دوشنبه 16 فروردین 1400

به این دلایل گواهینامه تخصصی بلاک چین (BlockChain) را بگیرید

مقالات
به این دلایل گواهینامه تخصصی بلاک چین (BlockChain) را بگیرید
به این دلایل گواهینامه تخصصی بلاک چین (BlockChain) را بگیرید

بلاک چین یک فناوری دیجیتالی توزیع اطلاعات است که معاملات را بسیار ایمن و با استفاده از شبکه نقطه به نقطه امکان پذیر می سازد. این فناوری در سال 2008 معرفی شد و در سال 2009 برای معاملات بیت کوین به کار گرفته شد. از آن زمان به بعد، block chain در بسیاری از حوزه ها به طور فزاینده ای مورد استفاده قرا گرفته و البته همچنان در حال توسعه در بسیاری دیگر از بخش ها و صنایع می باشد به طوری که به نظر می رسد این فناوری در آینده ای نه چندان دور به مانند رادیو و تلویزیون و تلفن های همراه به جز لاینفکی از زندگی بشر تبدیل شود. بعد از بیت کوین انواع مختلفی از ارزهای رمزنگاری شده در شبکه بلاک چین وجود دارد. در حال حاضر علاوه بر کاربرد در ارزهای دیجیتال، بلاک چین درامنیت سایبری، فرآیندهای صنعتی، بخش های مالی، سرگرمی و بازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

همگام بودن با پیشرفت های فناوری برای اینکه عضوی از بقیه جهان باشیم اهمیت دارد. برایفعالیت در حوزه بلاک چین باید یک متخصص block chain شویم. متخصص بلاک چین قابلیت های همه پلتفرم های بلاک چین و زبان های برنامه نویسی را می داند و قادر است یک شبکه block chain را کدگذاری کرده و قوانین و پروتکل های آن را تعریف کند. یک متخصص بلاک چین در فاندامنتال های block chain مهارت دارد و از دانش تکنیکال عمیق خود برای ساختن برنامه های مبتنی بر بلاک چین و ابداع مجدد مشاغل سنتی استفاده می کند. به طور قطع نیاز به دریافت گواهینامه در این حوزه داریم .در اینجا گواهینامه ها نقش مهمی ایفا می کنند. گواهی نامه در بلاک چین شما را آماده این صنعت می کند و دانش و توانایی هایی به شما می دهد که برای برتری داشتن در حوزه بلاک چین به آنها نیاز دارید و راه هایی برای فرصت های پر سود باز می کند. در ادامه ، دلایلی جالب در مورد یادگیری block chain آورده شده است. مقاله را مطالعه کنید و تصمیم بگیرید که آیا سرمایه گذاری زمانی برای یادگیری بلاک چین قرار است در آینده به شما کمک کند یا خیر.

 

فرصتهای شغلی

از آنجایی که بلاک چین به عنوان یک مفهوم جدید در زمینه کار با شبکه برای ارزهای دیجیتال معرفی شد ،به نوبه خود ، فرصت های شغلی بیشتری را برای متخصصان آموزش دیده بلاک چین ایجاد کرده است. عناوین مربوط به متخصصان این حوزه عبارتند از: توسعه دهنده بلاکچین ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال ، مشاور بلاک چین ، طراح، مهندس ارشد نرم افزار رمزارزها و موارد دیگر. متوسط ​​حقوق یک متخصص حرفه ای block chain تا سال 2019 بین 80،000 تا 1،50،000 دلار بوده است.و به طور قطع در سال های آینده ، بلاک چین فرصت های شغلی حتی بهتری را ایجاد می کند.

 

فناوری بسیار مدرن

طبق آمار امروزه تنها ۰.۵ درصد از جمعیت جهان از block chain استفاده می کنند، اما تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند حدود ۳.۷۷ میلیارد یا نصف جمعیت است. از این رو شما می توانید با یادگیری block chain قدم به قدم با جهان پیش بروید. برای این کار به نکات زیر نیاز دارید:

  • کار فناوری بلاک چین را مطالعه کنید.
  • توانایی های مربوط به block chain را یاد بگیرید.
  • دانش خود را در ساخت برنامه های غیرمتمرکز به کار بگیرید.
  • منابع مفید را جمع آوری کرده و از آنها را استفاده کنید.

 

تقاضای زیاد برای متخصصان block chain

بلاک چین بخش پررونقی است که فرصت های بسیاری در بازار کار فراهم می کند. اگر احساس می کنید مجموعه مهارت های مناسب برای کار در این حوزه را دارید و می خواهید با این موج پرطرفدار سازگار شوید، خود را به دانش کافی مجهز کنید و از قدرت این پلتفرم انقلابی که در آن قادر خواهید بود در دریایی از مشاغل سودآور شنا کنید، لذت ببرید.

 

زیرساخت گسترده

زیرساخت جهانی سیستم های بلاک چین و دفتر کل توزیع شده به راحتی با سیستم های فعلی ادغام می شود. هر شرکتی قادر است به زیرساخت ها دسترسی پیدا کرده و از آنها برای عملیات خود استفاده کند. زیرساخت های واحد آن با دیگر بازارها در ارتباط است و همین دلیل خلاقیت را بیشتر می کند. به این ترتیب هیچ مشکلی برای ادغام زیرساخت های block chain در فرآیندهای فعلی نخواهد بود. همچنین می تواند با فن آوری های پیشرفته مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی ادغام شود تا نتایج بهتری کسب کند و توانایی آنها در مختل کردن بخش های مختلف را با استفاده از زیرساخت های جهانی خود تقویت کند.

 

سرمایه گذاری محاسبه شده در ICO ها

بلاک چین فن آوری اصلی حوزه کریپتو است. بنابراین درک مفاهیم بلاک چین به شما کمک می کند تا سرمایه گذاری ها و تریدهای هوشمندانه تری انجام دهید. همچنین دانستن مفاهیم آن به شما کمک می کند بهترین ICO ها (عرضه اولیه کوین) را در لیست خود قرار دهید.

 

صنایع متکی بر فناوری block chain

بلاک چین نقش مهمی در بازار فناوری ایفا می کند و بانکداری تنها صنعتی نیست که تحت تأثیر این فناوری قرار گرفته است. بخش های دیگر نیز مانند مراقبت های بهداشتی، رای گیری، منابع انرژی و سوپر مارکت ها block chain را در فرآیندهای خود بکار می گیرند. این نشانه آغاز تغییر است و تضمین می کند که ارزش هدایت شده و تراکنش ها در پلتفرم block chain حفظ می شوند.

 

ادغام فناوری های قدیم و جدید

بلاک چین زیرساختهایی جهانی را فراهم می کند که قابل انعطاف بوده و انواع فن آوری های قدیمی و جدید را می تواند با هم ادغام کند. این برنامه کاربردهای مختلفی در حوزه های رای گیری ، بانکی ، تجارت کالاها ، مدیریت زنجیره تأمین و غیره دارد علاوه بر این بلاک چین درقراردادهای هوشمند و سیستم ledger توزیع شده برای اینترنت اشیاء (IoT) کاملاً مناسب عمل می کند.

 

 نقطه عطف یک عصر

با وجود بلاک چین جهان در آستانه یك نقطه عطف قرار دارد كه این امر مستقیما بر نحوه انجام مشاغل افراد تأثیر می گذارد. سازمان های مالی و بسیاری از صنایع دیگر شناخت پتانسیل های این فناوری را شروع کرده اند و پیش بینی می شود که فناوری block chain تا سال ۲۰۲۴ به توده حساس خواهد رسید.

 

 اختلال مطلق داخل زنجیره ای

بلاک چین وفاداری و اطمینان بین طرف های اجراکننده را بهبود بخشیده و جریان کار را تجزیه می کند، فرایندهای بین نهادی را مرتب کرده و زنجیره ارزش را کوتاه می کند. این امر منجر به بازگشت مجدد بازیکنان خاص در زنجیره ارزش می شود. فرصت های شغلی زیادی وجود خواهد داشت زیرا بازیکنان باید در آینده موقعیت خود را بهبود بخشند و مدیران باید در ارزیابی مجدد زنجیره های ارزش خود قرار بگیرند.

 

هویت دیجیتال

انقلاب دیجیتالی میلیون ها فرصت برای انجام جرایم سایبری را به هکرها داده است. این امر هویت دیجیتالی ما را ناامن ساخت. بسیاری از حوادث هک و کلاهبرداری گزارش شده است که هکرها می توانند به سیستم حمله کنند و از شناسه ها ، کلمات عبور و سایر جزئیات ما برای سوء استفاده از آنها اطلاع داشته باشند. بلاک چین یک سیستم رمزنگاری قدرتمند را معرفی می کند که هک کردن و دسترسی به اطلاعات را غیرممکن می سازد. همچنین ، هویت دیجیتالی فرد دست نخورده باقی می ماند ، یعنی فقط یک هویت آنلاین وجود دارد که می تواند در هر مکانی استفاده شود. با ایجاد هویت های جعلی نمی توان کلاهبرداری های دیجیتالی انجام داد زیرا هرگونه هویت دیجیتال در یک صندوق بانکی تأیید و ضبط می شود.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط