دوشنبه 26 اردیبهشت 1401

درآمد ارزی چیست؟

مقالات نقد کردن درآمد ارزی، وبلاگ
درآمد ارزی چیست؟
درآمد ارزی چیست؟

انواع درآمد ارزی و دلاری در ایران

درآمد ارزی چیست؟ در این مطلب از سایت خدمات دلاری ارزی پی امروزه به دلیل وجود تحریم هایی که در نظر گرفته شده برای کسب درامد ارزی بسیار راه های سختی وجود دارد که برای بدست آوردن کسب درآمد از طریق ایننترنت در این مقاله قصد داریم تا به شما کمک کنیم تا متوجه شوید که: درآمد ارزی (Digital currency) چیست؟ انواع ارز دیجیتال، کاربرد های ارزدیجیتالو کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد صحبت کنیم تا شما شناخت کاملا دقیقی بر تمامی ارز داشته باشید. اگر به دنبال نقد کردن درامد ارزی خود هستید؛ ما را همراهی کنید.

درآمد ارزی یکی از پول ساز ترین شغل هایی است که در ایران می توان یافت و درآمد های ارزی شیوه های مختلفی دارد به عنوان مثال می شود با داشتن پول های زیاد و خرید و فروش ارز یک صرافی زد اما امروزه یکی از مواردی که بسیار بحث داغی دارد و بسیار به شما کمک زیادی می کند تا کسب درامد ارزی داشته باشید، آن هم کسب درآمد از ارز های دیجیتال می باشد. مواردی که در پایین ذکر می شود فقط برای آشنایی شما با ارز های دیجیتال می باشد.

خرید و فروش ارز دیجیتال؛ روش کاربردی کسب درآمد دلاری

امروزه تریدینگ به معنای خرید و فروش یک دارایی با هدف کسب سود از نوسانات قیمت آن دارایی است. بازارهای ارز دیجیتال به دلیل داشتن نوسانات بالا و حجم مناسب به یکی از بازارهای خاص برای تریدرها تبدیل شده است. امروزه بسیاری از افراد شغل اصلی شان ترید در بازارهای مالی است. این کار در پلتفرم معاملاتی خارجی انجام می شود که بریا نقد کردن این نوع درآمد دلاری باید سایر ارزها را به بیت کوین تبدیل کرده و سپس اقدام به فروش بیت کوین در برابر ریال کنیم. در ادامه شما را  با انواع این نوع ارزها آشنا کرده ایم.

  1. بیت کوین (BTC)

ارزش بازار این ارز دیجیتال و همچنین رتبه آن یک می باشد، می توان گفت پادشاه تمامی ارزهای دیجیتال می باشد و با داشتن بیش از 64 درصد از کل بازار علاوه بر اینکه رتبه 1 را در بازار ارزهای دیجیتال دارد و بقیه ارز های دیجیتال برای بدست آوردن رتبه اول حرفی برای گفتن ندارند. این ارز دیجیتالی در طی 10 سال گذشته تا کنون هیچ گونه مشکل امنیتی و هیچ گونه هک شدنی را تجربه نکرده است. پس می توان گفت این ارز نسبت به بقیه ارز ها آینده بهتری دارد.

بیت کوین اولین، بزرگترین سرچشمه نوآوری است، طی ده سال گذشته به خوبی خودش را اثبات کرده است. این شبکه تا کنون هیچ هک یا مشکلات امنیتی پیدا نکرده و طی این سال ها به یکی از امن ترین شبکه های کامپیوتری دنیا تبدیل شده است. با مشاهده رفتار بازار، مشخص است که در سال 2020 این ارز سومین هاوینگ خود را تجربه می کند. اگر دقیق تر بگویم برای کنترل تورم هر چهار سال یکبار پاداش بلاک یا به طور دقیق تر میزان تولید بیت کوین های جدید به دست ماینر ها را نصف می کند. این رویداد با کاهش شدید عرضه و افزایش کمیابی می تواند ارزش بیت کوین را به شدت افزایش دهد.

  1. اتر (ETH)

ارزش بازار این ارز دیجیتال و همچنین رتبه آن 2 می باشد، می توان از آن به عنوان ملکه ارز های دیجیتال نام برد، اتریوم نسبت به سال 2016 تا 2017 شور و شوق خود را برای کسب جایگاه اول از دست داده ولی با این حال قابل اعتماد ترین ارز دیجیتال در جهان به شمار می رود.

  1. ریپل (XRP)

ارزش بازار این ارز دیجیتال و همچنین رتبه آن 3 می باشد، یکی از ویژگی های این ارز دیجیتال این است که با بانک ها کار می کند ولی بیت کوین قاتل بانک هاست و اصلا هیچ گونه خود را وارد مباحث بانکی نمی کند و به صورت آزاد در تمام دنیا وجود دارد. این ارز به جهش ناگهانی قیمتش معروف است اگر چه این ارز دیجیتال هم با بیت کوین همبستگی زیادی دارد اما این همبستگی بسیار کمتر از سایر ارز های دیجیتال شاخص است

  1. تزوس (XTZ)

ارزش بازار این ارز دیجیتال و همچنین رتبه آن 10 می باشد، رشد سالانه این ارز 120 درصدی می باشد و توسعه سریع و ثبات مدیریتی و تیمی باعث اعتماد به تزوس شده و همچنین یکی از گزینه های اول سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال باشد.

  1. مونرو (XMR)

ارزش بازار این ارز دیجیتال و همچنین رتبه آن 14 می باشد، ای ارز دیجیتال بزرگ ترین حریم خصوصی محور (Privacy Coin) و مدت هاست که با قدرت در رد های بازار ارز های دیجیتال جای خود را باز کرده است.

مونرو در سال 2014 با استفاده از بیت کوین برای ارائه راهکاری در حریم خصوصی تراکنش ها عرضه شد. بر خلاف بیت کوین و بسیاری از ارز های دیجیتالی که بلاک چین شفاف دارند، تراکنش های مونرو می توانند تا حد بالایی ناشناس انجام شوند. امکان مشاهده موجودی آدرس و سوابق تراکنش ها در بلاک چین مونرو وجود ندارد و این رهگیری و شناسایی فرستنده و گیرنده تراکنش را بسیار مشکل می کند.

تا به اینجا درآمد ارزی چیست؟ متوجه شدید پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بقیه ارز های دیجیتال را هم بشناسید

  1. الگورند (ALGO)

ارزش بازار این ارز دیجیتال و همچنین رتبه آن 45 می باشد، این ارز دیجیتال در اواخر سال 2019 راه اندازی شد و خودش را اولین بلاک چین اثبات سهام محض و بدون فورک معرفی کرد و می توان گفت بلاخره کسانی که بسیار منتظر آن بودند به بازار ارز های دیجیتال آمد.

  1. بایننس کوین (BNB)

ارزش بازار این ارز دیجیتال و همچنین رتبه آن 9 می باشد، اگر بخواهیم بایننس کوین را با بقیه ارز های دیجیتال مقایسه کنیم این ارز دیجیتال نسبت توکنی که به شما می دهد هیچ شرکتی نمی تواند بدهد. (توکن همان دارایی تایید شده و دارای ارزش مانند ارز، حواله و…)

  1. آگر (REP)

ارزش بازار این ارز دیجیتال و همچنین رتبه آن 48 می باشد، بازار های پیش بینی، پتانسیل های زیادی برای نقش آفرینی در زندگی دیجیتالی دارند و آگر در حال حاضر با فاصله بسیارر زیادی از رقبای خود بهترین بازار پیش بینی مبتنی بر بلاک چین را داراست. پلتفرم آگر در بستر اتریوم ساخته شده و این امکان را فراهم می کند که هر فرد بتواند در مورد نتیجه یک رویداد مثل نتیجه یک بازی فوتبال، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و یا حتی آینده قیمت یک ارز دیجیتال، آینده قیمت طلا و یا هرچیز دیگری، یک بازار پیش بینی ایجاد می کند.

  1. انجین کوین (ENJ)

ارزش بازار این ارز دیجیتال و همچنین رتبه آن 57 می باشد، گیمر ها یا کسانی که خیلی عاشق بازی هستند به دلیل آشنایی با فناوری و جوان بودن بخش بزرگی از جامعه دیجیتال را تشکیل می دهند و انجین در حال حاضر برگ ترین ارز دیجیتال در حوضه گیمینگ یا بازی های ویدئویی می باشد.

  1. بلاک استک (STX)

ارزش بازار این ارز دیجیتال و همچنین رتبه آن 94 می باشد، این شرکت توسط مونیب علی پاکستانی ساخته شده و او ارزو های بلند پروازانه برای بدست آوردن اینترنت غیر متمرکز می باشد که به این معناست که شخص در اینترنت حریم شخصی خود را داشته باشد و همچنین کاربران برای خودشان مالک اصلی اطلاعات و داری هایشان باشند.

 

این مقاله از سایت ارزی پی که برای شما ذکر شد موارد کوچکی از کسب درآمد ارزی می باشد تا شما بتوانید با خرید و فروش های این ارزها به تمامی مشکلات تحریم ها و کسب درامد بسیار عالی برسید و در این مقاله در رابطه با درآمد ارزی چیست؟ انواع ارز دیجیتال، کاربرد های ارزدیجیتال و کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد؟ گفته شد همچنین شما می توانید برای نقد کردن حساب درآمد های ارزی خود به درگاه خدمات دلاری ارزی پی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط