دوشنبه 26 اردیبهشت 1401

خرید مستر کارت یورو

مقالات مستر کارت، وبلاگ
خرید مستر کارت یورو
خرید مستر کارت یورو

خرید مستر کارت یورو یکی از بهترین همراهان شما در مسافرت های اروپایی است که شما را در تراکنش های یورویی همراهی می کند. شما با داشتن این نوع مستر کارت می توانید تمامی تراکنش های خود را بدون کسر بانکی به دلیل تبدیل ارز انجام می دهید.

این نوع مستر کارت از نوع prepaid می باشد و قابل شارژ به دفعات نامحدود است. از مشخصات اصلی این نوع کارت ها می توان به دریافت وجه نقد از ATM، استفاده از دستگاه های POS و خرید های اینترنتی می باشد. برای اطلاعات بیشتر در خرید مستر کارت مجازی در این نوع با ما در این مقاله از وب سایت خدمات ارزی و دلاری ارزی پی همراه باشید.

مشخصات مستر کارت یورویی

این نوع مستر کارت با پاسپورت شخص درخواست دهنده در پنل بانکی ثبت نام می شود و با نام شخص رجیستر خواهد شد. این نوع کارت به دو صورت بدون حک برجسته و با حک برجسته با نام قابل صدور است؛ که در دو نوع با پاسپورت و نتم شخص رجیستر می شود.

شما با خرید مستر کارت یورو می توانید در طول 30 ماه اعتبارش، 150 هزار یورو تراکنش انجام دهید. در ضمن این نوع کارت مخصوص استفاده های شخصی است و متصل به حساب نمی باشد و فقط صاحب کارت از امکانات آن استفاده می کند. مستر کارت ها قابلیت خرید به ارزهای مانند لیر، دلار و … را دارند؛ اما اگر مستر کارت شما از نوع یورویی باشد در زمان خرید به ارز دیگر باید 4 درصد بانک کارمزد از شخص کسر می شود.

این کارت دارای بالاترین امنیت است و در صورت سرقت یا مفقود شدن می توان آن را قفل کرد و تا هیچ شخصی از آن استفاده نکند. شما می توانید از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک ریزش تراکنش و مانده حساب خود را چک کرده و تمامی کارمزد های کسر شده از بررسی کنید. در ادامه جدولی از ویژگی های آن آورده شده است.

ویژگی توضیحات
حداقل موجودی 100 یورو
حداکثر موجودی 10000 یورو در لحظه
امکان اتصال به کیف پول هایی مانند paypal بله
زمان تحویل بدون حک برجسته 10 روز کاری
زمان تحویل با حک برجسته 30 تا 45 روز کاری
تاریخ انقضا 30 ماه از زمان صدور
کارمزد خرید اینترنتی به یورو صفر ( فاقد کارمزد )
امکان استفاده در دستگاه های خودپرداز ATM بله
پرداخت آفلاین خیر
اینترنت بانک و موبایل بانک بله
قابلیت خرید از فروشگاه ها بر پایه سایر ارزها بله
محدودیت تعداد تراکنش و یا مبلغ تراکنش ندارد
استفاده از POS بله
قابلیت غیر فعال کردن کارت توسط خریدار دارد
قابلیت مشاهده مانده حساب در تمام خودپرداز های متصل به مستر کارت بله
هزینه صدور مجدد در صورت مفقودی یک هزینه صدور اولیه
زمان صدور کارت با حک برجسته نام روی آن یکماه می باشد
سقف خرید روزانه کل موجودی کارت
هزینه نگهداری سالیانه 25 یورو
هزینه نگهداری ماهیانه 2 یورو
هزینه reload fee 3 یورو
امکان انتقال موجودی به کارت جدید یک ماه قبل از انقضا

از مستر کارت یورویی در چه جاهایی استفاده می کنند؟

شما می توانید از تمامی POS و ATM های متصل به مستر کارت استفاده کنید و در 90 درصد از سایت های پذیرنده می توانید تراکنش و خرید خود را انجام دهید. البته لازم به ذکراست که تنها در صورتی که کارت متصل به حساب یا مستر کارت کریدیت درخواست کند شما نمی توانید خرید کنید، که با شرایط تحریمی ایران این نوع کارت توصیه نمی شود.

برای ثبت نام آزمون های آیلتس، تافل و … به این کارت نیاز دارید و برای پرداخت آنلاین هزینه های سفارت می توانید از آن استفاده کنید. در ضمن شما برای گرفتن هتل های خارجی و در سفرهای اروپایی به آن نیاز دارید. بیش از 95 درصد از هتل های موجود در سایت Agoda، Booking و Expedia را می توانید بوک کنید. فقط در صورتی که حتما کارت متصل به حساب یا پرداخت های آفلاین و گارانتی دار باشد، توانایی پرداخت از طریق این نوع مستر کارت نیست.

تفاوت مستر کارت فیزیکی بی نام با مسترکارت با حک نام در چیست؟

این دو نوع در کارایی خود تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آن در رنت کردن ماشین است. در ضمن زمان تحویل مستر کارت با حک برجسته روی کارت 10 روز کاری می باشد و زمان تحویل مستر کارت یورویی با حک برجسته نام روی کارت بین 30 تا 45 روز کاری است.

راهنمای خرید مستر کارت یورو

همانطور که گفته شد در صورت خرید به ارز دیگر 4 درصد بانک فی به شما تعلق می گیرد و در صورتی که موجودی به اندازه کافی نداشته باشید و تراکنش ثبت کنید نیم یورو از شما کسر می شود. شما با داشتن این نوع مستر کارت می توانید به راحتی از 95 درصد سایت ها خرید اینترنتی انجام دهید. اما در بعضی از سایت ها از شما کریدیت کارت درخواست می کنند که شما نمی توانید از مسترکارت قابل شارژ یورویی پری پید را انجام دهید.

این نوع کارت تقریبا مشابه با مستر کارت دبیت می باشد و شما در بیشتر مواقع می توانید از پایانه های فروشگاهی POS خرید خود را انجام دهید. البته در صورتی که پذیرند از شما درخواست حساب متصل یا قانون خاصی داشته باشد در خرید شما مشکل پیش می آید.

مقاله پیشنهادی : خرید مستر کارت پلاتینیوم

خرید مستر کارت یورو از بزرگ ترین مجموعه خدمات پرداخت بین المللی

شما با آشنایی کلی در مورد ویژگی ها و مشخصات و استفاده های گوناگون این نوع کارت، ممکن است به آن برای خرید های اینترنتی، مسافرت های اروپایی یا ثبت نام آزمون های متعدد نیاز داشته باشید. در این میان شما برای خرید این نوع کارت یا خرید ویزا کارت مجازی شارژی و ارزان و مستر کارت فیزیکی با نام می توانید به سایت ارزی پی به عنوان وب سایت ارائه خدمات ارزی و مالی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط