پرداخت پی پال (پرداخت با پی پال در ایران+ خرید با پی پال)

پی پال یک شرکت آمریکایی می‌باشد که در زمینه پرداخت آنلاین، خرید و فروش محصولات و انتقال پول فعالیت می‌کنید و به عنوان یک جایگزین برای اسکناس و چک می‌باشد. این شرکت به عنوان یک درگاه پرداخت برای فروشندگان آنلاین، سایت های خارجی و بسیاری دیگر از کاربران تجاری فعالیت می‌کند. اکثر خرید و فروش های اینترنتی از سایت های معروف و کسب درآمد از سایت های فریلنسر و بروکر ها از طریق پی پال انجام می‌شود. شما کاربران محترم ارزی‌پی می‌توانید از طریق این صفحه، سفارش پرداخت با پی پال خود را ثبت کنید.

درخواست پرداخت با پی پال

ارسال و دریافت پول با پی پال در کمترین زمان

پرداخت پی پال: جالب است بدانید که پی پال برای اولین بار برای ارسال و دریافت ارز با ایمیل؛ بدون شماره حساب یا شماره کارت تاسیس شده است. به همین دلیل ارسال و یا دریافت های ارزهایی مانند: دلار، یورو و … با داشتن ایمیل پی پال در کسری از ثانیه امکان پذیر است. بنابراین شارژ حساب پی پال مشتریان سایت ارزی پی در کمترین زمان ممکن انجام میشود.

نقد کردن درآمد پی پال؛ خرید و فروش دلار paypal

اگر درآمد ارزی در پی پال دارید و می خواهید به ریال تبدیل کنید و یا بعضی از دوستان و آشنایان شما قصد ارسال پول فوری از خارج به ایران را دارند، به راحتی می توانید به اکانت های پی پال آسان حواله ارسال کنید و ارزی پی با مبلغی توافقی حواله شما را به نرخ خرید ارز روز نقد می کند. بنابر این شما به راحتی میتوانید علاوه بر پرداخت پی پال به انتقال وجه و نقد کردن درآمد ارزی خود با پی پال نیز بپردازید.

صرافی پی پال

پرداخت صورت حساب با PayPal

برای خرید با پی پل کالا یا بعضی از خدمات بعضی از شرکت ها یک صورت حساب پی پل یا PayPal Invoice برای اکانت شما ارسال می کنند. هر صورتحساب پی پا دارای مبلغ، حساب پی پال دریافت کننده و همچنین کلید پرداخت می باشد. باید در نظر داشته باشید مبلغ نهایی پرداخت پس از در نظر گرفتن مالیات و سایر هزینه ها مشخص شده است و در سمت راست فاکتور، فرم پرداخت پی پال قابل مشاهده می باشد. در چنین حالتی برای پرداخت با صورت حساب پی پال PayPal، لازم است تا Invoice مربوط یا URL پس از کلیک بر روی کلید لوگوی پی پال به آن هدایت میشوید.

محدودیت انتقال وجه از معایب پرداخت پی پال

شما برای منتقل کردن وجه در پی پل با محدودیت روبرو هستید. در صورت نداشتن حساب پی پال ارسال تا 4000 دلار برای شما ممکن است. در صورت تایید شدن حساب می توان 10000 دلار آمریکا امکان پذیر است. خوب است بدانید که برای پرداخت پی پال و برای هر تراکنش باید بین 2.5 تا 4 درصد کارمزد پرداخت کنید. برای منتقل کردن پول شما می توانید از حساب پی پال، حساب بانکی مرتبط به اکانت، کارت اعتباری و نقدی خود استفاده کنید.

نحوه پرداخت با پی پال، بهترین درگاه پرداخت دلاری

زمانی قصد خرید کالا و یا خدماتی را از وب سایت دارید و یا تمایل به استفاده از مقاله برای مجلات و ژرورنال های خارجی و کنفرانس های بین المللی دارید، معمولا در صفحه پرداخت با پی پال، شما می توانید تمامی عملیات مربوط به واریز و یا برداشته پول را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید. بنابر این شما برای اینکه بتوانید پرداخت های خود را با موفقیت انجام دهید ابتدا بایستی نحوه پرداخت پی پال، بهترین درگاه پرداخت دلاری را آموخته باشید.

صرافی پی پال در ایران

 

پرداخت فوری پی پال؛ واریز پول توسط پی پال

ساخت حساب پی پال با شرکت ارزی پی، همگی مربوط به افراد حقیقی یا حقوقی می باشد که اقامت معتبر در خارج از کشور دارند. از این حساب ها تنها تراکنش های مختلف افراد و موسسات قابل اطمینان و معتبر انجام میشود. ریسک مسدود شدن این حساب ها بسیار پایین می باشد. در حال حاضر مطمئن ترین روش استفاده از خدمات پی پال، این است که حساب مربوط به افرادی باشد که در صورت اعمال محدودیت ها توسط پی پال، آنها می توانند با ارسال مدارک حساب خود را مجددا به گردش در بیاورند. اگر شما پرداختی دارید که از طریق پی پال قابل انجام است و یا قصد پرداخت پی پال خود را دارید، کافی است تا آن را به ما در سایت خدمات پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی بسپارید.

سوالات متداول

حداقل تعداد شارژ حساب پی پال توسط ارزی‌پی چقدر است؟

حداقل تعداد شارژ حساب پی پال 20 دلار می‌باشد.

حداقل تعداد پرداخت آنلاین با پی پال چقدر است؟

حداقل مقداری که امکان پرداخت آن با پی پال در سایت ما وجود دارد، 50 دلار می‌باشد.

پرداخت پی پال در چه سایت هایی انجام میشود؟

در سایت هایی که اشتراکی نیستند و پرداخت خودکار (Automatic Payment) ندارند، پرداخت با پی پال توسط سایت ما انجام میشود. در غیر این صورت پرداخت انجام نخواهد شد.


توضیحات

خرید با پی پال

امنیت و سادگی بسیار بالایی که در پی پال وجود دارد؛ خریداران و فروشندگان بسیار زیادی برای استفاده به پرداخت پی پال علاقه نشان دادند. کسانی که خریدهای اینترنتی و نقل و انتقال پول خود را از طریق پی پال انجام می دهند؛ ممکن است این سوال برای آنها پیش بیاید که آیا علاوه بر مبلغ مورد نیاز خود برای خرید یا شارژ با پیپال بای هزینه ی دیگری را هم پرداخت کنند یا نه؟ در حالت کلی خرید با پی پال به چه صورت است؟ بهتر است بدانید که برای کامزد پرداخت با پی پال در ایران، مبلغ کمی در نظر گرفته شده است اما بسیاری از کاربران برای استفاده از paypal، به دنبال پرداخت پی پال بدون کارمزد هستند که ما این امکان را برای آنها در سایت پرداخت دلاری ارزی پی فراهم کرده ایم.

پی پال چیست؟

پی پال یک شرکت تجارت الکترونیکی است که پرداخت بین طرفین را از طریق انتقال آنلاین تسهیل می کند. پی پال به مشتریان این امکان را می دهد تا یک حساب کاربری در پلتفرم خود ایجاد کنند که به کارت اعتباری یا حساب جاری کاربر متصل است. پس از تأیید هویت و اثبات وجوه، کاربران می‌توانند به صورت آنلاین یا از طریق برنامه شرکت، پرداخت‌ها را به و از سایر حساب‌های PayPal ارسال یا دریافت کنند.

پی پال به نقل از ویکی پدیا:

پِی‌پال (به انگلیسی: PayPal) یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانهٔ پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. پی‌پل یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است.

ویژگی های حساب پی پال

ابتدا قبل از توضیح پرداخت پی پال، شما را با مشخصات پی پل آشنا می کنیم:

  1. پی پال یک پلتفرم پرداخت آنلاین است که به افراد و مشاغل خدمات کم هزینه ارائه می دهد.
  2. پی پال از سال 2015 شرکت خود را تشکیل می دهد.
  3. علاوه بر پرداخت‌های آنلاین، پی پال انواع خدمات مرتبط از جمله کارت‌های نقدی برای پرداخت، دستگاه‌های کارت‌خوان برای تجار کوچک و خطوط اعتباری را ارائه می‌دهد.
  4. پی پال یک روش بسیار امن برای ارسال پرداخت آنلاین در نظر گرفته می شود.

پرداخت پی پال

پرداخت پی پال در ایران؛ صرافی اینترنتی پی پال

Paypal، یکی از خلاق ترین و جذاب ترین کمپانی هایی است که در دنیای امروزه ما شکل گرفته است. هدف اصلی شرکت ارزی پی، ارائه خدمات در راستای تسهیل انواع پرداخت ارزی در سراسر جهان می باشد. با افتتاح حساب پی پال، ارسال انواع حواله ارزی و پرداخت در سایت های مختلف خارجی بسیار راحت تر از قبل انجام می گیرد. برای کاربرانی که قصد استفاده از این سرویس پرداخت ارزی را دارند، شرایط کمی پیچیده تر می باشد. در این صفحه از ارزی پی با ما همراه باشید تا شما را با جزئیات نحوه پرداخت Paypal در ایران بیشتر آشنا کنیم.

پرداخت آنلاین با پی پال (Paypal)

اکانت پی پال، در سراسر جهان به صورت روزانه و برای کاربردهای مختلف استفاده میشود. مزیتی که باعث شد این کیف پول الکترونیکی در تمام دنیا به صورت همگانی استفاده شود؛ راحتی در استفاده از آن می باشد. اگر چه این کمپانی قصد دارد میانبری برای پرداخت های بین المللی ایجاد کند و از این طریق روابط مالی بین افراد در کشورهای مختلف را ساده تر کند. اما همچنان پرداخت پول با پی پال، ملزوم به تابعیت از سیاست های بین المللی کشور آمریکا می باشد.

خدمات پرداخت پی پال، با استفاده از سرویس های این کمپانی آمریکایی در ایران با محدودیت هایی همراه می باشد. به همین دلیل کاربران ایرانی برای برای انجام پرداخت paypal در ایران، مشکلات متعددی وجود دارد. چنانچه شما نیاز به روشی برای پرداخت با پیپال دارید می توانید از خدمات منحصر به فرد ارزی پی بهره مند شوید. این خدمات شامل خرید و فروش دلار پی پال و ساخت حساب پی پال وریفای شده می باشد.

فرایند انتقال پول در پی پال از طریق حساب کاربری

  • وارد شدن به حساب کاربری
  • انتخاب نوع انتقال پول
  • ورود اطلاعات گیرنده
  • مشخص کردن مقدار پول
  • ارسال پول

نحوه پرداخت پی پال؛ چگونه با پی پال پرداخت کنیم؟

در ابتدا برای انجام هرگونه پرداخت با پی پال، نیاز به ساخت اکانت پی پال دارید. شما می توانید ایجاد حساب paypal، در سایت ارزی پی با قیمت مناسب و راحت ترین شیوه ممکن انجام دهید. اما برای اینکه با محدودیت کمتری ارز مورد نیاز خود را انتقال دهید نیاز است تا وریفای حساب پی پال خود را انجام دهید. برای وریفای اکانت paypal، باید مدارکی مبنی بر اقامت خود در خارج از ایران ارائه دهید. به منظور افتتاح حساب پی پال، می توانید از خدمات ارزی پی بهره ببرید.

پرداخت با پی پال

بهترین روش پرداخت پی پال

در ادامه مطلب خرید با پی پال توضیح می دهیم که برای واریز پول و یا هر گونه استفاده از اکانت پیپال، آی پی خود را تغییر دهید و با IP کشوری غیر از ایران وارد حساب شوید. این آی پی باید دارای ویژگی هایی باشد تا پیپال به حساب مورد نظر شک نکند و آن را لیمیت نکند. برخی از این ویژگی ها به صورت لیست زیر آورده شده است:

انواع آی پی برای پرداخت پی پال توضیحات
IP ثابت به این معنا که مواقعی که از اکانت خود استفاده می کنید؛ با IP یک کشور ثابت وارد شده باشید. وقتی کاربری با هر بار آی پی متفاوت وارد یک حساب میشود، paypal به حساب شک می کند.
IP اختصاصی زمانی که از وی پی ان یا وی پی اس استفاده کنید، که به افراد مختلف آی پی یکسان می دهد، پی پال تصور می کند که یک کاربر چند اکانت داشته باشد و همه ی آن حساب ها را لیمیت می کند.

 

ارسال و دریافت پول با پی پال در کمترین زمان

پرداخت پی پال: جالب است بدانید که پی پال برای اولین بار برای ارسال و دریافت ارز با ایمیل؛ بدون شماره حساب یا شماره کارت تاسیس شده است. به همین دلیل ارسال و یا دریافت های ارزهایی مانند: دلار، یورو و … با داشتن ایمیل پی پال در کسری از ثانیه امکان پذیر است. بنابراین شارژ حساب پی پال مشتریان سایت ارزی پی در کمترین زمان ممکن انجام میشود.

نقد کردن درآمد پی پال؛ خرید و فروش دلار paypal

اگر درآمد ارزی در پی پال دارید و می خواهید به ریال تبدیل کنید و یا بعضی از دوستان و آشنایان شما قصد ارسال پول فوری از خارج به ایران را دارند، به راحتی می توانید به اکانت های پی پال آسان حواله ارسال کنید و ارزی پی با مبلغی توافقی حواله شما را به نرخ خرید ارز روز نقد می کند. بنابر این شما به راحتی میتوانید علاوه بر پرداخت پی پال به انتقال وجه و نقد کردن درآمد ارزی خود با پی پال نیز بپردازید.

صرافی پی پال

پرداخت صورت حساب با PayPal

برای خرید با پی پل کالا یا بعضی از خدمات بعضی از شرکت ها یک صورت حساب پی پل یا PayPal Invoice برای اکانت شما ارسال می کنند. هر صورتحساب پی پا دارای مبلغ، حساب پی پال دریافت کننده و همچنین کلید پرداخت می باشد. باید در نظر داشته باشید مبلغ نهایی پرداخت پس از در نظر گرفتن مالیات و سایر هزینه ها مشخص شده است و در سمت راست فاکتور، فرم پرداخت پی پال قابل مشاهده می باشد. در چنین حالتی برای پرداخت با صورت حساب پی پال PayPal، لازم است تا Invoice مربوط یا URL پس از کلیک بر روی کلید لوگوی پی پال به آن هدایت میشوید.

