نقد کردن درامد ارزی و دلاری (نقد كردن دلار پي پال ✔️!!)

یکی از مشکلاتی که هموطنان ایرانی به دلیل تحریم های بانکی با آن دست و پنجه نرم می کنند تبدیل درآمد های خارج از کشور خود به ریال است.یعنی افرادی که با توجه به زمینه ی کاری خود(مثلا هنرمندانی که در مسابقات هنری بین المللی شرکت می کنند،فریلنسرها، برنامه نویسان،طراحان و ...) درآمدی در آن سوی مرزها دارند برای انتقال درآمد خود به داخل کشور و تبدیل آن به پول رایج ایران دچار مشکلات فراوانی هستند.ما در ارزی پی این توانایی را داریم که درآمدهای ارزی شما را با بهترین نرخ تبدیل به ریال کنیم.

درخواست نقد کردن درآمد های ارزی

نقد کردن پی پال

شما کاربران محترم میتوانید علاوه بر خرید پی پال از ما، فروش آن را نیز در سایت ارزی پی انجام دهید. شما می‌توانید از طریق این صفحه، درخواست فروش پی پال خود را ثبت کنید. برای این کار لازم است اطلاعاتی که از شما خواسته شده را به درستی وارد نمایید: 1- میزان ارز مورد نظر جهت فروش را وارد کنید. (حداقل 30) 2- شماره کارت یا شماره شبای خود را وارد کنید. 3- اگر نکته‌ای وجود دارد که لازم است ما بدانیم، در قسمت توضیحات ذکر کنید. 4- روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید و به تلگرام پشتیبانی یک پیام ارسال کنید تا ادمین تلگرام، یک آدرس ایمیل جهت واریز در اختیار شما قرار دهد.

خرید پی پال از شما

نقد کردن وب مانی

کاربران محترم سایت ارزی‌پی می‌توانند علاوه بر خرید وب مانی از این سایت، سفارش فروش آن را هم در سایت ثبت کنند. برای این کار لازم است اطلاعاتی که از شما خواسته شده را به درستی وارد نمایید: 1- میزان ارز مورد نظر جهت فروش را وارد کنید. 2- شماره کارت یا شماره شبای خود را وارد کنید. 3- در صورتی که توضیح اضافه ای درباره ی این خدمت دارید در قسمت توضیحات ذکر کنید. 4- روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید و به تلگرام پشتیبانی یک پیام ارسال کنید تا ادمین تلگرام، یک آدرس کیف پول جهت واریز در اختیار شما قرار دهد.

خرید وب مانی از شما

نقد کردن پرفکت مانی

ارزی پی این امکان را برای کاربران سایت فراهم کرده است که درآمد ارزی خود را نقد کرده و علاوه بر خرید از سایت، امکان فروش آن را هم به سایت داشته باشند. شما میتوانید با استفاده از سایت ارزی پی درخواست فروش درآمد های ارزی خود را ثبت کنید.

خرید پرفکت مانی از شما

نقد کردن وسترن یونیون

وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی می‌باشد که در سال 1851 بنیانگذاری شده و در زمینه خدمات مالی، ارسال پول در سراسر جهان، حواله پستی پول و پرداخت های تجاری فعالیت می‌کند.

خرید وسترن یونیون از شما

توضیحات

نقد کردن درآمد ارزی (نقد کردن درآمد دلاری با یک کلیک)

بهترین راه برای نقد کردن درامد ارزی

نقد کردن درآمد ارزی: داشتن درآمد دلاری و ارزی در گذشته ای نه چندان دور، نه خیلی به درد افراد می خورد و نه کسی برایش برنامه داشت. اما در زمان امروزه و به دلیل وضعیت اقتصادی ایران، داشتن درآمد ارزی یا دلاری، برای برخی از افراد به یک آرزو دست نیافتنی و برای برخی به یک هدف که زندگیشان را برای آن می گذارند شده است. به عنوان مثال شما به عنوان فریلنسر دارای درآمد ارزی هستید که برای نقد کردن درآمد دلاری و دیگر حساب ها، همچنین تبدیل کردن آن به ایران باید فرایندی را پشت سر بگذارید.

در دوره و زمانه حال حاضر و وضعیتی که به دلیل تحریم ها و شرایط اقتصادی داریم، کسب درآمد به ارز های خارجی و معتبر یکی از بهترین راه هایی که افراد دارند و می توانند به واسطه آن، یک زندگی خوب و مناسب برای خودشان بسازند. اما مشکلی که وجود دارد این است که ما توسط بسیاری از کیف پول های اینترنتی، واحد های پولی ارزی و سیستم های انتقال بین المللی ارز، تحریم هستیم و نقد كردن دلار پي پال در ایران نیز مشکلات بسیار زیادی دارد و به راحتی انجام نمی شود.

در ادامه مقاله نقد کردن درآمد ارزی در وب سایت خدمات ارزی ارزی پی، قصد داریم کمی درباره درآمد های ارزی، سیستم های مختلف انتقال بین المللی ارز و مزایای درآمد ارزی داشتن و روش های مراحل آن توضیح دهیم تا شما را در این باره آگاه کنیم.

 

نقد کردن درآمد ارزی (نقد کردن درآمد دلاری با یک کلیک)

چرا باید نقد کردن درامد دلاری را انجام دهیم؟

همانطور که بسیار شنیده اید به پول های خارجی ارز گفته می شود. به بیان دیگر به واحدهای پولی که در کشورهای دیگر به غیر از کشور اصلی داد و ستد می شود به طور کلی ارز گفته میشود. نرخ ارز عبارت است از مقداری از واحد پول ملی که برای بدست آوردن واحد پول کشورهای دیگر باید پرداخت شود. ارز عموما نوع پذیرفته شده ای از پول است که شامل سکه و اسکناس های کاغذی می باشد و توسط دولت توزیع شده است و در گردش قرار دارد. ارز که به عنوان واسطه مبادله کالا و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد؛ پایه و زیر بنای بسیاری از کسب و کار ها می باشد.

به پول و مزدی که به صورت این نوع از ارز ها دریافت می کنیم، درآمد ارزی، و به تبدیل این ارز به پول رایج مملکت، نقد کردن درامد ارزی گفته می شود که یکی از بهترین راه های کسب درآمد در کشور ایران است و تعداد زیادی از افراد مثل افرادی که با شرکت های خارجی قرارداد دارند، فریلنسر ها، یوتیوبر ها و غیره از این راه پول در می آورند و بسیاری از افراد نیز علاقه دارند تا به این سبک کسب درآمد کنند.

از آنجایی که کسب درآمد ارزی در حال حاضر در ایران، یک سرمایه گذاری مناسب هم هست و ارزش پول ما در این صورت کم نمی شود، این نوع از درآمد را بعضا بهترین نوع کسب درآمد در ایران می دانند. در ادامه بیشتر درباره ویژگی های کسب درآمد از این طریق و نقد كردن دلار پي پال صحبت می کنیم.

نرخ ارزی به نقل از ویکی پدیا

نرخ ارز عبارت است از مقداری از واحد پولی ملی که برای بدست آوردن واحد پول کشور دیگر باید پرداخت شود. به پول‌های خارجی ارز گفته می‌شود، به گفته دیگر به واحدهای پولی که در کشورهای دیگر جز کشور اصلی داد و ستد شود به صورت کلی ارز گفته می‌شود.

کسب درآمد ارزی

کسب درآمد ارزی از سایت ENVATO

یکی از سایت های مطرحی که در زمینه ی ویدئو، طراحی و گرافیک سایت، صوت و … فعالیت دارد، سایت ENVATO است. کسانی که در این زمینه مهارت دارند می توانند به عنوان دورکار پروژه های خود را در سایت قرار دهند و به وسیله ی آن ها کسب درآمد کنند. در این سایت ها بین تولید کننده خدمات دیجیتال و مصرف کننده ها ارتباط برقرار می شود و پلی است برای رفع نیاز آن ها و کسب درآمد ارزی.

نقد کردن درآمد ارزی (نقد کردن درآمد دلاری با یک کلیک)

نقد کردن درآمد ارزی؛ بهترین راه حل فریلنسر ها

فریلنسینگ یکی از جدید ترین کار هاییست که در یک دهه اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد زیادی در جهان به انجام آن مشغولند. فریلنسینگ در ایران و مخصوصا انجام دادن پروژه برای کارفرما هایی که در خارج از ایران زندگی می کنند؛ دردسر بزرگ و یک عذاب بزرگ است. به این خاطر که فریلنسر ها نمی توانند درآمد به عنوان مثال دلاری خود را به راحتی دریافت کرد.

نقد كردن دلار پي پال: کیف پول های دیجیتال نیز پروسه سخت و طاقت فرسایی دارند و کار با آنها بسیار سخت است. بهترین راه حل برای فریلنسر ها، نقد کردن درامد دلاری خود از طریق سیستم های انتقال ارز بین المللی است که می توانند به کمک آن درآمد خود را دریافت کنند و به کار خود ادامه دهند. در ادامه به شما آموزش می دهیم که چطور به کمک سایت ارزی پی می توانید برای خود در این سیستم های انتقال ارز بین المللی ثبت نام کنید، اکانت بسازید، حساب خود را وریفای کنید و درآمد ارزی خود را نقد کنید.

نقد کردن درآمد دلاری و ارزی یوتیوبرها

درآمد تبلیغات واضح ترین راه برای کسب درآمد در یوتیوب است؛ اما این تنها راه نیست. احتمالاً داستان هایی در مورد افرادی که در یوتیوب کسب درآمد می کنند شنیده اید. شما به راحتی از طریق تولید محتوا در این نوع شبکه اجتماعی می توانید اقدام به کسب درآمد کنید. حال بعد از به دست آوردن درآمد در این پلتفرم، برای نقد کردن درامد ارزی خود چه کاری باید انجام دهید؟ با توجه به تحریم های که علیه ایرانیان است، شما با مراجعه به سایت ارزی پی می توانید به کمک کارشناسان خبره آن اقدام به نقد کردن درآمد دلاری کنید.

نقد کردن درآمد ارزی (نقد کردن درآمد دلاری با یک کلیک)

نقد کردن درامد ارزی و فعالسازی حساب با ارزی پی در کمترین زمان!

 

یکی از اولویت های ما در سایت نقد درامد ارزی پی،  قرار دادن تسهیلات برای نقد کردن درآمدهای ارزی کاربرانی است که از طریق کار فریلنس یا کار های اینترنتی دیگر در فضای مجازی فعالیت دارند، و یا دارای کسب و کار بین المللی هستند. ممکن است شما درآمدهای ارزی خود را به صورت نقد كردن دلار پي پال، وب مانی و حواله بانکی که به دلیل تحریم بودن ایران از طرف این سیستم ها، دریافت آن کار بسیار مشکلی براش شماست. اما در سایت ارزی پی؛ مرجع اینترنتی نقد درآمد ارزی، به راحتی میتوانید درآمد ارزی خود را به ریال تبدیل کنید.

تیم حرفه ای ارزی پی، درخواست شما را که از طریق لینک قرار گرفته در ابتدا و انتهای این صفحه برای ما ارسال می شود؛ را بررسی کرده و سریع ترین و کم ریسک ترین راه با کارمزد کم به شما پیشنهاد می دهند؛ تا با خیالی آسوده به کسب و کار آنلاین خود مشغول باشید. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید با مشاوران سایت در ارتباط باشید.

سیستم های مختلف انتقال بین المللی ارز در جهان

  • پی پال (نوعی از سیستم مالی با سرعت و امنیت بالا)
  • وب مانی ( نه چندان فراگیر اما بدون هیچگونه تحریم برای ایرانیان)
  • حواله ارزی (دریافت حواله های سترن یونیون و مانی گرام در کوتاه ترین زمان ممکن)
  • اسکریل (نقد کردن درامد ارزی در سیستم مالی اسکریل)

 

نقد کردن درآمد ارزی (نقد کردن درآمد دلاری با یک کلیک)

نقد کردن درامد دلاری؛ بالاترین نرخ تبدیل انواع ارز به ریال

اشتباهات بر میزان آسیب پذیری می افزاید و دقت و درست عمل کردن؛ می تواند درصد موفقیت شما را بالا ببرد. گرفتن پروژه های فریلنسینگ، کار کردن با شرکت های خارجی، فروش اینترنتی به خارج از کشور و کار های دیگر جز کارهایی می باشند که با انجام دادن آن به غیر از ارتقا در تخصص خود می توانید به درآمد مکمل نیز برسید.

البته نگران نباشید ما شما را در این مسیر تنها نمی گذاریم. شما می توانید نقد کردن درامد ارزی خود را به ما بسپارید. تمام فعالیت های سایت ارزی پی، زیر نظر انجمن صنف کسب و کار اینترنتی قرار دارد. ما در ادامه قصد داریم تا شما را با برخی از سیستم های انتقال ارز بین المللی معتبر و معروف آشنا کنیم.

نقد کردن درآمد ارزی

نقد كردن دلار پي پال؛ رایج ترین سیستم مالی در دنیا

اکانت پی پال، یکی از شناخته شده ترین و رایج ترین روش های پرداخت درآمد ارزی در اینترنت می باشد. افراد یا شرکت هایی که درآمد ارزی دارند مانند فریلنسرها و یا سایت های تبلیغات کلیکی می توانند پس از هماهنگی با کارشناسان ارزی پی، درآمد خود را به حساب پی پال موجود در ارزی پی ارسال کنند.

این شرکت در زمینه تجارت الکترونیکی و انتقال و دریافت وجه اینترنتی فعالیت زیادی دارد. سامانه پی پال انتقال و پرداخت وجه را از طریق اینترنت و با سرعت بسیار بالایی انجام می دهد. خرید پی پال، جایگزین مناسبی برای بسیاری از روش های سنتی نقل و انتقال وجه مانند چک و یا حواله پولی می باشد. اما در ایران کاربران مشکل نقد کردن درآمد ارزی را دارند.

Paypal، به عنوان بزرگ ترین سیستم آنلاین مالی در دنیا شناخته شده است. امروزه نقد كردن دلار پي پال در 190 بازار موجود در دنیا فعالیت می کند و دارای 232 میلیون حساب می باشد، که بیش از 87 میلیون از آنها فعال هستند. پی پال به مشتریان خود این اجازه را می دهد تا بتوانند به ارسال، دریافت و نگهداری پول در 24 ارز مختلف بپردازید.

وسترن یونیون (Western Union)؛ معروف ترین روش پرداخت

وسترن یونیون، یکی دیگر از روش های شناخته شده پرداخت در دنیا می باشدکه می توانیداز آن برای نقد کردن درامد ارزی استفاده کنید. این شیوه بیشتر مناسب افرادی است که در خارج از کشور فعالیت دارند و قصد دارند تا مبلغی را برای خانواده خود ارسال کنند.

در این روش پس از هماهنگی های لازم با ارزی پی شخصی که قصد ارسال پول دارد می تواند به یکی از دفاتر وسترن یونیون مراجعه کند و فرم حواله وسترن یونیون را با نامی که ارزی پی در اختیار شما قرار می دهد پر کنید. پس از دریافت مبلغ، در کمتر از 24 ساعت معادل ریالی مبلغ ارسال شده با مشتری تسویه می شود. در حال حاضر برای حواله های وسترن یونیون برگشتی نرخ خرید معادل 1% کمتر از نرخ روز اسکناس می باشد.

نقد کردن درآمد ارزی (نقد کردن درآمد دلاری با یک کلیک)

وب مانی (WebMoney)؛ بزرگ ترین سیستم مالی آنلاین

یکی دیگر از راه های تبدیل درآمد های ارزی جدای از نقد كردن دلار پي پال ساخت حساب وب مانی می باشد. وبمانی یک سایت ارائه دهنده خدمات مالی در روسیه می باشد که یکی از معمول ترین روش های پرداخت و تسویه حساب در کشورهای روسیه، آسیای شرق و شمال آسیا می باشد. اکانت وب مانی مطمئن، راحت و با کارمزد کم می باشد.

کاربرانی که قصد نقد کردن درامد دلاری خود را از طریق خرید وب مانی دارند می توانند از کیف پول این مجموعه جهت نقد کردن درامد ارزی خود استفاده کنند. دلارهای وب مانی شما با بهترین قیمت خریداری می شود و معادل ریالی آن در کمترین زمان با شما تسویه میشود.

مانی گرام (MoneyGram)؛ سریع ترین سیستم انتقال ارز بین المللی

مانی گرام (MoneyGram) شرکتی است که در سال 1940 (میلادی) در ایالات متحده آمریکا بنیان گذاری شده و در حال حاضر پس از شرکت وسترن یونیون، دومین شرکت در زمینه انتقال ارز به صورت بین المللی است. این سیستم انتقال ارز، یکی از سریع ترین سیستم ها در تمام جهان است و دفتر اصلی آن نیز در دالاس ایالت تگزاس قرار دارد. مانی گرام در 200 کشور جهان فعالیت داشته و در سراسر دنیا، 347,000 شعبه نمایندگی دارد.

نقد کردن درآمد ارزی (نقد کردن درآمد دلاری با یک کلیک)

اسکریل (Skrill)؛ بهترین کیف پول الکترونیکی برای نقد کردن درامد ارزی

 

از دیگر روش هایی که برای کسب درآمد ارزی خود به جای نقد كردن دلار پي پال می توانید از آن بهره مند شوید؛ داشتن حساب اسکریل می باشد. نکته قابل توجه این است که متخصصان مجموعه ارزی پی، درآمد هر دو نوع حساب اسکریل را که شامل حقیقی و یا حقوقی می باشد را می تواند برای شما به ریال تبدیل کند و به یکی از حساب های شما دربانک های ایرانی که در زمان درخواست سفارش ثبت کرده اید واریزکند.

اگر شما هم دارای درآمد ارزی هستید؛ می توانید با استفاده از هر کدام سرویس های ارائه شده در سایت ارزی پی، درآمد خود را به آسانی و در زمان کوتاه به صورت نقد دریافت کنید. برای نقد کردن درآمد ارزی تنها کافی است تا با همکاران ما در ارزی پی در ارتباط باشید و هماهنگی ها لازم را با آنها انجام دهید.

دیگر اطلاعات این سیستم های انتقال ارز بین المللی را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

 

سیستم انتقال ارز تحریم ایران تعداد کاربر
پی پال (Pay Pal) تحریم است بیش از 250 میلیون
وب مانی (Web Money) تحریم نیست بیش از 41 میلیون
وسترن یونیون (Western Union) تحریم است بیش از 100 میلیون
مانی گرام (Money Gram) تحریم است __
اسکریل (Skrill) تحریم نیست __

 

مزایای کسب درآمد ارزی

کسب درآمد خارجی اساساً کاری است که کشورهای در حال توسعه انجام می دهند. آنها محصولات و خدمات خود را به کشورهای توسعه یافته صادر می کنند که هزینه آن ها را با ارزهای قوی تری می پردازند. در ضمن شما از روش های که گفته شد به راحتی می توانید اقدام به کسب درآمد دلاری کنید. در ادامه شما را با مزایای این روش درآمد آشنا می کنیم.

ارزش بالاتر

ارزش ارز خارجی به طور قابل توجهی بالاتر از بسیاری از ارزهای داخلی ایران است. به عنوان مثال در نیجریه در حال حاضر 1 دلار معادل 360 نایرا نیجریه و 1 پوند انگلیس برابر با 465 نایرا نیجریه است. در حالی که 1 یورو معادل 406 نایرا نیجریه است. و این در اکثر کشورهای در حال توسعه یکسان است.

تصور کنید که برای خدمات ارائه شده به مشتری در بریتانیا 1000 پوند استرلینگ درآمد کسب کنید. این معادل 465000 نایرا نیجریه است! اکنون این مبلغی است که افراد بسیار کمی به دست می آورند. برای نقد کردن درآمد ارزی می توانید به سایت ارزی پی مراجعه کنید.

ثبات

نقد كردن دلار پي پال: صرف نظر از نوسانات موجود در بازارها، ارز خارجی قوی به سختی ارزش خود را در مقایسه با ارز دیگر از دست می دهند. در واقع این پول داخلی است که هر از گاهی مستعد نوسانات و زیان های ارزشی است.

پس انداز درآمد به ارز خارجی

یک ارز با ارزش قوی و پایدار برای اهداف پس انداز و سرمایه گذاری عالی است. با صرفه جویی در ارزهای خارجی قوی تر، ارزش پول شما براساس نوسانات بازار کمتر ارزش خود را از دست می دهد.

در ادامه مطلب نقد کردن درامد ارزی توضیح می دهیم که در حال حاضر دلار آمریکا قوی ترین ارز جهان است. نزدیک به 600 میلیارد دلار اسکناس های دلاری خارج از ایالات متحده استفاده می شود. 7 کشور دیگر دلار آمریکا را پذیرفته اند در حالی که 89 کشور دیگر ارز داخلی خود را در محدوده معاملاتی نسبت به دلار نگه می دارند. این بدان معنی است که کسب درآمد و پس انداز دلاری واقعاً یک سرمایه گذاری عاقلانه است.

از فرصت‌هایی که نیاز به ارز خارجی دارند استفاده کنید؛ فرصت‌های تجاری بین‌المللی مستلزم تأمین مالی ارز خارجی است. مجبور به خرید فارکس برای این منظور معمولاً گران است؛ زیرا فروشندگان ارز یک هزینه حق بیمه دریافت می کنند.

نقد کردن درآمد ارزی (نقد کردن درآمد دلاری با یک کلیک)

کاربرد های استفاده از سیستم های انتقال ارز کدامند؟

کاربرد های سیستم های انتقال ارز بین المللی و استفاده از آنها به دو دسته تقسیم می شود. دسته خرید بین المللی و دسته کسب درآمد بین المللی:

خرید بین المللی

اگر به دنبال خرید اینترنتی خدمات و محصولات مختلف از سایت های خارجی مانند آمازون هستید و قصد ثبت نام در سایت های علمی مختلف، پرداخت هزینه ی دانشگاه، شرکت در آزمون های زبان خارجه و… را دارید؛ می توانید این کار ها را به واسطه سیستم های انتقال ارز بین المللی انجام دهید.

کسب درآمد ارزی

دنیای اینترنت دنیای بسیار بزرگی است و موقعیت ها و فرصت های زیادی را برای بسیاری از افراد به وجود آورده. یکی از این فرصت ها فعالیت در عرصه بین المللی و فروش یا انجام خدمات به صورت بین المللی و برای مشتریان و کارفرما های خارجی است. اما کسب درآمد از طریق کار های بین المللی کمی سخت بود تا زمانی که پای سیستم های بین المللی انتقال ارز به این عرصه باز شد و در حال حاضر شما می توانید به ارز های خارجی مانند، دلار، یورو، روبل یا ارز های دیگر کسب درآمد کنید. اما سوال اینجاست که در ارزی پی چگونه نقد کردن درامد ارزی را انجام دهیم؟

 

به نقل از ویکی پدیا:

پِی‌پال (به انگلیسی: PayPal) یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانهٔ پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. پی‌پل یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است

مزایای نقد کردن درامد ارزی و نقد كردن دلار پي پال در ارزی پی؛ چرا در ارزی پی ارز خود را نقد کنیم؟

  • تسویه حساب سریع و به موقع
  • تضمین نرخ مناسب
  • بدون هیچ محدودیت برای کاربران
  • مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته

خلاصه مطالب

همانطور که گفته شد امروزه نقد کردن درامد ارزی و دلاری برای فریلنسری ها امری ضروری است که بسیار به آن نیاز دارند، به همین دلیل سایت ارزی پی این خدمت رسانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا بتواند مشکلات درآمد زایی شما را حل کند شما عزیزان می توانید برای نقد كردن دلار پي پال و نقد کردن درامد دلاری خود با سایت خدمات پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی در ارتباط باشید. امیدوارم که بتوانیم به نحو احسنت به شما خدمت رسانی کنیم. ممنون که تا پایان این مطالب ما را همراهی کردید.

سوالات متداول

آیا می توان به راحتی درآمد ارزی را نقد کرد و به ریال تبدیل کرد؟

البته؛ شما فقط کافی است که در ارزی پی، فرم مربوطه را پر  کنید و درآمد ارزی خود را نقد کنید.

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟

شما می توانید با انجام برخی از کار ها مانند انجام کار های فریلنس در سایت های خارجی معتبر، کار در شرکت های خارجی به صورت دورکاری یا حتی فروش اینترنتی اجناس مختلف به خارج از کشور درآمد ارزی کسب کنید.

کدام سیستم انتقال بین المللی ارز بهتر است؟

جواب این سوال، کاملا به خواسته شما مربوط است. برای مثال اگر کاربران زیاد در سیستم را ترجیح میدهید پی پال و اگر تحریم نبودن و دردسر کمتر را می خواهید وب مانی بهترین انتخاب های شما هستند.

مزایای استفاده از خدمات نقد کردن درآمد ارزی کدامند؟

فعال کردن اکانت های فریلنسری – ارائه درگاه پرداخت بین المللی – فعال سازی حساب های توسعه دهنده مانند اپل و گوگل – تهیه لایسنس نرم افزارهای مورد نیاز – انجام خدمات وبمستری

منبع: bestmoviecast.com، contenthub.sasfin.com


نحوه ثبت سفارش

1-مرحله ی اول کار ثبت نام در سایت ما (arzipay.com) می باشد.(در صورتی که از قبل در سایت ثبت نام کرده اید وارد پرتال کاربری خود شوید)

2-در پرتال کاربری نقد کردن درآمدهای ارزی را انتخاب می نمایید.

3-شرایط استفاده از این خدمت سایت ارزی پی را به دقت مطالعه می کنید.

4-اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد می نمایید .

5-محاسبه ی قیمت و کارمزد به طور اتوماتیک و با توجه به نرخ روز ارز انجام می شود و مبلغی را که برای شما واریز می شود مشخص می گردد.

6-شماره حساب شما توسط همکاران ما در ارزی 24 اخذ می شود.

7-در کمتر از 48 ساعت پول به حساب شما واریز می گردد.

8- در صورت دلخواه پس از انجام کار به سایت ما (arzipay.com ) مراجعه نموده و با انتخاب گزینه ی تماس با ما و نوشتن پیام خود در فرم انتقادات و پیشنهادات سطح رضایت خود از خدمت انجام شده را با ما در میان بگذارید.