دوشنبه 16 فروردین 1400

یونیسف بزرگترین سرمایه گذاری ارز دیجیتال خود را انجام داد!

اخبار
یونیسف بزرگترین سرمایه گذاری ارز دیجیتال خود را انجام داد!
یونیسف بزرگترین سرمایه گذاری ارز دیجیتال خود را انجام داد!

امروز ۸ شرکت تکنولوژی محور از ۷ اقتصاد نوظهور در دنیا می‌توانند از صندوق سرمایه گذاری UNICEF ارز دیجیتال اتریوم دریافت کنند.

این صندوق یونیسف با توجه به امکاناتی که در حوزه کریپتو دارد، برای توسعه طرح‌ها و پروژه‌های تکنولوژی این شرکت‌ها تا ۶ ماه آینده، به آن‌ها ۱۲۵ اتر، معادل حدودا ۲۸.۶۰۰ دلار سرمایه داده است. این شرکت‌ها تا کنون مبلغ ۱۰۰ هزار دلار نیز بصورت پول فیات از صندوق UNICEF دریافت کرده بودند.

یکی از این شرکت‌ها با نام Afinidata برای والدینی که فرزند خردسال دارند، محتوای آموزشی تولید می‌‎کند. شرکت دیگر Cireha نام دارد که برای کودکانی که از اختلالات گفتاری رنج می‌برند، تجهیزات ارتباطی می‌سازد. این‌ها شرکت‌هایی هستند که هدف مشخصی دارند و UNICEF برای کمک به تحقق سریعتر این گونه اهداف، به آنها کمک می‌کند.

” کریس فابین” از رهبران یونیسف در بیانیه‌ای میگوید:

“دنیای تکنولوژی و دیجیتال با سرعت زیادی در حال پیشروی است و UNICEF نیز باید قادر به استفاده از این بستر تکنولوژی باشد تا بتواند به کودکان دنیا کمک کند. انتقال این کمک‌های مالی به ۸ شرکت که در ۷ کشور متفاوت بودند تنها ۲۰ دقیقه زمان برد و برای ما فقط ۲۰ دلار هزینه اضافی داشت. افزایش جهانی قیمت‌ این ارزها، کارمزد پایین (حدود ۰.۰۰۰۰۹ درصد از مبلغ کل) و شفافیت در لحظه برای پشتیبان‌های مالی ما، از مسایلی هستند که ما را نسبت به این تکنولوژی بسیار هیجان زده می‌کند”

از آنجایی که UNICEF یک سازمان بین‌المللی است و برای بهبود اوضاع کودکان دنیا تلاش می‌کند، این اقدامات در حقیقت برای آینده‌ای بهتر است و از آنجایی که این سازمان به شرکت‌های IT محور کمک‌های مالی می‌کند، پروژه‌های‌ بلاک چین بیشتر از هر چیز دیگری شایسته چنین سرمایه گذاری‌هایی هستند.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط