دوشنبه 16 فروردین 1400

شرکت در تحقیقات و کسب درآمد ارزی در Respondent.io

مقالات
شرکت در تحقیقات و کسب درآمد ارزی در Respondent.io
شرکت در تحقیقات و کسب درآمد ارزی در Respondent.io

آیا می دانید شرکت هایی به دنبال افراد واجد شرایط برای پیوستن به گروه  مطالعاتی در زمینه مورد نظرشان به همراه پرداخت حقوق (درآمد ارزی) هستند؟ آیا می دانید که برای پیوستن به یک گروه تحقیقاتی لزوماً نیازی به تجربه حرفه ای ندارید؟

 

بله،تحقیقاتی وجود دارد که هم به متخصصان و هم غیر متخصصانی در سراسر جهان نیازمند هستند. Respondent.io محققان و پاسخ دهندگان واجد شرایط را همه در یک مکان آورده است و امکان همکاری از راه دور را برای پاسخ دهندگان بوجود آورده است.پرداخت ها توسط پی پال (Paypal)انجام می شود و البته این شرکت تعداد زیادی پروژه متناسب با همه سلایق را ارائه می دهد و به این صورت شما توانایی انتخاب پروژه های خود را دارید و برخلاف سایر شرکت هایی که در خارج از ایالات متحده هستند ، پیشنهادات بسیار گسترده ای برای کاربران دارد. در واقع این شرکت یک سیستم برای پاسخ دهندگان به تحقیقات آنلاین سایر شرکتها در مورد خدمات و محصولاتشان می باشد و پاسخگویان معتبر تحقیقاتی را برای هر شرکت و موسسه ای که به آن نیاز داشته باشد ، فراهم می کند. هر تحقیقی به یک پاسخ دهنده اعم از حرفه ای و غیر متخصص ، با تجربه و یا بی تجربه از زنان خانه دار تا توسعه دهندگان وب احتیاج دارد.

به طور خلاصه ، هر کسی می تواند تحقیقی پیدا کند که در مورد آن اطلاعاتی داشته باشد و نظرات خود را در مورد آن تحقیق بیان کند. دو نوع پروژه وجود دارد. از راه دور و حضوری. همه این مطالعات غربالگری می شوند. برخی از تحقیقات  فقط 30 دقیقه زمان برای مطالعه و پاسخگویی نیاز دارد.با پاسخگویی به تحقیقات می توانید از 25 دلار تا 200 دلار درآمد ارزی کسب کنید. طول مطالعات درمورد تحقیقات از 15 دقیقه تا 120 دقیقه می باشد. پاسخ دهندگان ظرف 5تا8 روز از طریق پی پال مبلغ پرداختی خود را دریافت می کنند. واجد الشرایط شدن برای یک تحقیق آسان است ،به این صورت که  شما نیازهای مورد نیاز برای یک مطالعه تحقیقاتی خاص را برآورده کنید. در بعضی مواقع آنها به مجموعه خاصی از افراد احتیاج دارند و بعضی اوقات آنها فقط به کسی نیاز دارند که نظر بدهد.

Respondent یک بستر تحقیقاتی است که مشارکت کنندگان در گروه های متمرکز ، افراد شرکت کننده در نظرسنجی ها و تست ها در وب سایت ها را از سراسر جهان جذب می کند. آنها با طیف گسترده ای از شرکت ها مانند SendGrid ، GoDaddy ، Dropbox ، مایکروسافت ، Airbnb و Allstate همکاری می کنند و از این طریق میتوانند به کسب درآمد از Respondent بپردازند. افراد شرکت کننده در Respondent  از طریق نظرسنجی ها و … به مشتریانی وصل می شوند و می توانند در مورد محصولات و خدمات بازخوردها را دریافت کرده و به تولیدکنندگان ارائه دهند.

شروع کار با Respondent آسان و رایگان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری با آدرس ایمیل ، حساب LinkedIn یا حساب Facebook ایجا کنید. پس از ورود به حساب کاربریتان، اطلاعات اصلی مانند اطلاعات تماس ، وضعیت اشتغال ، پیوندهای پروفایل شبکه های اجتماعی(Facebook ، Twitter ، LinkedIn و Instagram) و مشخصات جمعیتی را باید وارد کنید.

با افزودن این اطلاعات، بازدیدکنندگان بهتر شما و مهارت های شما را خواهند شناخت و شانس این که شما را برای انجام نظرسنجی ها انتخاب کنند بیشتر خواهد بود.شما هر روز مجاز به درخواست حداکثر ده پروژه هستید و در صورتی که واجد شرایط باشید، به چند سؤال ساده نظرسنجی پاسخ می دهید و سپس منتظر می مانید تا نتیجه برای شما اعلام شود. در صورتی که برای مشارکت انتخاب شدید، یک پیام متنی و اعلان در داشبورد خود با پیوند مربوطه دریافت خواهید کرد.

در صورت عدم انتخاب برای مشارکت، این روند را ادامه دهید و پیشنهاد می شود هفته ای دو بار وارد شوید و به مرور مطالعات بپردازید و برای پروژه های مربوطه درخواست دهید، از این طریق ، همیشه یک جریان کار ثابت پیشنهادی خواهید داشت.

به طور کلی سه عامل مهم در تعیین نرخ دستمزد وجود دارد که عبارتند از : طول مطالعه ، نوع مشارکت و در دسترس بودن جمعیت هدف.

 

انواع مختلف پروژه هایی که می توانید در آنها شرکت کنید:

  • گروه های کانونی آنلاین
  • مطالعات کمی
  • بحث و گفتگوهای یک به یک
  • مطالعات بدون تغییر
  • مطالعات خاطرات
  • مصاحبه تلفنی
  • مطالعات حضوری

پس از اتمام کار خود ، شرکتی که مطالعه را انجام داده است ، ارسال مقاله شما را تأیید می کند. اگر چیزی روشن نباشد ، ممکن است لازم باشد در پاسخ به آنها توضیحاتی را ارائه دهید. پس از پذیرش مطالب ارسا ، آنها به عنوان محقق ، مبلغ مورد پرداخت را از طریق درگاه پرداخت های ارزی پی پال بر اساس برنامه پرداخت خود برای شما واریز می کنند.

این روشی که گفته شد، یکی از راه های کسب درآمد ارزی از Respondent می باشد. راه دیگر برای کسب درآمد از Respondent از طریق جذب دیگران به این پلتفرم برای انجام نظر سنجیها و … و کسب درآمد می باشد.

شما برای هر شخصی که معرفی می کنید و او به این سیستم مراجعه کرده است و یک مطالعه را کامل کرده است، 20 دلار و برای مراجعه به مطالعه خاص 50 دلار درآمد ارزی کسب خواهید کرد. پرداخت ها از طریق پی پال انجام می شود و برای صدور پرداخت باید مبلغ دریافتی شما به آستانه 75 دلار رسیده باشد.

 

نمونه های از پروژه های در خواستی در وبسایت Respondent 

*تجربه بانکداری دیجیتال خود را به اشتراک بگذارید.

طول مطالعه تحقیقاتی: 30 دقیقه و درآمد 45 دلار

شرح تحقیق:

آیا از بانکداری اینترنتی استفاده می کنید؟ 11FS یک شرکت تحقیقاتی ویژه در زمینه بازار است که به دنبال افرادی است که در زمینه  بانکداری اینترنتی یا کاربران fintech فعال هستند. آیا می خواهید تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید – چه خوب و چه بد؟ ما می خواهیم بدانیم.

**توسعه دهندگان و مهندسان DevOps

طول مطالعه: 60 دقیقه و درآمد 200دلار

 

شرح تحقیق:

ما یک شرکت نرم افزاری هستیم که برای مصاحبه های آنلاین 1 ساعته و بررسی محصولات به دنبال توسعه دهندگان و مهندسین DevOps هستیم. ما می خواهیم در مورد صنعت ، محصولاتی که شما استفاده می کنید و نظرات شما درباره محصولاتی که ممکن است هنوز آنها را امتحان نکرده اید با شما صحبت کنیم.

***به دنبال والدین بچه های 13 تا 17 ساله هستیم

طول مطالعه: 60 دقیقه و درآمد ارزی 1500 دلار

 

شرح تحقیق:

ما به دنبال صحبت با بچه های 13 تا 17 ساله هستیم. درباره تجربیات آنها در مورد رسانه های اجتماعی و بازخورد درباره برنامه های جدید رسانه های اجتماعی در حال توسعه. اگر شما پدر و مادر یک 13-17 ساله هستید، لطفا به نمایندگی از فرزند خود درخواست دهید. مصاحبه ها در روزهای جمعه و شنبه انجام می شود.

 

نکته: اگر هیچ پروژه ای در حساب اصلی خود ندارید ، کافیست روی “مرور پروژه ها” در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید. سپس ، هنگامی که پیشنهادات ظاهر می شود ، “مشاهده پروژه های بیشتر” را در زیر لیست کلیک کنید.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط