خرید وب مانی با بهترین قیمت

کاربران محترم سایت ارزی‌پی می‌توانند علاوه بر خرید وب مانی از این سایت، سفارش فروش آن را هم در سایت ثبت کنند. برای این کار لازم است اطلاعاتی که از شما خواسته شده را به درستی وارد نمایید: 1- میزان ارز مورد نظر جهت فروش را وارد کنید. 2- شماره کارت یا شماره شبای خود را وارد کنید. 3- در صورتی که توضیح اضافه ای درباره ی این خدمت دارید در قسمت توضیحات ذکر کنید. 4- روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید و به تلگرام پشتیبانی یک پیام ارسال کنید تا ادمین تلگرام، یک آدرس کیف پول جهت واریز در اختیار شما قرار دهد.

درخواست خرید وب مانی از شما

افتتاح حساب وب مانی الیاس

الیاس اولین نوع حسابی می باشد که بعد از افتتاح وب مانی میتوانید با آن کار کنید. محدودیت های حساب الیاس در حساب وب مانی به این صورت می باشد: • روزانه: 100 دلار • هفتگی: 300 دلار • ماهانه: 500 دلار شما می توانید از طریق این صفحه، سفارش افتتاح حساب الیاس وب مانی خود را ثبت کنید.

افتتاح حساب وب مانی الیاس

افتتاح حساب وب مانی فرمال

فرمال دومین نوع حسابی هست که بعد از الیاس میتوانید با آن کار کنید و تراکنش های خود را انجام دهید. محدودیت های حساب فرمال به این صورت می باشد: • روزانه: 3000 دلار • هفتگی: 10000 دلار • ماهانه: 15000 دلار شما می توانید از طریق این صفحه، سفارش افتتاح حساب فرمال وب مانی خود را ثبت کنید.

افتتاح حساب وب مانی فرمال

شارژ حساب وب مانی

وب مانی یک ارز الکترونیک میباشد که درگاه پرداخت آن در اکثر سایت های خارجی وجود دارد و میتوانید خریدهای اینترنتی خود را با استفاده از این ارز الکترونیک انجام دهید. کاربرد دیگر وب مانی استفاده‌ی این ارز در بروکر ها میباشد و میتوانید از طریق شارژ حساب وب مانی خود در بورس هایی مانند فارکس، آلپاری، آی سی ام بروکرز، آی سی ام کاپیتال و … سرمایه گذاری کنید و موجودی خود را در این بروکر ها افزایش دهید.

شارژ حساب وب مانی

توضیحات

امروزه خرید وب مانی به دلیل عدم وجود تحریم های اقتصادی در خرید و فروش آن بسیار مرسوم شده است. وب مانی یک سرویس پرداخت دیجیتالی است که توسط پلتفرم های تجارت آنلاین استفاده می شود. تعداد کارگزارانی که سپرده های وب مانی را می پذیرند در واقع در حال افزایش است که عمدتاً به دلیل امنیت و سرعت ارائه شده توسط سرویس انتقال است. از دیگر مزایای پلتفرم های معاملاتی که از وب مانی پشتیبانی می کنند، می توان به پذیرش اکثر ارزهای اصلی و توانایی انجام تراکنش های بزرگ با کارمزد 0.8 درصد اشاره کرد. در حال حاضر فروش و خرید وبمانی از طریق وبسایت ارزی پی به عنوان بهترین صرافی وب مانی امکان پذیر است.

خرید وب مانی؛ فروش وب مانی ارزان

خرید وب مانی از شما و فروش وب مانی با بهترین قیمت روز دلار، از بهترین خدمات ارائه شده سایت ارزی پی می باشد که شما می توانید حساب خود را به راحتی شارژ کنید. در سایت ارزی پی می توانید خرید و فروش دلار وب مانی را در کمترین زمان انجام دهید. برای استفاده از انواع حساب وب مانی یا برای افتتاح حساب وب مانی، نیازی به حساب بانکی و یا کارت اعتباری نیست، با خرید و فورش وب مانی می توانید حساب خود را به مقدار لازم شارژ کنید. خرید و فروش  WebMone، یک کیف پول آنلاین محسوب میشود. در ارزی پی می توانید از قیمت لحظه ای وب مانی مطلع شوید.

خرید وب مانی از شما

تاریخچه وب مانی

وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین و ابزاری جامع برای فعالیت های تجاری آنلاین است. در ابتدا در سال 1998 در روسیه به عنوان یک سیستم انتقال پول برای دلار آمریکا تأسیس شد و مردم شروع به خرید وب مانی کردند. از آن زمان، نزدیک به 40 میلیون نفر از سراسر جهان به این شبکه پیوسته اند.

شرکت “WebMoney Europe Ltd” در نوامبر 2015 تاسیس شد و دفاتر آن در کمبریج، انگلستان مستقر بودند. این شرکت مجوز FCA را برای بهره برداری از خدمات پول الکترونیکی خود در منطقه اقتصادی اروپا دریافت کرد. وب مانی همچنین در سال 2015 پلتفرم تأمین مالی جمعی را برای آسانی خرید وبمانی راه اندازی کرد.

وب مانی چیست؟

با انتقال وب مانی، کاربران می توانند پرداخت ها را در سراسر جهان ارسال و دریافت کنند و پول را به صورت آنلاین ذخیره کنند. برای انجام این کار، کاربر باید یک کیف پول برای پذیرش پرداخت ها و نگه داشتن ارز دیجیتال راه اندازی کند. وب مانی یکی از محبوب ترین کیف پول های الکترونیکی است که برای واریز و برداشت تراکنش ها استفاده می شود.

وب مانی ویکی پدیا:

وبمانی (webmoney)، یک سامانهٔ پرداخت الکترونیکی سریع و محیطی برای کسب و کارهای آنلاین است که امکان انجام تراکنش‌های مالی را در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می‌کند. این تراکنش‌ها بسیار امن، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند. در حال حاضر حدود ۶ میلیون کاربر در جهان از خدمت وب‌مانی استفاده می‌کنند و روز به روز امکانات و خدمات وب‌مانی و همچنین کاربران این پول الکترونیکی رو به افزایش است. مهم‌ترین ویژگی این سامانه پول الکترونیکی برخورداری از امنیت بالا است.

از کیف پول WebMoney می توان برای ذخیره، ارسال، دریافت پول و پرداخت هزینه خرید آنلاین استفاده کرد. همچنین به دلیل تحریم نبودن این پلتفرم می توانید به راحتی اقدام به خرید وب مانی کنید. این سیستم از داشتن کیف پول های متعددی پشتیبانی می کند که توسط منابع و موارد ملموس مختلف ایمن شده اند. در اینجا چند نمونه از کیف های پرکاربردتر و موفق برای خرید وبمانی آورده شده است:

نوع کیف پول معادل
WMR معادل روبل روسیه (RUR)
WMZ معادل دلار آمریکا (USD)
WME معادل یورو (EUR)
WMU معادل Hryvnias اوکراین (UAH)
WMB معادل روبل بلاروس (BYN)
WMY معادل جمع ازبک (UZS)

چرا باید از وب مانی استفاده کرد؟

شما با خرید وب ماین می توانید یک دوست خوب برای انجام بدون مشکل تمام تراکنش های آنلاین داشته باشید. زیرا امنیت و راحتی عالی را برای پرداخت و دریافت پرداخت های آنلاین ارائه می دهد. بنابراین باید به سراغ وب مانی رفته زیرا به راحتی می توانید حساب کاربری خود را بسازید و تراکنش های آنلاین را بدون مشکل انجام دهید.

خرید وب مانی با ویزا کارت؛ بهترین قیمت وبمانی

خرید  و فروش وب مانی ارزان: یکی از مزیت های بسیار مهم سایت ارزی پی استفاده از سیستم پرداخت وبمانی، استفاده از آن به عنوان یک روش پرداختب برای کسب درآمدهای بین المللی است. در صورتی که بخواهید موجودی حساب وب مانی خود را به ارزهای دیجیتال دیگری مانند ریال در کشور ایران یا دلار و یورو تبدیل کنید . شما می توانید در این سایت اقدام به فروش وب مانی و نقد کردن ووچرهای وب مانی خود کنید؛ با استفاده از این سایت می توانید این فرآیند را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد انجام دهید. اگر قصد دارید سرمایه پس انداز خود را که در کیف پول وب مانی موجود دارید و به ریال تبدیل کنید استفاده از خدمات ارزی پی برای شما بسیار دلپذیر خواهد بود.

افتتاح حساب paypal، وریفای کردن پی پال

آموزش ساخت اکانت پی پال در ایران؛ خدمات پی پال

خرید  و فروش وب مانی در ایران؛ خرید و فروش بهترین سامانه پرداخت الکترونیکی

وبمانی (webmoney) یک سیستم پرداخت آنلاین الکترونیکی می باشد که امکان انجام تراکنش های مالی را در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به ایجاد حساب بانکی و یا کارت اعتباری فراهم می کند. در خرید وب مانی انجام تراکنش ها غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی می باشد. این کمپانی هم اکنون دارای بیش از 29 میلیون کاربر در سراسر دنیا  می باشد و به تازگی این موفقیت را کسب کرده است که تمامی استاندارهای اتحادیه اروپا را برای فعالیت در این قاره بدست آورد.

همچنین در حال حاضر به علت فعالیت این موسسه بر اساس قوانین جمهوری فدرال روسیه، قوانین مربوط به تحریم کاربران ایرانی توسط این شرکت اجرا نمیشود و در نتیجه فرصت مناسب برای ایرانیان فراهم شده است تا با خرید وبمانی در بازارهای بین المللی فعالیت داشته باشند. با توجه به شرایط بسیار ویژه ای که در سایت ارزی پی در زمینه فروش وب مانی با بهترین قیمت فراهم شده است شما می توانید از تمامی خدمات در زمینه خرید و فروش وب مانی ایرانی بهره مند شوید.

خرید وب مانی از شما

خرید وب مانی با پایین ترین قیمت؛ خرید ارز دیجیتال وب‌مانی

خرید WebMoney و شارژ حساب وبمانی به صورت دلار یا یورو و یا هر ارز رایج دیگری که در کشورهای خارجی متداول است را می توانید در ارزی پی خریداری کنید. خرید انلاین وب مانی در این سایت با بیشترین سرعت و پایین ترین قیمت صورت می گیرد. برای اینکار پس از تکمیل فرم اینترنتی درخواست خرید و پرداخت میزان شارژ به ریال، شارژ اکانت وب مانی و … به صورت خودکار انجام می گیرد.

صرافی انلاین خرید و فروش WebMoney؛ پرداخت با کارت شارژ وبمانی

وبمانی یکی از معدود سرویس های مالی بین المللی است که ایرانیان را محدود نکرده است. این سیستم مالی که پایگاه اصلی آن در کشور روسیه قرار دارد؛ سال های بسیار زیادی است که در ایران طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. افتتاح حساب وب مانی کار ساده ای است و شما می توانید با استفاده از لینکی که در این صفحه قرار داده شده است؛ در WebMoney اکانت بسازید و با خرید وب مانی آن را شارژ کنید و با خیالی آسوده در فضای وب به تمام سفارشات خود را از سایت های خارجی انجام دهید.

مزایای خرید وبمانی از سایت ارزی پی

  • خدمات و پشتیبانی 24/7
  • شفافیت در قیمت خرید
  • سرعت انجام بسیار بالا
  • قیمت مناسب
  • اطمینان خوب
  • امنیت بالا

خرید وب مانی از شما

خرید با وب مانی مناسب چه کسانی است؟

شاید پرداخت در سایت های خارجی به گونه ای باشد که نیازی به ساخت اکانت وب مانی به نام خود نداشته باشید. شما می توانید بدون اینکه حساب وبمانی بسازید، درخواست های خرید و یا واریز به حساب وب مانی دیگران در ارزی پی انجام دهید. ارزی پی با بررسی خرید وب مانی معتبر خرید یا انتقال وجه را به راحتی انجام می دهد. پرداخت و انتقال وجه با وبمانی کار آسان و راحتی می باشد و خرید شما با امنیت و سرعت بالایی انجام میشود. همچنین شما می توانید با انتخاب انتقال وجه به همراه کد امنیتی، امنیت تراکنش خود را بالا ببرید؛ به این صورت که گیرنده وجه برای اینکه بتواند پول را در حساب خود دریافت کند، نیازمند کدی است که از سوی شما مشخص شده است. ما در این مطلب تمامی راهنمایی های لازم در زمینه فروش وب مانی را در اختیارتان قرار داده ایم پس حتما این مطلب را در ارزی پی تا انتها مطالعه فرمایید.

خرید و فروش اتوماتیک وبمانی؛ روش خرید از وب‌مانی

دارندگان حساب وب مانی می توانند با عضویت در سایت ارزی پی در بخش خرید وب مانی مقدار مورد نیاز را وارد کنید و بعد از پرداخت به صورت خودکار سیستم WebMoney افزایش موجودی کیف پول وب مانی خود را انجام دهید. برای اینکار تنها کافی است که در پنل کاربری خود در بخش خرید کالا با وبمانی وارد شوید و پس از پرداخت مبلغ مورد نیاز شارژ خودکار حساب خود را انجام دهید.

خرید وب مانی از شما

بهترین قیمت وبمانی؛ قیمت لحظه ای وب مانی

هر کدام از ما به نوعی ممکن است برای انجام کارهای روزمره خود نیاز به انجام خدماتی در سایت های خارجی داشته باشیم؛ مانند سایت های بین المللی که نمی توانیم با کارت های شتاب و با واحد ریال تراکنش های خود را انجام دهید. از این جهت نیاز به تهیه وب مانی امری بسیار فراگیر و ضروری برای همه افراد می باشد. اما اینکه چگونه می توانیم وب مانی بخریم؟ روش خرید وب مانی از صرافی به چه صورت است؟ تمامی سوالاتی که ما در این مطلب پاسخ آنها را برایتان به طور کامل شرح داده ایم. در صورتی که در حساب الکترونیکی وب مانی شما مقداری ارز وجود داشته باشد که نیازی به آن نداشته باشید می توانید در سایت ارزی پی میزان پول مورد نیاز خود را به ریال تبدیل کنید.

در Arzipay ما برای شما بهترین قیمت خرید وبمانی شما را فراهم کرده ایم و شما خواهید توانست قیمت لحظه ای وب مانی را در سایت ما مشاهده و طبق آن با کارشناسان ما ارتباط گرفته و اقدام به فروش وب مانی خود به ما کنید.

خرید وب مانی از شما

 

 

خرید حساب وریفای شده وب مانی

یکی از مزیت های بزرگ استفاده از سیستم  پرداخت webmoney به عنوان یک روش پرداختی برای کسب درآمدهای بین المللی است. در صورتی که شما بخواهید موجودی حساب وب مانی خود را به ارزهای رایچ دیگری مانند ریال در کشور ایران یا دلار و یورو تبدیل کنید؛ یا به اصطلاح اقدام به فروش و خرید وب مانی و یا نقد کردن ووچرهای آن بپردازید، می توانید با استفاده از ارزی پی این فرآیند را در کوتاه ترین زمان و با کارمزد بسیار پایینی انجام دهید. اگر شما قصد دارید تا سرمایه خود را که در کیف پول وب مانی پس انداز کرده اید را به واحد پولی کشور مورد نظر خود تبدیل کنید می توانید در پرتال کاربری بخش فرو ارز وب مانی میزان پولی را که قصد فروش آن را دارید وارد کنید و سپس پرداخت خود را انجام دهید.

ارزی پی؛ بهترین سایت برای خرید و فروش وب مانی

همانطور که در قسمت های بالاتر به آن اشاره کردیم خرید وب مانی یکی از بهترین و مهم ترین پرداخت های بین المللی می باشد که در سراسر دنیا مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. سایت ارزی پی که معتبرترین سایت خرید و فروش وب مانی در کشور می باشد توانسته است شرایط بسیار خوبی را  فراهم کند تا شما بتوانید با نحوه خرید وبمانی آشنا شوید و تمامی پرداخت های مورد نیاز خود را با خرید دلار وب مانی با پایین ترین قیمت انجام دهید.

خرید وب مانی از شما

مزایای خرید وب مانی در سایت ارزی پی

  • سخت گیری سیستم های آنلاین دیگر را ندارد
  • خرید و فروش وب مانی به صورت اتوماتیک
  • امکان خرید بیت کوین

خرید و فروش وب مانی؛ اطلاع از قیمت لحظه ای وبمانی

هر کدام از ما ممکن است به نوعی برای رفع احتیاجات خود نیاز به خدمات از سایت های خارجی داشته باشیم. سایت های بین المللی که نمی توانیم با کارت های شتاب و با واحد ریال خرید خود را انجام دهیم. از این رو امروز نیاز به خرید وب مانی، موضوعی بسیار فراگیر و ضروری برای همه ی افراد شده است. اما اینکه چگونه می توانیم وب مانی بخریم؟ از این طریق می توانیم خدمات خارجی تهیه کنیم و با چگونه در وب مانی ثبت نام کنیم؟ ما در این قسمت از سایت ارزی پی ما شما را با این سیستم الکترونیکی آشنا کرده ایم؛ که با کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت وب مانی می توانید بهتر نسبت به خرید و فروش وبمانی اقدام کنید.

خرید وب مانی از شما

مزایای خرید وب مانی

  • راحتی در انجام پرداخت ها
  • امکان خرید بیت کوین
  • خرید و فروش وب مانی به صورت خودکار
  • خرید وبمانی با قیمت ارزان

نتیجه گیری

وب مانی به طور سنتی برای اهداف مختلفی از جمله خرید، تامین مالی حساب های آنلاین، انتقال پول به خارج از کشور یا صرفاً به عنوان جایگزینی برای بانکداری سنتی استفاده می شد. این پلتفرم روی رایانه های رومیزی و برنامه های موبایل اختصاصی موجود است.

تجارت با وب مانی به دلیل کارمزدهای پایین و پیشنهادهای تبلیغاتی منظم آن محبوب است. و اگرچه ممکن است به اندازه PayPal برای تراکنش های روزمره مفید نباشد، لیست رو به رشد کارگزارانی که سپرده های WebMoney را می پذیرند به محبوبیت آن کمک می کند. در ایران نیز خرید وب مانی به دلیل تحریم نبودن بسیار محبوب است. در حال حاضر فروشگاه آنلاین ارزی پی اقدام به فروش و خرید وبمانی از هموطنان به راحتی می کند.

منبع: www.wmtransfer.com، en.wikipedia.org، ikajo.com

سوالات متداول

واریز وب مانی به کیف پول چگونه است؟ برای انجام این کار به اکانت وب مانی خود رفته و روی گزینه Transfer کلیک کنید. یک لیستی از انواع واریز برای شما باز میشود. روی To a purse کلیک کنید و اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد نمایید. (آدرس کیف پول ما، مقدار ارز و نام سایت arzipay.com). نوع تراکنش را روی Protection Code گذاشته و واریز را انجام دهید. کد 5 رقمی‌ای که وب مانی در اختیار شما گذاشته را به ادمین تلگرام ارسال کنید.

حداقل مقدار فروش چقدر می‌باشد؟ حداقل مقدار فروش به سایت، 10 دلار می‌باشد.

حداکثر مهلت واریز چقدر می‌باشد؟ به علت نوسان زیاد قیمت ارز، حداکثر تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش، می‌بایست واریز را انجام دهید. در صورت عدم واریز، سفارش شما لغو خواهد شد.


نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، خرید وب مانی از شما را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید.
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.