شنبه 28 خرداد 1401

آزمون آنلاین آیلتس با IELTS Indicator

مقالات
آزمون آنلاین آیلتس با IELTS Indicator
آزمون آنلاین آیلتس با IELTS Indicator

به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده توسط دولت ها در جهت کنترل این ویروس، بسیاری از افراد مجبور شده اند برنامه های  آموزشی خود را به حالت تعلیق درآورند. همانطور که می دانید بسیاری از امتحانات زبان انگلیسی، مانند IELTS، بطور سنتی به صورت حضوری و در یک کلاس گروهی انجام می شود. شیوع ویروس کرونا برگزاری آزمون های آیلتس را هم به مانند بسیاری از موارد دیگر با مشکل مواجه کرد. به همین خاطر، موسسه آیلتس یک راه حل جدید برای کمک به افراد در جهت انجام آزمون با نام  IELTS Indicator ارائه داد.

 

به این ترتیب آزمون تسلط به زبان انگلیسی را می توان به صورت آنلاین و از هر نقطه جهان انجام داد. IELTS Indicator به مانند تست موسسه آیلتس است که شامل صحبت کردن ، گوش دادن ، خواندن و نوشتن است. متقاضیان آزمون نمرات خود را از طریق ایمیل دریافت می کنند. نمرات آنها نیز می تواند به موسسه آموزشی آنها ارسال شود. یا اینکه موسسه می تواند برای مشاهده و تأیید نمرات دانشجویی به “پلتفرم بررسی نمره آیلتس” وارد شود. البته این آزمون برای اهداف مهاجرتی قابل استفاده نیست وهنگامی که آزمایش حضوری از سر گرفته شود ، ممکن است مجبور باشید که آزمون خود را دوباره به انجام برسانید.

 

چگونگی برگزاری آزمون آیلتس آنلاین در خانه

IELTS Indicator هر هفته یک بار برگزار می‌شود و هر چهار مهارت نوشتن، خواندن، صحبت کردن و گوش دادن را پوشش می‌دهد. سوالات باید به صورت آنلاین پاسخ داده شود و نمره آن توسط ممتحن های آیلتس صادر می‌شود و نمره‌های مربوط به هر بخش، به علاوه نمره‌ کلی آزمون هر هفته اعلام می‌شود.

توجه داشته باشید که آزمون IELTS Indicator جایگزین آزمون آیلتس حضوری نخواهد بود و ممکن است لازم باشد که مجددا شخص در آزمون حضوری نیز شرکت کند تا شرایط لازم برای ادامه تحصیل در دانشگاه مورد نظر را داشته باشد. حال ممکن است بپرسید پس برای چه در این آزمون شرکت کنیم؟ مزیت‌های آزمون IELTS Indicator چیست؟ در ادامه به ذکر این موارد پرداخته‌ایم.

 

آزمون IELTS Indicator چه مزیت‌هایی دارد؟

مزیت‌های آزمون آیلتس آنلاین در خانه برای داوطلبان

  • شرکت در آزمون IELTS Indicatorفرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا توانایی‌های خود را در چهار مهارت لیسنینگ ، ریدینگ ، رایتینگ و اسپیکینگ بسنجید.
  • در حال حاضر که امکان برگزاری آزمون آیلتس وجود ندارد. آزمون IELTS Indicatorرا می‌توان در خانه انجام داد.
  • دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌توانند از نتایج آزمون IELTS Indicatorبرای اهداف و برنامه‌های آموزشی خود استفاده کنند.
  • آزمون IELTS Indicatorرسما از سوی سازمان برگزاری آزمون آیلتس ارائه شده است و معتبر می‌باشد.
  • این آزمون یک روش عالی برای سنجش سطح چهار مهارت لیسنینگ ، ریدینگ ، رایتینگ و اسپیکینگ دانشجو، جهت تصمیم گیری‌های تحصیلی بعدی او می‌باشد.
  • در آزمون آیلتس آنلاین در خانه از سؤالات رسمی آیلتس استفاده می‌شود و با استفاده از معیارهای آزمون آیلتس توسط آزمونگران واجد شرایط IELTSبرگزار می‌شود.

در کشورهایی که برگزاری آزمون IELTS به دلیل بیماری Covid-19 به حالت تعلیق درآمده است ، آزمون IELTS Indicator می‌تواند گزینه‌ مناسبی باشد.

 

نحوه‌ برگزاری آزمون آیلتس آنلاین در خانه

افراد داوطلب شرکت در آزمون IELTS Indicator برای شرکت در این آزمون نیاز به یک سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ مجهز به وب کم، با امکان دسترسی به اینترنت با سرعت قابل می‌باشند.

آزمون  IELTS Indicator در دو جلسه برگزار می‌شود. جلسه‌ اول مهارت‌های  لیسنینگ ، ریدینگ و رایتینگ سنجش می‌شود و در جلسه‌ دوم آزمون مهارت اسپیکینگ مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

 

IELTS Indicator در کدام کشورها صورت می گیرد؟

توجه کنید که امکان برگزاری آزمون فوق در کشور ایران وجود ندارد.

ازمون IELTS Indicator در کشورهای زیر برگزار می‌شود :

استرالیا ، اتریش ، بنگلادش ، بلژیک ، مصر ، فرانسه ، آلمان ، هنگ کنگ ، هند ، اندونزی ، اسرائیل ، ایتالیا ، ژاپن ، قزاقستان ، کویت ، مالزی ، نپال ، هلند ، نیوزلند ، نیجریه ، عمان ، پاکستان ، فیلیپین ، پرتغال ، قطر ، روسیه ، عربستان سعودی ، سنگاپور ، اسپانیا ، سریلانکا ، سوئیس ، تایلند ، ترکیه ، امارات متحده عربی ، انگلیس ، ازبکستان ، ویتنام.

 

ملزومات شرکت در آزمون

آنچه داوطلبان برای شرکت در آزمون IELTS Indicator نیاز دارند

  • فضایی آرام و راحت
  • یک لپ تاپ یا رایانه رومیزی (امکان استفاد از تلفن همراه وجود ندارد.)
  • یک اتصال اینترنتی مطمئن
  • سیستمی با توانایی بارگیری و نصب Safe Exam Browser(SEB) به منظور عدم امکان تقلب در آزمون
  • هدفون سیمی یا بی سیم (برای برقراری ارتباط صوتی با کیفیت صدای خوب در طول آزمون)
  • یک دوربین وب کم مناسب
  • نصب یک برنامه بزرگنمایی روی لپ تاپ خود

به این صورت شما می‌توانید در آزمون آیلتس آنلاین در خانه شرکت کنید.

**ثبت نام آزمون IELTS Indicator هزینه هایی را شامل می شود. شما می‌توانید برای چگونگی پرداخت هزینه ثبت نام آزمون IELTS Indicator  با مراجعه به وبسایت arzipay.com و تماس با همکاران ما اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط