دوشنبه 13 تیر 1401

مستر کارت مجازی چیست (کاربرد Master Card مجازی + ویژگی!)

مقالات مستر کارت، وبلاگ
مستر کارت مجازی چیست (کاربرد Master Card مجازی + ویژگی!)
مستر کارت مجازی چیست (کاربرد Master Card مجازی + ویژگی!)

مستر کارت مجازی چیست؟

 

مستر کارت چیست؟ (مستر کارت مجازی) یکی از کارت های اعتباری معتبر جهان می باشد که با داشتن 140 شعبه نمایندگی در سراسر جهان و با داشتن حداقل 3 میلیون دستگاه ATM یا P.O.S در رتبه اول مبادلات مالی قرار گرفته است. داشتن مسترکارت مزایای بسیار زیادی دارد که می تواند به کارمزد های ناچیز، دریافت صورت حساب روزانه رایگان، نقد کردن وجوه از دستگاه های خودپرداز ATM در بیشتر کشور های جهان، هرید از تمامی فروشگاه های بین المللی، انتقال پول از شعب ارزی بانک های بین المللی، تبادل مالی با شرکت های بین المللی، صرافی ها و بانک های اینترنتی اشاره نمود. برای شناخت بهتر  اینکه مسترکارت چیست و مسترکارت مجازی چه ویژگی هایی دارد با سایت خدمات پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی همراه باشید.

 

روند شکل گیری مستر کارت چیست؟

 

مسترکارت یک کمپانی خدمات مالی امریکایی و چند ملیتی است که دفتر اصلی آن درنیویورک آمریکا قرار دارد. تاسیس این شرکت در سال 1958 شکل گرفت  اولین صادر کنندگان مسترکارت، بانک یونایتد، ملی کروک، ولز فارگو و بانک کالیفرنیا بوده که بعد ازمدت ها ولز فارگ که یک شرکت مالی آمریکایی و چهارمین بانک آمریکاست خریداری شد. مسترکارت از اواخر 2005 به شرکت چند ملیتی تبدیل شد.

مسترکارت چیست؟ (مستر کارت مجازی)

خرید مستر کارت مجازی (ویزا کارت مجازی)

 

این کارت های اعتباری از نوع prepaid می باشد و صاحبان این کارت ها می توانند به وسیله این کارت ها خرید های آنلاین خود را با کمترین هزینه ممکن انجام دهند، از ویژگی های خرید آنلاین خود با کمترین هزینه و زمان صدور آن اشاره نمود که صاحبان این کارت ها به راحتی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن هزینه پرداخت های خود را انجام دهند. اما ویژگی های مستر کارت چیست؟!

ویژگی مستر کارت چیست؟ (مستر کارت مجازی)

موجودی مستر کارت

مسترکارت مجازی دارای موجود 25 تا 500 دلار آمریکا می باشد و بسته به نیاز مشتری صادر می شود، مدت زمان صدور کارت به صدور آنی می باشد و برای صدور داشتن یک آدرس ایمیل و یک کارت متصل به شتاب بانکی کافی می باشد؛ مدت زمان اعتبار کارت ها از زمان صدور تا پایان ماه میلادی چهارم می باشد. یعنی اعتبار کارت حداقل از 3 ماه تا حداکثر 4 ماهه می باشد.

در صورتی که حداقل زمان یک ماه تا پایان زمان انقضای کارت وجود داشته باشد و حداقل 25 دلار داخل کارت باشد امکان نقدر کردن موجودی کارت به صورت ریالی وجود دارد ( البته بسیار مراقب باشید که قبل از خرید کارت از مبلغ نهایی پرداخت خودتان اطمینان حال فرمایید نقدر کردن با درصدی کارمزد اتفاق می افتد)

مسترکارت چیست؟ (مستر کارت مجازی)

امکانات صدور مسترکارت چیست؟

صدور مسترکارت مجازی دارای پنل بانکی و اینترنت بانک مختص مشتری است، که این امکان را به صاحبان کارت می دهد ک گردش حساب خود و ریز تراکنش های خود را به راحتی برسی کنید.

امنیت مستر کارت

این کارت از نظر امنیت استاندار های بسیار بالایی داشته این امکان را به مشتری می دهد که در صورت نیاز شخصا به فعال یا غیر فعال کردن کارت اقدام نمایید. قابلیت ریفاند کامل پول پرداختی یا بخشی از مبلغ بعد از تسویه با فروشگاه ارائه کننده خدمات به مشتری ( یک ماه بعد از انجام خرید امکان ریفاند پول به کارت)

ارز های مسترکارت

این کارت مستر کارت مجازی ( ویزا کارت مجازی ) بر پایه دلار امریکا صادر شده اما امکان خرید با همه ارز های دنیا را دارا می باشد. مانند درهم، یورو، لیر، فرانک و… این کارت ها قابلیت شارژ مجدد را ندارند و در زمان صدور به میزان دلار در خواستی شارژ خواهند شد

مسترکارت چیست؟ (مستر کارت مجازی)

امکانات خرید مستر کارت چیست؟

 

  1. واریز اپلیکیشن و پرداخت شهری دانشگاه و…
  2. امکان خرید از فروشگاه های آنلاین مانند: Amazon، Aliexpress، Alibaba، eBay و…
  3. رزرو هتل های خارجی و خرید بلیط هواپیمایی از سایت: com، cheapoair.com
  4. پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت های کشورهای مختلف دنیا: SEVIS Fee، MRV Fee و…
  5. خرید لایسنس نرم افزار و بازی های انلاین و…

مسترکارت چیست؟ (مستر کارت مجازی)

درگاه های دلاری پرداخت با مستر کارت مجازی

با مسترکارت مجازی، می توانید به انواع ارز هایی مانند: یورو، پوند، استرالیا، دلار کانادا و… دسترسی پیدا کنید. اما از آنجایی که ارز پایه این کارت، دلار آمریکا می باشد و به دلار آمریکا نیز شارژ می شود، در صورتی که شما به یورو، دلار کانادا و استرالیا، پوند یا سایر ارز ها باشد. به مبلغ پرداختی شما حداکثر 4 درصد کارمزد در جهت تبدیل واحد ارز بین بانکی اضافه می شود و این میزان بیشتر از موجودی کارت کسر می شود.

این کارت ها 3 ماه بعد از مدت تاریخ صدور اعتبار دارد و پس از گذشت این زمان منقضی می شوند و قابل استفاده نخواهند بود. از این رو می توانید در صورت ظرف مدت 3 ماه آینده تمامی موجودی کارت را مورد استفاده قرار دهید و آن را سفارش دهید.

مسترکارت مجازی امکان برگشت پول (Refund) مبالغ پرداخت شده را دارد. یعنی اگر به هر دلیلی تمام یا بخشی از مبالغ پرداخت شده قبلی به کارت بازگردد. این مبلغ ریفاند می شود و موجودی کارت شما اضافه می شود.

 

در صورتی که پس از این اعتبار کارت که پس از سه ماه به هر دلیلی مثل ریفاند، مبلغی به کارت بازگردانده می شود، فقط تا 2 هفته پس از تاریخ اعتبار کارت و به شرط دارا بودن بالای 10 دلار موجودی در کارت، با درخواست شما و پس از کسر 10 الی 5 دلاز از موجودی شما مابقی موجودی به مستر کارت مجازی جدیدی انتقال می یابد. بسیار خرسندیم که تا پایان این مقاله از سایت خدمات پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی ما را همراهی کردید. امیدوارم که پاسخ سوال خود را “مستر کارت چیست” دریافت کرده باشید.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط