دوشنبه 16 فروردین 1400

معرفی برترین کارت های اعتباری برای اقامت رایگان در هتل

مقالات
معرفی برترین کارت های اعتباری برای اقامت رایگان در هتل
معرفی برترین کارت های اعتباری برای اقامت رایگان در هتل

کارت های اعتباری با پاداش سفر اشکال مختلفی به خود می گیرند. کارت های پاداش هواپیمایی فرصت هایی را برای پرواز به صورت رایگان یا ارزان ارائه داده و هزینه تعطیلات و سفرهای کاری شما را کاهش می دهند. کارت های اعنباری با پاداش غذاخوری باعث کاهش هزینه های وعده های غذایی در رستوران ها می شود که این مورد هزینه های زیادی را در سفرها ایجاد می کند. همچنین کارت های اعتباری تخیفیف در خریدها و کارت های اعتباری برای خرید بنزین در زمره کارت های پاداش قرار می گیرند. اگر به طور مکرر مسافرت می کنید، وجود یک یا چند نوع از این کارت ها در کیف پول شما ضروری به نظر می رسد. کارت های پاداش هتل ها نیز از جمله موارد ضروری برای سفر می باشند به خصوص اینکه اگر مسافرت های متوالی و مداوم در طول سال داشته باشید. تقریباً همه هتل های زنجیره ای بزرگ و یا برندهای معتبر هتل در سراسر دنیا حداقل یک کارت اعتباری پاداش دارند.

 

برخی از آنها برای مسافرین معمول  و توریستها و برخی دیگر برای صاحبان مشاغل ارائه می شوند. اکثر کارتهای اعتباری پاداش هتل دارای مزایای گسترده ای هستند ، و بسیاری از آنها جوایزی به کاربران ارائه می دهند.با این وجود پیدا کردن بهترین کارت اعتباری هتل کار آسانی نیست. یک کارت اعتباری منحصر به فرد وجود ندارد که بتوانیم به عنوان بهترین مورد به آن اشاره کنیم. این بستگی به نیاز شما دارد و هتل هایی که مکرراً انتخاب می کنید. بنابراین مهم است که هنگام تصمیم گیری برای انتخاب کارت پاداش هتل موارد مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

 

Capital One

برخی از مزایا و ویژگی های این کارت اعتباری:

  • این کارت تنها یک بار پاداش  50,000 miles معادل 500 دلار در سفر به شما می دهد؛ این پاداش در صورتیکه  3 هزار دلار در مدت سه ماه پس از افتتاح حساب خرج کنید، به شما داده می شود.
  • با استفاده از این کارت هر روز 2X miles پاداش کسب کنید.
  • این کارت توسط  CNBC‘بهترین کارت مسافرتی’ نامگذاری شده است
  • پاداش هایی که کسب کرده اید منقضی نمی شوند و هیچ محدودیتی برای کسب پاداش ها ندارید.

کارت اعتباری Capital One® Venture® Rewards پاداش های منظمی را برای دارندگان این کارت در نظر گرفته که در هنگام رسیدن به آستانه هزینه های پرداخت، قادر به دریافت آن پاداش می باشند. شما می توانید آن پاداش ها یا mile ها را برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و سایر هزینه های مرتبط با مسافرت استفاده کنید.

 

Chase Sapphire Reserve

مزایا و ویژگی های:

  • پس از خرید و خرج کردن 4،000 دلار با استفاده از این کارت اعتباری در طول 3 ماه اول بعد از افتتاح حساب، قادر به کسب 50،000 امتیاز خواهید بود. این امتیاز معادل 750 دلار در هنگام مسافرت می باشد.
  • این کارت اعتباری از طرف مجله MONEY به عنوان “بهترین کارت اعتباری سفر” انتخاب شد
  • اعتبار سالانه 300 دلار به عنوان هزینه ی مسافرت در حساب شما شارژ می شود

دارندگان این کارت اعتباری سالانه 300 دلار اعتبار مسافرتی دریافت می کنند. دارندگان این کارت همچنین در خریدهای مسافرتی و رستوران و همچنین 1 دلار به ازای هر 1 دلار هزینه در سایر خریدها کسب می کنند. شما می توانید از امتیازات کسب شده خود برای خرید سفر و سایر معاملات از طریق بستر Chase Ultimate Rewards استفاده کنید یا یک انتقال 1: 1 به برنامه های وفاداری شرکت های هواپیمایی و شرکت کننده انجام دهید.

 

Capital One® VentureOne® Rewards Credit Card

مزایا و ویژگی ها:

  • 0 دلار هزینه سالانه و بدون هزینه تراکنش خارجی
  • پس از خرج کردن 3،000 دلار از در مدت 3 ماه از زمان افتتاح حساب، برابر با 200 دلار در سفر کسب کنید.
  • هر روز 1.25X milesبدست آورید

کارت اعتباری Capital One Capital VentureOne® Rewards هزینه سالیانه را پرداخت نمی کند و نرخ متقاضی رقابت را به متقاضیان واجد شرایط ارائه می دهد. پس از تصویب ، شما می توانید 1.25X مایل در هر خرید ، و همچنین 10 برابر مایل از هتل رزرو کنید که از طریق Hotels.com/Venture برای مدت زمان محدود انجام دهید. شاید جذاب ترین ویژگی این کارت، دوره مقدماتی 0٪ آن باشد که به شما امکان می دهد هزینه های سفر خود را پرداخت کنید.

 

Hilton Honors American Express Card

ورود رویایی به دنیای هیلتون بدون پرداخت هزینه سالانه ، این کارت چند نکته خوب را برای شما به ارمغان می آورد. اما اگر یک مسافر جدی هیلتون باشید ، کارتهای Hilton Surpass یا Aspire را از Amex جدی بگیرید.

  • بهترین کارت برای کسانی که نمی خواهند هزینه سالیانه بپردازند.
اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط