شارژ مستر کارت

اگر قبلا از سایت ما مسترکارت خریداری کرده‌اید و قصد شارژ کارت را دارید، باید از طریق این صفحه نسبت به شارز کارت خود اقدام کنید. تنها مسترکارت هایی قابل شارژ هستند که از سایت ما خریداری شده باشند. شما از طریق این صفحه می‌توانید سفارش شارژ مسترکارت خود را انجام دهید.

درخواست شارژ مستر کارت
توضیحات

شارژ مستر کارت

شارژ مستر کارت در ایران؛ بهترین کارت اعتباری بین المللی

مستر کارت، یک نوع کارت بانکی که در داخل کشور صادر میشود اما با امکان پرداخت بین المللی. بهتر است بدانید که Mastercard هم مانند سایر کارت هایی که شما از بانک های داخل کشور دریافت می کنید انواع مختلفی دارد که در سایت ارزی پی بسیاری از آنها ارائه شده است. ما در این قسمت می خواهیم اطلاعاتی را در زمینه نحوه شارژ مستر کارت در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید به راحتی بتوانید نسبت به شارژ مستر کارت فیزیکی خود در سایت ارزی پی اقدام کنید.

خرید مستر کارت قابل شارژ؛ شارژ حساب مستر کارت

مسترکارت قابل شارژ، یکی دیگر از بهترین خدماتی است که برای مشتریان در ارزی پی ارائه میشود. اینگونه کارت ها به علت هزینه صدور بالاتر جهت مصارف خاص تر تهیه میشود. به طور مثال اگر شما در سال به مسافرت های زیادی می روید و یا تمایل دارید در سفر خود پول نقد کمتری را همراه داشته باشید و یا اگر بخواهید از دستگاه های خودپرداز امکان برداشت وجه نقد را داشته باشید می توانید مستر کارت مجازی خود را در سایت ارزی پی با قیمت مناسب تر سفارش دهید و در سراسر دنیا از آن استفاده کنید.

ارز مبنای اکثر کارت های صادر شده توسط ارزی پی، دلار آمریکا می باشد. یعنی شما به هنگام خرید مسترکارت و شارژ آن را به دلار آمریکا انجام می دهید؛ اما می تونید از آن برای پرداخت های ارزی مختلف استفاده کنید. برای نمونه اگر شما قصد پرداخت مبلغی را به دلار استرالیا دارید، مبلغ مورد نظر تبدیل شده و از کارت شما کسر میشود.

شارژ مستر کارت

شارژ مستر کارت مسافرتی؛ مستر کارت مسافرتی قابل شارژ

ویژگی اصلی مسترکارت های مسافرتی ezTravel و SafePay قابلیت شارژ مجدد آنها است. این کارت ها که به دفعات قابلیت شارژ دارند و برای پرداخت های آنلاین ارزی، خریدهای فروشگاهی از دستگاه (P.O.S) و برداشت وجه از خودپردازهای خارج از کشور استفاده میشوند. شما می توانید با انتخاب مبلغ دلاری مورد نظرتان و پرداحت هزینه شارژ مسترکارت قابل شارژ از طریق کارت های شتابی، مبلغ دلاری به صورت مستقیم بر روی کارت قرار می گیرد. برای این کار تنها لازم است که ایمیل و شماره 9 رقمی روی کارت خود را وارد کنید. شما می توانید افزایش موجودی مستر کارت خود از طریق سایت ارزی پی اقدام کنید.

خرید مستر کارت فیزیکی قابل شارژ

جهت شارژ سریع مسترکارت خود به مقدار دلخواه می توانید پس از خرید مسترکارت مجازی با پر کردن فرم زیر نسبت به شارژ کارت های فیزیکی خود اقدام کنید. شما می توانید پس از افزایش موجودی کارت خود بسیاری از خریدهای مجازی و بین المللی خود را به راحتی انجام دهید و هزینه خریدهای خود را به سادگی پرداخت کنید.

شما می توانید با استفاده از پلن های مختلفی که در ارزی پی ارائه شده است مقدار موجودی کارت خود را افزایش دهید. برای شارژ مستر کارت باید توکن 9 رقمی روی کارت خود را به همراه آدرس ایمیل و پرداخت مقدار موجودی دلار مورد نیاز را در سایت ثبت کنید تا کارتتان شارژ شود.

شارژ مستر کارت

شارژ مسترکارت تراول؛ شارژ مستر کارت ez travel

بهترین مزیت مسترکارت های قابل شارژ ez travel قابل شارژ بودن آن می باشد. شما با استفاده از این کارت ها می توانید از ATM های سراسر دنیا پول برداشت کنید و یا اینکه از دستگاه  های پایانه فروشگاهی خرید خود را انجام دهید. این کارت را می توان به دفعات مختلف شارژ کرد. این فرصت در اختیار شما قرار داده شده است تا مبلغ شارژ مورد نظر خود را انتخاب کنید و با استفاده از کارت های عضو شتاب به صورت آنلاین وجه شارژ را پرداخت کنید. البته در نظر داشته باشید که با شارژ حساب مستر کارت خود در این سایت می توانید سرعت انجام این فرآیند را بالا ببرید و این کار را با اطمینان بیشتری انجام دهید.

هزینه شارژ مستر کارت؛ کارمزد شارژ Mastercard

همانطور که می دانید کارت های پیش پرداخت شده زیادی امروزه وجود دارند که با در دست داشتن آنها می توانید از خدمت الکترونیکی و آنلاین بسیاری بهره مند شوید. مسترکارت هایی از جمله مسترکارت تراول از جمله کارت های پیش پرداخت شده ای هستند که برای شما راحتی در سفر را به ارمغان می آورند. انواع مستر کارت های تراول را می توانید به صورت آنلاین از ارزی پی سفارش دهید و حتی به صورت فیزیکی در سفرهای خارجی از آنها استفاده کنید.

ممکن است بخواهید اقدام به شارژ مستر کارت تراول خود کنید. فرآیند شارژ کردن حساب مستر کارت تراول در سایت به سادگی انجام می پدیرد. به این صورت که شما می توانید به هر میزان که می خواهید شارژ کردن اکانت مستر کارت خود را انجام دهید؛ برای اینکار تنها لازم است درخواست خود را برای همکاران سایت ارزی ارسال کنید و سپس معادل ریالی آن را واریز کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم اگر مایل به شارژ مسترکارت مجازی خود هستید، در ارزی پی به ساده ترین روش این کار را انجام دهید تنها کافی بر روی لینکی که در این صفحه قرار داده شده است کلیک کنید تا به هر میزان که بخواهید افزایش موجودی حساب خود را انجام دهید.

شارژ مستر کارت

ارزی پی؛ بهترین سایت برای افزایش موجودی حساب مستر کارت

با داشتن مستر کارت می توانید تراکنش های بین المللی خود را از جمله انتقال وجه به خارج کشور، خرید از فروشگاه های اینترنتی، پرداخت هزینه های مربوط به ثبت نام در دوره های آموزشی مختلف و یا دریافت دستمزد انجام کار برای افراد خارج از کشور را انجام دهید. استفاده مستر کارت مجازی بسیار ساده مس باشد و در کمال راحتی می تواند بسیاری از تبادلات مالی خود را با کشورهای خارجی انجام دهید.

صدور، خرید و یا شارژ حساب مسترکارت فیزیکی شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با کارمزد بسیار پایین در سایت ارزی پی پردازش میشود. مهم ترین مزیت ارزی پی در رابطه با شارژ کردن اکانت مسترکارت این است که هزینه شارژ مستر کارت در این سایت به نسبت بسیاری از سایت ها و مراکز خدمات بین المللی مناسب می باشد و افراد می توانند با هر توان مالی اکانت خود را به میزان دلخواه شارژ کنند.

سوالات متداولث

مسترکارت های کانادا با چه ارزی شارژ می‌شوند؟ دلار پیش فرض این کارت ها دلار کانادا می‌باشد. اما شما می‌توانید با هر ارز دلخواه از این کارت خرید کنید.

کارمزد بابت هر بار شارژ چند دلار است؟ برای هر بار شارژ، مبلغ 30 دلار به عنوان کارمزد از شما کسر میگردد.

برای شارژ مستر کارت چه اطلاعاتی لازم است در اختیار ما قرار دهید؟ برای شارژ کارت، شما باید شماره کارت و نام دارنده کارت را در این صفحه وارد کنید.

چند دلار در هر پارت می‌توان شارژ کرد؟ در هر پارت امکان شارژ 2000 دلار کانادا وجود دارد. برای تعداد بالاتر، مجددا از شما کارمزد کسر خواهد شد.

کارمزد هر بار شارژ بابت پرداخت آنلاین چقدر است؟ 10 دلار بابت پرداخت آنلاین از شما کسر خواهد شد.


نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، شارژ مسترکارت کانادا را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. مبلغ مندرج را به وسیله‌ی کارت های شتاب خود (کارتی که توسط ادمین تلگرام تایید شده است) پرداخت نمایید.
  8. شارژ مسترکارت شما در اسرع وقت انجام خواهد شد.
  9. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.