دوشنبه 16 فروردین 1400

استخراج ارزهای دیجیتال با حرکات بدن و امواج مغزی

اخبار
استخراج ارزهای دیجیتال با حرکات بدن و امواج مغزی
استخراج ارزهای دیجیتال با حرکات بدن و امواج مغزی

مایکروسافت با نظارت بر فعالیت مغز افراد و سایر داده های بیومتریک روشی را برای استخراج ارزهای دیجیتال پیشنهاد کرده است. ثبت اختراع جدید با عنوان  Cryptocurrency System با استفاده از اطلاعات فعالیت بدن به کمک سنسور هایی که شخص به بدن خود وصل می کند فرایند استخراج ارزهای دیجیتال را به انجام می رساند. استخراج ارزهای رمز نگاری شده مانند بیت کوین به طور معمول مستلزم صرف مقدار زیادی از قدرت پردازش رایانه برای حل مشکلات پیچیده ریاضی است. اختراع ثبت شده مایکروسافت با جایگزین کردن این کار از طریق “فعالیت بدن انسان در ارتباط با یک کار” و نظارت بر نتیجه با سنسورهای بیومتریک گزینه ای جایگزین برای ماینینگ ارزهای دیجیتال می باشد. در این اختراع توضیح داده شده  “به عنوان مثال، موج مغزی یا گرمای بدن در هنگام انجام وظیفه ارائه شده، مانند مشاهده یك آگهی خوانش شده و اثبات انجام کار توسط سنسورها منتقل می شود.

 

به جای کار و انجام محاسبات گسترده ای که مورد نیاز برخی از سیستم های رمزنگاری رایج است ، داده های تولید شده بر اساس فعالیت بدنه کاربر می توانند اثبات کار باشند و بنابراین ، کاربر می تواند مشکل محاسباتی را به طور ناخودآگاه حل کند. سیستم ماینینگ یا استخراج شامل اتصال دستگاه به سنسورهای مختلف روی بدن است که فعالیت مورد نیاز کاربر را برای استخراج تشخیص می دهد.

مایکروسافت حق امتیاز اختراعی را ثبت کرده که براساس آن افراد با کمک حسگرها و امواج مغزی و گرمای بدنشان می توانند ارز مجازی استخراج کنند.

مایکروسافت در نظر دارد با رصد فعالیت های مغزی و اطلاعات بیومتریک افراد ارز مجازی تولید کند.

این شرکت به تازگی حق امتیاز اختراعی به نام «سیستم ارز مجازی با استفاده از اطلاعات فعالیت بدن انسان» را ثبت کرده است. در این حق امتیاز توضیح داده شده که چگونه  یک فرد می تواند با متصل کردن حسگرهای مختلف به بدنش ارز مجازی استخراج کند.

استخراج ارزهای مجازی مانند بیت کوین نیازمند قدرت عظیم رایانشی است تا مسئله های پیچیده ریاضی را حل کند.در توضیحات این حق امتیاز آمده است: به عنوان مثال یک موج مغزی یا گرمایی که از بدن فرد هنگام انجام حرکتی ساطع می شود، می تواند عملیاتی که تهیه کننده سرویس اطلاعاتی درخواست کرده را انجام دهد. به همین ترتیب می توان آن را در فرایند استخراج ارز مجازی نیز استفاده کرد.

این سیستم استخراج ارز شامل اتصال یک دستگاه به حسگرهای مختلف به بدن است که می تواند فعالیت کاربر را رصد و از آن برای تولید ارزمجازی استفاده کند. حسگرهای احتمالی که در این روش به کار می روند شامل اسکنر ام آر آی، دوربین های گرمایی و حسگرهای ضربان قلب و مادون قرمز هستند.

فراتر از امواج مغزی و گرمای بدن ، فعالیتهای دیگری که می توانند مورد بررسی قرار گیرند عبارتند از: “جریان مایعات بدن” و “فعالیت و حرکت اندام”. این حق ثبت اختراع 28 مفهوم مختلف را برای نحوه استفاده از سیستم برای استخراج ارزهای رمزنگاری  شده از جمله وظایفی مانند مرور رسانه های اجتماعی ، درگیر شدن با ربات چت هوش مصنوعی یا بازدید از وب سایت ذکر می کند. مایکروسافت در مورد اینکه آیا قصد توسعه این فناوری را دارد ،هنوز پاسخی نداده است.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط