خرید ووچر پرفکت مانی (فروش فوری ووچر پرفکت مانی آنی!✔️)

ووچر پرفکت مانی شامل یک کد ووچر (10 رقمی) و یک کد فعالسازی (16 رقمی) می‌باشد که می‌توانید از سایت ارزی‌پی خریداری کنید. بعد از خرید ووچر پرفکت مانی از سایت ما، در صورت تایید احراز هویت توسط پشتیبانی تلگرام، این کد خدمت شما ارسال خواهد شد. کابران می‌توانند از طریق کد ووچر به افزایش موجودی خود در بروکر ها، خرید پلن از سایر سایت ها و ... استفاده کنند.

درخواست ووچر پرفکت مانی
توضیحات

خرید ووچر پرفکت مانی : ووچر در واقع یک سیستم پرداخت بین المللی است که به صورت یک تراکنش مالی انجام می شود. برای درک شما کمی ساده تر آن را توضیح می دهم. تصور کنید برای شارژ کردن یک سیم کارت اعتباری دو راه دارید؛ راه اول اینکه یک حساب جداگانه برای آن باز کنید و هر بار سیم کار خود را از طریق این حساب پرداخت کنید یا اینکه هر بار شارژ پولی سیم کارت شما تمام شد، یک شارژ برای آن بخرید و کد یک بار مصرف شارژ را استفاده کرده و سیم کارت خود را شارژ کنید.

این تفاوت باز کردن یک حساب و خرید ووچر پرفکت مانی است. ووچر پرفکت مانی در اصل ارسال یک حواله برای شخصی است که به صورت یک کد یک بار مصرف انجام می شود. در واقع ووچر پرفکت مانی، روشی است که شما تراکنش های مالی خود را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه و کارمزد، انجام دهید. ووچر پرفکت مانی را باید مثل یک کارت شارژ تهیه کنید و تفاوتش آن این است که ووچر، فیزیکی نیست. ووچر فقط یک کد است که باید در انتقال ارز خود از آن استفاده کنید تا انتقال ارز یا پراخت اینترنتی شما انجام شود و کار خود را به سادگی جلو ببرید.

روی هر ووچر پرفکت مانی، یک شماره 10 رقمی، یک شماره 16 رقمی و مقدار و تاریخ ایجاد وجود دارد و ثبت شده است. برای خرید کردن یا انتقال ارز از طریق ووچر، شما فقط باید شماره 10 رقمی و کد فعالسازی 16 رقمی را داشته باشید تا بتوانید عملیات را به راحتی انجام دهید.

ضمناً شما می توانید برای خرید و فروش پرفکت مانی به سایت خدمات پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی مراجعه کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی

 

ووچر الکترونیکی پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی سیستمی برای انتقال ارز در سراسر جهان و انجام پرداخت های آنلاین است. یکی از خدمات ارائه شده توسط این شرکت ووچرپرفکت مانی است. سهولت استفاده و سرعت در انجام تراکنش با ووچر، آن را به یکی از محبوب ترین خدمات پرفکت مانی تبدیل کرده است. به طور کلی ووچر پرفکت مانی را می توان به عنوان یک کارت شارژ یا یک کارت هدیه در نظر گرفت، با این تفاوت که فیزیکی نیست.

به سادگی می توانید با وارد کردن شماره و کد ووچر، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از سایت های خارجی خریداری کنید. همچنین امکان شارژ حساب پرفکت مانی با ووچروجود دارد. برای استفاده از ووچر برای خرید آنلاین نیازی به داشتن حساب کاربری در سایت پرفکت مانی ندارید. به عبارت دیگر می توانید به سادگی از سایت های معتبر صرافی ووچر دریافت کرده و کدهای خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود را وارد کنید.

هر ووچر پرفکت مانی دارای یک شماره 10 رقمی، یک کد فعال سازی 16 رقمی و مقدار و تاریخ ایجاد است. برای خرید از طریق ووچر کافیست یک عدد 10 رقمی و یک کد فعال سازی 16 رقمی داشته باشید.

نحوه شارژ و خرید ووچر پرفکت مانی

  1. ابتدا وارد صفحه اصلی شوید سپس از بین گزینه های مرحله اول Perfect Money و Perfect Money E-Voucher را انتخاب کنید. مبلغ مورد نظر برای مبادله را وارد کنید. پس از آن، خواهید دید که چقدر دلار در ووچر الکترونیکی شما خواهد بود.
  2. Exchange را فشار دهید و به مرحله بعدی می روید که آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد می کنید (اختیاری است).
  3. یک بار دیگر بر روی دکمه “تبادل” کلیک کنید و به مرحله بعدی می روید که در آنجا سفارش خود را بررسی می کنید.
  4. کپچا را کامل کنید و روی Exchange کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید که در آنجا شناسه ردیابی دریافت می کنید. دکمه «پرداخت سفارش» را فشار دهید تا به درگاه پرفکت مانی بروید و پرداخت را به حساب پرفکت مانی ما انجام دهید. پس از انتقال پرفکت مانی خود به HiExchange، سفارش شما بسیار سریع پردازش می شود.
  5. با انجام تمام مراحل بالا، تیم حرفه ای ما ووچر الکترونیکی شما را ایجاد می کند و جزئیات را از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند.
  6. در نظر داشته باشید، پس از تکمیل سفارش، با استفاده از شناسه مسیر، می‌توانید اطلاعات ووچرالکترونیکی خود را در قسمت توضیحات مدیریت مشاهده کنید.

علاوه بر امکان خرید و فروش ووچر پرفکت مانی، هر کاربر پرفکت مانی می تواند در حساب کاربری خود، به میزان دلخواه ووچر بسازد یا ووچر های خریداری شده را در آن وارد کند و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کند. پس اگر شما یک حساب پرفکت مانی دارید و قصد دارید که یک یا چند ووچر برای خود بسازید و از آنها استفاده کنید می توانید به سایت پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی مراجعه کنید. نقطه برتر این ووچر ها نیز نسبت به سیستم سنتی این است که زمان بسیار کوتاه تری برای فعال سازی نیاز دارد و همچنین در این نوع نقد کردن ووچر نیز بسیار راحت تر است.

ووچر پرفکت مانی
کد ووچر پرفکت مانی از چه چیزی تشکیل شده است؟

ووچر پرفکت مانی شامل چک الکترونیکی است که می تواند به خوبی برای انتقال و برداشت وجه با یک کلیک استفاده شود. این شامل عناصر زیر است:

  1. کد دیجیتال: کد منحصر به فرد 16 رقمی.
  2. کد فعال سازی: 10 رقمی کد منحصر به فرد.
  3. مبلغ اعتبار: به عنوان مثال، 1000 USD.
  4. تاریخ ایجاد: به عنوان مثال، 17: 56 30.08.2019.

صرافی خرید ووچر پرفکت مانی ارزان

ارزی پی مفتخر است که به عنوان یکی از برترین صرافی های فروش ووچر پرفکت مانی به شما کاربران عزیز خدمات رسانی میکند، شما میتوانید با خرید ووچر از صرافی برتر خرید ووچر به آسودگی پرداخت های بین المللی خود را به انجام برسانید. در ادامه این بخش از مقاله در فیلم زیر درمورد برداشت از حساب ووچر پرفکت مانی آنلاین میتوانید آموزش ببینید:

اگر هم شما اکانت یا حساب پرفکت مانی ندارید و قصد هم ندارید که یک حساب ساخته و به مراکز فروش پرفکت مانی مراجعه کنید، می توانید ووچر پرفکت مانی را از وب سایت ارزی پی بخرید و ووچر را به طور کامل در دسترس داشته باشید و از آن به راحتی استفاده کنید و خرید اینترنتی خود از سایت های خارجی را انجام دهید یا مقدار مورد نظر خود را برای شخصی حواله کنید. ارزی پی از بهترین ارائه دهنده های خدمات فروش ووچر پرفکت مانی می باشد.

ووچر های پرفکت مانی، یکی از ویژگی های خیلی مهم کیف پول مجازی Perfect Money می باشد. ووچر های Perfect Money، نوعی کارت شارژ هستند که شما می توانید با استفاده از برای یک بار، خرید یا انتقال ارزی که میخواهید را انجام دهید. درواقع وچر پرفکت مانی مثل یک کارت شارژ سیم کارت است که شما با استفاده از کد آن می توانید، یک بار از خدمت آن استفاده کنید.

هر کسی که یک حساب در Perfect Money داشته باشد می تواند تا هر چقدر که بخواهد و نیاز داشته باشد، ووچر برای خود بسازد و از آنها در جاهای مختلف استفاده کند. اما افرادی که حساب پرفکت مانی ندارند هم می توانند خرید فوری ووچر پرفکت مانی را در وب سایت ارزی پی انجام دهند و با ثبت نام، برای خود ووچر Perfect Money بخرند.

یکی از خدماتی که شما می توانید در سایت ارزی پی دریافت کنید، خرید ووچر پرفکت مانی است. شما می توانید در ابتدا یا انتهای این صفحه، با لینک خاصی که برای شما در نظر گرفته شده، وارد بخشی شوید و برای خود ووچر پرفکت مانی بخرید و از قیمت ووچر مطلع شوید. در نظر می گیریم که شما یک فردی هستید که اصلا به کیف پول مجازی احتیاج ندارید اما شخصی به واسطه یک ووچر Perfect Money، پولی را برای شما ارسال کرده است و شما نمی دانید که باید این ووچر پرفکت مانی چکار کنید. شما باید در این شرایط، پرفکت مانی خود را بفروشید و آن را به پول ریال ایران تبدیل کنید و از کسی تحویل بگیرید.

خرید ووچر

کاربرد های خرید ووچر پرفکت مانی آنلاین

خرید اینترنتی از سایت های معتبر خارجی یا انتقال ارز و پول برای افراد در خارج کشور، از کار هایی است که بسیاری از ما ممکن است روزی به آن نیاز پیدا کنیم و باید این کار را طوری انجام دهیم. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که یک کیف پول دیجیتال برای خود تهیه کنند اما بسیاری از افراد نیز علاقه ندارند که یک کیف پول دیجیتال داشته باشند یا حتی به آن نیازی ندارند و فقط نیاز دارند برای یک بار این انتقال را انجام دهند.

تعریف پرفکت مانی به نقل از ویکی پدیا:

پرفکت مانی (به انگلیسی: Perfect Money) یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت است که در سال ۲۰۰۷ ایجاد شده‌است. این سیستم از نظر حقوقی متعلق به Perfect Money Finance Corp. ثبت شده در پاناما، دفتر مرکزی و خدمات عملیاتی آن در زوریخ می‌باشد. همچنین دارای چندین دفتر در مناطق مختلف جهان از جمله در هنگ کنگ و جزایر ویرجین بریتانیا می‌باشد. با بیش از ۱۲سال کار در بازار جهانی سیستم‌های پرداخت، حضور خود را در مناطق مختلف بطور چشمگیری گسترش داده و در حال حاضر در ۱۱ کشور ایران، اوکراین، نیجریه، روسیه، پاکستان، بنگلادش، ساحل عاج، قزاقستان، اندونزی، ویتنام، هند فعالیت دارد.

ووچر پرفکت مانی خرید ارزان

برای دسته دوم، ووچر های مختلف مثل ووچر های پرفکت مانی، بهترین راه حل است. شما می توانید با خرید ووچر پرفکت مانی، پول برای کسی در خارج از کشور بفرستید یا خرید اینترنتی خود را به راحتی انجام دهید. در کل شما می توانید به واسطه ووچر پرفکت مانی ارزان، کار های زیر را انجام دهید. برای اطلاع از قیمت ووچر نیز می توانید به ارزی پی مراجعه کنید.

  1. ارسال پول برای هر کسی در تمام جهان
  2. پرداخت آنلاین برای خرید اینترنتی کالا یا خدمات مختلف به شکل مطمئن و امن
  3. همچنین می توانید E-Voucher را به هر ارز دیجیتالی که دوست دارید تبدیل کنید.

 

مزیت های کاربردی ووچر پرفکت مانی آنلاین
امکان انتقال وجه به صورت اینترنتی و دیجیتال
امکان انتقال وجه بدون داشتن حساب پرفکت مانی
امکان پرداخت هزینه ها و خرید اینترنتی انواع کالا و خدمات از تمام سایت های معتبر خارجی
امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به پول نقد (نقد کردن ووچر)
عدم نیاز به حمل وجه نقد در مسافرت
امنیت بالای تراکنش ها به دلیل عدم نیاز به ارائه اطلاعات حساب
پرداخت در پذیرنده های پرفکت مانی بدون کارمزد

 

مزیت خرید ووچر پرفکت مانی ارزان

خرید ووچر پرفکت مانی

در صورت داشتن حساب پرفکت مانی، باز هم ووچر های پرفکت مانی، به کار شما می آیند و می توانید به واسطه آنها برای اشخاصی که پرفکت مانی ندارند، پول بفرستید. یکی از خوبی های داشتن کارت شارژ پرفکت مانی یا به اصطلاح، یک حساب پرفکت مانی این است که می توانید تا بی نهایت، ووچر برای خود درست کنید و یا حتی در ازای گرفتن پول از افراد دیگر برای آنها ووچر پرفکت مانی بگیرید. خرید و فروش ووچر پرفکت مانی توسط مجموعه ارزی پی انجام می شود.

 

 

خرید ووچر پرفکت مانی با شارژ خودکار

 

دارندگان حساب های مختلف Perfect Money همچنین می توانند نوعی از ووچر ها را خریداری کنند و بسازند که خود به خود و در بازه های زمانی که معلوم می شود، شارژ شود. همانمقدار پولی که می خواهید از اکانت پرفکت مانی شما کسر می شود و به طور خودکار ووچر شما را شارژ می کنید. شما می توانید به این روش، کار های بسیار زیادی را انجام دهید.

برای مثال شما قرار است که نوعی قسط را بپردازید. شما می توانید با ساختن یک ووچر پرفکت مانی آنلاین با شارژ خودکار یا خرید یک ووچر PM شارژ شونده، به طور ماهانه به حساب پرفکت مانی بریزید و ووچر شما به طور خودکار شارژ می شود. شارژ خودکار ووچر پرفکت مانی نیز در شرایط این چنینی به کمک شما می آیند. شما این گونه از ووچر های پرفکت مانی را نیز می توانید از وب سایت ارزی پی خریداری کرده و از قیمت ووچر مطلع شوید.

خرید کارت شارژ پرفکت مانی آنلاین و ارزان

یکی از خدمات پر مخاطب پرفکت مانی استفاده و صدور ووچر می باشد. ووچر الکترونیکی در حقیقت مانند کارت هدیه و یا کارت شارژ است که با مبلغی مشخص ساخته میشود و کاربران می توانند با وارد کردن کدهای آن، پرداخت های خود را انجام دهند. همچنین می توانید به راحتی و بدون نیاز به ایجاد حساب پرفکت مانی، از سایت های مختلف خارجی خرید کنید و به پرداخت های اینترنتی بپردازید.

امکان انتقال پول به هر کسی در هر کجای دنیا، پرداخت آنلاین مبلغ سفارش به صورت امن و امکان نقد کردن آنی ووچرها در صرافی های تمام دنیا باعث شده است تا ووچرهای پرفکت مانی به ابزاری محبوب در میان افراد مبدل میشود.

اگر قصد خرید اینترنتی دارید اما نمی خواهید برای آن حساب پرفکت مانی درست کنید می توانید ووچر بخرید و پرداخت خود را به وسیله آن انجام دهید. ارزی پی مرکز خرید و فروش ووچر پرفکت مانی می باشد. اگر در مسافرت های بین المللی خود تمایلی به حمل پول نقد ندارید تنها کافی است با استفاده از خدمات ارزی پی پول خود را تبدیل به ووچر کنید. ووچر در بسیاری از صرافی ها در سراسر دنیا نقد میشود.

مزایای استفاده و خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

  • امکان انتقال وجه به صورت اینترنتی و دیجیتال و بدون دردسر برای افراد مختلف (امکان خرید ووچر پرفکت مانی آنلاین بدون ثبت نام)
  • امکان پرداخت هزینه ها و خرید اینترنتی انواع کالا و خدمات از تمام سایت های معتبر خارجی
  • امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به پول نقد و عدم نیاز به حمل وجه نقد در مسافرت (نقد کردن ووچر)
  • امنیت بالای تراکنش ها به دلیل عدم نیاز به ارائه اطلاعات حساب
  • پرداخت در پذیرنده های پرفکت مانی بدون کارمزد (فروش ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد)
  • اطمینان از صورت گرفتن پرداخت ها بصورت سریع و امن

 

به نقل از ویکی پدیا:

پرفکت مانی (به انگلیسی: Perfect Money) یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت است که در سال ۲۰۰۷ ایجاد شده‌است.

این سیستم از نظر حقوقی متعلق به Perfect Money Finance Corp. ثبت شده در پاناما، دفتر مرکزی و خدمات عملیاتی آن در زوریخ می‌باشد. همچنین دارای چندین دفتر در مناطق مختلف جهان از جمله در هنگ کنگ و جزایر ویرجین بریتانیا می‌باشد.

 

خرید ووچر پرفکت مانی (قیمت ووچر پرفکت مانی + شارژ سریع)

خرید ووچر پرفکت مانی (مناسب ترین قیمت ووچر)

 

اگر بخواهید از سایت های خارجی یا فروشگاهی که نیاز به ارز خارجی برای خرید دارند، محصولی را سفارش دهید باید از ارزهایی مانند پرفکت مانی استفاده کنید. پرفکت مانی این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا به راحتی و بدون هیچ دردسری بتوانید از وب سایت های خارجی محصولی را خریداری کنید.

همانطور که در قسمت های بالاتر گفته شد ووچر پرفکت مانی نوعی کارت شارژ الکترونیکی که دارای تاریخ اعتبار است و به میزان مشخصی شارژ میشود. مزیت عمده ووچر پرفکت مانی این است که هم کاربران پرفکت مانی که حساب کاربری دارند و هم کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند می توانند از این کارت های شارژ استفاده کنند و به حساب خود و دیگران پول واریز کرده و یا برداشت کنند بدون هیچ کارمزدی. این به این معناست که فروش ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام و بدون کارمزد در این سیستم صورت می گیرد.

یکی دیگر از نکات مثبت ساخت ووچر پرفکت مانی آنلاین با ارزی پی این است که شما نیاز به هیچ گونه مدارکی ندارید و فقط لازم است که مقدار ارز دیجیتالی که برای ووچر خود می خواهید، را وارد کنید و اگر توضیحاتی دارید، در کادر وارد کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید و پس از مدتی تمامی اطلاعات ووچر از قبیل کد های 10 و 16 رقمی، تاریخ ساخته شدن و غیره را نیز تحویل بگیرید و به واسطه آن به راحتی کار خود را انجام دهید.

جدول کارمزد خدمات پرفکت مانی

نوع خدمات میزان کارمزد
واریز پرفکت مانی
انتقال wire از منفی 0.5 درصد
بیت کوین صفر
تبدیل پرفکت مانی
یورو به دلار و برعکس بر اساس نرخ بازار
سود پول نگهداری شده در حساب
اضافه شده به حساب ماهانه 4 درصد (ماکزیمم 500 دلار در ماه)
انتقال داخلی در پرفکت مانی
اکانت های premium 0.5 درصد
اکانت های وریفای شده 0.5 درصد
اکانت های وریفای نشده 1.99 درصد
برداشت از حساب پرفکت مانی
انتقال wire از 2 درصد + کارمزد بانک
بیت کوین (بسیار سریع) 0.5 درصد
کارمزد های امنیتی
ارسال SMS 0.1 دلار
خدمات سالانه صفر
بازگرداندن اکانت 100 دلار

 

در این مطلب در وب سایت ارائه خدمات ارزی و دلاری ارزی پی؛ شما را با ووچر پرفکت مانی، مزایای و کاربرد های خرید ووچر پرفکت مانی، نقد کردن ووچر و… آشنا کردیم. قابل ذکر است که خرید و فروش ووچر پرفکت مانی از تلگرام در سایت ارزی پی صورت می گیرد بنابر این اطلاعات این صفحه را در خصوص این سرویس ارزی پی لطفا حتما بصورت کامل مطالعه بفرمایید. همچنین برای خرید پرفکت مانی، و اطلاع از قیمت ووچر می توانید به سایت خدمات پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی مراجعه کنید.

منبع: perfectmoney.com، egycards.com، www.buysellvouchers.com، etrot.com

سوالات متداول

  • ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی، نوعی کارت شارژ پرفکت مانی است که در اصل یک کد است و شما می توانید به واسطه آن کار های ارزی خود مثل خرید اینترنتی یا انتقال ارز را انجام دهید.

  • آیا خرید ووچر پرفکت مانی در ارزی پی امکان پذیر است؟

بله شما می توانید در همین صفحه خرید ووچر Perfect Money را به راحتی انجام دهید.

  • کارمزد ساخت یک ووچر پرفکت مانی چقدر است؟

مقدار کارمزد برای ووچر Perfect Money در ارزی پی 10.000 تومان است.

  • مقدار زمان آماده شدن ووچر پرفکت مانی چقدر است؟

ووچر های پرفکت مانی در ارزی پی به صورت آنی و لحظه ای برای شما درست می شوند و می توانید از آنها استفاده کنید.

  • آیا میتوان با اکانت پرفکت مانی، ووچر ساخت؟

بله؛ یکی از قابلیت های اکانت های پرفکت مانی این است که می توانید هر تعداد ووچر که می خواهید، درست کنید.


majid salehi در 16 تیر 1401 در 12:36 ق.ظ گفته:


ببخشید شما میتونید کدهای ووچر منو نقد کنید؟؟؟؟؟؟

پاسخ

9011564906 در 20 تیر 1401 در 2:22 ب.ظ گفته:


ما از ارزی پای خیلی راضی هستیم خسته نباشین

پاسخ

ALI در 21 تیر 1401 در 2:19 ب.ظ گفته:


ووچر رو میتونیم به ارز دیجیتال تبدیل کنیم؟؟؟؟

پاسخ

ساسان کی شمس در 30 مهر 1401 در 2:15 ب.ظ گفته:


کد وچر میخوام

پاسخ
نحوه ثبت سفارش
  1.  مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم ” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. مبلغ مندرج را به وسیله‌ی کارت های شتاب خود (کارتی که توسط ادمین تلگرام تایید شده است) پرداخت نمایید.
  8. کد ووچر در اسرع وقت از طریق تلگرام یا واتس اپ برای شما ارسال خواهد شد.
  9. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.