دوشنبه 26 اردیبهشت 1401

تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین

مقالات پرفکت مانی، وبلاگ
تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین
تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین

پرفکت مانی یکی از سامانه های انتقال تراکنش مالی که به صورت بین المللی فعالیت می کنند. از این سامانه می توان برای پرداخت ارزی و خرید از سایت های خارجی و یا انتقال ارز برای کشور های خارجی استفاده می شود. اگر چه این سامانه امکان دریافت ریال ایران را ندارد، اما می توان با انوع ارزهای رایج جهان از جمله دلار یا یورو آن را شارژ کرد. در مقاله تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین همراه سایت خدمات دلاری ارزی پی باشد تا آشناییت کاملی در تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین باشیم.

 

پرداخت پرفکت مانی

برای استفاده از این سامانه انتقال تراکنش های مالی مراحل هایی را می توانید طی کنید چون: ساخت اکانت پرفکت مانی، شارژ اکانت پرفکت مانی، خرید با پرفکت مانی، چگونه شارژ پرفکت مانی بیت کوین بخریم؟

 

ساخت اکانت پرفکت مانی

برای استفاده از شبکه مالی آنلاین پرفکت مانی باید اول افتتاح حساب پرفکت مانی اقدام نمایید. استفاده از خدمات پرفکت مانی درایران محدودیتی ندارد البته با توجه به پی پال که به هیچ عنوان خدماتی به ایرانی ها نمی دهد. به همین دلیل بدون یناز به ارائه مدارک مبنی بر سکونت کاربر در خارج از ایران می توان در این شبکه اکانت ساخت

 

شارژ اکانت پرفکت مانی

پس از ایران که اکانت خود را ایجاد کردید، باید نسبت به شارژ حساب پرفکت مانی خود اقدام کنید، این شارژ می تواند با استفاده از یکی از انواع کردیت کارت یا با خرید ووچر پرفکت مانی دریافت شود. به علاوه می توانید با استفاده از خدمات ارزی پی برای خرید اتوماتیک شارژ پرفکت مانی اقدام کنید. پس ازاین که حساب شما دارای موجودی شد می توانید با آن از طریق تمامی درگاه های پرفکت مانی پرداخت انجام دهید. اکنون این شارژ قابلیت تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین دارد.

 

خرید با پرفکت مانی

طبیعتا خرید با این سامانه فقط از طریق درگاه های پرداخت آن قابل انجام است. به همین دلیل با پرفکت مانی تنها در سایت هایی که درگاه آن را دارند می توانید خرید ارزی داشته باشید

 

چگونه با شارژ پرفکت مانی بیت کوین بخریم؟

برای خرید بیت کوین با پرفکت مانی نیاز به سرویس فروش بیت کوین دارید که درگاه پرداخت این شبکه را ارائه دهد. لازم به ذکر است که پیدا کردن این سرویس دشوار است. علاوه بر آن برخی از آن کیف ها پول های ایرانی را پذیرا نیستند و پس از راه حل تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین چیست؟

 

خرید بیت کوین در ایران

برای خرید بیت کوین با پرفکت مانی (Perfecy Money) در ایران می توانید از خدمات ارزی پی استفاده نمایید. این فرایند طی دو مرحله قابل انجام است.

در مقاله تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین سایت ارزی پی در رابطه با ساخت اکانت پرفکت مانی، شارژ اکانت پرفکت مانی، خرید با پرفکت مانی، چگونه با پرفکت مانی بیت کوین بخریم؟ پرداختیم تا شما اطلاعات مفیدی در رابطه با پرفکت مانی بدست آورید شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به بانک اطلاعاتی وبلاگ ارزی پی استفاده کنید. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط