گیفت کارت ویزا

متن زیر لوگو اصلی متن زیر لوگو اصلی

درخواست گیفت کارت
توضیحات

خرید گیفت کارت ویزا

گیفت کارت ویزا چیست؟ (خرید بهترین کارت هدیه بین المللی)

خرید گیفت کارت ویزا، برای افرادی مناسب است که خواهان کارت اعتباری با شارژ مشخص برای خریدهای اینترنتی خود می باشند. همچنین فروش گیفت کارت ویزا بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند به دوستان خود کارت هدیه بدهند. این کارت های اعتباری از آمریکا صادر میشوند و به صورت مجازی از طریق ایمیل به شما تحویل داده میشود. بعد از سفارش و مشخص کردن مقدار دلار مورد نظر، مشخصات گیفت کارت برای شما ارسال میشود. به دلیل کشور معتبر صادر کننده کارت می توانید تمام خریدهای اینترنتی خود را با اطمینان بیشتری خریداری کنید. برای خرید ویزا کارت هدیه می توانید در سایت خدمات دلاری ارزی پی، این کارت هدیه با بیلینگ آدرس آمریکا صادر میشود؛ اما شما می توانید با پرداخت هزینه اضافه تر درخواست دهید تا بیلینگ آدرس شما به کشور مورد نظر تغییر پیدا کند. این گیفت کارت هدیه به ارز دلار صادر میشود.

گیفت کارت ویزا مجازی؛ خرید گیفت کارت ویزا ارزان

یکی دیگر از گیفت کارت های پرطرفدار در حوزه پرداخت غیرحضوری آنلاین، گیفت کارت ViSA می باشد. شرکت ویزا یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین پایه های پرداخت در آمریکا و ایالات متحده شناخته میشود. ویزا یک برند قابل اعتماد و آشنا در جهان می باشد که گیفت کارت های این شرکت را برای هدیه به دوستان و عزیزانتان معرفی کرده است. برای خرید ویزا کارت باید دو نکته مهم را در نظر داشته باشید؛ اعتبار گیفت کارت به هیچ عنوان تاریخ انقضا و تاریخ مصرف ندارد، تنها کارمزد اندکی در قبال تراکنش ها از اعتبار ویزا برداشته میشود.

خرید گیفت کارت با ویزا کارت

اولین چیزی که باید بدانیم این است که شرکت های ویزا کارت و مسترکارت، صادر کننده کارت نیستند، بلکه کارت ها همگی توسط بانک ها صادر میشوند. ویزا کارت و مستر کارت، شبکه هایی هستند که پرداخت های بین مشتریان و بانک ها را پردازش می کند. با در نظر داشتن این موضوع، به طور کلی ویزا و مستر تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. البته هر دو شبکه پرداخت، به دارندگان این کارت مزایای بسیار خوبی از جمله: بیمه ماشین اجاره‌ای، امنیت پرداخت و محافظت در برابر سوء استفاده ارائه می‌دهند.

هنگام انتخاب بین خرید گیفت کارت ویزا و مسترکارت، به جای اینکه ویژگی های شرکت پردازشگر پرداخت را بررسی کنیم. مهم تر است بدانیم که صادر کننده کارت، چه امکاناتی را در ازای آن کارت اعتباری مانند: جوایز، خرید، برداشت و انتقال مانده حساب معامله را در اختیارتان قرار می دهد.

خرید گیفت کارت ویزا

تفاوت خرید ویزا کارت و مسترکارت

ویزا کارت و مسترکارت شباهت زیادی دارند تا اینکه با یکدیگر تفاوت داشته باشند. البته هر کدام از این دو مزایای متنوعی دارند. بهترین مزیت، تخفیف در سفر و بسته‌های مربوط به تعطیلات است. اما به هر حال تفاوت ویزا کارت و مسترکارت یکی از عوامل ایجاد رقابت بین این دو می باشد.

آشنایی با سطوح مختلف ویزا کارت

در حالت کلی می توان گفت که ویزا کارت دو سطح دارد: سطح پایه و ویزای امضا. بیشتر شرکت های ارائه دهنده کارت های سطح پایه، خدماتی از قبیل پرداخت صدمه ناشی از تصادف ماشین غیر اجاره‌ای، ضمانت‌های تمدید شده خرید گیفت کارت ویزا، پوشش خرید بدون تایید، کمک‌های اضطراری و جایگزینی فوری کارت را پوشش می‌دهند.

مشخصات گیفت کارت visa

  • سریع
  • تاریخ انقضای طولانی
  • بیلینگ آدرس معتبر
  • سقف موجودی بالا

 

ارزی پی؛ بهترین سایت برای خرید گیفت کارت ویزا با قیمت ارزان

از آنجایی که یکی از مشکلات همیشگی برای ایرانیان عدم توانایی در خرید و استفاده از کارت های بین المللی می باشد، این موضوع در بسیاری از موارد موجب مشکلات بسیار زیادی شده است. ارزی پی یکی از بهترین شرکت هایی می باشد که توانسته با فروش گیفت کارت ویزا نیاز بسیاری از کاربران خود را برطرف کند. سایت ارزی پی با بهترین امکانات اقدام به عرضه گیفت کارت ویزا کارت و مستر کارت به صورت مجازی نموده است. این نوع گیفت کارت ها به صورت مجازی می باشند؛ که پس از سفارش در زمان کوتاهی برای شما ارسال میشوند.

خرید گیفت کارت ویزا

خرید گیفت کارت ویزا ۱ دلاری، 2 دلاری

گیفت کارت نوعی اعتبار مجازی است، که مخصوص هدیه دادن می باشد. گیفت کارت ها به صورت اعتبار پولی در حساب افراد با وارد کردن یک کد، شارژ میشوند. در واقع با این اعتبار مجازی می توانید برای خرید کالاها و خدمات الکترونیکی و حتی گاهی اوقات کالاهای فیزیکی و قابل لمس استفاده کنید. شما می توانید با تهیه انواع کارت های هدیه تمامی محصول و خدماتی را که نیاز دارید از فروشگاه های خارجی به صورت آنلاین سفارش دهید. گیفت کارت های ویزا و مستر برای انجام فرآیند خریدهای اینترنتی در سایت های خارجی و تبادلات آنلاین کاربرد دارند. و کاربران می توانند بدون هیچ محدودیتی از سایر این گیفت کارت ها استفاده کنند. ویزا کارت (Visa)، شرکت چند ملیتی خدمات آمریکایی است، که دفتر مرکزی آن در فوستر سیتی، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت وظیفه تسهیلات مبادلات مالی الکترونیکی در سراسر جهان را بر عهده دارد، که به طور معمول توسط کارت های اعتباری و کارت های نقدی با نشان تجاری ویزا انجام میشود.

خرید گیفت کارت ویزا از کدام فروشگاه امکان پذیر است؟

با استفاده از این گیفت کارت visa، می توان از تمامی سایت ها و فروشگاه هایی که درگاه ویزا و مستر یا امکس داشته باشند و کارت پیش پرداخت شده مانند دبیت کارت را قبول کنند، خرید انلاین خود را انجام دهید. برای مشاهده درگاه ویزا می توانید تا مرحله پرداخت در سایت ارزی پی می توانید پیش بروید؛ و از وجود درگاه ویزا و مستر در سایت اطمینان پیدا کنید. بهتر است بدانید که گیفت کارت های ویزا و مستر ارائه شده در فروشگاه ارزی پی از کشور آمریکا صادر میشوند و شما می توانید در تمامی فروشگاه های معتبر و بزرگ اقدام به خرید گیفت کارت visa، کنید.

به نقل از ویکی پدیا:

گیفت کارت یا کارت هدیه (به انگلیسی: Gift Card) یک کارت کاغذی یا پلاستیکی است که در آمریکای شمالی به عنوان گواهی هدیه یا کوپن هدیه یا نشان هدیه در انگلستان شناخته می‌شود. به‌طور کلی، یک کارت پول با ارزش ذخیره شده پیش پرداخت است که معمولاً توسط خرده فروش یا بانک صادر می‌شود و به عنوان جایگزین پول نقد برای خرید در یک فروشگاه خاص یا مشاغل مرتبط استفاده می‌شود.

نتیجه گیری

سایت خدمات ارزی، ارزی پی یکی از بهترین مراکز خرید گیفت کارت ویزا ۱ دلاری می باشد؛ که شما می توانید برای خرید ویزا کارت با قیمت مناسب به این سایت مراجعه کنید. همانطور که در قسمت های بالاتر گفته شد، گیفت کارت با ویزا کارت می تواند بهترین هدیه برای دوستان و عزیزانتان باشد.

سوالات متداول

مهم ترین ویژگی گیفت کارت چیست؟

تاریخ انقضای طولانی

مزایای خرید گیفت کارت ویزا چیست؟

خرید گیفت کارت، برای افرادی مناسب است که خواهان کارت اعتباری با شارژ مشخص برای خریدهای اینترنتی خود می باشند.


نحوه ثبت سفارش

نحوه ثبت سفارش

نحوه ثبت سفارش

نحوه ثبت سفارش