محدودیت انتقال وجه از معایب پرداخت پی پال

شما برای منتقل کردن وجه در پی پل با محدودیت روبرو هستید. در صورت نداشتن حساب پی پال ارسال تا 4000 دلار برای شما ممکن است. در صورت تایید شدن حساب می توان 10000 دلار آمریکا امکان پذیر است. خوب است بدانید که برای پرداخت پی پال و برای هر تراکنش باید بین 2.5 تا 4 درصد کارمزد پرداخت کنید. برای منتقل کردن پول شما می توانید از حساب پی پال، حساب بانکی مرتبط به اکانت، کارت اعتباری و نقدی خود استفاده کنید.

نحوه پرداخت با پی پال، بهترین درگاه پرداخت دلاری

زمانی قصد خرید کالا و یا خدماتی را از وب سایت دارید و یا تمایل به استفاده از مقاله برای مجلات و ژرورنال های خارجی و کنفرانس های بین المللی دارید، معمولا در صفحه پرداخت با پی پال، شما می توانید تمامی عملیات مربوط به واریز و یا برداشته پول را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید. بنابر این شما برای اینکه بتوانید پرداخت های خود را با موفقیت انجام دهید ابتدا بایستی نحوه پرداخت پی پال، بهترین درگاه پرداخت دلاری را آموخته باشید.

صرافی پی پال در ایران

 

پرداخت فوری پی پال؛ واریز پول توسط پی پال

ساخت حساب پی پال با شرکت ارزی پی، همگی مربوط به افراد حقیقی یا حقوقی می باشد که اقامت معتبر در خارج از کشور دارند. از این حساب ها تنها تراکنش های مختلف افراد و موسسات قابل اطمینان و معتبر انجام میشود. ریسک مسدود شدن این حساب ها بسیار پایین می باشد. در حال حاضر مطمئن ترین روش استفاده از خدمات پی پال، این است که حساب مربوط به افرادی باشد که در صورت اعمال محدودیت ها توسط پی پال، آنها می توانند با ارسال مدارک حساب خود را مجددا به گردش در بیاورند. اگر شما پرداختی دارید که از طریق پی پال قابل انجام است و یا قصد پرداخت پی پال خود را دارید، کافی است تا آن را به ما در سایت خدمات پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی بسپارید.

سوالات متداول

حداقل تعداد شارژ حساب پی پال توسط ارزی‌پی چقدر است؟

حداقل تعداد شارژ حساب پی پال 20 دلار می‌باشد.

حداقل تعداد پرداخت آنلاین با پی پال چقدر است؟

حداقل مقداری که امکان پرداخت آن با پی پال در سایت ما وجود دارد، 50 دلار می‌باشد.

پرداخت پی پال در چه سایت هایی انجام میشود؟

در سایت هایی که اشتراکی نیستند و پرداخت خودکار (Automatic Payment) ندارند، پرداخت با پی پال توسط سایت ما انجام میشود. در غیر این صورت پرداخت انجام نخواهد شد.



نحوه ثبت سفارش
  • مرحله اول کار، ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد. در صورتی که در سایت ثبت نام نکرده اید، روی ثبت نام کلیک کنید و در صورتی که از قبل در سایت عضو شده اید وارد پرتال کاربری خود شوید.
  • در پرتال کاربری، پرداخت با پی پال را انتخاب کنید.
  • شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی‌پی را به دقت مطالعه فرمایید.
  • اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد کنید. (مقدار ارز، لینک سایت مورد نظر جهت پرداخت، نام کاربری و رمز عبور سایت مورد نظر)
  • چنانچه پیرامون این خدمت از سایت توضیحاتی وجود دارد که نیاز است ما بدانیم، میتوانید آن را در بخش توضیحات ذکر کنید.
  • قوانین سایت را به دقت مطالعه کنید و تیک گزینه ” قوانین ارزی‌پی را با دقت خواندم و قبول دارم” را بزنید و روی ثبت سفارش کلیک کنید.
  • مبلغ مندرج را به وسیله‌ی کارت های شتاب خود (کارتی که توسط ادمین تلگرام تایید شده است) پرداخت نمایید.
  • پرداخت با پی پال در اسرع وقت (کمتر از 5 ساعت) انجام میگیرد.
  • در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com) مراجعه نموده و با ارسال ایمیل یا تیکت، سطح رضایت خود را از خدمت انجام شده با ما در میان بگذارید.