دوشنبه 26 اردیبهشت 1401

تفاوت پرفکت مانی و وب مانی چیست؟ (کدام بهتر است؟)

مقالات پرفکت مانی، مقالات وب مانی، وبلاگ
تفاوت پرفکت مانی و وب مانی چیست؟ (کدام بهتر است؟)
تفاوت پرفکت مانی و وب مانی چیست؟ (کدام بهتر است؟)

تفاوت پرفکت مانی و وب مانی: در این مقاله از درگاه دلاری ارزی پی قصد داریم تا شما را در رابطه با تمقایسه پرفکت مانی و وب مانی در که جزء محبوب ترین کیف پول های دیجیتال بین المللی محسوب می شوند، بر خلاف پی پال که ایران را تحریم کرده است باید گفت خوشبختانه این دو کمپانی ایران را تحریم نکردند و می توان به سادگی در ایران بدون استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسط در یکی از انواع این کیف پول ها ثبت نام کرد و از خدمات انها استفاده کرد. البته می توان گفت که با وجود اینکه این 2 کیف پول شباهت هایی با ویزا کارت و مستر کارت دارند همان گونه هم تفاوت هایی دارند. اگر به دنبال مقایسه های این دو شبکه پرداخت آنلاین آشنا شوید پس در ادامه با سایت ارزی پی همراه باشید.

 

 

وب مانی چیست؟

 

وب مانی (Web Money) یکی از سامانه های پرداخت الکترونیکی سریع و محیطی برای کسب و کار های انلاین می باشد، این سامانه اجازه پرداخت تراکنش های مالی را در کمترین زمان ممکن به مخاطب می دهد و همچنین دیگر شما نیازی به کارت حساب بانکی ندارید و این تراکنش ها بسیار امن و غیرقابل برگشت می باشد و اصلا قابل شناسایی نیست. در حال حاضر وبمانی با 6 میلیون کاربر در جهان یکی از محبوب ترین سامانه های انتقال تراکنش مالی می باشد البته نیاز به ذکر است که مهم ترین ویژگی آن عبارت است از برخورداری از پول الکترونیکی و امنیت بسیار بالا می باشد.

 

 

پرفکت مانی چیست؟

 

پرفکت مانی یکی از شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات مالی که در سال 2007 در پاناما شروع به کار کرد. می توان گفت این سامانه تراکنش های مالی  ایران را تحریم نکرده، برخلاف مسترکارت و ویزا کارت می توان از پرفکت مانی استفاده کرد و این سامانه به ایرانی ها هم اجازه تراکنش های مالی را می دهد. یکی از مزیت هایی که باعث شده محبوبیت پرفکت مانی در ایران بسیار زیاد باشد این است که از زبان فارسی پشتیبانی کرده و فارسی زبانان نیازی نیست که حتما زبان انگلیسی بلد باشند و همانند بسیاری از سامانه ها تراکنش شما غیرقابل برگشت خواهد بود و شما می توانید به راحتی و به صورت ناشناس تراکش مالی داشته باشید و این حساب بدون نیاز به کارت بانکی می تواند برای تراکنش های مالی شما را انجام دهد.

 

 

تفاوت های پرفکت مانی و وب مانی

 

لازم به ذکر است که نمی توان به صورت کاملا واضحی اعلام کرد که کدام سامانه بهتر است، هرکس می تواند با راحت بودن کارش از یکی از این سامانه ها استفاده کند و به آسانی تراکنش های مالی خود را انجام دهد. شما می توانید در سایت ارزی پی با افتتاح حساب پرفکت مانی یا افتتاح حساب وب مانی تراکنش های مالی خودتان را به آسانی انجام دهید.

 

 

نرخ کارمزد پرفکت مانی و وب مانی

 

یکی از مواردی که باعث تفاوت بین پرفکت مانی وب مانی می شود می توان کارمزد هایی که این دو سامانه برای تراکنش های مالی دریافت می کنند معرفی کرد و لازم به ذکر است که در حال حاضر این کارمزد ها از طرف پرفکت مانی با هر بار تراکنش 0.5 درصد دریافت می شود و شما موظف هستید به میزان مبلغی که انتقال می دهید 0.5 درصد کارمزد بپردازید اما در وب مانی این عدد متفاوت است و شما با پرداخت 0.8 درصد کارمزد می توانید تراکنش مالی انجام دهید؛ پس می توان اولین زنگ پیروزی را برای پرفکت مانی به صدا در آورد چراکه کارمزد کمتری نسبت به وب مانی از شما دریافت می کند.

 

تفاوت پرفکت مانی و وب مانی چیست؟

محبوبیت و اعتبار Perfect Money یا Web Money

محبوبیت چیزی است که باعث اعتبار و همچنین آرامش خاطر می دهد که خدایی نکرده حساب شما مورد هکر ها و یا حتی پول شما بلوکه نشود اما از لحاظ محبوبیت می توان گفت که محبوبیت این دو سامانه وب مانی و پرفکت مانی به شدت تنگاتنگ بوده ولی با چند حساب سر انگشتی می توان فهمید اگر ما ایرانی ها بخواهیم یکی از این 2 سامانه را انتخاب کنیم پرفکت مانی را انتخاب می کنیم، شما می توانید با پشتیبانی زبان فارسی و همچنین کارمزد کمتر به آسانی اقدام به پرداخت های الکترونگی داشته باشد.

این خیلی مهم است که آیا سامانه پرداخت تراکنش های مالی آنلاین شما از لحاظ محبوبیت با دنیا هم تعامل دارد یا خیر که پرفکت مانی توانسته  خودش را در بسیاری از فروشگاه های خارج کشور وصل کند و شما می توانی وسایل های خودتان را با خیال راحت بدست بیاورید. تاکنون شما تفاوت پرفکت مانی و وب مانی را متوجه شدید اما شاید بخواهید در ادامه با تفاوت های بیشتر هم آشنا شوید پس پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

پیشتیبانی از کیف پول های متنوع

 

تفاوت پرفکت مانی و وب مانی در قسمت بالا بسیار زیاد بود و شاید شما احساس کردید که پرفکت مانی خیلی خوب است و وب مانی به گرد پای پرفکت مانی نمی رسید اما در این قسمت اصلا این گونه نیست؛ پرفکت مانی شما تنها 3 کیف پول را پشتیبانی می کند و آن ها از قبیل: دلار، طلا، یورو می باشد اما در وب مانی جدا از این سه کیف پول می توانید از دانگ، روبل و… هم استفاده کنید، پس می توان گفت دست شما برای انتقال تراکنش هایتان باز تر است و شما می توانید با خیال راحت تر یک حساب وب مانی باز کنید و در تمامی کشور های دنیا ارز سرمایه گذاری کنید.

 

 

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی و وب مانی

 

شارژ کردن حساب های سامانه های پرفکت مانی و وب مانی بسیار تفاوت زیادی دارند و شاید در تصمیم گیری مقایسه این دو کیف پول قطعی کند اما باید گفت که پرفکت مانی با روش ووچر پرفکت مانی، صرافی های آنلاین و کارت های اعتباری می تواند حساب پرفکت مانی شما را شارژ کند اما در وب مانی باید از پیمر که نوعی حساب ووچر می باشد برای شارژ حساب وب مانی خود اقدام کنید و از صرافی های آنلاین و کارت های اعتباری اقدام کنید.

 

 

سرعت انتقال ارز

 

به آخرین مقایسه تفاوت پرفکت مانی و وب مانی رسیدیم، در هر دو کیف پول الکترونیکی سرعت انتقال ارز به صورت آنی می باشد و شما باید بدانید که تفاوت سرعت انتقال ارز بین این دو سامانه تفاوت چندانی نمی کند و هر دو دقیقا مشابه هم هستند و نمی توان مقایسه چندانی را برای این دو کلمه به کار برد به همین دلیل تا به اینجا شما متوجه شدید که تفاوت پرفکت مانی و وب مانی چیست؟ امیدوارم در انتخاب یکی از این دو سامانه پرداخت الکترونیکی کاملا به درک صحیح رسیده باشید. اگر شما کاملا انتخابتان پرفکت مانی می باشد پیشنهاد می کنم برای درک بهتر انتخاب حساب الکترونیکی پرداختی آنلاین به مقاله پی پال بهتر است یا پرفکت مانی؟ در سایت ارزی پی بیندازید.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط