سه‌شنبه 7 تیر 1401

نحوه استفاده از پی پال در ایران (حساب paypal در ایران)

مقالات پی پال، وبلاگ
نحوه استفاده از پی پال در ایران (حساب paypal در ایران)
نحوه استفاده از پی پال در ایران (حساب paypal در ایران)

نحوه استفاده از پی پال در ایران: پی پال، معروف ترین و محبوب ترین درگاه اینترنتی پرداخت ارز و انتقال وجه بین المللی است.  شاید افراد زیادی که داخل ایران ساکن هستند. برای پرداخت هزینه های بین الملل خود مانند: تافل، رزرو هتل های خارجی، مهاجرت، ارسال مقالات ISI و… با پی پال آشنا باشند. ما دراین مقاله در سایت خدمات دلاری ارزی پی قصد داریم تا اطلاعات کاملی در رابطه با حساب پی پال، حساب paypal در ایران کار می کند؟ چگونگی ساخت اکانت paypal و همینطور چگونه با وجود تحریم ها بتوانیم حساب پی پال خود را بسازیم و دیگر نگران مسدود شدن حساب خود نباشیم.

 

حساب paypal در ایران 

متاسفانه به دلیل تحریم های اقتصادی، نحوه استفاده از پی پال در ایران کمی سحت تر شده است. یعنی زمانی که شما داخل سایت پی پال هسیتد و بعد سیستم paypal متوجه IP شما شود، سریعا شما را بلاک می کند و از ادامه فعالیت شما در سایت جلوگیری می کند. اما با وجود تمامی محدودیت هایی که برای کشورمون، ایران اعمال کردند. می توانیم تمامی این موانع را دور زده و به حساب بین المللی خود دست پیدا کنیم. پس اگر شما هم این سوال را در ذهن داشتید که «آیا در ایران می شود حساب پی پال داشت؟» جواب این سوال بله است. شما در قسمت افتتاح حساب پی پال ارزی پی می توانید ثبت نام و حساب پی پال خود را داشته باشید.

نحوه استفاده از پی پال در ایران (معایب و مزایا)

 

مشکلات سایت paypal در ایران

ممکن است شما حساب paypal خود را باز کنید، بعد متوجه شوید که حساب شما لیمیت شده و موجودی حساب شما بلاک شده است! لطفا قبل از افتتاح حساب پی پال، قوانین آن را مطالعه کنید و تمام تلاش خود را به کار ببرید که ازقوانین پیروی کنید. در ادامه انواع مشکلات بازکردن حساب پی پال در ایران را بیان میکنیم.

 

ایجاد حساب پی پال با IP خارجی

خیلی از افراد هستند که سعی می کنند با فیلتر شکن های موجود در سایت ها و… وارد صفحه پی پال شوند. تا از بلاک شدن جلوگیری کنند، اما بسیاری خطرات وجود دارد که از آن مطلع نیستند، به عنوان مثال ممکن است زمانی که شما در سایت paypal هستید؛ با قطع و وصل شدن فیلتر شکن مواجه بشید و بعد IP شما به ایران تغییر کند؛ و وقتی سیستم متوجه این موضوع شود سریعا شما را بلاک می کند.

آیا حساب پی پال در ایران کار می کند؟

نحوه استفاده از پی پال در ایران چگونه است؟

شما برای ورود به paypal در ایران باید اطلاعاتی نظیر:

  • جی­میل: mrahmadi@gmail.com
  • اطلاعات شخصی خود: نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام پدر و …
  • محل سکونت: آدرس دقیق منزل شما
  • شهر
  • نام دانشگاه: محل تحصیلات شما اگر شما دانشجو بودید.
  • حساب بانکی
  • کد تلفن: مثال از کد 0098
  • محل تحصیل

اگر این اطلاعات ربطی به ایران پیدا کند، حساب شما مسدود می شود. برای جلوگیری از مسدود شدن، شما باید یک حساب بانکی خارجی را را وارد نمایید. برای جلوگیری از متوجه شدن IP ایرانی می توانید از VPS یا سرور اختصاصی مجازی استفاده کنید.

در پاراگراف قبلی گفته شد که در صورت متوجه شدن، ایرانی بودن شما توسط پی پال شما limit می شوید. خب پیپال؛ از شما مدارکی چون نام کشور، نام شهر، استان، کد تلفن، نام دانشگاه و محل تحصیل می خواهد. جدا از اینکه حساب شما ممکن است لمیت شود، ممکن است ON Hold شدن حساب شما یا در بدترین حالت ممکن پاک شدن حساب کاربری شما توسط خود paypal صورت بگیرد. همین دلایل باعث شده تا نحوه استفاده از پی پال در ایران کمی سخت تر شود.

 

مشکلات حساب پی پال در ایران

آیا حساب پی پال در ایران کار می کند؟

توجه به محدودیت های تراکنشی پی پال

تراکنش های مداوم پی پال با محدودیت هایی هم می تواند همراه باشد. محدودیت ها از جمله: تعداد تراکنش ها، ارسال ، دریافت پول و … می باشد و شما برای بهره مند شدن از خدمات paypal، باید این محدودیت ها را کنترل کنید و مراقب این محدودیت ها باشید. به عنوان مثال یک شخص حساب کاربری شخصی زده است و بعد مقدار پول دریافتی و ارسالی زیادی را رد و بدل می کند، خب مطمئنا این حساب کاربری برای پی پال مشکوک است و paypal آن را برسی می کند.

بعد از اینکه پی پال حساب شما را برسی کرد، نحوه استفاده از پی پال در ایران باز کمی سخت تر می شود و از شما خواهان مدارکی مبنی بر قانونی بودن فعالیت شما را درخواست می کند. و تا زمانی که این مدارک که می فرستید تایید شود، حساب شما در حالت ON Hold قرار می گیرد. حالا ممکن است مدارک شما برای پی پال اصلا قانع کننده نباشد، و حساب شما لیمیت می شود و حساب دسترسی های شما محدود می شود.

آیا حساب پی پال در ایران کار می کند؟

دریافت پول از منابع ناشناس

Paypal، بیشتر حساب ها را به صورت اتفاقی برسی می کند تا ببیند چیز مشکوکی هست که درخواست ارائه مدارک کند یا خیر!! به عنوان مثال زمانی که شما پولی را دریافت می کنید و پی پال، احساس کند که شما مشکوک هستید، از شما و شخص فرستنده پول درخواست ارائه مدارک می کند تا از قانونی بودن کار شما مطمئن شود، تا زمانیکه حساب شما زیر نظر پی پال است، اکانت شما در وضعیت ON Hold Pending Verification  قرار می گیرد. بعد از اینکه دو طرف یعنی شما و طرف مقابل مدارک را ارسال کردید paypal، اکانت آن شما را Completed اعلام می کند و می تواند به ادامه کار خود بپردازید.

دلیل این کار این است که پی پال انتظار دارد شما یعنی گیرنده پول برسی کنید که ارسال کننده، منبع مشخص، قابل اعتماد و معتبر هست یا خیر؟ اگر به ارسال کننده مشکوک شدید آن را به پی پال اعلام نمایید و ریسک این معامله را نپذیرید.

خلاصه مطالب

در این مقاله از سایت خدمات پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی خواستیم به شما به نحوه استفاده از پی پال در ایران، همینطور دلایل مشکوک شدن paypal در ایران پرداختیم. شما می توانید در سایت arzipay افتتاح حساب پی پال کرده و لازم به ذکر است که paypal یکی از معتبرترین وامن ترین درگاه اینترنتی دنیا می باشد و ما در این مقاله امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کرده باشیم.

سوالات متداول

نحوه استفاده از پی پال در ایران چیست؟

شما در قسمت افتتاح حساب پی پال ارزی پی می توانید ثبت نام و حساب پی پال خود را داشته باشید.

چرا باز کردن حساب پی پال در ایران دشوار است؟

متاسفانه به دلیل تحریم های اقتصادی، نحوه استفاده از پی پال در ایران کمی سحت تر شده است. زمانی که شما داخل سایت پی پال هسیتد و بعد سیستم paypal متوجه IP شما شود، سریعا شما را بلاک می کند و از ادامه فعالیت شما در سایت جلوگیری می کند.

kambiz در 29 تیر 1401 در 1:45 ب.ظ گفته:


چجوری میتونیم یه حساب ارزی باز کنیم؟؟؟

پاسخ

عباس دستجانی فراهانی در 31 تیر 1401 در 4:53 ق.ظ گفته:


من چجوری حساب بین الملی بازی کنم تابتوانم دلارپی پال درایران برداشت بزنم من الان نزدیک یک سال است دلار درمیارم ومشکل برداشت دارم کمک کنید

پاسخ

صابری در 4 مرداد 1401 در 2:41 ب.ظ گفته:


ما که تحریمیم چطوری از پی پال استفاده کنیم؟

پاسخ

    hamidesmaeili در 6 مرداد 1401 در 5:32 ب.ظ گفته:


    شما از طریق مراجعه به سایت های واسطی مانن ارزی پی می توانید این کار را انجام دهید.

    پاسخ

شراره سعیدی در 18 مرداد 1401 در 7:17 ب.ظ گفته:


ایا پی پال تحریمه برای ایران

پاسخ

    hamidesmaeili در 19 مرداد 1401 در 6:22 ب.ظ گفته:


    بله؛ از این رو باید از سایت های واسط مانند ارزی پی به نشانی زیر کمک بگیرید
    https://arzipay.com/

    پاسخ

سجادی در 20 مرداد 1401 در 7:17 ب.ظ گفته:


عالللللللللللللی بودش

پاسخ

مملی در 21 مرداد 1401 در 2:41 ب.ظ گفته:


یه چیز هایی هست که میشه خرید و به سایت های ایرانی فروخت و پول گرفت ازشون. مثل بازی یا کد Activation بازی. همچین روشی هم میشه استفاده کرد یا چیزی هست که بشه با پی پال خرید و به ایرانی ها فروخت؟

پاسخ

sahel در 23 مرداد 1401 در 8:07 ب.ظ گفته:


چطوری پول رو برداشت کنیم..؟..

پاسخ

فراهانی در 24 مرداد 1401 در 10:44 ب.ظ گفته:


عاللللللللللللییییییی بودش افرین

پاسخ

حمید قاسمی در 2 شهریور 1401 در 7:06 ب.ظ گفته:


مطلب خوبی بود❤

پاسخ

علیرضا در 5 شهریور 1401 در 12:00 ق.ظ گفته:


سلام ببخشید چطور میشه از پی پال شما استفاده کرد من بازی میکنم دلار بدست میارم . شما چند درصد کمیسیون میگیرید

پاسخ

    مدیریت در 7 شهریور 1401 در 4:52 ب.ظ گفته:


    برای اطلاع بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید
    09103538245
    02166464168

    پاسخ

راهبی در 9 شهریور 1401 در 8:15 ب.ظ گفته:


برای داشتن پی پل در ایران حتما باید اطلاعات کشور دیگر رو داشتهباشیم؟

پاسخ

    مدیریت در 11 شهریور 1401 در 3:43 ب.ظ گفته:


    سلام، بله با اطلاعات افراد ایرانی نمی شود.

    پاسخ

امیر رضا در 13 شهریور 1401 در 9:17 ب.ظ گفته:


سلام و وقت بخیر❤

پاسخ

رویا در 30 آبان 1401 در 10:14 ق.ظ گفته:


سلام وقت بخیر
من از بازی دلار بدست آوردم آیا میشه اون رو تو صرافی نقد کرد لطفا راهنمایی کنین
شمارهایی که گذاشته بودین برای تماس جواب گو نیستن

پاسخ
اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط