این کنسول تحت عنوان PS4 Pro Enhanced می باشد و ممکن است که این بازی ها را بتوان با کیفیت بهتر و با استفاده از پشتیانی HDR اجرا نمود.

کارت های دیجیتالی فروشگاه پلی استیشن: یک کارت دیجیتال بخرید و به دوستان خود هدیه دهید. می توان این کارت را در قیمت های10، 20، 60، 75، 50 و 100 دلار خریداری کرد و به دوستان خود هدیه داد.

کارت های دیجیتالی پلی استیشن پلاس: در قسمت بالا راجع به اکانت پلی استیشن پلاس توضیح داده شد. شما می توانید برای دریافت یک کد عضویت پلی استیشن پلاس، یک کارت عضویت خریداری کنید و به دوست خود هدیه دهید.

یک ماهه: 9.99$

سه ماهه: 24.88$

یک ساله: 59.99$


پلی استیشن پلاس چیست؟

پلی استیشن پلاس یک سرویس آنلاین است که بازی های رایگان و تخفیف برای خرید بازی ارائه می دهد. گیمر برای این که بتواند به طور آنلاین با کنسول خود بازی کند باید حساب پلی استیشن آنلاین خریداری کند.

اکانت پلی استیشن پلاس چیست؟

1. کاربر می تواند با چند نفر به طور آنلاین بازی کند. 2. می توانید بازی های رایگانی که سونی قبل از شروع هر ماه در فروشگاه خود آپلود می کند را دانلود کنید. 3. از تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه سونی بهره‌مند شوید. 4. امکان دانلود خودکار بروزرسانی های بازی ها و کنسول برای کاربر فراهم می شود. 5. خرید فیلم های سینمایی با تخفیف های ویژه و ... .

انواع اشتراک اکانت پلی استیشن پلاس؟

اشتراک این اکانت به صورت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله می باشند.

نحوه ثبت سفارش

1- مرحله اول کار ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. (در صورتی که از قبل در سایت ثبت نام کرده اید، وارد پرتال کاربری خود شوید)
2- در پرتال کاربری، افتتاح حساب پلی استیشن را انتخاب کنید.
3- شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی پی را به دقت مطالعه نمایید.
4- اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.
5- مقدار ارز مورد نظر خود را با توجه به خرید ماهانه یا سالانه انتخاب کنید.
6- تیک گزینه قوانین ارزی پی را با دقت خواندم و قبول دارم را می زنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
7- مبلغ درج شده در صفحه را جهت شارژ و یا افتتاح حساب پلی استیشن به وسیله کارت های شتاب خود پرداخت نمایید.
8- پس از گذشت 1 تا 3 روز کاری حساب پرمیوم اسپاتیفای شما افتتاح میشود.
9- در صورت دلخواه، پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با انتخاب گزینه تماس با ما و نوشتن پیام خود در فرم انتقادات و پیشنهادات سطح رضایت خود از خدمت انجام شده را با ما در میان بگذارید.