دوشنبه 16 فروردین 1400

عرضه ساعت جدید جی شاک (G-Shock) با تم ناسا

اخبار
عرضه ساعت جدید جی شاک (G-Shock) با تم ناسا
عرضه ساعت جدید جی شاک (G-Shock) با تم ناسا

برای علاقه مندان به فضا راهی جدید برای نشان دادن عشق خود به مأموریت های آپولو – که به تازگی 50 ساله شد – و بازگشت آتی آژانس فضایی به ماه، با ساعت جدید “جی شاک” کاسیو ایجاد شده است. در وب سایت G-Shock آمده است که این ساعت به منظور احترام به ده ها کاوش در فضا و اکتشافات پیشگامانه طراحی شده است. این ساعت مانند مأموریت مشترک SpaceX و ناسا برای بازگشت به ماه، یک جذابیت استثنایی به همراه دارد.

 

کاسیو نسخه‌ DW5600NASA20 از ساعت‌های سری جی‌شاک را معرفی کرده است. همان‌گونه که از نام این محصول می‌توان فهمید، ساعت جدید کاسیو بیانگر احساس دوستی به ناسا است. روی ساعت دیجیتالی جدید سری جی‌شاک، طرح «کرم» از لوگو ناسا نقش بسته است. این طرح که پیش‌تر در سال 1992 کنارگذاشته شد، برای پرتاب بعدی کپسول سرنشین‌دار دراگون (Crew Dragon) دوباره بازگشته است.

این ساعت تداعی‌گر دوران آغازبه‌کار نخستین شاتل فضایی است؛ اما در عین‌حال ویژگی‌های جدیدی در خود نهفته دارد. نور پس‌زمینه‌ی EL (الکترولومینه‌سانس) هنگامی‌که کاربر در تاریکی ساعتش را بررسی می‌کند، تصویری از ماه را نمایش می‌دهد. درهمین‌حال، طرح دیگری از ماه در پشت ساعت وجود دارد. این محصول حتی بسته‌بندی ویژه‌ای دارد و از قوطی‌ای تشکیل‌ یافته که یادآور فضاپیماهای آمریکایی همچون موشک ساترن 5 است.

ساعت جدید کاسیو همچنین برای آنچه به چشم نمی‌آید، درخورتوجه است. وب‌سایت Hodinkee خاطرنشان کرده است الزامات تجاری ناسا درج هرگونه عبارت نشان‌دهنده‌ ساخت مشترک یا تعریف و تأیید شرکت سازنده را ممنوع کرده است. بنابراین، لوگو کاسیو در قسمت جلو دستگاه دیده نمی‌شود و این شرکت برای تبلیغ خود، لوگو برجسته‌ی جی‌شاک را در بخش جلو و نشان کوچک کاسیو را در پشت محصول درج کرده است.

قیمت 130 دلاری ساعت جدید کاسیو چندان هم گران نیست؛ ولی مسئله‌ واقعی به‌دست‌آوردن آن است. تا این لحظه، کاسیو موجودی اولیه‌ی ساعت‌های یادشده را فروخته است و سفارش‌های جدید تا تاریخ ششم مه ارسال نخواهند شد. ناگفته نماند باتوجه‌به اینکه بسیاری از ساعت‌های مکانیکی با تم فضا ده‌هاهزار دلار قیمت دارد، محصول جدید سری جی‌شاک خریدی بسیار ارزان به‌نظر می‌رسد.

این ساعت همچنین دارای ویژگی هایی مانند:

  • مقاوم در برابر شوک و ضربه
  • مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق200 متری
  • نور پس زمینه
  • هشدار به صورت فلش
  • چشمک زدن با صدای زنگ هشدار ، آلارم راس هرساعت
  • کرنومتر 100/1 ثانیه
اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط