وریفای حساب پی پال

ارزی‌پی این امکان را برای کاربران محترم فراهم کرده است که در صورت نیاز، حساب پی پال خود را از طریق این سایت افتتاح کنند و با این حساب، تراکنش های مورد نظر خود را انجام دهند. حسابی که برای شما باز می‌شود، یا از نوع پرسونال می‌باشد، یا بیزنس. تفاوت های این اکانت در همین صفحه توضیح داده شده است. برای افتتاح حساب پی پال لازم است که شما یک ایمیل و یک نام و نام خانوادگی پاسپورتی در اختیار ما قرار دهید تا یک حساب برای شما باز شود. هزینه افتتاح حساب پی پال 65 و 115 دلار می‌باشد که این هزینه جهت افتتاح و وریفای حساب با یک کارت مجازی می‌باشد. همچنین شما میتوانید از یک ویزاکارت فیزیکی برای وریفای حساب پی پال استفاده نمایید که امکان صدور آن نیز از سایت ما وجود دارد.

درخواست وریفای حساب پی پال
توضیحات

توضیح مهم: جهت وریفای حساب پی پال یک ویزا کارت فیزیکی با اعتبار ۳ سال برای شما صادر می گردد تا وریفای حساب انجام پذیرد. همچنین مدارک آدرس، شماره تماس و … مناسب برای شما تهیه می گردد.

حساب های پی پال توسط ارزی‌پی از چه کشوری افتتاح می‌شوند؟ همه‌ی حساب های پی پال توسط سایت ارزی‌پی از کشور کانادا افتتاح می‌شوند.

مزیت اکانت وریفای شده چیست؟ یکی از مزیت های اکانت وریفای شده این است که شما می‌توانید حواله های پی پال خود را به راحتی انجام دهید. در غیر این صورت پی پال به شما اجازه انجام همچین تراکنش هایی را نمیدهد.

آیا استفاده از VPS برای وارد شدن به حساب ضروری است؟ خیر. مهم این هست که IP شما، حتما برای کشور کانادا باشد. این که حتما یک IP ثابت باشد مهم نیست. می‌توانیم یک سرویس VPN، بعد از افتتاح حساب به شما معرفی کنیم.


چند نوع حساب پی پال وجود دارد؟

دو نوع اکانت پی پال وجود دارد که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند آن را داشته باشند. حساب Personal و حساب Business. حساب پرسونال برای آن دسته از افرادی هست که قصد تراکنش با تعداد بالا را ندارند و بیشتر قصد پرداخت آنلاین و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را دارند. اما حساب بیزنس برای آن دسته از افرادی هست که قصد تراکنش تعداد بالا را دارند و از سایت های فریلنسر و بروکر ها قصد دریافت درآمد خود را دارند.

حساب های پی پال توسط ارزی‌پی از چه کشوری افتتاح می‌شوند؟

همه‌ی حساب های پی پال توسط سایت ارزی‌پی از کشور کانادا افتتاح می‌شوند.

مزیت اکانت وریفای شده چیست؟

یکی از مزیت های اکانت وریفای شده این است که شما می‌توانید حواله و پرداخت های آنلاین خود را به راحتی انجام دهید.

آیا استفاده از VPS برای وارد شدن به حساب ضروری است؟

خیر. مهم این هست که IP شما، حتما برای کشور کانادا باشد. این که حتما یک IP ثابت باشد مهم نیست. می‌توانیم یک سرویس VPN، بعد از افتتاح حساب به شما معرفی کنیم.

نحوه ثبت سفارش
  1. مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  2. در پرتال کاربری، افتتاح و وریفای حساب پی پال را انتخاب کنید.
  3. شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  4. اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید. (آدرس ایمیل پی پال، نوشتن نام و نام خانوادگی پاسپورتی و انتخاب نوع اکانت)
  5. چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  6. قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم ” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  7. مبلغ مندرج را به وسیله‌ی کارت های شتاب خود (کارتی که توسط ادمین تلگرام تایید شده است) پرداخت نمایید.
  8. افتتاح و وریفای حساب پی پال در اسرع وقت (کمتر از 1 روز) انجام میگیرد.
  9. در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.