دوشنبه 16 فروردین 1400

معرفی دستبند هوشمند شیائومی (Mi Band 5) با قیمت 27 دلار

اخبار
معرفی دستبند هوشمند شیائومی (Mi Band 5) با قیمت 27 دلار
معرفی دستبند هوشمند شیائومی (Mi Band 5) با قیمت 27 دلار

دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 5 جانشین Mi Band 4 است. یک ردیاب تناسب اندام ارزان از اواسط سال 2019 که ما را تحت تأثیر طیف وسیعی از ویژگی هایش قرار داد. حالا با توجه به مشخصات، به نظر می رسد که این دستبند جدید شیائومی جانشین مناسبی برای Mi Band 4 باشد. این دستبند اکثر ویژگی های اصلی مدل قبلی را داراست است اما با ارتقاء در تعداد موارد اصلی و کلیدی، از جمله صفحه نمایش و ردیابی خواب.

 

دستبند هوشمند شیائومی Mi Band  جزو آن دسته از خریدهایی بوده که برای دارندگان آن پشیمانی ایجاد نکرده است. دسبتند ارزانی که با توجه به قیمتش امکانات خوبی دارد.

این دستبند همچنین دارای پورت شارژ مغناطیسی، ویژگی‌های کنترل دوربین از راه دور هم هست و با قیمت ۲۷ دلار به بازار عرضه می‌شود. سایز صفحه نمایش Mi Band 5 که یک صفحه نمایش OLED است حالا از 0.95 اینچ به ۱.۲ اینچ افزایش پیدا کرده است. هرچند در این نسخه شیائومی از انیمیشن‌های مختلف برای صفحه این دسبتند هوشمند بهره گرفته که کاربردی هم هستند اما بهبود مهم این دسبتند شارژر مغناطیسی است که در این نسخه راحت‌تر و ساده‌تر شده است.

دسبتند می بند ۵ حالا به پردازنده سریع‌تری هم مجهز شده که قادر به ردیابی خواب کاربر هم هست. در میان ورزشهایی که این دسبتند قادر به ردیابی میزان فعالیت کاربر است حالا ۱۱ ورزش جدید به آن اضافه شده از جمله یوگا.  این دسبتند همچنین می‌تواند عادت ماهانه برای خانم‌ها را هم ردیابی کند. شیائومی در کنار این دسبتند پای PAI یا دستیار هوشمند فعالیتهای شخصی را هم معرفی کرده که کاربران از طریق آن بتوانند به اهداف ورزشی و تمرینی خود برسند.

دسبتند Mi Band 5 فعلا فقط در چین قابل دسترس است. قیمت مدل بدون NFC آن ۱۷۹ یوان  یا ۲۷ دلار است و نسخه دارای  NFC آن ۳۲ دلار است.البته این شرکت اعلام کرده که این دستبند هوشمند در ماه ژوئیه در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

 

_مقاومت در برابر نفوذ آب تا 50 متر

-نظارت 24 ساعت بر ضربان قلب

_نگهداری شارژ باتری تا 14 روز

_شارژر مغناطیسی

_11 حالت ورزشی و…

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط