پنج‌شنبه 16 تیر 1401

خدمات پرداخت سه ارز دیجیتال با استفاده از ویزا و مسترکارت

اخبار
خدمات پرداخت سه ارز دیجیتال با استفاده از ویزا و مسترکارت
خدمات پرداخت سه ارز دیجیتال با استفاده از ویزا و مسترکارت

کارت اعتباری ارز دیجیتال شرکت کانادایی”نت سنتس” در سه ماهه پایانی ۲۰۱۸ وارد بازار کانادا شده و در اوایل سال ۲۰۱۹ نیز در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار گرفته است.

نت سنتس که در حوزه پردازش پرداخت‌های الکترونیکی فعالیت دارد، پیش از این یک اپلیکیشن کیف پول ویژه گوشی هوشمند را عرضه کرده بود. مشتریانی که قصد استفاده از این کارت اعتباری را دارند می‌توانند از یکی از ۳ ارز دیجیتال پشتیبانی شده توسط نت‌سنتس برای خرید از چهل میلیون کسب‌وکار پذیرنده ویزا کارت یا مسترکارت در سراسر دنیا استفاده کنند.سه ارز دیجیتالی که توسط این شرکت پشتیبانی می شوند عبارتند از بیت کوین،اتریوم و بیت کوین کش.
برای استفاده از این کارت اعتباری، هیچ نیازی به واریز ارز دیجیتال به حساب خاصی نیست. کارت مذکور این قابلیت را دارد که به صورت مستقیم قیمت آنی ارز دیجیتال را در زمان خرید توسط مشتری به دست آورد. کارت اعتباری نت‌سنتس دارای نوار مغناطیسی، ان‌اف‌سی (NFC)، گذرواژه و نیز تراشه داخلی است.
این کارت اعتباری از فناوری تسویه آنی نت‌سنتس (NetCents’ Instant Settlement) استفاده می‌کند که ارز دیجیتال را به صورت آنی به پول رسمی تبدیل می‌کند. همچنین نت سنتس قصد دارد برنامه‌ای ویژه را برای حمایت از مشتریانی که از این کارت اعتباری برای مصرف رمزارز خود استفاده می‌کنند طراحی کند. این شرکت کانادایی ظاهرا برنامه‌ای برای نفوذ به بازار ایالات متحده نیز دارد.

کمپانی نت‌سنتس در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. این شرکت در زمینه پردازش پرداخت‌های فردی و شرکتی فعالیت می‌کند. نت‌سنتس علاوه بر کار با پی پال، فیات، کارت اعتباری و سایر شرکت‌های پردازش پرداخت، مدت‌هاست از بیت کوین و اتریوم نیز پشتیبانی می‌کند.
***اگر درجریان بازار ارزهای رمزنگاری شده باشید ،می دانید که یکی از مشکلاتی که در زمینه ارزهای دیجیتال مطرح می‌شود، استقبال کم از آن برای انجام پرداخت‌های روزمره است. این مساله دلایل متعددی دارد که نوسانات شدید بازار و نیز سرعت پایین پردازش تراکنش‌ها (به ویژه در بیت کوین) اصلی‌ترین آنهاست. به همین دلیل، اقدام شرکت نت‌سنتس می‌تواند گام بزرگی در راستای پذیرش هر چه بیشتر رمزارزها باشد.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط